GiftesTilMaj

12 maj 2012 er det endelig vores dag. One year after

692 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih et smukt frieri... hvor han god din H2B at have inviteret hele familien med... det har da bare været en KÆMPE oplevelse for dem også :biggrin:

Ja du kan tro de alle var glade for at have været med - også dem af vores venner :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor et dejligt frieri, skønt med en kæreste der virkelig lægger tanke og planlægning bag. Rart at have skilsmissen bag dig, så i kan komme videre sammen :loveshower: Sikke nogle flotte sko til brylluppet og dejligt med smukt undertøj til næsten ingen penge, flot ur og dejligt du alligevel kan have hende lidt med på dagen, når hun nu desværre ikke selv kan være der og fint strømpebånd :cheerleader3: Nu er der godt nok ved at være styr på mange ting, det må være dejligt :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor et dejligt frieri, skønt med en kæreste der virkelig lægger tanke og planlægning bag. Rart at have skilsmissen bag dig, så i kan komme videre sammen :loveshower: Sikke nogle flotte sko til brylluppet og dejligt med smukt undertøj til næsten ingen penge, flot ur og dejligt du alligevel kan have hende lidt med på dagen, når hun nu desværre ikke selv kan være der og fint strømpebånd :cheerleader3: Nu er der godt nok ved at være styr på mange ting, det må være dejligt :biggrin:

Ja det er så skønt det hele er overstået og jeg bare har fået mig en så vidunderlig og betænksom kæreste :7himmel:

Der er styr på det meste - jeg skal bare snart igang med de invitationer :blink: og til januarudsalget skal min H2B ud og finde sit tøj,

han vil gerne have mig med, men jeg ved ikke rigtig - er I med i jeres mænds tøj indkøb ??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med frieriet :loveshower: :loveshower: :loveshower: Kan godt lide at alle har vist det i en måned uden at du har bemærket noget :loveshower:

Endnu en gang kæmpe tillykke :loveshower:

He He ja det syntes jeg også var fedt - og jeg har endda set dem alle den seneste uge og man kunne intet mærke :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor et dejligt frieri, skønt med en kæreste der virkelig lægger tanke og planlægning bag. Rart at have skilsmissen bag dig, så i kan komme videre sammen :loveshower: Sikke nogle flotte sko til brylluppet og dejligt med smukt undertøj til næsten ingen penge, flot ur og dejligt du alligevel kan have hende lidt med på dagen, når hun nu desværre ikke selv kan være der og fint strømpebånd :cheerleader3: Nu er der godt nok ved at være styr på mange ting, det må være dejligt :biggrin:

Ja det er så skønt det hele er overstået og jeg bare har fået mig en så vidunderlig og betænksom kæreste :7himmel:

Der er styr på det meste - jeg skal bare snart igang med de invitationer :blink: og til januarudsalget skal min H2B ud og finde sit tøj,

han vil gerne have mig med, men jeg ved ikke rigtig - er I med i jeres mænds tøj indkøb ??

Jeg skal ikke med, så jeg ser først hans tøj på selve dagen :a1221: Men jeg tror der er mange som er med ude og købe mandens tøj

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor et dejligt frieri, skønt med en kæreste der virkelig lægger tanke og planlægning bag. Rart at have skilsmissen bag dig, så i kan komme videre sammen :loveshower: Sikke nogle flotte sko til brylluppet og dejligt med smukt undertøj til næsten ingen penge, flot ur og dejligt du alligevel kan have hende lidt med på dagen, når hun nu desværre ikke selv kan være der og fint strømpebånd :cheerleader3: Nu er der godt nok ved at være styr på mange ting, det må være dejligt :biggrin:

Ja det er så skønt det hele er overstået og jeg bare har fået mig en så vidunderlig og betænksom kæreste :7himmel:

Der er styr på det meste - jeg skal bare snart igang med de invitationer :blink: og til januarudsalget skal min H2B ud og finde sit tøj,

han vil gerne have mig med, men jeg ved ikke rigtig - er I med i jeres mænds tøj indkøb ??

Jeg skal ikke med, så jeg ser først hans tøj på selve dagen :a1221: Men jeg tror der er mange som er med ude og købe mandens tøj

Jeg ved heller ikke om jeg vil med eller hvad, men når han spørger mig, ved jeg godt det er fordi han gerne vil have min mening og "stempel" selvom han har en super stilig smag og sagtens kunne klare det selv :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg overvejer hår og make-up for tiden :rolleyes: Min bedste veninde (som også er brudepige) er vanvittig dygtig til begge dele, så hun kommer og "ordner" mig på dagen...jeg skal have det fine hair-piece som også Miss Lena havde på. Mit slør skal helst sidde lidt højt oppe for at blonderne rigtig indrammer mig men tænker i baner som disse..

post-51134-0-90587300-1325160080.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og make-up... :blink: Den syntes jeg altså er svær ! Jeg har rødblond hår og blågrønne øjne...vil gerne have fokus på øjene og bare have lidt sart rosa på kinder og læber. Men mon ikke det kan være en ide at få lagt make-uppen og så fise ud i naturen og få taget lidt billeder så man kan se hvordan det ser ud ??

Jeg er helt vild med den der streg man kan lægge i hjørnet af øjet som fx på det første billede og så hende med perlerne...i munden ( :blink: )

post-51134-0-23882000-1325160891.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har besluttet os for ikke at arrangere en bryllupsrejse til lige efter brylluppet for vi har ganske enkelt ikke råd og vi vil hellere sparer penge sammen til senere på året hvor vi skal til New York.

Meeeeeennnnn..... :rolleyes: ................. jeg har snydt............kun lidt :fløjt: Og har booket 3 overnatninger på det smukkeste badehotel nede ved Flensburg fjord. Vi var der på vores første romance-weekend sammen og det er bare SUPER lækkert :loveshower: Har booket en suite med udsigt til fjorden og egen terasse.

post-51134-0-04037200-1325164524.jpg

post-51134-0-40373400-1325164529.jpg

post-51134-0-96581200-1325164536.jpg

post-51134-0-89078800-1325164544.jpg

post-51134-0-59237700-1325164552.jpg

Redigeret af GiftesTilMaj
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw et fantastisk frieri :a1221: Det er så man bliver helt glad indeni selvom man slet ikke kender jer :blush:

Og helt fantastisk sted du har booket, man kan da ikke vise noget så lækkert herinde og så ikke smide et link :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wauw et fantastisk frieri :a1221: Det er så man bliver helt glad indeni selvom man slet ikke kender jer :blush:

Og helt fantastisk sted du har booket, man kan da ikke vise noget så lækkert herinde og så ikke smide et link :wink:

Åh det var sød af dig :biggrin: Jamen jeg blev også total overvældet og glad, selvom jeg jo godt vidste at han på et eller andet tidspunkt ville fri, men jeg havde da slet ikke regnet med at han gjorde SÅ meget ud af det !

He he linket kan du få her det er ikke spor dyrt og betjeningen, beliggenhed og maden er viiiiiilldt meget i top :loveshower: Suk..gid man boede i Sønderjylland for så var det virkelig STEDET at holde fest :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert sted du har snydt dig til :fløjt: ville jeg da også blive super glad for :)

God ide med makeup og hår, og også for at tjekke om det holder hele dagen ;)

Jeps snyderi af den kaliber må gå under "godkendt" :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er helt sikkert tilladt at snyde (lidt!), når man booker så flot et sted

Tak :thumbsupsmileyanim: Jeg håber også han bliver glad (ved jeg han gør) og det skal være en overraskelse helt indtil på dagen...tror jeg nok :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer