Alexandra Worm Danbo

Disneydømme/havtema -J&A´s disneystrand bryllups link

989 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med tilladelsen til at blive gift på Amager strand.

Jeg kan godt lide dine invitationer, og jeg synes ikke du skal fjerne mønsteret - det kan jeg nemlig godt lide.. :wink:

Kan også godt lide det, men passer det til det andet? havde overvejet at "nøjes" med søstjernerne! men er i tvivl.. :unsure:

hmm.. har du prøvet måske også at få mønseret/krusssedullen med på forsiden på en måde for at skabe en sammenhæng den vej.. Så skal billedet måske fylde lidt mindre eller noget i den dur.. Det er jo bare med at prøve en masse forskellige kombinationer.. :)

Og så lige: Super flotte smykker du har fundet.. Du må lige sige om de også ser så godt ud når du får dem..;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er så fint med alle de muslinger og søstjerner :)

Kan være du kan få prisen lidt ned på dem her - er mange penge at betale men så er dekorationerne også sikret: http://www.dba.dk/andre-samleobjekter/id-80427651/

0

Del dette indlæg

Er så fint med alle de muslinger og søstjerner :)

Kan være du kan få prisen lidt ned på dem her - er mange penge at betale men så er dekorationerne også sikret: http://www.dba.dk/an...er/id-80427651/

Fedt, tak for links :lol:

Men har lige hørt fra min svigermor der er i Thailand, hun siger at strandene flyder med de smukkeste muslingeskaller og konkylier, så de tager en hel stak med hjem til mig :loveshower:

Synes det er så fedt, da det så får noget personligt ind over sig :biggrin::thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Alexandra Worm Danbo
0

Del dette indlæg

Ej hvor godt :thumbsupsmileyanim: havde tænkt på hvor du ville skaffe alle de konkylier og muslinger, men er da den bedste løsning :wink: så må du skrive til hende at hun skal tage alle dem med hun kan bære :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor godt :thumbsupsmileyanim: havde tænkt på hvor du ville skaffe alle de konkylier og muslinger, men er da den bedste løsning :wink: så må du skrive til hende at hun skal tage alle dem med hun kan bære :lol:

Er gjordt, hun sagde hun vil se på hvor mange hun kunne bære :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hvor fedt at svigermor tager pynt med hjem :thumbsupsmileyanim:

Ja er jeg også glad for, er fedt at de gider :biggrin:

Super skønne inspirationsbilleder :loveshower: (bare jeg var sådan en billedehaj :) )

Skønt med en sød svigermor! :loveshower:

det er nemt nok kræver bare at man bruger inspirations tråden her inde på BK.. og ellers så prøv at søg på wedding tables inspiration på google, der kommer mange fantastiske resultater :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvilken en paser bedts til smykkesættet?

Synes nr. to er utrolig smuk, men der stå i beskrivelsen af den, at den er smaragdgrøn, men synes den har et blåt skær..?

Kan godt lide de andre, fordi de er enkle, men stadig med en del detaljer..

post-55793-0-22627900-1327837377.jpg

post-55793-0-83452200-1327837387.jpg

post-55793-0-40463100-1327837396.jpg

0

Del dette indlæg

Ej toeeren er yyndig :biggrin: meget prinsesse og er ret vild med stenenes farver. Virker som om nogle af dem er grønne og andre blå

Er også helt væk i den, synes den er skøøøønn :a1221:

Men ja det ser ud som om nogle af stenene har et blåligt skær, forvirre mig derfor lidt, at de skriver, at de er smaragdgrønne.. Vil den passe til mit smykke sæt?

0

Del dette indlæg

Har fundet denne kurv som jeg vil købe til min blomsterpige, hun skal have hvide og røde rosenblade i kurven og gå før mig og sprede dem i sandet før jeg kommer gående..

Tænker, at den vil blive rigtig fin, hvis jeg sprayer den hvid, og jeg tager nogle forskellige blå bånd og vikler om hanken :lol:

post-55793-0-26199800-1327857748.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er vild med din invitation, og kan faktisk rigtig godt lide at du har revet i papiret! :) Men måske prøve at sætte mønsteret inde i invitation, udenpå også - som en anden herinde også nævnte.

Jeg så forleden en vase som var fyldt halvt op ca. med sand, og så et bloklys ovenpå. Jeg synes det så godt ud, og tænkte straks på dig. Man kan jo købe lys i alle mulige farver, og ligge pynt derned også :)

Og med din blomsterkurv, så er jeg helt enig. det kan kun blive godt. (jeg har selv en næsten magen til, som jeg skal ordne præcis på samme måde som dig)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer