Malene C

M&B's sommerbryllup 13/7-2013 - Beretning genoptaget - festen

1,156 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg lægger billeder ind af den, lige så snart jeg får den hjem.

Webmor: denne her har kostet mig 675 kr. De 75 er for forsendelse. Der er altså ret billigt.

Jeg og Min mand har gjort os en betragtning og har nu konkluderet således: når det handler om noget med smykker eller noget fra en guldsmed. Så find for alt i verden en der IKKE befinder sig på Sjælland! Det er simpelthen for dyrt. Fyn og Jylland kan altså bare et eller andet med priserne, som Sjælland bare ikke kan komme i nærheden af. :lol:

Bor selv i sønderjylland, og finder jeg ingen i nærheden af hvor vi bor der vil, så tager vi da bare til tyskland der er det altid billigere :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Beretning del 14

Location billeder

Nå, jeg kan jo ikke blive ved med at trække denne beretning ud, og der må være flere af jer der er nysgerrige for at se location billederne. Så derfor går jeg lidt igang med det. :)

Vi havde arrangeret at vi skulle køre med i min venindes/brudepiges bil. Hehe, det er altså sjovt med så kæmpestor en kjole og en helt almindelig størrelse bil. Der var kjole OVERALT!! :lol:

Vi skulle ned på Kastrupfortet og tage billeder. Der er normalt masser af parkeringspladser på vejen foran fortet, men det var jo en flot solrig og varm sommerdag, og det var lørdag, så der var MANGE mennesker på stranden, som alle havde valgt at tage bilen derned, og der var derfor næsten ingen parkeringspladser! :blink: Det tog derfor lige noget tid før vi fandt en plads. Men så skulle der også tages billeder!

post-51781-0-02891400-1377099412_thumb.j

post-51781-0-26971800-1377099472_thumb.j

post-51781-0-36608200-1377099518_thumb.j

Hvis man kender os, så ved man at vi har det med at fjolle en del, når vi er sammen:

post-51781-0-22308900-1377099749_thumb.jpost-51781-0-61535300-1377099857_thumb.j

0

Del dette indlæg

Beretning del 15

Location billeder - flere

Der kommer selvfølgelig lige lidt flere...:)

post-51781-0-61114300-1377099960_thumb.j

post-51781-0-08988900-1377099981_thumb.j

Midt under fotograferingen ringer en af gæsterne til Benjamin med et spørgsmål, som jeg ikke kan huske hvad var... Men der er i hvert fald ingen tvivl om at det ikke huer ham.....

post-51781-0-82680700-1377100124_thumb.j

Men så var det også tilbage til nogle flere billeder:

post-51781-0-11679800-1377100330_thumb.jpost-51781-0-11348200-1377100443_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Beretning del 16

Locationbilleder - de bedste til til sidst

Og så lige et indlæg med nogle af yndlingsbillederne:

post-51781-0-63691400-1377100583_thumb.jpost-51781-0-50698300-1377100636_thumb.j

post-51781-0-36300000-1377100650_thumb.j

post-51781-0-23386000-1377100688_thumb.j

Ih, der er ikke plads til dem jeg gerne vil vise jer, så der kommer lige et indlæg mere med de sidste tre billeder. :wink:

0

Del dette indlæg

Beretning del 17

Location billeder - de sidste

Sidste billeder:

post-51781-0-51690800-1377100818_thumb.j

post-51781-0-74543000-1377100840_thumb.j

post-51781-0-23742700-1377100853_thumb.j

Jeg havde ikke taget skiftesko med ud og tage billeder, så måtte gå i mine brudesko hele tiden. Og jeg kan godt sige jer, at når man ikke er vant til høje hæle, så er der kun ét at sige: AV! ømme fødder. Men de så flot ud! Også på de billeder, hvor man kunne se dem. :)

Vi endte selvfølgelig med at bruge alt for meget tid på billederne - jeg havde jo ikke ur på, og det plejer at være mig der har styr på klokken, så vi kom tre kvarter for sent til vores egen fest!! Ups :blink: Men frem kom vi i hvert fald....

.....og mere om det på et andet tidspunkt. :biggrin:

Jeg har jo ikke fået alle billederne fra festen endnu, så jeg vil gerne vente med at skrive mere, indtil jeg får dem... Jeg får dem først d. 5. september, så I må vente indtil da.....Men - rest assure - der kommer meget mere endnu, og det bliver godt!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Suk suk suk.... Hvor er I bare yndige....

Og de der øreringe de er jo perfekte til dig... Yes!

Hihi, tak :blush: hvor er du sød. Og jeg er også helt vild med øreringene.. Jeg har dem faktisk på i dag - sammen med halskæden. De er jo for fine til bare at være i en æske...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jaej, beretning! :loveshower: Glæder mig til at læse og se mere :) Det ser helt fantastik ud indtil videre!

Heh, det var også Larsens forsølvning jeg endte med at bruge til min blomst :) har du fået din? Han burde have sendt min i går, så venter spændt på at se resultatet..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaej, beretning! :loveshower: Glæder mig til at læse og se mere :) Det ser helt fantastik ud indtil videre!

Heh, det var også Larsens forsølvning jeg endte med at bruge til min blomst :) har du fået din? Han burde have sendt min i går, så venter spændt på at se resultatet..

Nej, hvor sjovt. :)

Jeg er på arbejde i dag, så jeg ved ikke om den er kommet endnu. Jeg overførte pengene i tirsdags, så han fik dem i går og så håber jeg han også fik sendt den der. Så måske venter den på Mig, når jeg kommer hjem. Det håber jeg i hvert fald.. Og så kommer der selvfølgelig billede ind når den er der.:)

0

Del dette indlæg

Guuud hvor er de gode, jeres billeder! :a1221:

Og hvor ser I skønne ud!! :happy:

Wauu nogle flotte billeder - i er så SMUKKE!!!

suk suk suk som Dorthe skriver.

Ååååhhhhh, nogle SKØNNE billeder :cheerleader3: :cheerleader3:

Ih hvor er de gode, I er et virkelig smukt par!

Skønne lykkelige billeder

Fantastiske billeder - I ser skønne og lykkelige ud :7himmel:

:7himmel: Sikke nogle fantastiske billeder, glæder mig til der kommer en beretning til

Årh, sikke nogen skønne billeder! Man kan bare mærke kærligheden og humoren hele vejen igennem computerskærmen... Sukk! Hvor er I bare et smukt par!

Åhhhhhhhh hvor er det dejlige billeder :a1221:

I er simpelthen SÅ søde alle sammen. :loveshower: Tak for de dejlige ord. Det er altså dejligt at høre.. Og man rødmer jo helt samtidig! :blush:

Når jeg får billederne fra festen i næste uge, så kommer der selvfølgelig mere beretning. Vi skal jo lige have festen med også... Og her kommer der også lidt overraskelser til jer.... :wink: Jeg har jo slet ikke herinde nævnt noget om, hvad jeg havde af planer med og endte med at gøre ved talen til Benjamin....:wink: Men jeg kan godt forberede jer på at det var godt - og I får selvfølgelig hele historien. :) Og med lidt held, en lille video af det også. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Orkidéen

Den er jo blevet sendt med GLS og de har så forsøgt at levere i fredags, på et tidspunkt, hvor jeg desværre ikke var hjemme, og det er jo ikke så smart som med Post Danmark at man så bare kan hente den på posthuset eller i en Post dk boks.....

Jeg måtte derfor vente indtil i går og ringe til dem, for at høre om levering igen. Det blev aftalt at de skulle aflevere pakken på den nærmeste GLS tank. Så det har de gjort i dag! :cheerleader3: Og jeg har fået sms'en om at den er afleveret dertil....

Jeg skal nu derfor hjem fra arbejde nu og straks derefter skal jeg hen og hente den!!! Glæder mig til at se den!! :loveshower: Og der kommer selvfølgelig billeder herind så snart jeg har den hjemme hos mig! :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer