frk.k

Feststed i vestjylland

15 posts in this topic

Jeg er ved at blive sindsyg. Leder med lys og lygte efter et godt (og relativt) billigt feststed. H2B nægter et forsamlingshus, men vil stadig gerne at vi selv kan stå for opdækningen og mad og drikkevare!! Jeg har sagt til ham at han ikke kan få begge dele, men nu synes jeg slet ikke jeg kan finde nogle steder. Vi skal giftes i skjern, men der må gerne være 1-1½times kørsel til feststedet.

Pleaaaaaaaaaaaase help me.... Inden jeg giver helt op :(

0

Annonce ♥

har du været inde på selskabslokaler.dk og kigge ? der kan du lave en søgning ud fra Vestjylland fx og så lister den alt muligt op :) der er ikke links til alt, men kunne måske bruges til inspiration .... der ligger nemlig også andet end forsamlingshuse :)

- men du har nok ret og må lissom sige til ham, at man ikke kan få det hele, hehe. Antal steder, hvor vi ikke snakker forsamlingshuse/selskabslokaler og hvor man selv må medbringe er få-tal desværre.

Altså af andre muligheder er der måske:

- spejderlejre ?

- kæmpe luxus sommerhuse ? har lavet en søgning på dansommer og dunno om noget af det her kan bruges: LINK

- en eller anden form for gods/slot ? fx må man selv tage med på Sonnerupgaard Gods

- i omegnen af Odense ligger der nogle huse, der bliver lejet ud (som egentlig nok er præcis det, som I leder efter - og hvor der også er plads til overnatning .... men de er liiidt dyre .... dunno self, hvor mange I skal være ?! Og tror ikke det tar mere end max 1 1/2 time at køre ... det er self på Fyn .... ) Du kan se dem herinde: http://ferie-fest.dk - dog er de nok ved at være lejet ud efterhånden.

Edited by MariaSchmidt
0

I kunne overveje Hostrup Hovedgaard hvor op til 40 personer kan overnatte og hvor man selv sørger for alt ud over de fantastiske rammer :balloons: Geografisk er det vest for Skive og ifølge Google Maps tager det ca. 1,5 time at køre derop fra Skjern. Stedet er rigtig skønt og ejeren er meget serviceminded. Prisniveauet synes vi er fair i forhold til hvor skønt et sted man får. Det koster 6.000 kr. for en weekend evt. + et par dage ekstra alt efter hvor bookede de er og derudover 200 kr. pr. dobbeltværelse pr. nat. Vi skal selv holde vores bryllup der den 30. juni 2012 og vi glæder os allerede SÅ meget! :loveshower:

0

Annonce ♥

Nu kan jeg ikke lige placere hvad der er Vestjylland og hvad der er Østjylland (ved nogenlunde hvad der er Nordjylland og Sønderjylland), herunder om Herning hører til Vestjylland meni givet kunne Sinding Feriecenter måske være en mulighed. Jeg var derovre i slutningen af august og der er en meget flot festsal med rigtig god akustik, gode omgivelser og så er der også overnatningsmuligheder til nogle af gæsterne - Samtidig er det "rasende" billigt". Syntes jeg hørte noget om 2-3000 kr. for at leje festsalen.

0

Åh jeg var engang til bryllup i et otte-kantet forsamlingshus der var bygget i træ...lå ude i en skov i nærheden af Boris...kan skisme ikke huske hvad det

hed men det var SÅ hyggeligt og romantisk !

0

vi holder i valgmenigheden lokaler i Holstebro. Her må man selv dække op og servere, og selv medbringe drikkevarer + småkager og chokolade til kaffen... Man forpligter sig til at købe velkomstdrinks, 3 rettersmenu, kaffe og natmad. Maden er ikke dyr (ca. forret 45,-. hovedret 120,- og dessert 40,-), og de laver god mad.

Holstebro har også Festhuset - her må man i hvertfald selv sørge for drikkevarer, men ved ikke med maden.

0

Annonce ♥

Jeg kan anbefale tangsø centeret i Bækmarksbro, her må man selv have drikkevarer med, og maden er ikke så dyrt men i super kvalitet.

Ellers er der Plexus i Idom, det er helt nyt derude og priserne er heller ikke så vilde. Men der tror jeg ikke man må have drikkevarer med...

0

Der er også Muslingehuset, det er super! Prøv at finde det på Google :cheerleader3:

0

Har du kigget på spjald kulturcenter???

Supper flotte og lyse lokaler. Der står man selv for mad/drikke og opdækning og pynt. Dette er et billede af festsalen:-)

Festsal-2025.jpg

0

Puha ja det gør det jo ikke nemt - men prøv at se på selskabslokaler.dk de har en masse :)

Hvorfor vil han ikke ha et forsamlingshus??? Det er jo endelig rimligt billigt.........

Held og lykke med jagten :)

0

Annonce ♥

1000 tak for alle jeres svar :)

Vi skal på besøg to forskellige steder til at starte med - neder kjærsholm hovedgård og hesthave. Derudover har vi snakket med skavenhus og to andre steder, så må vi se hvad det ender med.

0

1000 tak for alle jeres svar :)

Vi skal på besøg to forskellige steder til at starte med - neder kjærsholm hovedgård og hesthave. Derudover har vi snakket med skavenhus og to andre steder, så må vi se hvad det ender med.

Så håber jeg at der et af stederne der lige falder i jeres smag, det er vigtigt at man finder det rigtige sted

lige til sådan en fest :)

0

Nu kan jeg se at der står Holstebro under lokation og der kommer jeg jo næsten fra da jeg var ovre og spille bryllup - som samtidig var en optagelse til "hvad bruden ikke ved") på Borgbjerg Kro der ligger lidt udenfor Holstebro. Udover at der er lavt til loftet (hvad sikkert kun jeg bemærker) kan man ikke sætte en finger på stedet og mit indtryk er at priserne også er rimelige.

0