sommer09

op ad kirkegulvet

59 indlæg i dette emne

Hvem skal følge jer op af kirkegulvet..

Jeg går og tænker over det da jeg ikke har haft kontakt med min far de sidste mange år og ikke ønsker at han skal med... min mor har fulgt min ene søster op, mens den anden gik med hendes datter.. hvda gør i ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går med min mor. Og har min kusine og fætter som brudepige/svend

Der er flere emner om dette, så du vil kunne finde mange svar.

Her er en af dem http://www.bryllupsklar.dk/forum/60074/til-alle-uden-en-far.html/page__fromsearch__1

Redigeret af Mannie
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu står jeg ikke lige med det problem, men kan din mor ikke gøre det???

Eller hvis du ikke føler for det så evt, en onkel eller hvad min din svigerfar elle hvad med en af dine søster :xmas:

Held og lykke med det :wink:

Redigeret af Andrup pigen :))
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min stedfar følger mig op... Jeg er typen der synes, at det at følge en brud op er "a mans work!"... Har du en morfar/farfar eller en sted far evt? Jeg mistede min far da jeg var 11, og i laaang tid var jeg fast besluttet på, at man bror skulle følge mig op når jeg engang skulle giftes. Men da det så blev reality, har jeg skiftet mening. Synes det, så vidt muligt, skal være ens faderfigur, eller det tætteste man kommer på sådan en... Der er også nogen der går op alene, men det ville jeg nu synes var lidt trist...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min storebror skal følge mig op.. ved ikke om min papfar forventer at blive spurgt, men har egentlig aldrig betragtet ham som "en far for mig" han er min mors mand og mine søskendes far. Jeg har aldrig overvejet at det kunne være min mor, har heller ikk tænkt at jeg ku gå alene. Har spurgt min storebror og han sagde ja :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mor skal følge mig op, og hun glæder sig helt vildt. Var tæt på at miste hende for 2,5 år siden til en blodprop.... har ikke det bedste forhold til min far....

Så derfor skal mor gøre det....og det bliver super....

Gør som du vil, ikke fordi traditionerne siger det.... følg dit hjerte <3 <3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke min far mere, så det er min pap far der skal følge mig op. Min mor har fulgt mine søstre op. Jeg spurgte hende om hun var okay med, at jeg spurgte hendes mand. Hun blev rigtig glad. Min papfar blev helt vild rørt da jeg spurgte ham, så det kunne ikke være bedre :)

- Man kunne også få en god kammerat til at følge en op?!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har mine 2 søstre og bedste veninde som brudepiger og 3 af mine brødre som brudesvenne og så skal jeg selv gå sammen med min mor og måske min yngste bror.. :) Min far kommer til brylluppet, men i the spirit af man giver bruden væk er det mere passende det er min mor der gør det da det er hende jeg har boet hos.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver min stedfar der skal give mig væk denne gang..

hans egne piger valgte at gå på rådhuset- min søster vores far- det gjore jeg også første gang..

Jeg er den yngste af os 4 tøser, han bliver 75 år i år og jeg holder ekstremt meget af ham- han skal ikke "snydes", så jeg følger mit hjerte, det er trods alt ham der står på kl4.30 om morgenen for at passe på mine børn så jeg kan komme på job..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har min kærestes to smukke tvillingepiger på 10 og så min lillesøster på 18 til at gå op foran mig. Og derefter min far og jeg.

Hvis ikke jeg af en eller anden grund kunne blive fulgt op af min far ville jeg spørge min bror om han ville gøre det. Tror det er en meget personlig sag, hvem der skal følge een op af kirkegulvet.

// Sofie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke kontakt til min biologiske far - har mødt manden 1 gang før og ønsker egentlig ikke at han skulle følge mig op til min kommende mand - det er så vigtig en dag for os begge, at den person der følger mig op, skal kende mig rigtig godt.

Jeg har i første omgang spurgt min mors exmands bedste ven, ja det lyder langt ud og er det også - om han vil følge mig op. Grunden til han blev spurgt, er efter min mor blev skilt er hendes og exmandens forhold ikke det bedste - men på den anden side, så er det hendes exmand der kender mig bedst og har været der igennem livet for mig. Ser ham ikke som min (pap)far og kommer heller ikke til det - men han har altid været en rigtig god ven for mig. Så det ender nok med at det bliver min mors exmand, der får turen op ad kirkegulvet sammen med mig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

dejligt med nogen gode svar.. er selv begyndt at tænke lidt på min svigerfar :) han har kun 2 drenge, så der vil jo aldrig ske ellers :tunge: .. men vil jo også gerne det var min mor.. uha svært valg :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så heldig at min far meget gerne vil følge mig op ( på trods af at han selv nægtede at blive viet i en kirke, da han er ateist) hvis han alligevel skulle springe fra, ved jeg at min lillebror med glæde ville tage hans plads.

Tror jeg ville vælge at gå alene op, hvis jeg ikke havde så oplagte muligheder. Det synes jeg ikke der er noget mærkeligt i.

Det skal lige siges at min bedste veninde er min brudepige og hun skal hjælpe med at rette på kjolen og nerverne før jeg går ind (uanset at farmand er der)

Tror det vil være for svært at gå alene op, hvis ikke der er nogen at ankomme sammen med.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal følges op af min far :loveboard: Selvom jeg har boet ved min mor , og kun har været ved min far hver 2 weekend og i ferie, så kunne jeg slet ikke forstille mig at det ikke skulle være ham.. Jeg er fars lille pige, og det vil jeg altid være... Hvis min far ikke havde været her, så havde jeg nok valgt min stedfar eller farfar til "jobbet"..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

havde jeg haft en godt forhold til min far, havde det helt sikkert også have været ham.

men det har jeg nu desværre ikke, men har da heldigvis lige et par år endnu til at finde ud af det.. om det skal være mor, svigerfar eller om jeg skal gå selv. mmmmmmmmm

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da min far er død for mange år siden har min storebror lovet mig for 25 år siden at han nok skulle følge mig op af kirkegulvet - så der er ingen tvivl!

Hvis ikke jeg havde den aftale med ham, tror jeg måske jeg ville gå ind sammen med H2B og vores 2 piger. Vi har kendt hinanden i 14 år og har 2 børn sammen, så jeg føler ikke at jeg skal "gives væk" :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer