metteholm

♥ Mette & Jimmys FANTASTISKE dag ♥

456 posts in this topic

METTE & JIMMY

25. JUNI 2011

Har glædet mig til det her i næsten 2 år, nemlig at skrive en beretning om en helt fantastisk dag!!!

Glæder mig meget til at vise jer billeder fra dagene op til, selve dagen og ikke mindst dagen efter. Det var en vidunderlig dag, og kan slet ikke komme mig over hvor fantastisk det er at holde et bryllup!

men her begynder beretningen på den skønneste dag nogensinde! - Enjoy ;)

Oversigt over beretningen

Dagene op til

Dagen før dagen (dette indlæg)

Kagen laves

Opsætning af håret

Lørdag

Forberedelserne

Ankomst til kirken

Gommen venter

Indgang - præludium

Vielsen

Udgang - postludium

Videoer

Fotovæggen

Vielsen

Lykønskninger foran kirken

Brudevalsen

.

.

Andet

Fraklip

Fotobog

Fredag – DAGEN FØR DAGEN

Puha! Mange gifte brude er nok enige om dette, fredag er den VÆRSTE dag! Man er SÅ tæt på, maven bobler rundt af sommerfugle og man kan på ingen måde forstå at NU er det altså snart nu! Heldigvis havde vi masser at give os til så tiden gik forholdsvis stærk!

Sonnerupgaard Gods skulle gøres klar op og bryllupskagen skulle stables og pyntes. Jeg havde I forevejen med hjælp fra mor og Jimmy lavet bryllupskagen og betrukket den om torsdagen, men ville vente med at samle den og pynte den til vi var på godset og den ikke længere skulle transporteres.

Kagen gik bare super godt, ja den er ikke helt perfekt, men det er min 5. kage (tror jeg, kan ikke helt huske dem fra hinanden mere…) nogensinde så kan ikke andet end være tilfreds! Stor lettelse at få det overstået.

Bordene blev pyntet med hvide duge, sorte bordløbere og hjemmelavede blomsterdekorationer med skønne blomster specielt udvalgt til temaet. Synes bare det blev så fint og enkelt, nøjagtig som jeg havde håbet! Havde så mange skønne hjælpere med derude og vi kunne køre trætte hjem kl 18, 6 timer efter vi var ankommet.

post-39268-0-60050400-1309106122.jpg

Da vi kom hjem stod den på pizza og øl og bagefter wimbledon på sofaen med mor og far og jimmy. Efter få minutter sov de alle sammen, haha de har knoklet så hårdt. Men jeg kunne godt mærke at nu var det altså snart! Kunne slet ikke forstå det, og i dag forstår jeg det stadig ikke helt…. Ca. kl. 21.30 skulle Jimmy hjem til sine forældre og sove, og det sidste kys som kærester blev givet! Jeg kunne slet ikke sove, tankerne kørte rundt og jeg fik vel max 3-4 timers søvn den

nat.

2

Annonce ♥

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 :cheerleader3:

0

Lørdag - FORBEREDELSERNE

Vågnede da vækkeuret ringede 7.30. skulle bare lige i bad og få lidt mad ned (hvilket dog på ingen måder kunne lade sig gøre pga. nervøsitet og spændthed!)

Kl. 9 skulle vi være hos Tanja fra Go-Diva som skulle style mig og mor og give mig kjolen på. Da vi først kom i gang gik det lidt nemmere med at få noget mad og drikke ned.

Først blev håret sat med masser og MASSER af toupering!Det lykkedes at lave frisuren helt uden nogen former for valk eller kunstig hår hvilket alle troede jeg havde i, mange blev meget overrasket over at det hele var mit eget, men lover jer også for at det var blevet touperet godt.

Derefter blev makeuppen lagt som blev guld/brun smokey-eyes, synes det var så flot J

Mens mor blev stylet var det tid til at puste helliumballonerne op. De skulle bruges under photoshootet senere! Haha I skulle lige have set mig og min far med dem i limousinen på vej til kirken, det var simpelthen så fjollet et syn! Men lettede stemningen lidt så vi ikke var så nervøse tror jeg, men kunne til gengæld heller ikke se andet end 5 store helliumballoner hele vejen!

Nå tilbage igen! Så var klokken ved at være 12 og der var nu kun EN TIME til jeg skulle stå i kirken, kunne slet ikke forstå det!! Kjolen kom på og jeg var klar! Glad, spændt, en smule nervøs, men bare rigtig rigtig klar på at blive gift!

post-39268-0-65775900-1309107125.jpg

The best is yet to come...

2

Hold da helt op, hvor er det den smukkeste brudefrisure jeg har set. Og kjolen og dit hårpynt er vidunderligt.

ME LOVE!

0

Annonce ♥

Hvor er du smuk.

0

Super smuk :loveboard: !

0

Hvor ser du smuk ud.

Og TILLYKKE! :c166:

Skal selv have en Janni Baltzer på, så skønt med lidt inspiration til frisuren.

MERE MERE MERE.....

0

Ihhh, hvor er du smuk! Og super flot hår og make-up - den er virkelig fantatisk til dig :cheerleader3:

Er der mere?!?! :rolleyes:

0

Annonce ♥

DET lover bare godt, det her!!!! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Du ser FORRYGENDE flot ud, Mette :loveboard:

F5F5F5F5 for s....!!

0

Så smuk.

Suk... :loveboard:

0

haha tak søde piger! har desværre ikke mere lige nu, men håber det snart kommer :D

0

Venter i spænding på at høre/læse/se mere!

Super lækker kage :metteholm :metteholm :cheerleader3:

Og hvor ser det bare hyggeligt ud med borddækningen. :loveboard:

WAUW til hår og makeup :cheerleader3:

F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5

0

Annonce ♥

Smuk smuk smuk!!! Virkelig flot kjole og hår!!!

0

Det ser rigtig godt ud, Mette! :) Er vild med borddækningen.

Men jeg synes godt nok det er vildt du allerede skriver beretning. :o Ikke at jeg klager :wink: Jeg er bare selv slet ikke klar til at skrive sådan noget ned. På den ene side vil jeg da gerne dele, men samtidig har jeg bare så travlt i mit hoved med at være nygift og nyde det. :)

Jeg GLÆDER mig til mere! :thumbsupsmileyanim:

0

Det ser rigtig godt ud, Mette! :) Er vild med borddækningen.

Men jeg synes godt nok det er vildt du allerede skriver beretning. :o Ikke at jeg klager :wink: Jeg er bare selv slet ikke klar til at skrive sådan noget ned. På den ene side vil jeg da gerne dele, men samtidig har jeg bare så travlt i mit hoved med at være nygift og nyde det. :)

Jeg GLÆDER mig til mere! :thumbsupsmileyanim:

Jeg vil så bare gerne have det ned på papir nu mens jeg stadig kan huske det hele, tror det er derfor. det er vel en lille form for dagbog...

0

Annonce ♥

Sindsygt hår! Vildt at du kunne få det så stort uden valk :biggrin:

Rigtig mange gange tillykke, dejligt at høre at I havde en fantastisk dag. Har det lidt som Charite, men nu mest fordi jeg gerne vil vente til jeg har ALLE billeder, og især dem fra fotografen :7himmel: Hvornår får I jeres billeder?

Du så super ud(hvad jeg har set), rigtig flot makeup! :cheerleader3:

0

Sindsygt hår! Vildt at du kunne få det så stort uden valk :biggrin:

Rigtig mange gange tillykke, dejligt at høre at I havde en fantastisk dag. Har det lidt som Charite, men nu mest fordi jeg gerne vil vente til jeg har ALLE billeder, og især dem fra fotografen :7himmel: Hvornår får I jeres billeder?

Du så super ud(hvad jeg har set), rigtig flot makeup! :cheerleader3:

Regner med jeg har billederne i løbet af nogle dage, han har lovet at skynde sig :D

0

wow....du var såååååååå smuk :) :) og de gerbera på bordene er bare så flotte! Tror virkelig at jeg bliver inspireret og bruger dem til vores dekoration.. :)

Jeg tilslutter mig koret - F5 F5 F5!!

0

Neeeeiiiii hvor er du flot, super smuk.

sjovt at se din kjole! jeg skal selv først giftes ti næste år, men har allerede købt kjolen for var slet ikke i tvivl, det skulle bare være den... og det er den samme som du havde påthumbsupsmileyanim.gif

stort tillykke med dagensmilie_flagge14.gif

0

Annonce ♥

Endelig, blev det din tur, Mette! :cheerleader3:

Bordene ser vildt stilede ud! Du ser smuk ud og jeg glæder mig helt vildt til at se flere billeder!

Og KÆMPE TILLYKKE MED DIN NYE TITEL SOM FRUE :iloveyou:

0

Du er helt fantastisk smuk Mette!! Jeg glæder mig vildt meget (ligesom de 5000 andre herinde) til at høre resten af beretningen :wink: Og selvfølgelig at se en maaaaasse billeder :cheerleader3:

0

yay så kom din beretning Mette, og dermed er det endelig din tur til at kunne skrive. Og det lyder allerede rigtig lovende. Glæder mig så meget til at se billeder fra jeres dag, og Mette du ser gude smuk ud...

0

Åh Mette hvor ser det allerede fantastisk smukt ud cheerleader3.gif Jeg vil vente med at komme tilbage til i morgen, hvor jeg har god tid og ikke er træt - den her beretning - den skal godt nok da nydes 00000858.gif

0

Hvor ser du bare smuk og elegant ud! WOW!!whistling.gif

respekt.gif for at du allerede er igang. BKSTREET.gif

0