Alexandra Worm Danbo

Disneydømme/havtema -J&A´s disneystrand bryllups link

1,017 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så er der kun 11 dage til..

I lørdags kom dagen så for min PA.

Jeg skulle mødes, eller det troede jeg, med min veninde på nørreport kl 11 for, at holde hendes fødselsdag, og mens vi stod og ventede på de andre, kom der pludselig en hel flok af mine veninder og min søster i sømandstøj, og vupti væk var fødselsdagen og PA var i fuld sving. :)

Vi startede med brunch på vandcykler på Peblinge søen :) Var så skønt, vi fik champagne og lækker brunch, vejret var skønt, stemningen høj og lige i min stil, jeg elsker, det de havde planlagt der var "gæt en disney film" leg, og bekæmp en pirat - en af mine venner havde klædt sig ud som pirat og ham skulle jeg så kæmpe imod med en plastik sabel, ude på søen, var så sjovt...

Bagefter skulle vi videre og vi kørte hen til en baggård hvor vi skulle op på 1 sal, der fik jeg indisk brudesari med smykker og det hele på, jeg var så fin, og så skulle vi ellers danse bollywood dans, iiihhh det var fedt, har en mega svaghed for Bollywood film og alt hvad der tilhøre det univers... :)

Derefter tog vi på Rizraz, var så skønt lige, at sidde lidt ned og slappe af :)

Efter maden var klokken 19.30 og vi kørte afsted igen, vi kørte ned til en cafe jeg holder meget af, hvor mine veninder havde samlet en del af mine gamle venner som jeg ikke har set længe, og så skulle vi ellers feste....

Jeg havde en fantastisk dag, har dog ikke så mange billeder endnu, men her er lidt, at starte på :)

Det første billede er af os alle sammen, det andet af mig i det tøj jeg fik ordre til, at tage på og det tredje er af mig og min søster :)

post-55793-0-31283200-1345485849.jpg

post-55793-0-64056300-1345485897.jpg

post-55793-0-00811200-1345485908.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder til at have været en rigtig rigtig god polterabend... :biggrin: :biggrin:

Fedt at de havde arrangeret temaet :thumbsupsmileyanim:

hehe ja..... de kender mig ret godt, er helt tosset med bollywood, disney, sømænd, pirater, havet/søer/vand, sol og hygge, så de ramte helt perfekt :)

Redigeret af Alexandra Worm Danbo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlige billeder! Godt at hører at du havde et vellykket polterabend :thumbsupsmileyanim:

Det havde jeg i hvert fald.... var så skønt :)

Fedt at du fik en fed polterabend ! :biggrin::thumbsupsmileyanim:

Jaaa :)

Wow, en fed polterabend!! :thumbsupsmileyanim: Og hvor er det godt at høre, at den var lige i din ånd. :cheerleader3:

Det må man sige det var, de ramte alt det jeg holder af :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er det meste i hus :)

Igår var vi ude at hente vin, sodavand, shots, chips, pølsebrød og meget mere... :)

Og igår kom pakken med mit hårsmykke og jakke til kjolen.. det var lige så smukt som jeg regnede med:)

og idag kom kage pynten så, det var også lige så smukt som vi havde håbet på :)

så nu er der næsten styr på det hele til på næste lørdag.. puuh det er tæt på nu :)

Nøj hvor jeg dog glæder mig :)

post-55793-0-48962300-1345809655.jpg

post-55793-0-62219000-1345809670.jpg

post-55793-0-71646300-1345809693.jpg

post-55793-0-15036000-1345809710.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vi mangler

- Godkendelse af bordplan

- Betaling af Kok og telt m. det hele..

Budget ca. 54.000

Todoliste (indtilvidere):

  • Skaffe borgerrepræsentant - Tjek
  • Godkendelse af vielse sted - Tjek
  • Fest - Kolonihave

  • Bryllupsmesse - Tjek
  • Invitationer laves - færdige:)
  • invitationer sendes - Tjek
  • Gæsteliste - Tjek
  • Bordplan - Tjek
  • Sende ægteskabserklæring - Tjek :loveshower:
  • Booke hotel til bryllups natten - Tjek, tak svigerfamilie :biggrin:
  • Tabe 11 kg - Tjek

  • Smykker - Tjek
  • Sko + taske - Tjek
  • Bestille kjole - TJEK :c166:
  • Jakkesæt + sko - H2B skal ud og købe habit på lørdag :)
  • Fotograf - TJEK
  • Købe ringe - Tjek :lol:

  • Telt inkl. alt, bookes - Tjek
  • Mad - Tjek og mums :metteholm
  • Kagen - Maja(veninde)
  • Købe drikkevarer - Tjek

  • ​Blomsterne - Tjek
  • Pynt til til haven - Tjek
  • Finde muslinger til bordpynt - Tjek
  • Pynt til bordene - Tjek
  • Bordkort - Tjek
  • Godkendelse af bordplan - Tjek
  • Lave favorposer - Tjek
  • Lave bordkort - Tjek

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det er snart Alexandra! Har du lige så meget kriller i maven som jeg har ? :7himmel:

Ja for pokker har sommerfugle på størrelse med flamingoer i maven.... glæder mig så meget :)

hold da op, det fylder da en del. :wink: Det bliver da alletiders fest. :thumbsupsmileyanim:

Hehe ja, det hober sig lidt op.. håber jeg meget det gør, vi gør ihvertfald vores for, at det bliver en skøn fest :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Idag har jeg været ude, at se på vielses stedet på Amagerstrand med mine forældre...

Var rigtig hyggeligt, jeg fik vist dem, hvordan vi har tænkt os, at stå og sådan.

Fik også vist dem, hvor vi skal have tage vores billeder... var skønt, at se stedet igen :)

Glæder mig så meget.. :)

post-55793-0-20280100-1345984245.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Idag har jeg ordnet 48 stolesløjfer... :lol:

Havde lidt glemt dem, da jeg havde lagt stoffet i et skab, ups... :fløjt:

Men kom i tanke om dem igår, så idag har stået i stolesløjfernes tegn :biggrin:

Redigeret af Alexandra Worm Danbo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imorgen kommer min veninde og så skal vi bage blåsøstjernemarengs.... wee :)

skal også hente Kagestativet imorgen :)

Onsdag pakker vi så alle bryllupstingene i lejligheden ned så det er klart til torsdag..

Torsdag går turen til kolonihaven, hvor teltet, borde, stole og service bliver leveret.. Vi skal sætte det hele op så det er klar til fredag :)

Fredag skal det hele pyntes og jeg skal hjem til mine forældre, hvor min søster mødes med mig :)

Og lørdag er det den store dag.. wee... kryds fingre for, at vejret er med os, tøser :)

Redigeret af Alexandra Worm Danbo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

IIIIhh kun tre dage endnu og så er det vores tur, hvor blev tiden af??? :huh:

Jeg skal på arbejde imorgen, men Jesper har fri, og tager ud imorgen tidlig med sin far, til kolonihaven.

Så de er der, når teltet kommer. :biggrin:

Jeg selv tager derud imorgen eftermiddag, og vi er godt i gang med at få pakket Svigerfars bil, den er allerede godt pakket, men vi mangler lige lidt ting endnu, håber det kan være der.. :blink:

Ellers skal jeg have en taxa med de sidste ting imorgen, efter jeg har fået lavet negle :rolleyes:

Vi har de sidste par dage fået snakket med kokken igen og opdateret gæste antallet med ham.

Så har vi også snakket med vores fotograf igen, og han er bare så skøn, vores aftale gik ud på, at han for 2600,- kun skulle tage portrætbilleder af os, men han har sagt, at han for samme pris vil komme en halv time før vielsen og tage billeder af gæsternes ankomst, vielsen, receptionen og portrætbilleder... :loveshower: Er så fantastisk... :loveshower:

Nu håber jeg bare, at vejret holder... :lol:

post-55793-0-52848600-1346256779.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mmmmmm jeg kan godt spise nogle af de der pølsehorn!!!

Ih det er lige om lidt jo! Det bliver et fantastisk bryllup!! Jeg er med jer i tankerne :loveshower:

Tak Lene Maj :) Du er velkommen til et pølsehorn og et kig, hvis det frister :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nøøj, hvor er det bare lige om lidt!!! Men det virker til at du har styr på det :loveshower:

Sikke et skønt billede fra stranden.. Håber at vejret er med jer! (skal jo til bisættelse, så kan desværre ikke komme :( ), men glæder mig til at se billeder :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer