Fru. Kræmmergaard

Karina & Søren 26 maj 2012 <3

2,347 indlæg i dette emne

Iiiih hvor ser du bare SMUK ud! Det er helt vildt.. Det hele passer bare SÅ godt sammen og den kjole sidder perfekt på dig!!!

JB-tingene er super flotte til :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Tak søde - det er dejligt du synes det......det er jo vigtigt at se det i en helhed og jeg synes det passer fint sammen og ja kjolen er som syet til mig.... :loveshower: :loveshower: Ja de er så flotte de JB...elsker dem helt vildt..... :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da fast! Hvor er du bare smuk! Din kjole og hele dit tilbehør er bare fantastisk!! Jeg er rigtig vild med bæltet, det er super smukt! Min kjole har oprindeligt også et bælte, som jeg ikke var så vild med, men overvejer da at kigge på Jannies, når jeg skal besøge hende, for dit er virkelig smukt! :loveshower:

Dine børn - søde og kære som altid :) :)

0

Del dette indlæg

Du bliver bare SÅ smuk en brud. Det hele hænger bare så godt sammen :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Dine øreringe - er de fra Julie Sandlau, som dem jeg har kigget på? Bare så har jeg en fornemmelse om, hvor store de reelt er.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW hvor ser du bare smuk ud i hele dresset. Det hele passer som fod i hose. Jeg tror h2b vil få svært ved IKKE at knibe en tåre når du kommer imod ham op ad kirkegulvet. Jeg holder med Laika, et globryllup blir jeg da nød til at tage til!

Heidi, vi laver en udflugt ud af det - jeg har en styrthjelm :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den 26 maj har jeg fri og er top tunet til et globryllup. Må jeg medbringe en masse ris hæhæhæhæ

Det er dagen efter H2B´s fødselsdag - finder lige ud af om han har planer… Og er der PA den dag, så er det bare ærgeligt, de må vente -HAHA-

Jo jeg tror godt vi må tage ris med. Hvad siger du Karina? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du bliver bare SÅ smuk en brud. Det hele hænger bare så godt sammen :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Dine øreringe - er de fra Julie Sandlau, som dem jeg har kigget på? Bare så har jeg en fornemmelse om, hvor store de reelt er.

Tak søde Louise og nej mine øreringe er fra Dyrbergkern - eller hvordan det staves..... :loveshower: Mine er pænt store.....og tunge....hi hi hi :lol:

0

Del dette indlæg

Kære søde piger.....at stå op en søndag morgen til sol og forår og ALLE jeres søde hilsner - gør mig TOTAL glad :7himmel: Jeg er glad for i kan lide mit look og synes det passer sammen....man skal jo lige prøve det før man kan se det.... :c166: Jeg glæder mig så meget og i morgen er der 2 mdr. til.....for ja nu må H2B gerne se hvordan jeg ser ud...... :loveshower: Og til jer to skønne tøser som påtænker at køre HELT til Nordjylland den 26 maj. - i er MEGET VELKOMMEN !!!! :loveflag:

0

Del dette indlæg

Så kommer der lige en lille blærerække af vores bordnumre..... :loveflag: Ja endnu engang er det kun blevet muligt med søde Lenes hjælpende hånd....hun hjælper - støtter og vejleder i de tåbelig grafik programmer......jeg har fået fjernsupport kursus i InDesign....og et stort tak lyder til dig Lene...... :thumbsupsmileyanim::super::cheerleader3: Vi synes de er blevet så fine.....og Ikeas rammer kan jo bruges til ALT...... :thumbsupsmileyanim:

I får lige et par billeder...... :loveflag:

post-51437-0-25648900-1332666694.jpg

post-51437-0-01355200-1332666705.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kommer der lige en lille blærerække af vores bordnumre..... :loveflag: Ja endnu engang er det kun blevet muligt med søde Lenes hjælpende hånd....hun hjælper - støtter og vejleder i de tåbelig grafik programmer......jeg har fået fjernsupport kursus i InDesign....og et stort tak lyder til dig Lene...... :thumbsupsmileyanim::super::cheerleader3: Vi synes de er blevet så fine.....og Ikeas rammer kan jo bruges til ALT...... :thumbsupsmileyanim:

Søde Karina, sælger du ikke ud af dine ting når brylluppet er ovre? :cheerleader3:

Jeg synes du er så dygtig og det er nogle rigtig flotte ting du/i får lavet :thumbsupsmileyanim: Dem arver jeg gerne, når jeg nu ikke selv har de evner :wink:

0

Del dette indlæg

Søde Karina, sælger du ikke ud af dine ting når brylluppet er ovre? :cheerleader3:

Jeg synes du er så dygtig og det er nogle rigtig flotte ting du/i får lavet :thumbsupsmileyanim: Dem arver jeg gerne, når jeg nu ikke selv har de evner :wink:

Søde Laika - jeg kommer da bare med traileren når vi engang er færdige..... -HAHA- ALT for dig.....og jeg låner gerne ud....men det kræver at dig og H2B lige skifter navne..... -HAHA- DU kan sagtens...jeg ved du har det i dig......men det med det grafiske det er jeg en KLOV til....bare spørg Lene..... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg kan ikke buhuuu, jamen kommer i med en fotovæg oz? :thumbsupsmileyanim: Så slipper H2B nemlig her for at lave en, han er jo så sjældent hjemme :griner:-

Tror ikke at du værre med det grafiske end jeg er - en total KLOVN. :fløjt:

Jeg skal alligevel skifte navn, et fra et eller til -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan ikke buhuuu, jamen kommer i med en fotovæg oz? :thumbsupsmileyanim: Så slipper H2B nemlig her for at lave en, han er jo så sjældent hjemme :griner:-

Tror ikke at du værre med det grafiske end jeg er - en total KLOVN. :fløjt:

Jeg skal alligevel skifte navn, et fra et eller til -HAHA-

Nej det må være svært for din H2B at få lavet den så sjældent han er hjemme....men kan du bruge vores farvetema skal du være velkommen til at overtage -HAHA- JO jo hvad betyder et navn fra eller til -HAHA-

0

Del dette indlæg

Så fik jeg lavet vores topfigure i dag - de Hoptimister er bare super super skønne og jeg synes de er blevet ret fine.....det er i vores farvetema.....H2B skal ikke have butterfly i lyserød og jeg skal ikke have slør - men jeg synes de er et brudepar....og så i vores farver..... :cheerleader3:

Er de ikke fine.....?

post-51437-0-44315500-1332693618.jpg

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer