JanniTR

Vores drømme bryllup!

777 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Den der butterfly er da for fed :biggrin: Og din H2B ser da så godt ud i sit tøj! Jeg synes faktisk han ser ret formel ud. Det gør ikke spor at det er jeans, bare han er glad for at have det på :)

Ih de ser vildt flotte ud de der Carbon c6 ringe! Men sikke da en pris :o

Redigeret af Miss-Rina
0

Del dette indlæg

Han ser RIGTIG godt ud!!! Jeg synes slet, slet ikke det gør noget at det ikke er traditionelt - jeg kunne faktisk godt forestille mig min H2B i noget lignende. Tror måske lige jeg vil vise ham billedet :wink:

(btw, jeg er vildt misundelig på jeres rå "New Yorker" væg!!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den der butterfly er da for fed :biggrin: Og din H2B ser da så godt ud i sit tøj! Jeg synes faktisk han ser ret formel ud. Det gør ikke spor at det er jeans, bare han er glad for at have det på :)

Den er bare så FED!!! Og endnu flottere irl. Og så fås de bare i en million forskellige varianter :)

Syntes faktisk også det blev helt godt. Ekspedienten fortalte faktisk også at han solgte flere og flere sæt som min h2b's !! Hvilket vi virkelig godt kan forstå herhjemme.

Vi overvejer meget om han ikke skulle have jakken lukket i kirken eller i hvert fald bare en knap for at være lidt mere formel - men hvad syntes i? :help:

Århh ja de ringe - JEG ELSKER DEM!!!! Men ja de er lidt omkostelige - tænker bare stadig at jeg skal have den på resten af mit liv og så er prisen lidt lige meget. (Vi har fået en meget stor pengegave af mine forældre til fx sådanne ting:) )

Men h2b mener også det er for dyrt så jeg præger ham noget... :tunge:

0

Del dette indlæg

Han ser RIGTIG godt ud!!! Jeg synes slet, slet ikke det gør noget at det ikke er traditionelt - jeg kunne faktisk godt forestille mig min H2B i noget lignende. Tror måske lige jeg vil vise ham billedet :wink:

(btw, jeg er vildt misundelig på jeres rå "New Yorker" væg!!)

Tak det syntes jeg BESTEMT også :blush:

Gør endelig det - jeg fik også inspirationen fra andre. Og når ikke ens H2b er ældre, så kan jeg ikke se det er forkert.

Og at vores mandlige gæster kommer i habit er jo fint stadig! De ved de ikke må komme i kjole og Hvidt :D

Hi hi de vægge er mange vilde med :) og det samme er vi da. Vi har en i stuen, i køkkenet og i hallen :)

Men vi er gerne lidt anderledes herhjemme. Så det bærer vores ny renoverede hus jo præg af :)

Men tak for komplimentet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En kjole igen :blush:

Til de af jer som ikke fik den set. (Fjerner den efte weekenden igen :) )

(SLETTET IGEN)

Beklager igen billedet er så stort, men er kun på via mobilen.

Og by the way - tror i ikke vi ville klæde hinanden meget godt på vores bryllupsdag? :help:

Syntes stilene komplementer hinanden meget godt :)

Redigeret af JanniTR
0

Del dette indlæg

Jeg har været væk fra BK (og dermed også din tråd) alt for længe, hvor er der bare sket meget!

Simpelthen så smuk kjole, du har fundet dig! Den klæder dig rigtig godt, og jeg er sikker på, at den passer perfekt til din mands outfit :super:

Jeg er i øvrigt utrolig vild med din kommende mands valg af tøj. Jeg synes det er skønt, at der er nogen der vælger lidt utraditionelt og anderledes. Især når man er ung, så skal man da være lidt mere moderne, og det er han virkelig.

Er særligt vild med butterflyen!

0

Del dette indlæg

Jeg har været væk fra BK (og dermed også din tråd) alt for længe, hvor er der bare sket meget!

Simpelthen så smuk kjole, du har fundet dig! Den klæder dig rigtig godt, og jeg er sikker på, at den passer perfekt til din mands outfit :super:

Jeg er i øvrigt utrolig vild med din kommende mands valg af tøj. Jeg synes det er skønt, at der er nogen der vælger lidt utraditionelt og anderledes. Især når man er ung, så skal man da være lidt mere moderne, og det er han virkelig.

Er særligt vild med butterflyen!

Yay du er tilbage :tunge::loveshower: Har ledt sådan efter dig :)

Tak tak jeg er også utrolig glad for den :) og særligt også h2b'S outfit.

Det var jo hvad vi ville og hvad han at det godt med.

Når man kun er 30 år, så må tøjet jo altså godt udstråle det! :)

Århh ja den butterfly er også bare min ynglings <3

Købte den til ham, da vores søn skulle døbes og vi var hurtige enige om at den skulle genbruges (he's something old :tunge: ha ha )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubiiiii, du lagde den op igen...... Tusind tak. Hvor er den altså bare smuk. Den er utrolig elegant og klær dig perfekt :-D :-D

Din mands tøj er spot on og i kommer til at passe så godt sammen.

Jeg er såååååååååå misundelig, jeg ville gerne giftes igen. Det er sådan en magisk dag.

Hvor skal I giftes henne? Kristrup kirke eller?

0

Del dette indlæg

Tillykke med det kommende bryllup :cheerleader3:

Smuk smuk smuk! kjole :)

Den er bare så FED!!! Og endnu flottere irl. Og så fås de bare i en million forskellige varianter :)

Syntes faktisk også det blev helt godt. Ekspedienten fortalte faktisk også at han solgte flere og flere sæt som min h2b's !! Hvilket vi virkelig godt kan forstå herhjemme.

Vi overvejer meget om han ikke skulle have jakken lukket i kirken eller i hvert fald bare en knap for at være lidt mere formel - men hvad syntes i? :help:

Århh ja de ringe - JEG ELSKER DEM!!!! Men ja de er lidt omkostelige - tænker bare stadig at jeg skal have den på resten af mit liv og så er prisen lidt lige meget. (Vi har fået en meget stor pengegave af mine forældre til fx sådanne ting:) )

Jeg synes helt klart, han skal have jakken lukket, men husk, at den nederste knap ikke skal være knappet.

0

Del dette indlæg

ih, hvor er det længe siden jeg har været herinde......

Hvor er det en flot kjole du har fundet.. Kan godt følge dig med ærmerne, den bliver alletiders når de er kommet af... Og din h2b's tøj er virkelig også flot. I kommer til at klæde hinanden så fint....

Interessante og anderledes ringe I har kig på. Meget rå - hvilket lyder til at være lige jeres stil så det er jo godt... :wink: Fedt at I er faldet over nogle der ligner men ikke koster lige så meget. Det er altid fedt.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubiiiii, du lagde den op igen...... Tusind tak. Hvor er den altså bare smuk. Den er utrolig elegant og klær dig perfekt :-D :-D

Din mands tøj er spot on og i kommer til at passe så godt sammen.

Jeg er såååååååååå misundelig, jeg ville gerne giftes igen. Det er sådan en magisk dag.

Hvor skal I giftes henne? Kristrup kirke eller?

Tak Helle :kiss:

Jeg syntes også vi passer helt godt sammen stilmæssig på dagen :)

Glæder mig virkelig også nu. Håber vores dag også bliver magisk!

Ja vi skal vies i Kristrup kirke kl 13.30 :loveshower:

0

Del dette indlæg

Tillykke med det kommende bryllup :cheerleader3:

Smuk smuk smuk! kjole :)

Jeg synes helt klart, han skal have jakken lukket, men husk, at den nederste knap ikke skal være knappet.
Mange tak skal du have - vi glæder os også nu!!! :loveshower:

Og jeg glæder mig til at få kjolen på tilrettet, færdig og smuk :biglove:

Mente nok der var noget med den ene knap skulle være åben - men tak for hjælpen!!! Det er hermed noteret :)

0

Del dette indlæg

ih, hvor er det længe siden jeg har været herinde......

Hvor er det en flot kjole du har fundet.. Kan godt følge dig med ærmerne, den bliver alletiders når de er kommet af... Og din h2b's tøj er virkelig også flot. I kommer til at klæde hinanden så fint....

Interessante og anderledes ringe I har kig på. Meget rå - hvilket lyder til at være lige jeres stil så det er jo godt... :wink: Fedt at I er faldet over nogle der ligner men ikke koster lige så meget. Det er altid fedt.... :cheerleader3:

Jamen så velkommen tilbage :) er glad for du kigger med igen :)

Tak vi er også begge rigtig glade for vores tøj valg!

Syntes også det passer så fint sammen. Casual og rart som vi ønsker det <3

Ja vi er meget til det rå - så SPOT ON DER! :):tunge:

Er så forelsket i de ringe og vil næsten betale hvad som helst for dem.

H2b mener dog vi skal tage til den danske forhandler og prøve dem på fingerne fordi de er så rå, specielle og sorte...

Jeg er klar til bare at købe. Kunne virkelig absolut intet finde ved vores smykkeforhandler i byen som sagde mig noget.

Ringene skal være lavet i et hårdt metal eller i hvertfald være slidstærke, da h2b ikke vil tage sin ring af på job, som jeg er tvungen til.

Forsøgte at overbevise ham om at i jo ikke nødvendigvis skulle have ens ringe, men det vil han ikke høre tale om, det skulle de bare!! :) så vi skal jo kunne blive enige om noget :)

0

Del dette indlæg

Nå lidt køb og ærinder har jeg fået klaret igår.

Min unbra er kommet hjem - til store grin!!! Jøsses det kan jeg ikke finde ud af - de virker alt for store og jeg føler ikke de sidder fast...

Hmm men det var jo for at skabe mere fylde i kjolen.

Så har jeg fået de tandstikker jeg havde købt herinde til favor æskerne.

Jeg fik købt plastre til dem i går.

Så er der købt praktiske ting som lim og blæk ect til at få invitationer færdig ASAP!!!

Jeg har købt tilbehør til mit efterbryllups outfit dagen der på, hvor vi skal spise brunch med alle de overnattende gæster.

Gavekoordinator kom der styr på i går - jeg fik spurgt svigermor som planlagt! Hun sagde ja, som forventet, men det er nu rart med en bekræftigelse.

Jeg fik snakket lidt med vores toastmaster (vores svoger). Fik meddelt ham at jeg vil holde tale for h2b - så nu er der ingen vej udenom!!!

Vi skal vidst stadig have styr på en del og mødes med svogeren og svigerinden over middag en dag.

I fredags havde jeg købt en asti til smagsprøve. Så med den skålede vi for vores milepæl til vi er ægtefolk :)

H2b er lidt kræsen med sådanne ting - det skal gerne være så sødt så sødt og det bryder jeg mig ikke om. Men også derfor det skal være asti. Så får vi champagne til velkomst på kaløhus.

Man må jo gå på kompromis indimellem!! :tunge:

H2b brød sig ikke just om den, så jeg må søge videre på vinmarkedet efter den rigtige.

Jeg leder i vildskab efter ideer til frisurer, men er virkelig lost - og åbenbart ret kræsen...

Har bestilt det smukkeste hairpiece hos søde MissLena herinde. Så frisuren skal jo også kunne komplimentere den, samt kjolen og mig... = KAOS!

Måske det var alt for nu.

Sidder og roder med bordplan, morgengaven til h2b og venter på sønnike vågner op igen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv nåede ikke at se din kjole, som det tyder på er meget populær :o)

Ser ud til at du har styr på rigtig mange ting!

Selv er min H2B og mig vist ret bagefter ;o) Men han er heldigvis indstillet på at være indover det meste, så mon ikke vi når det :o)

0

Del dette indlæg

Øv nåede ikke at se din kjole, som det tyder på er meget populær :o)

Ser ud til at du har styr på rigtig mange ting!

Selv er min H2B og mig vist ret bagefter ;o) Men han er heldigvis indstillet på at være indover det meste, så mon ikke vi når det :o)

Ja desværre - tør ikke andet :)

Puha syntes du godt nok det?!? Jeg føler mig langt bagud.

Godt nok afleverede vi STD kort for længe siden, så alle ved det, men invitationer er hverken printet eller samlet og det stresser mig VIRKELIG! Det skal altså bare klares ASAP!

Men ja er da ved at være godt med mht i indkøb, som kan gøres nu selvfølgelig.

Og så mangler vi papirarbejdet for at blive gift og jeg skal skifte navn. Så der er nu et godt stykke vej endnu og der skal stadig passes barn, hund, hus og h2b, så timerne i døgnet er altså ikke for mange :):lol:

Selvfølgelig når i jeres (kan desværre ikke se hvornår jeres store dag er, men har nu aldrig hørt om et brudepar der ikke nåede i mål :) ) Og fedt din h2b vil deltage i planlægningen det letter da en del. :super:

Redigeret af JanniTR
0

Del dette indlæg

Så virkede linket/min computer endelig så jeg kunne komme på besøg i denne skønne tråd :cheerleader3:

Jeg synes det lyder som om der er godt styr på sagerne, så pyt med at de invitationer kommer ud lidt senere end beregnet - som du selv siger, så ved alle jo at de skal komme :wink:

Vi troede ellers også vi var såååå originale da vi valgte 7-9-13...som om der ikke var andre der havde luret den længe før os :tunge: pyt, skidt...meen vi kommer nu til at savne de gæster både du og Mette har fået fingrene i først hihi...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer