Miss Dior

Invitationer til bryllup?

31 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg skal giftes d 30 juni, og sender dem allerede ud engang i januar. Det er jo i sommerferien, og folk planlægger ferie (o:

Sender dog ikke save the date kort ud (o:

Det har jeg nu heller ikke gjort, men regner med at lade nyheden sive ud ved mund til mund metoden en gang i februar. :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har sendt mine invitationer - omkring 9 måneder før brylluppet. Jeg er klar over at det var i RIGTIG god tid, men vores ligger også i starten af sommerferien, og vi oplevede at nogle var begyndt at planlægge. Vi valgte at spare STD-kortene væk og sendte i stedet for bare invitationen, da de vigtigste ting såsom kirke og feststed var på plads. Du kan jo evt. vælge at sende STD kort ud nu og så sende selve invitationerne ud senere, hvis du synes det er for tidligt :) :17:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal også giftes den 30 juni og vi sender dem ud allerede efter jul, da der skal bookes værelser også. Så vi er tidligt ude. SUen bliver ligeledes tidlig, allerede i Marts, men det bliver nød til at være på plads allerede der, så har jeg også lidt mere ro til eksamenerne i maj og juni :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal giftes d. 12/5-2012 og vi sender invitationerne ud i starten af december. Vi har valgt at ikke fortælle til nogen at vi skal giftes. Alle får det først at ved når vi sender invitationerne ud. :tunge: Glæder mig til at overaske folk

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal giftes d. 12/5-2012 og vi sender invitationerne ud i starten af december. Vi har valgt at ikke fortælle til nogen at vi skal giftes. Alle får det først at ved når vi sender invitationerne ud. :tunge: Glæder mig til at overaske folk

Super fedt.. Ja her kunne vi ikke holde det hemmeligt.. (vi er vildt dårlige til hemmeligheder, men det er vel også et godt tegn) :) Hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal giftes den 9. juno og de første er blevet afleveret og resten bliver afleveret i takt med at vi ses her hen over julen. Det er lidt tidligt og tidligere end jeg regnede med, men nu havde jeg lavet dem og så kunne de lige så godt komme ud. Jeg fandt så også ud af efterfølgende, at Hotellet gerne vil have besked om de overnattende hurtigst muligt helst lige efter nytår og så er det pludselig ikke så tidligt at sende ud.

Vi har sat sidste SU til 1½ måned før, så der er tid til den sidste planlægning med bordkort, bordplan osv.

Vi droppede også STD kort og lod datoen sive, da vi havde sat den.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal velsignes med efterfølgende fest d. 28. juli, og vi sender allerede invitationerne ud i december/januar, fordi festen er i uge 30, og vi vil gerne sende ud, inden folk begynder at planlægge ferie.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal giftes d. 2. juni 2012 og jeg har selv spekuleret over, hvornår vi ville sende invitationer ud. Vi har dog aftalt at droppe STD-kortene, men derimod sende indbydelserne ud i slut januar - så har jeg også stadigvæk GOD tid til at kreere lige præcis dem, som jeg gerne vil (og der skal godt nok laves mange :wink: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal giftes 31. marts og regner med snart at skulle lave invitationerne, har endelig en gæsteliste nu som jeg denne gang ikke tror der skal rettes i mere :o)

Tror jeg sender dem ud her i december måske selvom det lidt træls når folk har travlt op til jul.... men sys bar januar er lige sent nok.. såå...men nu ved folk det også så regner stærkt med de ikke laver planer på vores store dag ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal giftes den 30. juni, og vi valgte at sende STD kort ud den 30. oktober, dels fordi der er flere fra udlandet og fra mange steder i Danmark, og så dels fordi det ligger, på det tidspunkt det gør...

Vi sender så først invitationer ud i marts, og der er så SU den 1. maj... :)

:balloons: Sarah

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi (jeg :wink: ) skal selv lave invitationerne og har bestilt fjer og perlemorsknapper hjem fra Kina. Det er SÅ meget billigere!! Så afhængigt af hvornår de kommer og hvor meget tid jeg har i forhold til studie, bliver de nok sendt ud i januar/februar. Vi sender ikke STD ud, vi sparer portoen, men vi har jo også både kirke, tidspunkt og sted på plads :) derfor så tidligt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

vi skal giftes den 16 juni 2012 og jeg er så småt igang med inviationerne men jeg er meget i tvivl om hvornår jeg skal sende dem ud?? HVornår ville i sende dem ud hvis i skulle giftes i juni?? og hvor langt tid før brylluppet sendte i jeres invitationer ud??

Vi skal også giftes den 16. juni 2012 :loveshower:

Vi har ikke sendt STD kort ud, og regner først med at sende invitationer i februar måned, da vi jo har ringet til mange med nyheden og sagt at de må sætte kryds i kalenderen den dag :wink: Vi har ikke i sinde at invitere nogle med børn i skolealderen og så vil jeg mene, at denne dato er lidt for tidlig til at ramme folks sommerferie, som langt de fleste planlægger at holde i juli/august.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har ikke sendt STD kort ud men har fortalt mange datoen.

Vi sender/deler vores ud omkring jul (5-6 måneder før), men det er fordi der ser vi familien og så sparer vi portoen. Desuden er det st. bededags weekend og derfor kan der være nogle der skal til andre fester den weekend og så kan de planlægge lidt.

Jeg har bl.a. min veninde og hendes kæreste som skal til konfirmation både dagen før og efter vores bryllup....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer