Andemone

.

1,440 posts in this topic

Eiiii tillykke - har det været en god dag?

Det har været en dejlig dag. Først brunch med alle de overnattende venner. En god lang eftermiddag på sofaen med masser af tegnefilm (der er bare stadig et barn indeni mig) og så en dejlig eftermiddags ridetur. Helt perfekt :)

0

Annonce ♥

Eeej TILLYKKE!!!!

Horsens?! VELKOMMEN TIL!

Hvis du savner selvskab så sig til! Vi bor også heroppe :)

Så kan vi evt Zilla-hygge med tegnefilm - er også min yndlings genre :loveshower:

Held og lykke med første dag! og må da lige sige at skoene er fantastiske!

0

Annonce ♥

Det er altså lidt sjovt, for jeg kommer (næsten) fra Horsens :cheerleader3: Mine forældre bor stadig i omegnen og min mor har en stor blomsterbutik i Horsens, Tromborg Blomster, (behøver jeg at sige, hvor jeg vil anbefale jer at købe buket/dekorationer):griner:- Nåh ja, så har du fødselsdag den 31. juli ligesom min far... hehe og STORT tillykke med det!!!:denmarkflag: Synes der er uhyggeligt mange ting vi har til fælles :rolleyes: Jeg er også i revisionsbranchen, arbejder dog kun med landbrugsregnskaber.

Hvad er så dit indtryk efter første dag som elev?

Edited by Stjarna
0

Annonce ♥

øv med ringen!! men kan godt forstå du helst vil have en der er den du drømmer om, så må det koste lidt reperation om 10 år, det er det værd ;) Fordi der er så mange små diamanter i min ring så er fatningerne også mindre og dermed lidt nemmere at gå i stykker... men tager chancen - det er min elskede ring præcis som ejg vil have den :7himmel:

Tillykke med fødselsdagen sidste uge, fik aldrig skrevet til dig selvom ejg godt læste det :oops: + :denmarkflag:

Synes det er nogle flotte sko! ser både behagelige ud og rigtig elegante :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa - jeg har jo slet ikke fået skrevet i din trådt :oops:

Nå - men nu har jeg været igennem den - og jeg må sige; hold nu op en figur du har dig :wink: Du ser jo bragende godt ud i kjolerne.

Ville lige give et lille ord med om håret.

Billed 4 findes også i min inspirationsmappe og jeg har faktisk planer om både en fascinator (lavet er selveste.....Miss-Lena) og et laaaaangt slør - enkelt med bred blondekant siddende under knolden.

Så IMO kan du sagtens have begge dele :loveshower:

Men kunne du ikke smide nogle billeder af hårpynt m.v. ??

Uh - og er du blevet færdig med invitationer?

0

Taak piger. Nyder også at følge med i alle jer andres bryllupper.

Jeg har skåret ca. 6-7 kuverter, men der er jo gooood tid, så det tager jeg stille og roligt. Skal nok ligge billeder op af alt det spændende jeg finder, men lige nu fylder det nye arbejde, pasning af min hest, hun od kæreste bare lidt mere end bryllup. :badgirl:

Håber jeg får lidt bedre tid til at opdatere i weekden :wink:

Den med hesten - den kender jeg. Det er en ren tidsrøver - men en rigtig dejlig en af slagsen.

Hvad har du for en? (hest altså) :biggrin:

0