JanniTR

Vores drømme bryllup!

777 indlæg i dette emne

Ellers bruger jeg lidt for meget tid på at lave min tale til brylluppet :blink:

Enten tuder jeg eller så er jeg bare ikke tilfreds og kassere det hele.

Har prøvet 5 gange nu :(

Skal også have lavet de charms til min buket der også er en overraskelse til h2b, men tør ikke rigtig gå igang - dumme perfektionist!!!!

Går og tuller lidt i tiden - syntes der er en masse jeg burde gøre, men får intet lavet :( intet er lige nu godt nok og flere ting kan man ikke få endelig færdig og ud af hovedet.

Snart skal vi på ferie og jeg har bare slet ikke nået hvad jeg gerne ville.... Det skal jo også planlægges.. :(

Mine forældre er så fantastiske så de tager alt med hjem til os fra Tyskland - så skal vi da ikke tænke på det mere! Skal bare have det forudbestilt så det står klar til dem.

Vi har endnu ikke styr på brudebuketen og den stresser mig. Jeg har meldt mig ud af det nu og sagt det må mor og h2b klare - men der er ikke sket en dyt endnu :(

Alle mine lister og den fine på computeren er dejlig, men bare ikke fyldestgørende nok - så jeg kan ikke markere ret meget som færdigt. Vil ønske jeg kunne se lidt flere overstregninger snart..

Det der polterabend stresser os altså også lidt herhjemme. Der er snart ingen weekender tilbage og jeg vil ærligt blive lidt ked hvis det bliver den sidste weekend.

Føler ikke vi kan planlægge noget DIY eller andet bryllupsrelateret for det er jo aldrig af vide om det går i vasken - hvilket mit hoved ikke kan magte.

Kan jo hverken gøre fra eller til med en dyt - ej heller PA. Så jeg må jo bare nå hvad jeg når.

Savner flere timer i døgnet og gerne hænder, så jeg kan komme videre!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så sidder jeg her og læse din tråd og wupti så står mit navn der, altså lidt sjovt. Dejlig tråd og hvor ser jeres søn bare sød ud :lol:

Skønt at du også har fået bestilt blondeforme, jeg har modtaget mine, så når jeg lige får tid laver jeg lige en prøve. Men det tegner rigtig godt :thumbsupsmileyanim: Glæder mig til at se hvilke du har købt.

Årh hvor er du sød - tak for de søde ord.

Ja du havde jo noget af en finger med i det spil :lol:

Jeg købte ikke som du, da der skulle være mindst muligt arbejde idet. Min mor har taget så mange opgaver på hendes skuldre, så det går ikke at presse hende :)

Men det skulle være vildt simpelt og i princippet skulle man bare kun trykke skabelonen direkte på kagen, men tror nu lige vi ruller det for et tydligere resultat. Vi burde nok lave en prøve, men det er jeg bange for der ikke er tid til. Vi må se!

Glæder mig rigtig meget til at se dit resultat. :)

0

Del dette indlæg

Så sidder jeg her og læse din tråd og wupti så står mit navn der, altså lidt sjovt. Dejlig tråd og hvor ser jeres søn bare sød ud :lol:

Skønt at du også har fået bestilt blondeforme, jeg har modtaget mine, så når jeg lige får tid laver jeg lige en prøve. Men det tegner rigtig godt :thumbsupsmileyanim: Glæder mig til at se hvilke du har købt.

Jeg købte ikke som du, da der skulle være mindst muligt arbejde idet. Min mor har taget så mange opgaver på hendes skuldre, så det går ikke at presse hende :)

Men det skulle være vildt simpelt og i princippet skulle man bare kun trykke skabelonen direkte på kagen, men tror nu lige vi ruller det for et tydligere resultat. Vi burde nok lave en prøve, men det er jeg bange for der ikke er tid til. Vi må se!

Det lyder meget spændende, det glæder jeg mig til at se :loveshower: og ja det er lidt svært ikke at blive inspireret til alt muligt herinde, men blonde bryllupskager er altså også bare så smukke :a1221:

0

Del dette indlæg

Hov jeg har da helt glemt at skrive om den fine app jeg har får lavet :)

Bare et hint, hvis andre også ville :blush:

Har lavet en weddingapp nu hvor så mange har smartphones og bruger dem til at tage billeder med!

På denne app kan jeg skrive diverse oplysninger dele et billede og invitere alle vores gæster til at bruge den!

Pointen er at alle vores gæster kan ligge de billeder ind som de tager på dagen - derved kan alle se billederne og jeg kan downloade hver eneste til computeren.

SÅ SMART!!!

På den måde får vi også gæsternes billeder og måske det gemmer sig en detalje eller to vores Forograf ikke har fanget :)

Læste også om een pige der lavede et spygame til app'en. Hvor hun skrev en masse 'spørgsmål' som så gæsterne skulle løse og tage billeder af.

Fx skulle man tage et billede af første kys, når parret holdte i hånd, et gruppebillede af bordet ect.

Altså så fint - det tror jeg også jeg vil lave!

App'en hedder weddingparty app - get started!

Kan lige poste et link :)

https://www.weddingpartyapp.com/

Flere af vores gæster har allerede hentet den og er blevet medlem :super:

Vil ønske jeg kendte til den før invitationerne, så jeg kunne have skrevet om det der.

Men nu har jeg inviteret og skrevet hvorfor. Og så laver jeg nogle kort med link som skal ligge til receptionen!

Syntes det er en fin måde istedet for USB sticks og cd-ROM.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh spændende med dit kageprojekt, det bliver spændende. Jeg skal også selv lave vores og er vildt nervøs for den ikke bliver ordentlig....men men mon ikke det går :)

Du skriver at i skal bestille de varer dine forældre henter i Tyskland...det lyder vildt smart... Hvor og hvordan :)

(Søøødt af dine forældre at gøre det...alt hjælp er virkelig kærkommen :))

0

Del dette indlæg

Det lyder meget spændende, det glæder jeg mig til at se :loveshower: og ja det er lidt svært ikke at blive inspireret til alt muligt herinde, men blonde bryllupskager er altså også bare så smukke :a1221:

Det er bare det smukkeste!!!! Og særligt nu hvor min kjole også er dækket af blonde :)

Der har faktisk sneget sig ret meget blonde ind i vores bryllup efterhånden :blush:

Men ELSKER det :)

0

Del dette indlæg

Det er bare det smukkeste!!!! Og særligt nu hvor min kjole også er dækket af blonde :)

Der har faktisk sneget sig ret meget blonde ind i vores bryllup efterhånden :blush:

Men ELSKER det :)

Haha jeg har det helt på samme måde, der er bare blonder og perler overalt nu, det er så skønt. Men må sige at det var ikke lige det jeg havde forudset, da jeg begyndte at planlægge, men så er der bare med tiden kommet flere og flere ind :lol:

0

Del dette indlæg

Uhh spændende med dit kageprojekt, det bliver spændende. Jeg skal også selv lave vores og er vildt nervøs for den ikke bliver ordentlig....men men mon ikke det går :)

Du skriver at i skal bestille de varer dine forældre henter i Tyskland...det lyder vildt smart... Hvor og hvordan :)

(Søøødt af dine forældre at gøre det...alt hjælp er virkelig kærkommen :))

Mit og mit er vidst så meget sagt :blush: men i hvertfald min mors kageprojekt - jeg styre hende bare med hård hånd :):blush:

Jamen det er så smart - tænkte når nu de var så søde at hente det med hjem fra deres ferie, så kunne jeg i det mindste få det pakket.

Du går som bare ind på fleggaard.dk og under tilbudsavisen kan man trykke på forudbestil vare. Det er dog mest sodavand o.lign man kan gøre det med (så mine forældre slipper ikke for at skal ind i butikken også :blush: )

Men så betaler man bare og notere hvilken dag det hentes - så skal de bare henvende sig og stoppe det i bilen.

Det koster så en 20'er for at de pakker det, men det syntes jeg nu er givet godt ud :)

Ja de er så skønne!!!! Min onkler bor alle dernede også, så de har faktisk også tilbudt at kører over grænsen for at bringe det til mig :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Iiiih dejligt med navneændring. Virkelig rart ikke at skulle tænke på det

Ja det er så skønt - men også vildt uvirkeligt....!

Syntes det er mærkeligt bare sådan at slette sit familienavn :blink:

Min søster gør det samme til maj, når hun skal giftes - gad vide hvad min far føler og tænker om alt det? :blush:

Hmm, vi snakkede med præsten den anden dag, hvor han fik vores prøvelsesattest. Han kiggede bare undrende da jeg spurgte til navneændring og svarede, at den lå nok på kirkekontoret, hvis vi havde sendte den til kommunen, skulle den gerne komme videre. Men nervøs blev jeg da lige!

0

Del dette indlæg

Min søster gør det samme til maj, når hun skal giftes - gad vide hvad min far føler og tænker om alt det? :blush:

Hmm, vi snakkede med præsten den anden dag, hvor han fik vores prøvelsesattest. Han kiggede bare undrende da jeg spurgte til navneændring og svarede, at den lå nok på kirkekontoret, hvis vi havde sendte den til kommunen, skulle den gerne komme videre. Men nervøs blev jeg da lige!

Jamen for søren da.

Det er jo ikke nødvendigt at sende den til kommunen. Jeg sendte den direkte til kirkekontoret.

Men hvis jeg var dig, vil jeg lige sende en mail eller ringe til dem i morgen. Måske i bare ikke ligger først for, da der kan være andre vielser inden :blink:

Vi har til gengæld intet hørt fra præsten..... :(

0

Del dette indlæg

Jamen for søren da.

Det er jo ikke nødvendigt at sende den til kommunen. Jeg sendte den direkte til kirkekontoret.

Men hvis jeg var dig, vil jeg lige sende en mail eller ringe til dem i morgen. Måske i bare ikke ligger først for, da der kan være andre vielser inden :blink:

Men på prøvelsesattesten stod der dog, at vi har søgt om navneændring, så det må jeg antage at de har registreret og sendt videre i systemet. Men ja det er kun kirkekontoret der sidder med de navneændringer, da det er helt tilbage fra gammel tid, hvor det blev skrevet i en stor bog :huh: (fortalt præsten i hvert fald).

Han ringede til os for et par uger siden og sagde han snart holdt ferie, så om han ikke skulle komme forbi og gennemgå vielsesritualet - øh jo tak sagde vi!

Men nu står vi så bare der, hvor vi skal møde op i kirken - meget mærkelig følelse, men totalt lykkefølelse, da manden sidder og siger "Ja", med høj og klar stemme :loveshower::7himmel:

0

Del dette indlæg

Jamen for søren da.

Men på prøvelsesattesten stod der dog, at vi har søgt om navneændring, så det må jeg antage at de har registreret og sendt videre i systemet. Men ja det er kun kirkekontoret der sidder med de navneændringer, da det er helt tilbage fra gammel tid, hvor det blev skrevet i en stor bog :huh: (fortalt præsten i hvert fald).

Han ringede til os for et par uger siden og sagde han snart holdt ferie, så om han ikke skulle komme forbi og gennemgå vielsesritualet - øh jo tak sagde vi!

Men nu står vi så bare der, hvor vi skal møde op i kirken - meget mærkelig følelse, men totalt lykkefølelse, da manden sidder og siger "Ja", med høj og klar stemme :loveshower::7himmel:

Jamen så er det jo registreret :) vil dog stadig lige sende en mail til kirkekontoret.

Spændende med præsten - det er pludselig tæt på når den post er streget :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvilken dårlig måde at starte dagen på :(

H2b har længe gået og små haltet, hvor det ene ben og arm har sovet - det er så tiltaget, så jeg tvang ham til læge.

Han røg videre til neurolog og derfra i MR scanner.

Da neurologen har ferie - kunne vi kun ringe efter svar hertil morgen. :(

Vi har egentlig 'bare' antaget der måske var en nerve i klemme - det kan jo være mange ting...

Men nu har h2b lige ringet hjem og sagt at der er noget i rygsøjlen og at lægen vil have ham ud mandag morgen til en snak - den vil han ikke give over telefonen :blink:

Øv øv en besked at få lige op til weekenden og hvor er ventetiden lang nu :( Det ligger godt nok en dæmper på humøret og nu er man bare trist, nervøs og ked.

Det lød lidt som en diskos og i givet fald kan det jo være en laaaannngggg proces med en mulig operation :( ikke så fedt med ferie om en uge, Skanderborg festival og kun 1,5 mdr til brylluppet.

Uhh frygter sådan jeg skal stå med alt selv - det er jeg ikke sikker på jeg kan magte :(

0

Del dette indlæg

Det lyder da ikke godt med din H2B.... Håber det bedste for ham.

Lad nu hver med at tage sorgerne på forskud.... Men ved godt at det ikke altid er lige nemt.

En stor krammer fra mig til dig.

Der vil jeg bestemt heller ikke - håber da ikke det var hvad der kom til udtryk!

Det sætter bare en masse trælse tanker igang. Og det passer mildest talt bare rigtig skidt nu!! :(

Men tak for kram - jeg er spændt på hvad svaret bliver og hvad der skal ske. Håber en evt OP kan vente til efter brylluppet og så må vi jo udsætte bryllupsrejsen.

Er bare nødt til at forholde mig til forskellige scenarier for at forberede mig selv.

Men tusind tak for kram - det havde jeg godt nok lige brug for. :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre, det må være noget så uoverskueligt lige nu

Det er helt vildt uoverskueligt lige nu ja :( Men jeg håber virkelig at han bliver forskånet for den store tur i behandlingssystemet.

Weekenden er bare vildt langt med sådan en tvetydig besked og venten på endelig svar mandag.

Nok er det ikke super akut siden det kunne vente til mandag, men alligevel nok til lægen ikke vil give besked i telefonen og vælger at bede ham komme ind midt i hans ferie :blink:

0

Del dette indlæg

Ej Janni, det er jeg bare så ked af at høre.

Vu krydser fingre for, at alt nok skal gå godt og at han snart har det helt godt igen!

Syntes godt nok også det er vildt øv :( er glad for h2b kommer hjem til middag - tror vi begge trænger til en krammer og et kys ovenpå den morgen!

Det håber jeg også - men du ved man kan jo ikke lade være med at tænke det værst mulige! Håber han kan nøjes med træning og lidt aflastning (selvom vi nu heller ikke har tid til....) hans helbred kommer skisme i første række!

Men hans arbejde er også vildt hårdt fysisk og han er desværre ved at være slidt - kun 30 år gammel :blink:

Hans far har været igennem noget ligende og endte med at skifte fag!

Hmm bare MØG dag!!

Er heldigvis bedre og bedre med ifht planlægningen - alt blev umiddelbart udskrevet igår. Så nu er der bare 500 ting der skal klippes, skæres, limes, tapes og samles :blink::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer