Alexandra Worm Danbo

Disneydømme/havtema -J&A´s disneystrand bryllups link

989 indlæg i dette emne

JAAAAA WEEEE JUUHUUUUU.. :biggrin: hende der har lavet mine smykker har sagt ja til, at designe et hårsmykke - der passer til smykkerne, for mig.. :lol:

fedt fedt FEDT :biggrin::thumbsupsmileyanim:

Ej hvor super fedt! Det glæder jeg mig til at se... Ih, det hele kommer da også bare til at passe så godt sammen... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

J

JAAAAA WEEEE JUUHUUUUU.. :biggrin: hende der har lavet mine smykker har sagt ja til, at designe et hårsmykke - der passer til smykkerne, for mig.. :lol:

fedt fedt FEDT :biggrin::thumbsupsmileyanim:

Ej hvor super fedt! Det glæder jeg mig til at se... Ih, det hele kommer da også bare til at passe så godt sammen... :thumbsupsmileyanim:

Jaaa det håber jeg ihvertfald at det gør, hun var så sød at snakke med :) og hun vil ikke have mere end 170 kr for det. Det er bare så FEDT :thumbsupsmileyanim::loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak :biggrin:

Det har været lidt af en kamp at få dem lavet, men nu er de færdige og jeg er tilfreds :)

Det er en kamp at skulle lave så mange ens indbydelser....det er ikke sjovt til sidst........men forstår godt du/i er tilfreds det er der bestemt også grund til :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tak.. og ja er nemlig dét det er, sad og printede/klippede 165 fotos/tekster igår med en lille saks i seks timer, gad virkelig ikke mere til sidst, men det gik hurtigt idag med at få dem samlet :lol: nu skal der bare navne på og så skal de sendes :):loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var så lidt :wink: Flotte invitationer i har fået lavet :)

Tak :lol:

Flotte invitationer, de er blevet vellykkede og passer super godt til jeres tema :thumbsupsmileyanim:

Tak har prøvet at holde mig til farverne

Alex - De er blevet rigtige fine :thumbsupsmileyanim: Og ja, de passer bare så perfekt til jeres tema :loveflag::super::iloveyou:

Tak hvor er du sød :blush::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min søster har spurgt mig om hun ikke skulle sætte mit hår for mig på min bryllupsdag? Hun er super sej til sådan noget så svaret var -Jo tak ville da bare være for fedt og så har jeg besluttet mig for selv at lægge sminken, da jeg ikke rigtig kan lide noget af det jeg har set hos de frisører jeg har tjekket ud.. synes at mange af dem bruger alt for meget makeup i forhold til det jeg synes er flot.. så nu sparer jeg lige 900 kr på at gøre det selv :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Budget ca. 30.000

Todoliste (indtilvidere):

• Skaffe borgerrepræsentant - Tjek
  • Godkendelse af vielse sted - Tjek
  • Fest - Kolonihave

• Bryllupsmesse - Tjek
  • Invitationer laves - færdige:)
  • invitationer sendes - Tjek
  • Gæsteliste - Tjek
  • Bordplan - Har lavet flere udgaver
  • Tabe 11 kg - Mangler to :)

• Smykker - Tjek - mangler kun til håret
  • Sko + taske - Har fået et par flotte sko af min søster
  • Bestille kjole -
  • Jakkesæt + sko -

• Telt inkl. alt, bookes -
  • Mad - Ven(uddannet kok)
  • Kagen - Maja(veninde)
  • Købe drikkevarer(i tyskland) -

• ​Blomsterne -
  • Pynt til til haven -
  • Finde sten/muslinger til bordkort -
  • Pynt til bordene -
  • Godkendelse af bordplan -

0

Del dette indlæg

Wauu.. hvor er de flotte jeres invitationer, du har godt nok også styr på det med din to do liste :)

Kunne jo ikke lige lade vær med at spærre øjnene op da jeg så du kun mangler at tabe 2 kg. til dit mål er nået, det er virkeligt flot :respekt: Hvad har du gjort for vægttabet og over hvor lang tid? hvis jeg må spørge :) står selv med et håb om at kunne smide 13 kg inden min dag oprinder :)

Hilsen Heidi

0

Del dette indlæg

Hehe tak.. :lol:

Jeg tog ind til Kostklinikken Immanuel og fik udarbejdet en kostplan som jeg nu har hold i 3.5 måned...

Man taber mellem 2-4 kg om måneden alt efter, hvor godt man holder planen :)

Er meget glad, for det er gået nemt og smertefrit :loveshower:

Tak for de mange søde ord :blush::lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloons:Hej... har lige læst din tråd - jeg synes det ser super godt ud :thumbsupsmileyanim:

Nogen af jer der kender noget til ege art?

Synes de virker rimelig billige og har nogle ret flotte ringe :loveflag:

Jeg har brugt bestilt et par machetknapper med eget design hos Ege Art og det var super service :thumbsupsmileyanim: Det tog kun 14 dage og han sendte dem til mig, pris 425,- inkl porto. Jeg kan godt anbefale ham

0

Del dette indlæg

:balloons:Hej... har lige læst din tråd - jeg synes det ser super godt ud :thumbsupsmileyanim:

Nogen af jer der kender noget til ege art?

Synes de virker rimelig billige og har nogle ret flotte ringe :loveflag:

Jeg har brugt bestilt et par machetknapper med eget design hos Ege Art og det var super service :thumbsupsmileyanim: Det tog kun 14 dage og han sendte dem til mig, pris 425,- inkl porto. Jeg kan godt anbefale ham

Tak hvor er du sød :)

Fedt.. synes at han laver nogle rigtig flotte ting og hans vielsesringe er så smukke.. skal bare lige overtale H2B om at købe ringe over nettet ikke er farligt, han kan bedst lide tanken om at finde dem i en butik hvor man kan se og røre ved dem.. :)

0

Del dette indlæg

Har lige købt disse to figurer til kagen :)

Vi kunne ikke bestemme os, den ene ligner os og den anden (Minnie og Mickey) minder meget om en figur min H2B havde med hjem fra USA til mig, første gang vi var væk fra hinanden og meget ny forelskede :blush::heart:

post-55793-0-19261600-1329077010.jpg

post-55793-0-02262100-1329077020.jpg

Redigeret af Alexandra Worm Danbo
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer