Citronmåne

Københavner Bryllup 03Sep2011

160 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig flot kjole, og ja, september er lige om lidt :D Tiden går crazy hurtigt :) men vi glæder os da, os septemberbrude, gør vi ikke?

Jo, det er da det, vi gør :cheerleader3: Det er crazy, som det er lige om hjørnet!

Og i øvrigt: en meget smuk kjole, du har valgt :D Må man komme til globryllup? Jeg bor på Frederiksberg, så det er jo altså tæt på :D :D

Vi er åbenbart flere, der bor "lige om hjørnet" - lur mig om ikke jeg tilfældigvis liiiiige skal ned og løbe nogle ærinder lørdag d. 3. september om formiddagen???

0

Annonce ♥

Hvor er den flot Camilla! Som i HELT vild flot og romantisk :heart: Der da på ingen måde noget at være bekymret for mht pasformen - du ser jo fantastisk ud i den :wink:

Hvor har du købt den skønne kjole henne?

1000 tak Anne :blush: Jeg har købt den i 'Lykkes brudekjoler i Vanløse. Jeg var kun to steder at prøve kjole - tror jeg ville blive helt forvirret hvis jeg prøvede flere...det var svært nok med de 10 jeg prøvede...

Er spændt på at se din! (men jeg komme rnok ikke lige forbi Jelling d. 10Sep2011...og så aligevel :wink:

0

Hvor ser du skøn ud! Jeg eeeelsker din kjole! :loveboard: Har selv været lidt lun på den en gang, men desværre har jeg aldrig prøvet den.

Tak Charite - du endte da også med så smuk en kjole :heart:

0

Annonce ♥

Ej undskyld - jeg orker ikke at quote til jer alle - 1000 tak for jeres søde kommentarer!! Kan godt mærke jeg snart trænger til at være i den kjole mere end 15 min...og se den hvor jeg er 'dullet' lidt mere op.

MarieA og Anne_Stokholm: I skal være meget velkomne til 'globryllup'! Det kunne da bare være skægt- men lov I lige prikker mig på skulderen så jeg ved hvem I er!

Vi har endelig fået styr på sandwich til receptionen, via en lille lokal sandwivhbar der leverer gratis, arrangerer på fade etc. Der faldt virkelig en byrde fra mine skuldrer da jeg stressede helt vildt over den reception, men nu: September kom an!

Vi har iøvrigt vores lejlighed til salg, og der har indenfor de tre sidste dage være tre rigtig gode fremvisninger (ifølge ejendomsmægleren)- så fingrene krydset for at den bliver solgt! Jeg vil så gerne have et hus, så Jeppe kan 'komme på græs' - han elsker at være ud og lege, og jeg orker ikke at vandre til 5. sal med 1.5 år gammel dreng på armen mere....+ vi satser på at lave baby nr. 2 på bryllupsnatten...eller en af de efterfølgende nætter :wink:

KH Camilla - der mentalt holder sommerferie (faktisk nærmest er i september....).

0

Hvor fedt at sandwichene er på plads - det lyder til at der er styr på det meste nu??? :thumbsupsmileyanim:

Hvor får I sandwich fra så?

Kan godt forstå at I gerne vil lidt mere ned på jorden - vi bor selv på 4. sal og selvom jeg synes det er SKØNT at bo i byen, kan jeg sagtens savne en lille have (kunne endda nøjes med en altan...) Der er altså langt ned og op igen, hvis man beslutter sig for at slikke lidt sol en dag... Og det er endda uden en 1,5-årig på armen :wink:

Spændende om I skal ud at kikke på nyt hus oveni bryllupsplanlægningen?

Kh Anne - hvis sommerferie snart lakker mod enden og arbejdet venter forude på mandag

Edited by anne_stokholm
0

BUM - så gik der en måned! ...og jeg har holdt sommerferie med min lille familie, og hvor har det været skønt og tiltrængt...og forbandet hårdt at komme i gang igen (læs: jeg er jo ikke i gang, jeg sidder her og laver vigtige overspringshandlinger). Men men, om kun tre uger holder jeg ferie igen - 'bryllupsferie' :cheerleader3:

Der er sket rigtig meget:

- vi har fået købt vores ringe (som altså liiige bliver prøvet hver aften)

- kjolen er prøvet igen (passer stadig trods ferie-rødvin-slik-mad-orgie)

- har i dag shoppet en lille taske (troede ikke jeg ville have sådan en, men

det vil jeg vidst gerne)

- Jeg har fundet ud af hvilke smykker jeg skal have på (øreringe shoppet på

etsy, armbånd låner jeg af min søster som hun har arvet af vores farmor =

the old thing)

- tjenerne til receptionen er på plads (yay!)

- det er endeligt bestemt hvem der skal passe Jeppe efter receptionen/om

natten - SÅ rart, så nu er der 'legeaftaler' boooket indtil 03Sep2011

- POLTERABEND - det var i lørdags. Simpelthen den bedste dag med brunch,

klatring, caipoera (staves) og lækker mad/drinks om aftenen. Jeg var hjemme

kl 4.00 og lå på sofaen hele søndagen med chips og cola (ulrik!) :balloon:

Jeg synes tiden flyver afsted, det er vidst ved at gå op for mig at det er lige om lidt (GYS).

Har lidt stres over hvordan jeg skal få kjolen på - mine forældre er her, men den skal over hovedet, da mine hofter åbenbart er for 'baby-venlige', så jeg kan ikke trække den den vej op.

Billeder må blive en anden dag, måske inden d. 3. sep... :wink:

KH C

0

Uhhh fedt at kjolen stadig passer - selv oven på en ferie :thumbsupsmileyanim: Det er vel altid lidt af et stress-parameter :fløjt:

Og lyder som en super fed og action-packed polterabend :respekt:

Håber på billeder af de forskellige ting - særligt din taske. Er nemlig selv i et taske-dilemma, da jeg ikke synes den klassiske hvide satin-taske er særligt meget mig :wink:

I har da også super godt styr på de fleste ting efterhånden??? Hvor er det cool at det er lige om lidt, Camilla :c166: For filan da, er sommefuglene begyndt at baske???

0

Annonce ♥

Hvor er I søde - lover at lave 'photoshoot' af diverse sager i dag, så I kan få min palliettaske og nu tre par sko at se :)

Irene: det VAR en fantastisk PA og jeg bliver stadig helt rørstrømsk over hvor luxus det var at have en hel dag med mine bedste venner og veninder - og at DE også havde en super dag.

Anne: er du vild de basker, igår gik det op for mig at der er tre uger - jeg troede der var fire. Så nu begynder stres også at indfinde sig da Thomas skal på PA næste weekend - og weekenden inden vores bryllup skal vi til min bedste drengevens bryllup. Tror slet ikke jeg når alt det jeg gerne vil (såsom at skrive tale til vens bryllup, tale til Thomas, bordplan etc etc).

Nu: ind i Metro for at shoppe bryllups sager.

Edited by Citronmåne
0

I dag har vi været i Metro for at købe duge til reception - sådan en papirsdug der leger at den er en stofdug. Haha, det var Thomas der gik op i om den var helt hvid eller en lidt brækket hvid (for det er kjolen - og hans skjorte). Det kunne jeg slet ikke tage stilling til = jeg synes det betyder SÅ lidt, men nøj hvor var han sød da han stod der og kom med sine overvejelser omkring farven på dugen :iloveyou:

Vi har ikke noget farvetema, jeg har ikke rigtig kunne overskue det og Thomas er vidst lidt ligeglad - indtil i dag hvor vi fandt små bloklys og servietter i Metro i ca samme grønne farve som invitationen er i...og endda på tilbud. Tjek - så er der også styr på det....og jeg nåede lige at blive lidt grebet.

Jeg må som lovet hellere lægge lidt billeder ind af

- sko: 3 par købt - dem helt til højre er klart ment som dansesko sidst på natten - de er ret behagelige,

- taske: Jeg er ikke så meget til de hvide satintasker, jeg har prøvet at kigge, og synes det er for meget at give 500+ for en taske jeg ved jeg aldrig kommer til at bruge mere (og som jeg i princippet ikke bryder mig om). Så über palliettaske købt i Glitter for ca 150 kr. Må indrømme at jeg er lidt glad for den, det var som om der skete noget da jeg fyldte 30 - bim jeg blev vild med pallietter! Har lagt en tennisbold ved siden af så I kan fornemme størrelsen på tasken.

- ringe :vores meget enkle ringe. Jeg vil ikke have sten i da min forlovelsesring er ret speciel og med en fin blå sten. Så vielsesringen er helt som jeg drømte om, og jeg glæder mig til at have den på hver dag :thumbsupsmileyanim:

post-44520-0-98967600-1313242340.jpg

post-44520-0-70682900-1313242353.jpg

post-44520-0-73081300-1313242371.jpg

post-44520-0-83743300-1313242394.jpg

post-44520-0-70337600-1313242410.jpg

0

Annonce ♥

Uh det er jo snart! SUper dejligt at høre at det kan lade sig gøre at holde bryllup med dreng på 1½ år, min er 1 år og 8 mdr til vores bryllup næste år nemlig

Ja, det er ret snart... :wink:

Mht. at holde bryllup med en på 1.5 (han er faktisk 1 år og 8 mdr nu - lidt skægt)...så håber jeg virkelig det går godt. Kan godt mærke at jeg er begyndt at tænke en del over at han skal passes - for det er jo ikke dem der 'plejer' at passe ham, da de skal med til festen. Men det er en super sød mor fra min mødregruppe der selv har tilbudt det - og jeg ved at det kommer til at gå godt, men alligevel er jeg lidt spændt.

0

Jubii for en lækker taske :loveshower: Det er altså ikke kun noget med at blive 30, det med palietter - det kan man sagtens have selvom man endnu ikke er rundet the big 3-0 endnu :thumbsupsmileyanim:

Jeg har haft lidt i hovedet at jeg gerne ville have en taske i den stil, men har - som dig - heller ikke den store lyst til at bruge mange hundrede kroner på en... Såååå tror da liiige jeg skal et smut i Glitter :cheerleader3: :cheerleader3:

Og søde sko - kan rigtigt godt lide Nine West skoene - men NW er også altid et hit for mig :biggrin:

Sikke en sød historie med din mand i Metro - gad vide om det mon kommer over Sonni på et tidspunkt også.. i så fald har jeg det stadig til gode... :rolleyes: Herhjemme er det stadig mest mig, der snurrer rundt om mig selv hvad angår alle detaljerne....

Og hvad sker der for 3 uger????? Fårk det er vildt :loveshower:

0

Tak for kigget. Jeg fik desværre ikke set kjolen, men det lyder til, at der er godt styr på tingene :thumbsupsmileyanim: Må man spørge, hvad I skal betale for hår/make up og for fotograf? Er selv københavner og lurer lidt på, om der gemmer sig nogle bedre tilbud end dem, jeg har fundet (av, de var dyre)....

0

Anne: Angående tasken, så er den købt i Glitter i Nørrebrocenteret (det er jo ret tæt på dig også tænker jeg).

Jeg ved slet ikke hvad der sker for 3 uger - eller...om tre uger er jeg gift, har ændret efternavn og er nok temmelig træt og måske lidt 'tom' indeni fordi det hele gik så stærkt. Jeg prøver at nyde hver dag og hver forberedelse, men nurh det er svært, for jeg glæder mig så meget! Oveni det hele er der kommet et bud på lejligheden, og vi skal tage stilling til om vi vil gå noget mere ned i pris end vi havde håbet på/tør vi lade være sådan som det pt. ser ud med økonomi - ARGH!

Mine brudesko - jeg er slet slet ikke sådan helt vild over nogen af dem. Da jeg startede tænkte jeg 'kjolen er laaang, der er ikke mange der ser dem'. Tre par sko efter tænker jeg 'hvorfor fanden gik jeg ikke lidt mere op i de sko? Nu står jeg med tre par som slet ikke er super - og kunne for de tres pris have fået et par FEDE sko!'. :td:

Sommer2012: Selvfølgelig må du spørge mht. pris :wink: Fotografen (Christian Zahle) koster 6.500 og stylist (Charlotte Elsted) koster 1800 (+ transport, uden prøveopsætning/prøve make up) - det er såvidt jeg lige husker.

Apropos fototgraf, så mødtes vi med ham for ca en uge siden - og vi har det bedste indtryk af ham! Han virker super professionel, hel nede på jorden - og vigtigst af alt: han giver sin ærlige mening om ideer og muligheder. Han kom selv med nogle rigtig gode ideer - og 'lovede' at det aldrig regner når han laver bryllups shoots (nu har jeg helt sikker djengset det ved at skrive det herinde :wink: )

God søndag aften herfra :biggrin:

0