JanniTR

Vores drømme bryllup!

777 indlæg i dette emne

Ro på!

Hovedsagen er at I skal giftes. Det bliver en fantastisk dag!!

Jeg ville få kæmpe bitchslap af min veninde og kollega i så fald jeg gik total bridezilla og stressede - Det skal jo bare lykkedes om det så bliver med alle de ting du har planlagt eller ej, så er det i de det mindste manden du elsker og med de gæster du ønsker at dele dagen med :)

Jeg har forresten lavet en lille planlægningstråd, hvormeget jeg får smidt derind, ved jeg ikke, men rart at få noget ned på skrift :)

http://www.bryllupsklar.dk/forum/82898/bryllup-7-september-2013.html/

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv havde bare det værste bryllupsmareridt i nat - det var bare en frygtelig nat!!!

Vågnede badet i soveposen og tårene trillende :(

Puha dem håber jeg ikke der kommer mange flere af...

Åh bryllupsmareridt er bare det værste! Håber din H2B kunne trøste dig lidt :bearhug:
Han grinede bare, så der var ikke meget trøst. :)
0

Del dette indlæg

Ro på!

Hovedsagen er at I skal giftes. Det bliver en fantastisk dag!!

Jeg ville få kæmpe bitchslap af min veninde og kollega i så fald jeg gik total bridezilla og stressede - Det skal jo bare lykkedes om det så bliver med alle de ting du har planlagt eller ej, så er det i de det mindste manden du elsker og med de gæster du ønsker at dele dagen med :)

Jeg har forresten lavet en lille planlægningstråd, hvormeget jeg får smidt derind, ved jeg ikke, men rart at få noget ned på skrift :)

http://www.bryllupsklar.dk/forum/82898/bryllup-7-september-2013.html/

To late :tunge:

Men tager det som det kommer.

Slentrede da en formiddagstur langs stranden i vandkanten - skønt!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde Janni :kiss: Du må altså ikke stresse sådan over jeres bryllup. Det skal være en begivenhed, der kun giver dig glæde, ikke sorger.

Du er så ihærdig og pligtopfyldende, og derfor vil du gerne have, at alt dit DIY er lavet og perfekt. Men ved du hvad, der er altså INGEN af jeres gæster der forventer, at når de kommer til jeres fest, så er der lavet så og så meget af den slags.

De kommer for at fejre jer, og jeg er sikker på, at det bliver den smukkeste fest i hele verden.

Lav en liste over de ting, du skal nå, og prioriter dem efter vigtighed. Tag så en ting, en dag ad gangen, så skal den liste nok hurtigt blive udryddet. Og lav kun de ting, der betyder noget.

Og selvom din søde kommende mand har ondt i ryggen, så kan han han altså godt få ringet til DJ'en samt bestilt buket og hundepension. Bare få det sagt til ham på en kærlig måde :)

0

Del dette indlæg

Søde Janni :kiss: Du må altså ikke stresse sådan over jeres bryllup. Det skal være en begivenhed, der kun giver dig glæde, ikke sorger.

Du er så ihærdig og pligtopfyldende, og derfor vil du gerne have, at alt dit DIY er lavet og perfekt. Men ved du hvad, der er altså INGEN af jeres gæster der forventer, at når de kommer til jeres fest, så er der lavet så og så meget af den slags.

De kommer for at fejre jer, og jeg er sikker på, at det bliver den smukkeste fest i hele verden.

Lav en liste over de ting, du skal nå, og prioriter dem efter vigtighed. Tag så en ting, en dag ad gangen, så skal den liste nok hurtigt blive udryddet. Og lav kun de ting, der betyder noget.

Og selvom din søde kommende mand har ondt i ryggen, så kan han han altså godt få ringet til DJ'en samt bestilt buket og hundepension. Bare få det sagt til ham på en kærlig måde :)

I second that! :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Så ringede præsten sørme....

Vi skal mødes D. 6.8.13 kl 17 og snakke vedr vielsen mv.

Cirka en måned før dagen :blink: men vores præst rejser på ferie de efterfølgende 3 uger.

Vildt så virkeligt alt blev med den opringning :):loveshower:

Så vent til I har gennemgået vielsesritualet, så utrolig virkeligt det så lige bliver! Men så lykkelig en følelse der bruser igennem en, ved tanken :)

Nu må den kjole godt blive færdig, så jeg også kan vide at det bliver helt fantastisk :) (Fredag wii!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh ved godt der ikke er en eneste som sætter pris på noget af mit DIY, men jeg vil bare gerne selv det er fedt og sejt lavet med detaljerne.

Jeg når, hvad jeg når og festen bliver som den bliver. Det vigtigste er jo at vi skal giftes.

At så hverken h2b eller mit DIY makker ret - det må jeg jo vare acceptere.

Har listet det hele og gider sådan set ikke mere... Må se hvad tiden bringer nu og den næste måned fremad. :blush:

0

Del dette indlæg

Så ringede præsten sørme....

Vi skal mødes D. 6.8.13 kl 17 og snakke vedr vielsen mv.

Cirka en måned før dagen :blink: men vores præst rejser på ferie de efterfølgende 3 uger.

Vildt så virkeligt alt blev med den opringning :):loveshower:

Så vent til I har gennemgået vielsesritualet, så utrolig virkeligt det så lige bliver! Men så lykkelig en følelse der bruser igennem en, ved tanken :)

Nu må den kjole godt blive færdig, så jeg også kan vide at det bliver helt fantastisk :) (Fredag wii!)

Dejligt det vil jeg glæde mig til.

Min kjole er heldigvis færdig og hænger fint hjemme på mit gamle værelse :)

0

Del dette indlæg

Uh ved godt der ikke er en eneste som sætter pris på noget af mit DIY, men jeg vil bare gerne selv det er fedt og sejt lavet med detaljerne.

Jeg når, hvad jeg når og festen bliver som den bliver. Det vigtigste er jo at vi skal giftes.

Har listet det hele og gider sådan set ikke mere... Må se hvad tiden bringer nu og den næste måned fremad. :blush:

Jeg sagde altså ikke, at de ikke sætter pris på det, for det gør de med garanti! :)

Men husk at nyde det søde :) Vi skal jo fucking giftes med nogle dejlige mænd lige om lidt! Wuhuu!! ;))

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh søde Janni, hvor er det en trist situation med din h2b..jeg håber virkelig det er noget der kan klare let og at det snart bliver gjort..

Og du skal overhovedet ikke tænke alle dine projekter som om det er noget der skal være godt nok i gæsternes øjne.. Gæsterne er der for at fejre jer og jeres kærlighed til hinanden. Og det faktum at du har lavet alle disse diy projekter selv vil klart få alle gæsterne til at blive vildt imponeret. Og så kan det godt være du ikke når alt det du havde tænkt - men det ved de jo ikke.. :wink: så bare rolig. Dit bryllup bliver fantastisk og det kommer til at afspejle jer og det er det vigtigste! :thumbsupsmileyanim:

Tak for din besked søde :kiss:

Vi har endnu intet hørt, men måske der er noget i postkassen derhjemme :blink: lige nu tager vi een dag ad gangen og nyder vores ferie sammen.

DIY, fantastisk, rød snor eller ej - så har du ret vi får en skøn dag.

Men jeg kæmper virkelig med den dumme perfekte forestilling jeg gerne vil vores bryllup skal være.

Det er i bund og grund så belastende at man har en lillepige drøm, som man så gerne vil opfylde og som man forsøger at kæmpe sådan for at nå.

Vil du høre en hemmelighed? :wink: Jeg fik min lillepigedrøm opfyldt med det perfekte bryllup pg den pefekte dag - men nøj, hvor var der mange ting (især DIY ting) jeg ikke nåede at få lavet, eller ting jeg nåede at få styr på som så ikke var der alligevel. Ting jeg ellers virkelig gerne ville have haft, fordi det lige gav den der ekstra detalje... Men det var stadig en helt perfekt dag!! Og det samme skal nok blive tilfældet for dig. Din dag bliver perfekt - også selvom du ikke når det hele... Det er nemlig ikke alle DIY projekterne der gør dagen perfekt, men stemningen på dagen... Det er gæsterne og det at du nu er gift med din h2b der gør dagen perfekt...

Ih, så sukkersødt det lyder - men det er altså rigtig nok... :wink:

0

Del dette indlæg

Hvor et det trælst du stresser over brylluppet

Hvad med at prioritere i diy? Jeg har i mit hoved en liste over det der SKAL laves, f.eks. bordkort. Og så en liste over jeg godt kan tænke mig, altså kirkehæfter f.eks.. Dem kan jeg lave hvis jeg når det men behøver det ikke. Det tog meget stress væk hos mig at sortere det lidt. Og gæsterne vil jo ikke huske det som en god fest hvis den er fuld af fine detaljer og en stresset brud

0

Del dette indlæg

Jeg sagde altså ikke, at de ikke sætter pris på det, for det gør de med garanti! :)

Men husk at nyde det søde :) Vi skal jo fucking giftes med nogle dejlige mænd lige om lidt! Wuhuu!! ;))

Og skriver det ikke for at være nedladende (håber jeg virkelig ikke, at du synes), men kun fordi du fortjener at nyde de sidste 5 uger til du bliver en gift frue :)

Nej du gjorde ikke søde Mette, men mine kære veninder mindede mig så fint om det i denne uge..... og kunne jo tydeligt se hvordan en venindes DIY til hendes bryllup her i Juli, blev mast, forlagt og allerede glemt af flere :blink:

Jeg har nu sat mig for ikke at STRESSE mere over det her - laver det jeg kan og når og så er den bare ikke længere.

Det var så øv at komme hjem fra dejlig ferie i går og så bare se alt det bryllupsDIY ect. stå på bordet og gøre nar ad mig :( Så jeg smuttede hjemmefra med en flaske rødvin og drak sorgerne væk sammen med mine søde veninder :tunge:

Vi skal nemlig giftes med nogle helt fantastiske skønne mænd og snart er de VORES FOR ALTID!!!!! :7himmel:

Og jeg ser bestemt ikke nedladende, jeg er bare glad for din ærlighed og besyv med mig. Ja det er hårdt at blive konfronteret med problemerne indimellem - men i har jo alle ret på hver jeres.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh søde Janni, hvor er det en trist situation med din h2b..jeg håber virkelig det er noget der kan klare let og at det snart bliver gjort..

Og du skal overhovedet ikke tænke alle dine projekter som om det er noget der skal være godt nok i gæsternes øjne.. Gæsterne er der for at fejre jer og jeres kærlighed til hinanden. Og det faktum at du har lavet alle disse diy projekter selv vil klart få alle gæsterne til at blive vildt imponeret. Og så kan det godt være du ikke når alt det du havde tænkt - men det ved de jo ikke.. :wink: så bare rolig. Dit bryllup bliver fantastisk og det kommer til at afspejle jer og det er det vigtigste! :thumbsupsmileyanim:

Tak for din besked søde :kiss:

Vi har endnu intet hørt, men måske der er noget i postkassen derhjemme :blink: lige nu tager vi een dag ad gangen og nyder vores ferie sammen.

DIY, fantastisk, rød snor eller ej - så har du ret vi får en skøn dag.

Men jeg kæmper virkelig med den dumme perfekte forestilling jeg gerne vil vores bryllup skal være.

Det er i bund og grund så belastende at man har en lillepige drøm, som man så gerne vil opfylde og som man forsøger at kæmpe sådan for at nå.

Vil du høre en hemmelighed? :wink: Jeg fik min lillepigedrøm opfyldt med det perfekte bryllup pg den pefekte dag - men nøj, hvor var der mange ting (især DIY ting) jeg ikke nåede at få lavet, eller ting jeg nåede at få styr på som så ikke var der alligevel. Ting jeg ellers virkelig gerne ville have haft, fordi det lige gav den der ekstra detalje... Men det var stadig en helt perfekt dag!! Og det samme skal nok blive tilfældet for dig. Din dag bliver perfekt - også selvom du ikke når det hele... Det er nemlig ikke alle DIY projekterne der gør dagen perfekt, men stemningen på dagen... Det er gæsterne og det at du nu er gift med din h2b der gør dagen perfekt...

Ih, så sukkersødt det lyder - men det er altså rigtig nok... :wink:

ÅRH du er sød :kiss:

Tak for at få del i din hemmelighed søde - ærligt, hvor er jeg lettet over at du fik dit drømmebryllup - selv med svupsere og glemt diy!

Jeg har også taget mig en drastisk beslutning i nat midt i min rødvinsbrandert!

Gider ikke mere!!! nu vil jeg bare have det overstået og i stedet glæde mig til mit bryllup.

0

Del dette indlæg

Hvor et det trælst du stresser over brylluppet

Hvad med at prioritere i diy? Jeg har i mit hoved en liste over det der SKAL laves, f.eks. bordkort. Og så en liste over jeg godt kan tænke mig, altså kirkehæfter f.eks.. Dem kan jeg lave hvis jeg når det men behøver det ikke. Det tog meget stress væk hos mig at sortere det lidt. Og gæsterne vil jo ikke huske det som en god fest hvis den er fuld af fine detaljer og en stresset brud

TJA det er da træls - men jeg kan jo lade være med at figurere herinde og blive mere nedtrykt af alt det flotte og perfekte alle andre får lavet og i stedet acceptere hvad vi har og får til vores bryllup - bare der er kærlighed nok, så kan vi som nøjes med kildevandet! :blush:

Jeg har op til flere gange prioriteret i mit DIY og det er som egentlig realistisk nok at nå det hele. Min skønne tidsplan er jeg så godt som med i, men det ændre ikke på at vi begge efter en skøn skøn ferie kommer hjem og straks for hovedpine af alt hvad der skal nås og mangler til brylluppet. :blink: I dag kiggede vi bare på hinanden og spurgte om ikke vi bare skulle tage væk igen!

Men anyway JEG GLÆDER MIG TIL AT BLIVE FRUE OG JEG ELSKER MIN H2B MERE OG MERE FOR HVER DAG!!!! ()()

1

Del dette indlæg

What???? Hvad skete der med venindes DIY???

Armen jeg var rystet!!

Hun havde lavet så fin bordpynt og favour æsker til alle.

Jeg kommentere jo fint og sødt det hele er, hvortil andre siger: nårhh ja det er da meget pænt...... :blink: HALLO ER DU KLAR OVER HVOR LANG TID DET TAGER AT LAVE EN SNOLLET FAVOURÆSKE???? :pokey::shooter:

Jamen jeg var i chok.

Cirka halvvejs inde i middagen er nogle fætre/arbejdskollegaer til manden blevet så fulde og højt råbende, hvortil de kaster rundt med favouræskerne... :blink:

Da vi er færdig med maden og personalet rydder bordene - er der måske samlet 10 mennesker, der har taget sin favouræske eller i hvertfald indholdet med (der var enten bolsjer eller karamel).

Alt andet blev bare mast ned i en pose og smidt i en container :huh:

Jeg syntes bare det var så synd og ærgeligt, men samtidig et wakeup call - for det er jo nok bare sådan det er... :td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm hjemvendt fra skøn skøn familieferie og alt bryllupsræs på bordet gør nar ad os....... :shooter::pokey::td::blink:

And so what????

Jeg har ikke hørt en eneste af mine projekter - i stedet har jeg nydt den sidste af vores feriedage sammen med h2b, søn og hund! :loveboard:

med lidt ondt i hovedet efter en god rødvinsbrandert i går :oops:

0

Del dette indlæg

FEDT at du kan ligge det hele fra dig! Det kræver overskud og viljestyrke, og ved du hvad? Du har evigt ret i at der bare er andet end DIY-projekter her i livet!

Dejligt at kærligheden blomstrer :heart: det gør den også her :loveboard: utroligt så højt man kan elske et andet menneske, så meget at det næsten gør helt ondt. Hvis jeg svæver mere på min lyserøde sky, så får jeg nok flyvske drømme haha :lol:

0

Del dette indlæg

FEDT at du kan ligge det hele fra dig! Det kræver overskud og viljestyrke, og ved du hvad? Du har evigt ret i at der bare er andet end DIY-projekter her i livet!

Dejligt at kærligheden blomstrer :heart: det gør den også her :loveboard: utroligt så højt man kan elske et andet menneske, så meget at det næsten gør helt ondt. Hvis jeg svæver mere på min lyserøde sky, så får jeg nok flyvske drømme haha :lol:

UHHA ligge det helt fra mig kan jeg vidst ikke helt :oops: men at jeg er nået så langt som at gøre det i en HEL uge - det er stort!

-HAHA- mht drømmene - det gad jeg godt opleve! Men du har ret :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Jeg tror altså det tit er sådan... Jeg kunne aldrig finde på at smide med tingene og en favor æske havde jeg taget med hjem for høfligheds skyld, men når det så er sagt, så er jeg typen der hader at samle alt muligt halløj i skabe og skuffer, så festsange, menuer og altmuligt andet DIY gemmer jeg bare ikke (min mor og mormor tog alt sådan noget med hjem)

Jeg ser det som en service til festen eller noget der kan være med til at indikere stemningen, men ikke noget man bør satse på folk gider at gemme. Hvis jeg var dig, ville jeg se på det sådan at jeres bryllup absolut ikke behøver en masse DIY for at få den rette stemning - at de valg I har taget for festen, er stærke og stilsikker nok til ikke at behøve en masse andet halløj.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer