Guest Maiken Duga

erfaring med sko hjemmeside

28 indlæg i dette emne

Annonce ♥

wow hvor er de flotte! Dem kan jeg godt forstå du er faldet for....

Jeg kender på ingen måde siden så der kan jeg ikke hjælpe dig. Men i betragtning af, at det er dansesko så virker de meget billige. Men det betyder vel ikke nødvendigvis at det er snyd og humbug.. Hmm.. Jeg sidder selv og bliver lidt nysgerrig, så jeg håber også der evt er nogen med erfaring eller bedre kendskab til sådan noget end mig, så vi begge kan blive lidt klogere.. :)

0

Del dette indlæg

Nej desværre, men super flot sko, kan den evt, fåes i Lilla el sølv??? Ved du det, kunne nemlig ikke lige finde runde på deres sidde :blink:

Redigeret af Andrup pigen :))
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

[quote name=Andrup pigen :))' timestamp='1326837021' post='1185099]

Nej desværre, men super flot sko, kan den evt, fåes i Lilla el sølv??? Ved du det, kunne nemlig ikke lige finde runde på deres sidde :blink:

bare søg på farven :) tror måske den er i sølv :)

Nå kiggede lige, ser ikke ud til den præcis samme model er der, men der er mange flotte sko i både purple og silver ;)

Redigeret af Maiken Duga
0

Del dette indlæg

Jeg har aldrig selv bestilt fra den side, men har læst om flere der har. Og de fleste er yderst tilfredse. Der var vidst én engang, der fik to forskellige str. numre - men det er jo ikke nødvendigvis fordi det er et snyder-firma :biggrin:Sommer2012 har i hvert fald med succes købt og modtaget festsko derfra :)

Du skal dog være opmærksom på, at hælen ser anderledes ud, hvis du vælger en anden hælhøjde end på billedet - det er vidst det, de fleste er blevet mest overrasket over.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv at søge på terrierplaynet herinde, så får du et par tråde frem - også nogle med billeder af skoene IRL. :)

Jeg overvejer sel at købe et par derfra, efter at ha' set Sommers sko.

Du skal dog være opmærksom på, at det er dansesko, og at de derfor er med ruskindssål - og at hæltypen er anderledes, hvis du vælger den mindste hæl (som Sommer har gjort, og som jeg kommer til at gøre). Jeg mener dog, at du kan få sat plastiksåler på hos skomageren.

0

Del dette indlæg

Jeg har ikke selv købt sko derfra (endnu) men jeg har også læst de forskellige tråde igennem fra BK og har umiddelbart et godt indtryk af stedet. De fejrer dog pt. kinesisk nytår og vender først tilbage til produktionen her i slutningen af januar. De har derfor taget forbehold for længere leveringstid en sædvanligt (blot så I er OBS på dette) :)

På deres hjemmeside kan jeg også se at de er gået igang med at producere sko med plastiksål som dermed også er beregnet til udendørs brug. Det er dog indtil videre begrænset til nogle af deres modeller men mon ikke sortimentet på denne front bliver udvidet på sigt :)

Rigtig god shoppelyst :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

fik besked om igår at skoene nu er på posthuset - de skal ned og hentets lige om lidt :) glæder mig :cheerleader3:

ih hvor spændende! Hvordan er skoene så? sidder de godt? er de lige så flotte som du forventede? fortæl fortæl..... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

fik besked om igår at skoene nu er på posthuset - de skal ned og hentets lige om lidt :) glæder mig :cheerleader3:

ih hvor spændende! Hvordan er skoene så? sidder de godt? er de lige så flotte som du forventede? fortæl fortæl..... :cheerleader3:

Ja, jeg vil også meget gerne høre mere og selvfølgelig også se billeder hvis du orker det :)

0

Del dette indlæg

Nå - skoene er blevet hentet og er meget tilfreds - det er et rigtig fint køb til pengene. og det bliver helt sikkert mine sko på dagen :)

Har taget billeder, men de er for store - så skal lige orke at gøre dem mindre - så de kommer senere :)

Nå på plussiden

+ de er super bløde og dejlige at have på

+ de passer perfekt

+ de er flotte

på minus siden

- de lugter lidt af lim (har dog hørt dette går væk - og sys ikke det er så slemt som noge giver udtryk for)

- havde håbet de var lidt mere mørkerøde - men de kan stadig bruges :)

- leveringstiden var lang

- de ser lidt "billige" ud -- det er lidt svært at forklare - men mener at det ligner sådan lidt en sko der skal passe til et kostume -- er lidt svært at forklare :)

Men alt i alt er jeg glad - det er en sko der sagtens kan bruges efterfølgende :)

jeg synes dog stadig de skal gås til - selvom nogle siger det ikke er nødvendigt :)

Jeg er en glad kunde, og kunne godt finde på at bestille der igen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor dejligt at du er tilfreds alt i alt... :)

De er virkelig fine, og det er godt at de sidder godt. Men jeg tror nu at alle sko skal gåes til, eller at man da i hvert fald skal vænne sig til dem.. Jeg har selv et par rigtige dansesko og selvom det er de bedste høje hæle jeg nogensinde har haft på mine fødder, så kan jeg ikke bare danse rundt en hel aften uden af få ømme fødder.. (men nu er jeg så heller ikke helt vant til at gå rundt i høje høle.. :wink: )

0

Del dette indlæg

Uhh hvor har de bare mange rigtig flotte sko derinde :) Jeg er lige nysgerrig, er de små eller store i størrelsen eller passer de som normalt.? :)

For jeg er nemlig i tvivl om jeg skal bestille dem i 39 eller 39,5 hvis nu de er små i størrelsen. :)

Er der nogen der ved det? På forhånd tak :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer