Sunspirit

Shapewear undertøj

18 indlæg i dette emne

Okay jeg har ikke bildæk (som min far kalder det), men jeg er en af de kvinder, der når hun har spist bare en lillesmule ligner at jeg er gravid i 7. måned. Om morgenen kan jeg have en helt fin flad mave, men så snart jeg har spist et måltid kommer baby på min mavse og den forsvinder bare aldrig helt før jeg har sovet igen. SÅ

Da jeg har en kjole på som er ret figursyet, uden at stramme op, overvejer jeg at købe noget af det der shapewear. Jeg tør sgu bare ikke helt købe det overnettet, :) Købte for nogle år siden sådan en der bare sad over mave og hofter af samme grund, men den var helt forfærdelig at være i.

Så nu skal jeg ud i en butik og på jagt.

Er der nogen der har erfaring med shapewear? Skal det sidde så stramt man får det dårligt? (skal lige siges jeg er en sart satan, der er dage jeg ikke engang kan holde ud at gå med bh, uden at få kvalme.)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg har selv været lidt på jagt men tør ikke købe før jeg har min kjole. Problemet med nogle modeller er syningerne som kan ses gennem stoffet som kjolen er lavet af.

Men jeg har været i Magasin på Kgs. Nytorv og de har et kæmpe udvalg, så jeg ville anbefale dig at tage derind.

Køb evt. et par forskellige og så kan du sikre dig at du kan få pengene tilbage for de modeller du ikke vælger. Du skal i hvert fald prøve dem under din kjoel så du er sikker på at man ikke kan se den du vælger. Én ting er de "deller" man selv kan have, men en forkert "underkjole" (shapewear) kan hurtigt give én ekstra deller hvis den ikke sidder perfekt.

0

Del dette indlæg

Jo tak, der skal jeg da forbi så ! :) Ja den der jeg købte for noget tid siden strammede godt nok maven ind, men den dækkede ikke ned over de der kære kærlighedhåndtag som de fleste af os har, og så sad den bare og trykkede dem nedaf og fik dem til at puffe ud i stedet, :tunge: bonus :td:

0

Del dette indlæg

jeg køber nogle stømpebukser i bilka, som er med magic lift, som strammer ind og former kærlighedshåndtagne. Dem regner jeg med, at jeg skal have på til brylluppet, da jeg også hurtigt kommer til at ligne en i 5 måned efter jeg har spist.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

http://www.shapewearonline.co.uk/plie-control-pants

Jeg købte for nogle år tilbage et par trusser som da i den grad strammede ind. De er købt i Underwear. Mærke Plie og der er ingen syninger i dem jeg har. Lige et obs de er varme at have på men gode til at holde lidt på plads ;-)

0

Del dette indlæg

Hejsa..

Triumph har et stort sortiment af shape-waer, regner selv med jeg lige skal en tur forbi og se hvad de har og prøve det. Man skal lige vænne sig til at have noget der strammer på, men når man så også lige har fundet ud af det, så synes jeg bestemt ikke det er særlig, nok nærmere behageligt.. :)

0

Del dette indlæg

Sikke mange der har gode råd, så super :thumbsupsmileyanim: nu har jeg lidt muligheder når jeg skal ud og skaffe det,

Og bare lige lidt til jeres lattermuskel: mig med min almindelige mavse, når jeg ikke har spist et stort måltid -->post-44861-0-39316800-1328097153.jpg

Og mig når jeg har spist en elefant/en god solid fødselsdags menu (+ ja okay puster maven lidt op og skubber den fremad :fløjt: ) -->

De to billeder er taget med 1 par ugers mellemrum :tunge:

post-44861-0-47302100-1328097296.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

He he godt billede :thumbsupsmileyanim: og jeg har det på præcis samme måde som du, har en fin mave før jeg spiser og ellers ligner jeg én i 5. måned efter første måltid (har dog fundet ud af at spiser jeg ikke svine+oksekød har jeg stadig flad mave) så jeg er også på jagt efter noget "opstrammende".

Vil dog lige sige rent erfaringsmæssigt, at det er bedre med ét stykke i stedet for 2 dele - dvs prøv istedet en underkjole som har den der effekt. Jeg har prøvet de der opstrammende strømpebukser fra Bilka, Føtex og H&M og de giver altså en ekstra delle øverst oppe fordi de strammer så meget ind - dét er ikke fiks :td: Jeg går efter bh + trusse uden synlige syninger og så en shapewear underkjole over til at glatte ud :)

0

Del dette indlæg

Jeg tror også at man skal have det i tankerne, at man jo er nødt til at skulle på toilettet på et tidspunkt. Min kjole sidder så tilpas meget til i corsagen, at det ikke er muligt for mig at have shapewear på med "ben" i hvis i forstår. Det skal enten være en underkjole uden stropper, eller noget der kun sidder ved maveregionen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har købt noget fra Trinny og Susannah som virker meget godt. Kan ikke huske butikkens navn men det var i rosengårdcentret i odense. Og det behovs ikke at være strømper. Man kan se deres sortiment her: http://www.trendzetterhouse.dk/category/trinny-susannah-47/

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil bare lige nævne at jeg har været ude at købe shapewear i triumph igår - de har mega udsalg på nogle af de ældre modeller! købte bla en underkjole til 149,- sat ned fra 499. og trusser til 89,- sat ned fra 349,. så der er gode ting at hente -- og der er mange store størrelser tilbage.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer