Pingvinen

Pingvinen og Bulebankeren 02/06-2012 **Regnskab**

503 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Så blev vi gift!!

Og vi havde en fantastisk dag..!

Men hvis vi starter med fredagen, så var det jo det rene kaos, da vi fandt ud af at vores slagter som sku lave ALT maden, havde fået en blodprop om natten.. KRISE.. Så vi måtte i gang selv.. Heldigvis kunne vi skaffe en anden slagter og min brudepige/veninde som er kokkeelev klarede flødekartofler og salater, ud over desserten hun sku ha klaret i forvejen.. Så hende og vores toastmaster har bare knoklet derudaf..!

Desværre, en time efter vi havde fået af vide om slagteren, fik jeg af vide at min kollega var røget på sygehuset med mistanke om en blodprop, det var lige mere end jeg kunne bære..! Han er som vi reservefar i hverdagen og vi er meget tætte..!

Men det hele lykkedes og det var fantastisk, det var simpelthen så overvældende..!! Især mængden af gaver, vi havde ikke sat os op efter noget og vi blev i den grad positivt overrasket..!!

Mange tak for alle hilsnerne..!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med brylluppet. Men det lyder da ikke godt med slagteren. Håber da han får det godt igen. Og super med nogle gode venner der stiller op og hjælper i nøden. Håber I havde en helt fantastisk dag og glæder mig til at læse din (jeres) beretning. :thumbsupsmileyanim:()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer