1,432 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kjole nr 2 klæder dig rigtig godt! Du er vildt smuk i den, og så ser du bare såååååå glad ud (og kjolen er også fantastisk smuk :blush: ).

Kram

Tak blush.gif

Det vigtigste for mig er draperingerne, der skjuler den lille mave der gemmer sig bag den smukke kjole. Og så er det vigtigt at den er enkel.

Jeg er ikke for meget til tyl der "titter" frem, eller blomster over det hele.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nogle gange går det bare stærkt. Var ved guldsmeden igår for at se om vi kunne komme nærmere at finde de ringe vi gerne vil have, og upsi vupti, der var de. Så nu er ringene bestilt og på vej. thumbsupsmileyanim.gif

A skal have en helt enkelt blød kantet guldring, og jeg skal have en alliancering med 5 sten. Der er dog lidt forlænget leveringstid, da min ring skal speciallaves, for at kunne sidde sammen med forlovelsesringen uden at de slider på hinanden. Er spændt på at se resultatet cheerleader3.gif

Der kommer billeder snarest!

Flotte ringe! Men jeg er lidt nysgerrig angående det du skriver med at din ring skal speciallaves, for at den kan sidde sammen med din anden ring? Bliver de smeltet sammen omme på bagsiden? Jeg har to forskellige ringe på samme finger, men de sidder bare "løst". Har aldrig lagt mærke til, at de kunne slide på hinanden.....

0

Del dette indlæg

Nogle gange går det bare stærkt. Var ved guldsmeden igår for at se om vi kunne komme nærmere at finde de ringe vi gerne vil have, og upsi vupti, der var de. Så nu er ringene bestilt og på vej. thumbsupsmileyanim.gif

A skal have en helt enkelt blød kantet guldring, og jeg skal have en alliancering med 5 sten. Der er dog lidt forlænget leveringstid, da min ring skal speciallaves, for at kunne sidde sammen med forlovelsesringen uden at de slider på hinanden. Er spændt på at se resultatet cheerleader3.gif

Flotte ringe! Men jeg er lidt nysgerrig angående det du skriver med at din ring skal speciallaves, for at den kan sidde sammen med din anden ring? Bliver de smeltet sammen omme på bagsiden? Jeg har to forskellige ringe på samme finger, men de sidder bare "løst". Har aldrig lagt mærke til, at de kunne slide på hinanden.....

De skal ikke sættes sammen, men fatningen på min forlovelsesring hælder lidt ud af. Derfor vil den komme til at slide på fatningerne på vielsesringen, og det kan i værste fald betyde

en tabt sten. Guldsmeden mente at der ville gå min. 5 år før det ville kunne ske, men da vielsesringen og forlovelsesringen gerne skal sidde sammen til døden os skiller,

ja så vil vi ikke tage den chance. Vielsesringens fatninger skal skråne lidt, så der kommer lidt lidt lift imellem hvis du forstår wink.gif

0

Del dette indlæg

Jeg kan forresten lide alle de kjoler du har prøvet, – bare ikke den sidste :lol:

Men den ville nu ikke havde været pæn lige meget hvem havde været i den...

Det snyder måske lidt på billederne, at du smiler rigtig meget når du prøver kjole to, og ser lidt utilpas ud når du prøver kjole et, men hvis jeg bare skal se isoleret på kjolerne, så er min favorit faktisk nummer et :loveflag:

0

Del dette indlæg

De skal ikke sættes sammen, men fatningen på min forlovelsesring hælder lidt ud af. Derfor vil den komme til at slide på fatningerne på vielsesringen, og det kan i værste fald betyde

en tabt sten. Guldsmeden mente at der ville gå min. 5 år før det ville kunne ske, men da vielsesringen og forlovelsesringen gerne skal sidde sammen til døden os skiller,

ja så vil vi ikke tage den chance. Vielsesringens fatninger skal skråne lidt, så der kommer lidt lidt lift imellem hvis du forstår wink.gif

Okay, det kan jeg godt se :cheerleader3: Tak for det :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan forresten lide alle de kjoler du har prøvet, – bare ikke den sidste :lol:

Men den ville nu ikke havde været pæn lige meget hvem havde været i den...

Det snyder måske lidt på billederne, at du smiler rigtig meget når du prøver kjole to, og ser lidt utilpas ud når du prøver kjole et, men hvis jeg bare skal se isoleret på kjolerne, så er min favorit faktisk nummer et :loveflag:

Endelig ikke tage fejl af mine ansigtsudtryk, som de fleste nok ved, så er det sjældent man ved hvornår der bliver knipset blink.gif

Jeg har (næsten) samme fornemmelse ved alle kjolerne, pånær den sidste (og her mener jeg selvfølgelig ikke rædselskjolen ! ). Det var den jeg havde den bedste fornemmelse i, men på billederne ses det ikke helt på samme måde.

0

Del dette indlæg

Tre'eren, jeps, den er saft suse mig også skøn. Men jeg kan helt klart bedst lide den uden halterneck, det er bare sådan en ting jeg har.....

Måske er prisen også en faktor? Hvis en af kjolerne er dobbelt så dyr som den anden, så kan det jo godt få betydning for hvor meget man kan "lide" den..... Måske ikke umiddelbart, men i hvert fald på et eller andet ubevidst plan.

0

Del dette indlæg

Tre'eren, jeps, den er saft suse mig også skøn. Men jeg kan helt klart bedst lide den uden halterneck, det er bare sådan en ting jeg har.....

Måske er prisen også en faktor? Hvis en af kjolerne er dobbelt så dyr som den anden, så kan det jo godt få betydning for hvor meget man kan "lide" den..... Måske ikke umiddelbart, men i hvert fald på et eller andet ubevidst plan.

Den billigste af kjolerne koster 10.500,- , den dyreste 11.800,- pokey.gif

Så jeg må ærligt indrømme at jeg håber at finde noget ligeså godt i Lilly, for min indre gnier synes simpelthen det er for mange penge at bruge på en kjole.huh.gif

Desuden har jeg kig på et par lign. modeller brugt, der er massere af komme efter, ikke kun her, men også på Trendsales og DBA.

Men men men. Man skal aldrig sige aldrig, og jeg VED jo at jeg har 10.000,- at rutte med oops.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enten 2 eller 3 (uden HN).

Og ang. maven så kan jeg godt se der er en meget lille topmave (har den samme) men synes ikke det gøre noget på dig. synes det klær dig! Gør dig menneskelig!

men kan godt se at den bliver skjult en smule med draperingerne.

0

Del dette indlæg

Og ang. maven så kan jeg godt se der er en meget lille topmave (har den samme) men synes ikke det gøre noget på dig. synes det klær dig! Gør dig menneskelig!

At få afvide topmave klær mig, det er en første. og TAK 00000858.gif Menneskelig kan man altid være, er det ikke meningen man skal være prinsesse på sin bryllupsdag? wink.gif

back2topic.gif Halterneck er heller ikke en mulighed for mig, men synes jeg ville vise originalen. Swarovski-båndet ville skulle sidde under barmen, som på det andet billede.

0

Del dette indlæg

At få afvide topmave klær mig, det er en første. og TAK 00000858.gif Menneskelig kan man altid være, er det ikke meningen man skal være prinsesse på sin bryllupsdag? wink.gif

back2topic.gif Halterneck er heller ikke en mulighed for mig, men synes jeg ville vise originalen. Swarovski-båndet ville skulle sidde under barmen, som på det andet billede.

Selvfølgelig skal man være prinsesse på sin store dag, men er meningen i det hele ikke netop at prinsen elsker prinsessen præcis som hun er?

Men kan godt forstå dig! Jeg vælger så at fremhæve min talje og det gør at man ikke ligger mærke til topmaven :cheerleader3:

Ja kan også godt li båndet på den! men synes faldet er kønnere på nr 3.

PS. fandt du ingen i Sofie-Louise du kunne li? (det er der min yndling er)

Redigeret af Mannie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej der var desværre ikke noget hos Sofie-Louise der fangede min interesse.

Fandt denne på nettet:

post-48514-0-71861300-1308589045.jpg

Sød og enkelt brudekjole i silkesatin med spænde i Rhinstene.

Jeg måtte prøve den, og var sikker på jeg havde fundet drømmekjolen, som så så sådan ud i virkeligheden:

post-48514-0-82347500-1308589335.jpg

Rhinstenene glimrede i deres fravær, der var ikke en skammel så man kunne se hvordan den rigtig ville falde. Jeg var, desværre, ikke imponeret over forretningen, der reklamerede med eget design, men udfra de meget forskellige billeder på hjemmesiden tydeligvis udvælger fra andre kollektioner og får syet i Kina som så mange andre. sad.gif Ekspedienten var ung (som jeg selv), og var ikke selv gift, og derfor ikke nogen idé om hvor meget det betyder med en god kjoleprøvning. Hun virkede heller ikke til at have super meget forstand i pasform, materialer osv.

Men men, det betyder jo ikke at din drømmekjole ikke findes der og er super fantastisk! cheerleader3.gif De har flotte kjoler dernede, men for mig var der bare ikke den rigtige.

0

Del dette indlæg

Den første fra brud og festgården er vildt sød, har de meget godt derude?

Jeg fornemmer at kjole nr. 2 er stilen jeg skal ud og kigge efter thumbsupsmileyanim.gif

Jeg kan varmt anbefale Cecilie og Brud og Festgaarden. Da vi kom, spurgte vi hvad hun mente der ville passe godt til min kropsform. Hun fandt 5-6 kjoler frem hvor favoritter som i har set var blandt. Der var utrolig mange flotte kjoler, både i den stil jeg leder efter, men også meget andet. Jeg havde i hvert fald en rigtig god oplevelse derude cheerleader3.gif

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer