Ceciliepil

Hvor skal i overnatte på selve bryllupsnatten?

43 posts in this topic

Hej zillaer.

Jeg ville lige høre hvor i skal overnatte på jeres bryllupsnat? Locationen hvor festen holdes, derhjemme, hotel, venner osv.

Selv har vi booket en "romantisk pakke" på hotel Phoenix i København. Hotellet har en gammeldags romatisk stil med lysekroner ect, som er helt perfekt til bryllupsnatten :thumbsupsmileyanim:

post-43909-0-63372600-1308900077.jpg

1

Annonce ♥

Ej hvor ser det lækkert ud! :thumbsupsmileyanim:

HTB og jeg har jo svoret at INGEN undtagen mig og ham ved, hvor vi tilbringer bryllupsnatten, så kan ikke afsløre så meget... :rolleyes: Men det er hverken på feststedet eller hjemme :)

1

Ja det ser rigtig lækkert ud :thumbsupsmileyanim: Vi sover derhjemme :bed: Og der er ingen andre end os der har nøgle til vores hjem :griner:-

0

Vi skal sove i vores campingvogn

0

Annonce ♥

Vi får suiten på Sallingsund Færgekro med i prisen når vi skal have fest der - så det glæder vi os til :thumbsupsmileyanim:

0

Vi nupper Hotel Niels Juel i Køge.. ikke noget fancy, men det ligger meget hyggeligt, og så var det mest for, at vi ikke skulle sove hos mine forældre. Festen bliver nemlig holdt i min barndomslandsby, som ligger ca 8 km fra Køge. Men der skulle ligesom ske ét eller andet anderledes!

1

Vi har lejet et luksus sommerhus med pool og spa i en uge, så der tager vi ud på bryllupsnatten. Det ligger kun 10-15 km fra feststedet. :bed:

Der skal vi så være til onsdag alene bare mand og mig, derefter tager vi hjem og henter vores 2 døtre, også får vi lige fra onsdag til lørdag sammen med dem :loveflag:

Edited by Cindiej
1

Vi har lejet et værelse på feststedet. Har igen planer om romantisk bryllupsnat ;)

0

Annonce ♥

Vi holder festen på et hotel - så det er jo ret oplagt, at vi sover i den store suite 00000858.gif

0

Vi skal overnatte på svigerforældrenes Bavaria - håber at vi kan kaste anker ude i søen og være helt alene.

1

Vi har lejet et luksus sommerhus med pool og spa i en uge, så der tager vi ud på bryllupsnatten. Det ligger kun 10-15 km fra feststedet. :bed:

Det samme skal vi :)

0

Vi holder festen på hotel, og overnatning for brudeparret er indberegnet i kuvertprisen :)

0

Annonce ♥

Vi holder festen i et stort telt i vores have og vi sover i vores egne senge om natten :)

0

Vi skal højst sandsynligt giftes i USA, så det bliver højst sandsynligt på et hotel dér:)

19e4w3j6lc.png

0

Vi sover på feststedet.

Der er plads til at vores 50 gæster kan overnatte og vi har det hele for os selv..... men det har vi faktisk ikke inviteret dem til :blush: . I stedet overnatter vi der sammen med vores allernærmeste, som vi står op dagen efter sammen med og spiser morgenmad med - og så gør vi rent. :thumbsupsmileyanim:

0

Vi får kroens suite, men regner ikke med at vi får så meget tid i den da vi holder brunch for alle gæsterne dagen efter.

1

Annonce ♥

Ja det ser rigtig lækkert ud :thumbsupsmileyanim: Vi sover derhjemme :bed: Og der er ingen andre end os der har nøgle til vores hjem :griner:-

Vi skal også bare :bed: hjemme :-) Og vi udleverer IKKE nøgle til nogen andre :super:

0

Ja, vi tager også hjem og sover - forventer jeg da :)

0

Vores fest holdes i en spejderhytte og der sover vi sammen med vores gæster!

0

Vi har lejet et værelse på et sted der hedder Bjerrumgaard. Det er et rigtig hyggelig sted.

post-37496-0-64736500-1310155270.jpg

post-37496-0-84300100-1310155281.jpg

Det bliver rigtig dejligt, at vågne op som nygifte der.

1

Annonce ♥

Vi skal sove hjemme, håber på festen varer til den lyse morgen, så gider ikke betale for et hotelværelse og jeg skal i skole om mandagen, så heller ingen sommerhus - og tror nok vi er de eneste med nøgle til huset..... :-)Men regner med at invitere dem som sover i nærheden på morgenmad hos os, så måske det kan sætte en dæmper på deres udskejelser i huset hvis det lykkes dem at komme ind :griner:-

0

Vi har lejet hele Hostrup Hovedgaard, incl. 20 dobbeltværelser hvor vi selvfølgelig tager "suiten" hvis man kan kalde den det. De gæster der har lyst og de overnattende gæster er inviteret til brunch dagen efter.

0

Vi overnatter på hotellet hvor festen bliver holdt - så vi kan spise brunch med de vores gæster der også sover der dagen efter.

- vi fik værelset på husets regning ;-)

0

Vi overnatter derhjemme, da det ligger 5 min fra feststedet og vi rejser på bryllupsrejse mandag morgen :loveboard:

0

Vi har booket brudesuiten på Hotel Royal i Holstebro, hvor der ved ankomst vil være blomster på sengen, iskold champagne, frugt og chokolade til os. Vi har booket det til mandag, så vi rigtig kan nå at nyde den første tid som mand og kone :loveshower:

post-35532-0-56865000-1311895598.jpg

0