Alexandra Worm Danbo

Disneydømme/havtema -J&A´s disneystrand bryllups link

989 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ih strandbryllup er så romantisk, jeg er så glad for at jeg også selv skal giftes udenfor. På en måde minder elementernes rasen, vind vand og sol, mig bare mere om kærlighed en en murstenskirke.. :) Jeg kan se vi to også skal giftes med 1 uges mellemrum så lad os satse på en smuk september :)

Syntes stedet i har valgt er skønt :) forhåbentligt skinner solen, men lige meget hvad skal i nok få nogle fine billeder til minde

Er forresten ret vild med din næsering :)

1

Del dette indlæg

Fandt lige dem her og kom til at tænke på dig :)

Måske det er noget du selv kan lave af sylttøjsglas....?

Og hvis du ser hvad hun ellers har i sin "shop" er der virkelig mange fine ting i samme stil!

Redigeret af Stine85
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Budget ca. 30.000

Todoliste (indtilvidere):

• Skaffe borgerrepræsentant - Tjek
  • Godkendelse af vielse sted - Tjek
  • Fest - Kolonihave

• Bryllupsmesse - Tjek
  • Invitationer laves - Næsten færdige
  • invitationer sendes -
  • Gæsteliste - Tjek
  • Bordplan - Har lavet flere udgaver
  • Tabe 11 kg - Mangler to :)

• Smykker -
  • Sko + taske - Har fået et par flotte sko af min søster
  • Bestille kjole -
  • Jakkesæt + sko -

• Telt inkl. alt, bookes -
  • Mad - Ven(uddannet kok)
  • Kagen - Maja(veninde)
  • Købe drikkevarer(i tyskland) -

• ​Blomsterne -
  • Pynt til til haven -
  • Finde sten/muslinger til bordkort -
  • Pynt til bordene -
  • Godkendelse af bordplan -

jeg er lige nødt til at spørge hvordan fik I godkendt vielsen - det er måske slet ikke via Kbh kommune eller? Vi skal vies i Botanisk have og kan først søge om tid den 11 april... vi har allerede talt med dem i kommunen, og de sagde at vi ikke behøver, at bekymre os, at de skal nok finde plads til os - men at vi i princippet kun kan søge 4 måneder før vielsensdato... men vi er gået i gang med planlægningen alligevel :)

Vi skrev til en borgerrepræsentant, da borgmesteren ikke har tid til, at komme ud til stranden og vie os, fik vi at vide at alle borgerrepræsentanter også har ret til at vie en, så længe det er inde for kommunens rammer.

Så vi fandt en vi godt kunne lide, skrev til ham fik et ja og på den måde er det godkendt allerede nu..

Vi kan dog først sende vielsesattesten ind 4 måneder før (dvs. til maj) da den udløber efter 4 måneder..

Uh lækre chokolader, de smager bare så godt. Nam nam!

Ja de er så mums..

Hej Alex.

Super billeder af Amagerstrand :biggrin: Kan se at i har fundet det sted hvor vi også fik taget billeder med vindmøllerne i baggrunden :thumbsupsmileyanim:

Det bliver bare :super: godt.

Måske skulle man lige tage forbi Amagerstrand den 1.9.2012 :fløjt:

hehe du skal være velkommen :)

Ih strandbryllup er så romantisk, jeg er så glad for at jeg også selv skal giftes udenfor. På en måde minder elementernes rasen, vind vand og sol, mig bare mere om kærlighed en en murstenskirke.. :) Jeg kan se vi to også skal giftes med 1 uges mellemrum så lad os satse på en smuk september :)

Syntes stedet i har valgt er skønt :) forhåbentligt skinner solen, men lige meget hvad skal i nok få nogle fine billeder til minde

Er forresten ret vild med din næsering :)

Er helt enig i forhold til det med elementerne og kærlighed..

Selvfølgelig bliver det den bedste September i de sidste 10 år når sådan nogle dejlige tøser som os skal vies udenfor :biggrin:

Hehe tak jeg er også selv meget glad for den, har aldrig nogen sinde fortrudt at jeg har fået den, den er blevet en del af mig og jeg synes næsten at mit ansigt mangler en del af sig når jeg ikke har den i :)

Fandt lige dem her og kom til at tænke på dig

Og hvis du ser hvad hun ellers har i sin "shop" er der virkelig mange fine ting i samme stil!

Hvor er de fede, tak, skal helt sikkert prøves :lol:

Ej faldt også lige over denne her...

Haha hvor er den gennemført

0

Del dette indlæg

Fandt lige dem her og kom til at tænke på dig :)

Hvor er det en fed side, men rigtig mange af hendes ting kan man jo nemt lave selv :)

0

Del dette indlæg

Har fundet denne kurv som jeg vil købe til min blomsterpige, hun skal have hvide og røde rosenblade i kurven og gå før mig og sprede dem i sandet før jeg kommer gående..

Tænker, at den vil blive rigtig fin, hvis jeg sprayer den hvid, og jeg tager nogle forskellige blå bånd og vikler om hanken :lol:

LATTERLIGT.. :td:

Kurven kostede en 20,- men forsendelsen 100.. så nu har jeg fundet denne i stedet for :)

post-55793-0-02248300-1328113753.jpg

0

Del dette indlæg

Hår smykker:)

Har fundet disse smukke hårsmykker, men nu ved jeg ikke om jeg skal have et diadem eller et hår smykke, eller kan man godt have begge dele?

post-55793-0-26281500-1328124614.jpg

post-55793-0-44851500-1328124620.jpg

post-55793-0-55613700-1328124626.jpg

post-55793-0-71991800-1328124632.jpg

post-55793-0-04113400-1328124641.jpg

post-55793-0-28842900-1328124649.jpg

post-55793-0-22609300-1328124658.jpg

post-55793-0-41401100-1328124837.jpg

post-55793-0-65885800-1328124848.jpg

post-55793-0-32401100-1328124866.jpg

Redigeret af Alexandra Worm Danbo
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med milepælen :)

Det er nogle rigtig søde hårsmykker du har fundet, perfekt til et strand-bryllup

Tak :) gik lidt etsy amok.. hehe :lol:

Er fedt at man kan mærke at dagen nærmer sig :rolleyes::heart:

Ja det er dejligt, men Puha nogen gange synes jeg godt nok at tiden går lidt for stærkt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih så langt du er nået. Det bliver bare alletiders med den vielse på Amagerstrand. Det er et rigtig flot sted I har fundet. Vi krydser fingre for sol og sommer den dag: :)

Og hvor er det nogle flotte smykker du har fundet.. Dit tema er bare så gennemført, det er bare så fedt.. :respekt:

0

Del dette indlæg

Nu kun 7 måneder til Brylluppet :biggrin:, da jeg startede planlægningen var der 9 til, hold op hvor går tiden dog hurtigt.. :lol:

Ja jeg synes også tiden nærmer sig :) men jeg har allerede planlægt i 1½ år, så synes godt det måtte gå hurtigere :tunge:

0

Del dette indlæg

Tillykke med milepælen

Det er nogle rigtig søde hårsmykker du har fundet, perfekt til et strand-bryllup

Tak, ja synes de er så fine.. kan bare ikke helt beslutte mig om det skal vare hårsmykke, diadem eller begge dele :lol:

Tak, gik lidt etsy amok.. hehe :lol:

Er fedt at man kan mærke at dagen nærmer sig

Ja det er dejligt, men Puha nogen gange synes jeg godt nok at tiden går lidt for stærkt :)

Ja er jo det men samtidig kan det jo ikke gå hurtigt nok :)

Ih så langt du er nået. Det bliver bare alletiders med den vielse på Amagerstrand. Det er et rigtig flot sted I har fundet. Vi krydser fingre for sol og sommer den dag: :)

Og hvor er det nogle flotte smykker du har fundet.. Dit tema er bare så gennemført, det er bare så fedt.. :respekt:

Tak hvor er du sød, prøver virkelig at holde mig selv lidt i snor, så temaet ikke ender over det hele :blink: men at jeg holder mig til den samme stil hele vejen igennem :)

Nu kun 7 måneder til Brylluppet, da jeg startede planlægningen var der 9 til, hold op hvor går tiden dog hurtigt.. :lol:

Ja jeg synes også tiden nærmer sig :) men jeg har allerede planlægt i 1½ år, så synes godt det måtte gå hurtigere :tunge:

Hehe ja kan jeg godt forstå, men man må siger at du har fået brugt din tid konstruktivt, så gennemført som det hele er blevet.. er meget imponeret over alt det du har lavet :thumbsupsmileyanim:

Kom lige forbi din tråd. Det lyder virkelig spændende med strandtemaet. Er sikker på det bliver et drømmebryllup. :loveboard:

Tak, havet har altid haft en helt særlig virkning på mig, så det var oplagt, at blive viet på en strand og min H2B ved, hvor meget det betyder for mig, at være nær havet så han havde ingen tvivl om, at det var det rette sted :lol::heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har overvejet at lave chokolade til gæsterne, som en del andre har gjort herinde..(se vedhæftet billede af monogram) :rolleyes::heart:

og har også over vejet at lave mine egne servietposer.. :) nu får vi at se hvor det ender :lol:

post-55793-0-52423100-1328292409.jpg

Redigeret af Alexandra Worm Danbo
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer