CharlottevM

Hvor meget bruger I på mad/kok?

23 indlæg i dette emne

Vi afventer et tilbud fra en kok, og jeg vil rigtig gerne have et sammenligningsgrundlag.

Kokken laver al maden (forret og dessert som portionsanretning + hovedret som buffet) + køber ind. Hun leverer også alle råvarer, undtagen kødet til forret og hovedret (due + råvildt).

Jer som har lignende aftaler, hvad skal I give for det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi gav 275 pr kuvert. (forret, mellemret, hovedret og natmad, så IKKE dessert). ved ikke om vi har fået noget rabat da jeg kender hendes lillesøster, men synes prisen var yderst fair.

Men husk du kan ikke rigtig sammenligne priser når det ikke er det samme mad jo, og hvis det er det samme mad skal det også være samme årstid, for priserne kan kan svinge afhængigt af om det er sæson eller ej for netop den grøntsag...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi gav 275 pr kuvert. (forret, mellemret, hovedret og natmad, så IKKE dessert). ved ikke om vi har fået noget rabat da jeg kender hendes lillesøster, men synes prisen var yderst fair.

Men husk du kan ikke rigtig sammenligne priser når det ikke er det samme mad jo, og hvis det er det samme mad skal det også være samme årstid, for priserne kan kan svinge afhængigt af om det er sæson eller ej for netop den grøntsag...

hvor fik I maden fra??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gav 15.250 kr. for frugt da folk kom fra kirken, forret anrettet på fade på bordene, hovedret som var buffet med 3 slags kød, 2 slags kartofler, diverse salater og rødvinssovs, bryllupskage og hotdogs til natmad. Kokken sørgede selv for indkøb, serveringspersonale og transport. :) Vi vr 56 i alt.

Redigeret af TrineG
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi gav 275 pr kuvert. (forret, mellemret, hovedret og natmad, så IKKE dessert). ved ikke om vi har fået noget rabat da jeg kender hendes lillesøster, men synes prisen var yderst fair.

Men husk du kan ikke rigtig sammenligne priser når det ikke er det samme mad jo, og hvis det er det samme mad skal det også være samme årstid, for priserne kan kan svinge afhængigt af om det er sæson eller ej for netop den grøntsag...

hvor fik I maden fra??

det var en jeg kenders søster. hun er ikke sådan kogekone i den forstand der tager ud tror jeg, men hun gjorde det her :)

Vi havde undersøgt priserne fra forskellige kokke, og synes de alle lå deromkring i prislejet for den menu vi gerne vil have, så tror som det er ganske standard pris næsten...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi gav 275 pr kuvert. (forret, mellemret, hovedret og natmad, så IKKE dessert). ved ikke om vi har fået noget rabat da jeg kender hendes lillesøster, men synes prisen var yderst fair.

Men husk du kan ikke rigtig sammenligne priser når det ikke er det samme mad jo, og hvis det er det samme mad skal det også være samme årstid, for priserne kan kan svinge afhængigt af om det er sæson eller ej for netop den grøntsag...

hvor fik I maden fra??

det var en jeg kenders søster. hun er ikke sådan kogekone i den forstand der tager ud tror jeg, men hun gjorde det her :)

Vi havde undersøgt priserne fra forskellige kokke, og synes de alle lå deromkring i prislejet for den menu vi gerne vil have, så tror som det er ganske standard pris næsten...

okay.. men jeg synes det har været vildt svært at finde kokke.. Hvor støver du dem op henne?? synes jeg har ledt med lys og lygte..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi gav 275 pr kuvert. (forret, mellemret, hovedret og natmad, så IKKE dessert). ved ikke om vi har fået noget rabat da jeg kender hendes lillesøster, men synes prisen var yderst fair.

Men husk du kan ikke rigtig sammenligne priser når det ikke er det samme mad jo, og hvis det er det samme mad skal det også være samme årstid, for priserne kan kan svinge afhængigt af om det er sæson eller ej for netop den grøntsag...

hvor fik I maden fra??

det var en jeg kenders søster. hun er ikke sådan kogekone i den forstand der tager ud tror jeg, men hun gjorde det her :)

Vi havde undersøgt priserne fra forskellige kokke, og synes de alle lå deromkring i prislejet for den menu vi gerne vil have, så tror som det er ganske standard pris næsten...

okay.. men jeg synes det har været vildt svært at finde kokke.. Hvor støver du dem op henne?? synes jeg har ledt med lys og lygte..

vi fik kontakt på nogen gennem det sted vi skulle holde festen. der var nogle lokale slagtere iblandt bland andet, og så var der nogle alm kokke, nogen af dem var dog ret dyre! men fandt også en del via google.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er nemlig et rigtigt godt spørgsmål: Hvor finder man dem. Udover de deciderede catering og slagterfirmaer så agerer mange "i det skjulte". Ikke at det er fordækt men de har bare ikke hjemmesider m.v. og får deres opgaver via mund til mund. Hvor skal det holdes ? Jeg har kontakt til en pige som jeg er stødt på flere gange ude på nogle jobs (og som jeg også skal spille bryllup for næste år). Der taler vi København og omegn/Nordsjælland.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej men der er også andre der "lytter med" :biggrin:

Prøv at forhør dig i nogle af forsamlingshusene i nærheden. De har ofte kontakt til "kogekoner" m.v. Kok Amok i Slagelse kan også anbefales og jeg ved at de ofte kører til Fyn og leverer men OK nu er det jo den forkerte del af Fyn så det koster nok noget ekstra kørsel.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal give 139 kr. for forret og hovedret. Dessert som er bryllupskage laver min veninde. Også kommer maden med serveringspersonale til 140 kr. i timen.

Prøv at efterlyse en kok via Facebook fx. Der er altid en, der kender en, som kender en. Bare efterlys en kok til alle dem der gider at høre på det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har budgetteret med omkring 400-450 kr pr person (inkl kok ud og anrette ovsv) + 100 kr til natmad + bryllupskage + drikkevarer. Håber jeg kan finde noget "ordentligt" mad til den pris.

Vi blir ca 35

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er selv kok, og du kan godt regne med 4-500 kr pr person. Men det bør jo helt an på hvad i skal ha at apise. Der er jo stor forskel på en svinemørbrad og oksemørbrad, hvis du forstår.

I know :) hehe ..... men det burde vel være muligt at lave forret, hovedret og dessert for 400 kr pr mand og hvor der blir lækker mad ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg er selv kok, og du kan godt regne med 4-500 kr pr person. Men det bør jo helt an på hvad i skal ha at apise. Der er jo stor forskel på en svinemørbrad og oksemørbrad, hvis du forstår.

I know :) hehe ..... men det burde vel være muligt at lave forret, hovedret og dessert for 400 kr pr mand og hvor der blir lækker mad ?

hehe hovsa, det var ik lige mindet på dig, men jo det er helt bestemt muligt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer