Lene T

Thomas & Lene - Kæmpe overskudssalg NU!

1,648 indlæg i dette emne

Sommetider er det også rart at få luftet ud - og så kan "livet gå videre" :)

Jeg læser det ikke som om du blir gjort så meget til bussemand, mere som at han synes at hvis brylluppet skal være fælles, så skal i også være fælles om at betale det! :) Og det vigtigste er jo sådan set at få snakket om sådan nogle ting - uanset hvad! Ellers ender man med at blive irriteret - som går over i frustration - som går over i vrede - som går over i eksplosion og så sidder man der og tænker: "Hvad satan skete der?" fordi personen slet ikke har sagt noget.. Så synes da kun det er godt i har fået en snak omkring det! :)

Og de 30.000 skulle man nok kunne nå at finde på 104 dage - 1 time og 24 min - OG 35.. nej... 34.. nej.. nå - fuckit - sekunder! :wink:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu fik jeg også liret en lang smøre af, men pointen var egentlig bare at fortælle, at du ikke er alene, når det kommer til en dejlig, men lidt nærig/økonomisk bekymret mand.

Jeg stiller mig i rækken.. Min mand er vendelbo! Hvis man kender vendelboere så ved man at DE slår ikke større brød op end de kan bage, skære i skiver - OG sælge til overpris, sætte fortjenesten i banken og leve af renterne!! :lol: Og for at det ikke var nok at han var vendelbo - så er han samtidig økonomistuderende - OG udstyret med den mest snusfornuftige personlighed nord for Alperne!

Så 3 x økonomisk sans gifter sig med "Ejjj.. Se lige den der.. DEN skal jeg eje... Hov.. Og den der.. Og eeeeeej... KUN 1 dollar.. Jeg køber sq 4" <-- Det er mig! :lol:

I kan TRO der har været mange snakke om økonomi i forbindelse med brylluppet.. men på en eller anden facon - så har vi fået det til at fungere.. Og det tror jeg primært er fordi vi har snakket om tingene! :)

Men økonomisk forsigtige mænd er ikke værst - de har som regel en opsparing og en fornuftig tilgang til livet! :lol:

1

Del dette indlæg

Sikke noget. Jeg kan genkende en del i det, du fortæller. Herhjemme har vi begge job, og tjener begge pænt, og mine forældre har også betalt kjole og festlokale, men derudover så koster vores bryllup inkl. dyre ringe (men uden bryllupsrejse) ca. 70.000 kr. Det er selvfølgelig mange penge, og det kan jeg også få det lidt skidt over, men vi har prioriteret så vi har pengene, og vi bidrager begge, så hr. mand kan så ikke brokke sig over, at jeg ikke bidrager nok, MEN han er også altid nervøs omkring økonomi, og han hader at bruge penge (bortset fra restaurant og biograf og den slags) på materielle ting, så han kan slet ikke have tanken om, hvor mange penge, vi kommer til at fyre af. Og det er på trods af, at familie og venner betyder rigtigt meget for ham. Han er bange for, at brylluppet kommer til at drukne i "ting". Og han har da lidt en pointe. Af samme grund kan jeg godt udelukker favour-æsker. Men jeg VIL have lov til at få flotte rammer om vores dag, selvom det vigtigste selvfølgelig er vielsen og samværet med venner og familie. Uh, den er sgu svær. Nu fik jeg også liret en lang smøre af, men pointen var egentlig bare at fortælle, at du ikke er alene, når det kommer til en dejlig, men lidt nærig/økonomisk bekymret mand. Det skal nok gå altsammen uanset om du får sommerjob eller ej, men det er rigtigt godt, at du prøver at forstå ham og imødekomme hans bekymring. Det alene gør nok en kæmpe forskel for ham.

Sommetider er det også rart at få luftet ud - og så kan "livet gå videre" :)

Jeg læser det ikke som om du blir gjort så meget til bussemand, mere som at han synes at hvis brylluppet skal være fælles, så skal i også være fælles om at betale det! :) Og det vigtigste er jo sådan set at få snakket om sådan nogle ting - uanset hvad! Ellers ender man med at blive irriteret - som går over i frustration - som går over i vrede - som går over i eksplosion og så sidder man der og tænker: "Hvad satan skete der?" fordi personen slet ikke har sagt noget.. Så synes da kun det er godt i har fået en snak omkring det! :)

Og de 30.000 skulle man nok kunne nå at finde på 104 dage - 1 time og 24 min - OG 35.. nej... 34.. nej.. nå - fuckit - sekunder! :wink:

Det er rigtig rart for mig at høre, at jeg ikke er den eneste der har sådan en kæreste :wink: For ja, han er ikke nærig - og så alligevel. Han vil altid give hans sidste mønt væk, hvis det vil glæde andre, men det gør også at han indimellem føler at han giver mere end han får. Da en af mine venner første gang mødte Thomas, var hendes kommentar (udover at han var sød - og det er han :) ) at "hvor er han ukompliceret!"..Han er alt andet end ukompliceret og selvom jeg lige fra starten af, har kunnet læse ham som en åben bog, så er der også gange for jeg ikke fatter et kuk! :)

Jeg elsker mig kæreste rigtig højt og jeg ved også at når han imploderer i et uretfærdigt angreb, så er der altid noget mere der ligger bag og jeg prøver at huske mig selv på det. Men derfor kan det stadig godt føles urimeligt.. heldigvis har jeg resten af vores liv sammen til at lære ham at kende til bunds og han har tid til at lære at lukke op for det, før det bliver til en eksplosion :wink: Jeg er også glad for at vi har fået snakket om det og jeg er faktisk lidt i tvivl om, hvorvidt det nu betyder noget for ham at jeg får et sommerjob eller ej, nu hvor han har fået luftet ud.. lad os nu se.. nu er tingene i det mindste kommet frem på bordet og så må vi tage den derfra :)

Vi har jo stadig 104 dage - 1 time - 1 min og 2, nej 1 sekund til vi skal stå i kirken :) Meget kan nå at ske!:)

0

Del dette indlæg

Nu fik jeg også liret en lang smøre af, men pointen var egentlig bare at fortælle, at du ikke er alene, når det kommer til en dejlig, men lidt nærig/økonomisk bekymret mand.

Jeg stiller mig i rækken.. Min mand er vendelbo! Hvis man kender vendelboere så ved man at DE slår ikke større brød op end de kan bage, skære i skiver - OG sælge til overpris, sætte fortjenesten i banken og leve af renterne!! :lol: Og for at det ikke var nok at han var vendelbo - så er han samtidig økonomistuderende - OG udstyret med den mest snusfornuftige personlighed nord for Alperne!

Så 3 x økonomisk sans gifter sig med "Ejjj.. Se lige den der.. DEN skal jeg eje... Hov.. Og den der.. Og eeeeeej... KUN 1 dollar.. Jeg køber sq 4" <-- Det er mig! :lol:

I kan TRO der har været mange snakke om økonomi i forbindelse med brylluppet.. men på en eller anden facon - så har vi fået det til at fungere.. Og det tror jeg primært er fordi vi har snakket om tingene! :)

Men økonomisk forsigtige mænd er ikke værst - de har som regel en opsparing og en fornuftig tilgang til livet! :lol:

Velkommen til vores liv herhjemme! -HAHA- Og min kæreste er fra Kolding! :wink:

Vi har det delt op i en "tager det som det kommer/Jamen det er jo biiiiilligt!!"-type (mig) og "hellere bekymre sig for meget end for lidt, for hvad nu hvis noget skulle komme bag på mig/KONTROL"-type (min kæreste) :lol: Det ser sgu godt ud, nu jeg ser det på skrift!! :huh: Sikke en fremtid -HAHA- Jeg håber sgu de har ret, når de siger at modsætninger mødes!!!! Ellers er vi da doomed! :blink::lol:

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også glad for at vi har fået snakket om det og jeg er faktisk lidt i tvivl om, hvorvidt det nu betyder noget for ham at jeg får et sommerjob eller ej, nu hvor han har fået luftet ud..

Jeg tror du har fat i noget af det helt rigtige her.. :) Når jeg læser det udefra - så handler det måske i bund og grund mest om at han gerne vil se dig gøre forsøget... Så er det ikke så vigtigt igen om du rent faktisk får det job - men det at du lytter til hans frustration og respekterer hans holdning - og forsøger at gøre noget ved det.. Det tror jeg det er guld værd.. :):heart:

0

Del dette indlæg

Jeg kan forestille mig at da han dengang sagde at han nok skulle betale det hele, så havde han ikke liiiige været inde på BK og se hvad et bryllup i virkeligheden består i :D

Jeg synes faktisk det er fair nok... Kan du på nogen måde få tingene delt op i 'helt nødvendige' (mad, drikkevarer, lokale, tøj...), og så måske fremover tænke at du selv skal stå for at det 'unødvendige'? (favour-boxes, toiletkurve osv... ) Så vil du jo også komme til at prioritere dine DIY-projekter. Og selvfølgelig kan du nå det du gerne vil nå ved siden af dit arbejde!!

0

Del dette indlæg

Jeg er også glad for at vi har fået snakket om det og jeg er faktisk lidt i tvivl om, hvorvidt det nu betyder noget for ham at jeg får et sommerjob eller ej, nu hvor han har fået luftet ud..

Jeg tror du har fat i noget af det helt rigtige her.. :) Når jeg læser det udefra - så handler det måske i bund og grund mest om at han gerne vil se dig gøre forsøget... Så er det ikke så vigtigt igen om du rent faktisk får det job - men det at du lytter til hans frustration og respekterer hans holdning - og forsøger at gøre noget ved det.. Det tror jeg det er guld værd.. :):heart:

Det tror jeg også.. og det er fair :)

Jeg kan forestille mig at da han dengang sagde at han nok skulle betale det hele, så havde han ikke liiiige været inde på BK og se hvad et bryllup i virkeligheden består i :D

Jeg synes faktisk det er fair nok... Kan du på nogen måde få tingene delt op i 'helt nødvendige' (mad, drikkevarer, lokale, tøj...), og så måske fremover tænke at du selv skal stå for at det 'unødvendige'? (favour-boxes, toiletkurve osv... ) Så vil du jo også komme til at prioritere dine DIY-projekter. Og selvfølgelig kan du nå det du gerne vil nå ved siden af dit arbejde!!

Han har aldrig sagt at han ville betale det hele, men det har været underforstået i at jeg ikke havde studiejob :) Og nej, han var ikke klar over, hvor meget de forskellige ting koster, men det ved han nu :) Det var faktisk ikke en helt dårlig ide med opdelingen! Måske jeg skulle præsentere ham for den, for selvom jeg køber mange ting af egen lomme, så ved han jo reelt set ikke hvad jeg har købt! :)

Mht min DIY-projekter, så har det hele tiden været en sport for mig, at finde billige, men effektfulde ting, så der er jeg nu ikke bekymret for budgettet :wink: Men jeg kunne jo stå for vores blomster... bum bum.. den kører på højtryk lige nu! :lol: Tak for rådet!

0

Del dette indlæg

Mon ikke det også er rart for ham ikke at føle at han står med økonomisk ansvar for det hele? Jeg mener det kan nok være sådan en ting, der kan være stressende (og det skal han jo undgå). Synes det virker lidt symbolsk at du også skal bidrage og at det vigtigste her er at få luft for sine følelser og føle at alt ikke står og falder med ens evne til at få penge i kassen

Nå, men ide kommer her: find et job der har med kreativitet eller bryllup at gøre fx ekspedient i en hobbybutik, glitter eller noget i den stil. En brudebutik kunne også være mulighed... Altså noget der kan inspirere dig :)

Du kan også rydde op i skabe og finde ting der kan sælges - lidt penge ind og få orden på ting

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ked af at høre, at han er gået ned med stress og brylluppet og det at skrabe pengene sammen måske bare var det sidste, der manglede.

Jeg har også en super snusfornuftig kæreste herhjemme, der tjekker netbank flere gange dagligt og kan gå helt op i, at vores økonomi er reddet, når bare de 200 kr som een skylder os, kommer ind på kontoen! lol. Og de har bare zip nada indflydelse, haha.

Altså jeg er typen, der er enormt god til at bruge penge - Kenneth er rigtig god til at passe på dem :P Han er ikke nærig overhovedet, men han passer bare på pengene. Han er dog også typen, at hvis han kan se, at der kommer et smil på mit ansigt - hvis det gør, at han skal arb 15 timer extra for at ha råd til det, så gør han det! Det er i sig selv både godt og skidt - skidt hvis man udnytter det, hvilket jeg ikke syns, jeg gør dog :) hehe. Men fx ift at bruge 8.000 kr på en kjole, når vi skal til Las Vegas .... det er fandme mange penge for at kjole, der kun er på i 4 timer måske .... men da han så hvor glad jeg var, var den alle pengene værd fx.

Men åhh ... jeg kan godt forstå ham, hvis han er røget ned med stress osv .... men altså - de penge I mangler .... kan I ikke gå ud og låne dem og så få dem betalt af det næste halve år el lign ?!? Altså jeg er pænt meget modstander af alle de der skide forbrugslån osv ... men altså ... hvis det kan gi lidt ro ??

0

Del dette indlæg

Jeg kan til dels godt forstå det - det er rart, at I begge bidrager.

Men jeg er ret overbevist om, at du ligger (langt) flere timer i det her, end ham. Jovist, det er noget du kan lide, men er der ikke tidspunkter, hvor alt den planlægning, alle de DIY projekter nogle gange føles som arbejde, når du sidder alene med det?

Måske du kunne fremlægge en regnestykke for ham, hvor du viser, hvor mange mande timer der rent faktisk går til planlægning? :wink:

Arj, det er godt at høre, at I har fundet frem til en løsning, I begge synes om. Held og lykke med sommerjobbet, håber du bliver glad for det! :)

0

Del dette indlæg

Mon ikke det også er rart for ham ikke at føle at han står med økonomisk ansvar for det hele? Jeg mener det kan nok være sådan en ting, der kan være stressende (og det skal han jo undgå). Synes det virker lidt symbolsk at du også skal bidrage og at det vigtigste her er at få luft for sine følelser og føle at alt ikke står og falder med ens evne til at få penge i kassen.

Jeg kan mærke på ham, at han er lettet nu hvor det er blevet sagt og at vi har fundet et kompromis. Og ja, jeg synes da også at der er noget symbolsk i, at jeg også bidrager :) Jeg endte faktisk med at have en rigtig dårlig smag i munden efter vores snak og følte mig som en top-nasserøv! Så tænkte jeg, at jeg ville prøve at se på situationen med andre briller.. De penge vi får af mine forældre og farmor + det guld min farmor har givet til vores vielsesringe, udgør faktisk en 3-del af vores budget. Godt nok er det ikke penge jeg har arbejdet for, men det er da stadig meget godt gået at jeg kommer med så mange penge.. jeg er trods alt på SU :) Det er da positivt :)

Nå, men ide kommer her: find et job der har med kreativitet eller bryllup at gøre fx ekspedient i en hobbybutik, glitter eller noget i den stil. En brudebutik kunne også være mulighed... Altså noget der kan inspirere dig :) Lige nu ville jeg helst have noget studierelevant, men det er bare pokkers svært! Ellers så er jeg faktisk ligeglad! Vi har taget en snak i dag om, hvad vi gør hvis jeg ikke får et job og vi har besluttet at sløjfe morgengaverne, men at give hinanden morgengaven i 1 års bryllupsgave. Vores "morgengave" vil i stedet være den weekendtur til Rom, som vi har snakket om :) Alt i alt, så ser økonomien altså ikke så slem ud, jeg tror mere det er det symbolske der betyder noget for ham.

Du kan også rydde op i skabe og finde ting der kan sælges - lidt penge ind og få orden på ting - Se det var faktisk et rigtig godt forslag! Jeg kan prøve at sælge ud af smykker. Mærketøj har jeg desværre ikke noget af, men mon ikke jeg kan få en 1000,- ind :thumbsupsmileyanim: Det var faktisk en kanon ide! Tak for den!! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Ked af at høre, at han er gået ned med stress og brylluppet og det at skrabe pengene sammen måske bare var det sidste, der manglede.

Jeg har også en super snusfornuftig kæreste herhjemme, der tjekker netbank flere gange dagligt og kan gå helt op i, at vores økonomi er reddet, når bare de 200 kr som een skylder os, kommer ind på kontoen! lol. Og de har bare zip nada indflydelse, haha.

Altså jeg er typen, der er enormt god til at bruge penge - Kenneth er rigtig god til at passe på dem :P Han er ikke nærig overhovedet, men han passer bare på pengene. Han er dog også typen, at hvis han kan se, at der kommer et smil på mit ansigt - hvis det gør, at han skal arb 15 timer extra for at ha råd til det, så gør han det! Det er i sig selv både godt og skidt - skidt hvis man udnytter det, hvilket jeg ikke syns, jeg gør dog :) hehe. Men fx ift at bruge 8.000 kr på en kjole, når vi skal til Las Vegas .... det er fandme mange penge for at kjole, der kun er på i 4 timer måske .... men da han så hvor glad jeg var, var den alle pengene værd fx.

Men åhh ... jeg kan godt forstå ham, hvis han er røget ned med stress osv .... men altså - de penge I mangler .... kan I ikke gå ud og låne dem og så få dem betalt af det næste halve år el lign ?!? Altså jeg er pænt meget modstander af alle de der skide forbrugslån osv ... men altså ... hvis det kan gi lidt ro ??

Heldigvis var det ikke penge til brylluppet der var tungen på vægtskålen, det var en kollega der kørte personligt hetz imod ham :angry: Havde det været brylluppet, havde det jo været helt forfærdeligt! Men det havde været long time coming og som Thomas siger, så ville han ikke have været foruden i dag. Han har lært en masse ting om sig selv, hvad der betyder noget og hvad der ikke gør, og hvor hans grænse er. Derfor skulle han ud med det her, så der blev luftet ud og han ved godt, at det er det symbolske i det, der generer ham.

Det med smil på ansigtet, det kender jeg godt! Thomas kan have utroligt store armbevægelser og nej, det skal ikke udnyttes. Nogle gange kan det bare være svært at gennemskue, hvornår han mener det og hvornår det ikke er gennemtænkt! Det korte af det lange er jo at jeg elsker min kæreste, han elsker mig, vi har fået talt ud og fundet et kompromis :)

Mht lån, så har vi begge fra starten holdt på, at vi under ingen omstændigheder ville låne penge til vores bryllup, så det er out of the question :wink: I stedet har vi fundet nogle steder, som vi er villige til at skære væk, hvis vi skulle få brug for at down size :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WUHUUU.. :cheerleader3:

Jeg vandt auktionen og nu er reserve/dansekjolen i hus for 250,-! Det er jo billigere end den kjole jeg havde kigget på i H&M! :thumbsupsmileyanim: Jeg stod også op kl. 7.30 i morges, for at chancen ikke skulle gå forbi mig, for jeg synes virkelig at den er smuk i sin enkelthed og så vil den jo være FAB til Lenas hair piece :) Om jeg så kunne finde på at lave den kortere med lidt strut under, må jeg jo se når den kommer og jeg har prøvet den på. Under alle omstændigheder, så regner jeg med at jeg vil sy stropper i.. men det er jo heller ikke så svært :)

post-45329-0-16051300-1335099774.png

0

Del dette indlæg

Jeg tror absolut ikke du er en nasseren og det gør din h2b nok heller ikke. Altså jeg forestiller mig bare at han havde brug for at høre at han ikke sod med ansvaret for økonomien alene. Altså det kan måske virke som et pres på ham (hvis han lige har været igennem et stress-forløb) og han tænker: hvad hvis jeg pludselig ikke kan leve op til det økonomiske....

Ved det ikke.... Bare et gæt

0

Del dette indlæg

Jeg tror absolut ikke du er en nasseren og det gør din h2b nok heller ikke. Altså jeg forestiller mig bare at han havde brug for at høre at han ikke sod med ansvaret for økonomien alene. Altså det kan måske virke som et pres på ham (hvis han lige har været igennem et stress-forløb) og han tænker: hvad hvis jeg pludselig ikke kan leve op til det økonomiske....

Ved det ikke.... Bare et gæt

Det er jeg sikker på at du har ret i. Han er lige startet på nyt arbejde og selvom det er tydelig, at de er glade for ham, så tror jeg ikke han kommer til at ånde lettet op, før prøveperioden er ovre.. Jeg tror det er en af de ting, der spiller ind. For HVAD NU HVIS de ikke vil have ham alligevel? Hvor skal vi så få pengene fra? :) Som sagt, er han en af dem der bekymrer sig over alle mulige ting og som HADER ikke at have kontrol og styr på tingene... men hvorvidt de vil beholde ham efter prøvetiden eller ej, er jo ikke noget han på nogen måde har indvirkning på. Lige ud over at han selvfølgelig gør sit bedste :)

0

Del dette indlæg

Er også sikker på, at han bare lige skulle ud med det .... og syns også det var fedt, at han kom ud med det ! :) Vi snakker også meget sammen om ting herhjemme og om økonomi, fordi Kenneth pt spytter stort set alt i kassen og jeg zip nada. Men er rart, at I fandt et kompromis og helt fair nok med lånet! hehe ....vi er også begge 2 mega modstandere af det herhjemme, men hvis det i sidste ende betød, at det var eneste udvej for at der kom lidt ro på, så tror jeg faktisk, at vi ville gøre det :)

Anyway .... super fin kjole!! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke et kup, den kjole, bestemt værd at stå tidligt op for :)

Ja, ved du hvad.. Det synes jeg altså også at den er :biggrin: Jeg glæder mig så meget til den kommer hjem! Jeg så den lige på ever-pretty's engelske butik og der kostede den 47 pund + porto, så jeg tror da vist at jeg har gjort mig endnu et kup :thumbsupsmileyanim: Og så synes jeg også at det der bling-bling passer så smukt til Miss Lenas hårkreation! :cheerleader3: På den anden side er kjolen heller ikke så vild, at jeg ikke ville kunne have den på en anden gang :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

SIkken en smuk dansekjole - dejligt du vandt aktionen :loveshower: Du kommer til at danse på bordene hele natten i en kjole :bunny_4: :bunny_4:

Når nu jeg får sat stropper i, så ser det ikke ud til at være en kjole der klemmer nogen steder :thumbsupsmileyanim: Så ja, jeg kommer til at danse can-can på bordene :lol:

Ej, pjat - jeg har i det mindste et alternativ, hvis kjolen ender med at stramme :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sendee lige en cyber :hug: . Kan sagtens forstå jer begge i penge delen her i alt dette bryllupshalløj. Men sidder også samtidigt og bliver ret glad over at din kæreste kom ud med nogle af sin frustrationer. At det var på en lidt hørd måde, er selvfølgeligt ikke godt, men fedt at han gjorde det, for nu kan I sammen finde en løsning og han slipper for at gå rundt med den følelse i maven. Især når man tænker på han har været syg med stress, så syntes jeg det er dejilgt at han fik det sagt, så I ku få snakket. Mon ikek jeres fremtidige snakke, ikke kun om bryllup, vil blive nemmere også? I to skal sku nok klare det sammen!

Og så lige tillykke med dansekjolen, den er bare så smuk i al sin enkelthed!

0

Del dette indlæg

Sendee lige en cyber :hug: . Kan sagtens forstå jer begge i penge delen her i alt dette bryllupshalløj. Men sidder også samtidigt og bliver ret glad over at din kæreste kom ud med nogle af sin frustrationer. At det var på en lidt hørd måde, er selvfølgeligt ikke godt, men fedt at han gjorde det, for nu kan I sammen finde en løsning og han slipper for at gå rundt med den følelse i maven. Især når man tænker på han har været syg med stress, så syntes jeg det er dejilgt at han fik det sagt, så I ku få snakket. Mon ikek jeres fremtidige snakke, ikke kun om bryllup, vil blive nemmere også? I to skal sku nok klare det sammen!

Og så lige tillykke med dansekjolen, den er bare så smuk i al sin enkelthed!

Vi taler som regel ret godt sammen, men han er ikke altid så god til at komme ud af busken, når han er i tvivl om, hvorvidt det er uretfærdigt eller ej.. og så eksploderer han... men hva faen! Jeg knuselsker manden og jeg har jo lært at forstå ham - lidt i hvertfald :wink:

0

Del dette indlæg

Nå de damer.. så er det vist tid til jeres hjælp igen :) Nej jeg skal ikke bruge penge og jo, jeg har mine egne, men når jeg giver størstedelen af mine "lommepenge" til brylluppet (en del af kompromisset, eller egentlig ikke, for det VILLE jeg!) så må jeg godt :wink: Det må bare ikke være for dyrt!

Så nu står jeg lidt og tænker... en bolero.. for det bliver jo aften på et tidspunkt. Så jeg har fundet et par stykker og vil gerne holde afstemning - jeg er nemlig i tvivl! Nogle er fine, andre er varme og andre er i stedet for et sjal.. Jeg vil gerne have en jeg kan bruge bagefter, men i realiteten behøver den jo ikke at være supervarm.. bum bum.. nå here goes :)

De varme:

1:

post-45329-0-93767400-1335187891.png

2:

post-45329-0-57549200-1335187952.png

3:

post-45329-0-26483900-1335188083.png

0

Del dette indlæg

Jeg er klart mest til sidste model :) Årsagen er, at jeg syns at pels d. 4 august måske ik helt passer ind, hehe. Så vidt jeg husker er der rimelig mange detaljer på din kjole el ihvertfald overdelen (!?!?!? hehe) .... så jeg tror jeg ville finde noget lidt enkelt strik el stof af en art måske :)

Det BURDE ikke være mindre end 10 grader på d. dato kl midt om natten :) Og du er sikkert totalt svedig på resten af kroppen grundet kjolen, haha .... og trænger sikkert til at få noget kold luft ind på kroppen :P

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer