bobo...

<3 R&B<3 når jeg giver op tager R ovr.. #239

237 indlæg i dette emne

NYT FESTSTED SØGES...

Igår var vi til en 18års fødselsdag, og den blev holdt i de lokaler som vi har reserveret til vores bryllup..

Vi var 30mennesker til festen igår og det blev hurtigt trangt, luften blev tung så der var konstant udluftning på i form af åben dør eller vindue..

Og da vi bliver næsten dobbelt så mange til vores bryllup og det i slutningen vil blive for koldt at have dør eller vinduer stående åbne konstant så er vi på udkig efter noget andet.

Det skal lige siges at køkkenet der hører til som vi ville skulle bruge heller ikke fungerede optimalt, og at der var meget beskidt selvom der var "blevet gjort grundigt rent fredag"

Så nu leder vi igen.. Første alternative sted er høloftet i søsum og dem har vi skrevet til...

Men vi kigger stadigvæk på andre muligheder...

Øv øv øv...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kig evt. på vores hjemmeside. Der e links til flere feststeder. Der findes bl.a. flere rigtig gode steder i Frederikssund og i Stenløse findes der jo udover Høloftet eksempelvis også Lindendahl og Slagslunde Forsamlingshus.

0

Del dette indlæg

Vi kigger skam også på jeres liste..

Indtil vidre har jeg kun fået skrevet til

Høloftet,

Saga fjord

Men der bliver sendt flere af sted når nu børnene sover..

Men vi er helt sikre på at vi skal finde noget andet..

Kig evt. på vores hjemmeside. Der e links til flere feststeder. Der findes bl.a. flere rigtig gode steder i Frederikssund og i Stenløse findes der jo udover Høloftet eksempelvis også Lindendahl og Slagslunde Forsamlingshus.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg ved godt at det ikke har noget med bryllup at gøre.. men jeg synes lige i skal se det ene af mine nye headpieces fra gadegaard design, Jeg er super glad for det...

på billedet har jeg en hverdags kjole på..

men det går også cowboybukser, og til en lidt finere coktail kjole (som det oprindeligt var købt til)

om 14 dage skal vi til den næste store fest, og der ligger der et nyt smukt headpiece og venter...

og da manden spurgte om et ønske måtte jeg vise ham miss-lenas smukke Leonora...

det er for farligt man forelsker sig lidt for let...

post-35508-0-48552500-1339668608.jpg

0

Del dette indlæg

Jubiii.. Igen har vi formået at spare penge....

På den anden side af vores vej er der lige bleer revet et hus ned, nu skal der bygges et nyt...

Og den nye ejer er proff fotograf, ham er R så falde i hak med, og de har aftalt en dejlig pris for fotografering fra kirke til midnat..

Prisen: R skal sætte hans nye køkken op og hjælpe med at ligge gulv i det atalie som skal fylde det meste af hans kælder...

Elsker at spare penge...

Samtidig har vi fundet en mulig løsning på vores feststeds problem og vi er lige ved at regne på det men det lader til at det bliver hjemme i vores egen have i et telt..

Nu skal der bare lige regnes på der...

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Hmm.. kan ikke altid forstå og følge mænds tankegang...

men jeg synes om hans ide og derfor bliver det som han gerne vil, men også fordi han tager højde for at jeg nok allerhelst ville have børnene med til festen...

Så derfor er hans (vores) løsning at leje et telt, med gulv opvarmning m.m. og stille op ude i haven, på den måde får vi det begge som vi gerne vil..

R vil gerne have det bliver et hyggeligt bryllup med fest herhjemme.

Jeg vil gerne have et hyggeligt bryllup med børnene.

ingen af os vil sortere i gæstelisten så nu er vi næsten oppe på 70personer..

sikke et kompromis vi har lavet..

Så nu venter vi på det endelige tilbud fra et festudlejning firma, der kan hjællpe med alt..

og jeg mener alt, gulv, telt, borde, stole, service, bar, ekstra køleskab.

Det skal lige siges at teltet vil blive mere end dobbelt så stort som det fest lokale vi haved lånt til at starte med..

jeg er godt tilfreds, nu skal vi bare lige hitte ud af om teltet kan være i haven eller om der er mere der skal nedlægges...

Vi har også fundet ud af hvilken dans vi vil danse som den første sammen med vores gæster..

Heldigvis kender de fleste den og har danset til den flere gange før..

men jeg tror dog at vi lige skal have lidt undervisning, samtidig med brudevalsen.. (vi har været sammen i 10½år og har aldrig danset sammen)

men her er den: An der Shönen blaue Donau

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

en gang øv og to gange jubiii....

først det dårlige...

R var til kontrol med kræften, en undersøgelse vi har fået rykket et par måneder frem da han er begyndt at have ondt igen og igen er blevet meget træt...

desværre var skanningen ikke tydelig nok, men der var to skygger på den ene nyre som ikke skal være der.. Så vi starter forfra med diverse undersøgelser, og hvis de ikke vil vise det vi håber på, så tager vi turen med behandling igen..

Øv det er ikke det vi har brug for lige nu, vi var lige kommet oven på efter sidste gang.. :boohoo: :boohoo: :boohoo:HUUG

men så er der første gode nyhed..

min storebror har sagt ja til at tage min fars plads den 20. oktober, nu håber jeg så bare at hans kone ikke laver ballade så de ikke kommer alligevel...

anden gode nyhed..

Vores telt plan er flyttet uden for vores have forklaring følger:

Hvis alle personerne på vores gæsteliste kommer og de har deres inviterede børn med så bliver vi 72pers,

efter samråd med telt firmaet har vi valgt at tage teltet et nummer større end ellers da vi har 3 pers i kørestol og ca. 16børn som der også skal være plads til og lige den dag skal det ikke være mast...

nå men der for er teltet ikke så lille som vi havde forventet mend der imod ca. 108kvm stort, og det er der ikke plads til i vores have... :fløjt: :fløjt:

så for denne ene aften flytter vi vores have indtil kajkanten i området omkring holmen.. (hvordan jeg lige skal få det til at fungere med maden er noget jeg må løse senere, men det går nok)

0

Del dette indlæg

Åh nej. Tænkte faktisk noget i den stil da jeg så din statusopdatering lige før. Man kan kun håbe på at det ikke er en gentagelse og at det er noget som kan tages i opløbet, for I har godt nok været meget igennem. Det lyder helt utroligt at I kan få lov tl at slå et telt op og bruge Holmen til fest og det med maden bør ikke være noget problem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak tøser..

det var et lille slag je ikke havde regnet med at få, men vi har snakket det igennem, og vi holder hovedet højt, lader være med at sige noget til familien, og holder planen....

nå men lige lidt ikke bryllups relateret..

Jeg købte i starten af måneden et par smukke headpieces fra sanne....

og de skulle da have hver sin kjole.

Så det ene headpiece er bestilt til at skulle matche kjolen og det andet er kjolen lavet til at skulle matche..

Jeg er glad for dem og godt tilfreds med resultatet...

først den hvor headpiecet er lavet til at skulle passe kjolen

post-35508-0-57527300-1340306134.jpg

post-35508-0-78292700-1340306165.jpg

post-35508-0-40094400-1340306182.jpg

post-35508-0-79783500-1340306210.jpg

post-35508-0-55230500-1340306261.jpg

post-35508-0-44187100-1340306281.jpg

0

Del dette indlæg

Sikke noget møg med den scanning - forhåbentlig får I snart bugt med de "skygger"! :blink: Jeg tror, det er godt, at I holder fast i brylluppet, så I kan komme til at fejre kærligheden og har et positivt projekt til at overskygge det andet. Og hvor er det nogle flotte sager, Susanne har lavet til dine fine kjoler. Super lækkert :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Takker mange gange.. Jeg havde stoffet liggende til begge kjoler (troede jeg måtte ud og købe til skørtet på den lyse) men jeg kan godt lide det at de sammen kan danne et helt outfit..

Så det er bestemt ikke sidste gang jeg gør det..

Nå men der er sket lidt nyt..

På e-bay siden er der bestilt følgende:

3 x 1000 silke blade i efterårsfarver til pynt. Hver pakke kostede 19$..

Fredag aften vidste jeg ikke lige hvad jeg skulle lave så jeg lavede lige to kjoler af noget stof vi havde liggende til Leonora.

samt fik syet lidt til Julius af noget stof som vi havde fundet med figurene fra Cars 2 på.. så han fik 2par knickers, og en langærmet skjorte og en kort ærmet..

Begge modeller af kjolerne til mine store brudepiger ligger nu også klar og venter på at de kommer i morgen og forhåbentlig kan passe dem.

kan de det (hvilket jeg regner med) så skal der klippes , zig zagges og syes sammen i det rigtige stof, inden torsdag hvor de kommer til den sidste fitting. og fredag skulle begge kjoler så sendes over til Sanne så de kan blive dekoreret..

Det bliver så spændende at se hvad hun finder på og hverdan hun vil gøre..

Med hensyn til bordpynten har R lavet om i planerne (igen) han så et billede her inde fra af glas med blonder på og blomster i, så det ville han gerne have til vaser så vi kunne få blomster på bordene...

Samtidig foreslog han at vi tager nogle af de små glas vi har fået samlet sammen fra frugtmos, og lavede til lysestager til fyrfadslys...

Den næste uges plan:

Efter som jeg er blevet indkaldt af sygehuset til min næste operation om 1½uge har jeg været nødt til at lægge min en slagplan for den næste uges tid...

I dag: modellerne af begge kjoler klippes ud.

Mandag: brudepigerne kommer for at prøve modellen, passer den skal den klippes i det rigtige stof.

Tirsdag: kjolerne zigzagges, og syes sammen... invitationerne printes.

Onsdag: invitationerne klippes, bladene til forsiden laves.

Torsdag: kører til mor med begge brudepiger og får lavet de sidste små justeringer, samt viser dem min kjole.

Fredag: det sidste til invitationerne indkøbes og arbejdet med at samle invitationerne begynder.

Lørdag: intet bryllups relateret, vi skal til fest.

Søndag: Kuverter til invitationerne printes og de pakkes sammen.

Mandag: invitationerne sendes.

Tirsdag: pakke til sygehuset

Onsdag: indlægges på sygehuset, ved ikke hvornår jeg kommer hjem igen...

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Fredag aften vidste jeg ikke lige hvad jeg skulle lave så jeg lavede lige to kjoler af noget stof vi havde liggende til Leonora. (...)

Er altså helt vildt sådan "lige at lave to kjoler", super dygtig du er!

Jeg havde et mønster liggende så det var jo nemt nok...

og det var en dejlig afstessende ting at lave...

men jeg har da et par billeder af dem...

der er trykknapper i ryggen så de er nemme at få af og på...

post-35508-0-58445400-1340560834.jpg

post-35508-0-01206600-1340560881.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tak tøser.. jeg nyder at sidde og sy, det får mig til at stresse totalt af efter en lang dag med meget stress... så har generelt altid en 15 -20 forskelige slags stof liggende til at sy diverse ting af.. Det bedste børnene ved er selv designe deres tøj, for mor syr det bare....

I morgen kommer den sidste af mine store brudepiger og prøver modellen til kjolen... (heldigvis er de samme størrelse i tøj så det var et nemt mønster at lave... så skal kjolen zig zagges og ries sammen og torsdag skal den sidste fitting laves, så måske kan de stadigvæk nå at blive sendt til sanne fredag...

Begge tøser synes stoffets farve er flot og glæder sig til at få det færdige resultat at se...

Jeg burde egentlig lave invitationer men jeg kan ikke....

I dag fik vi nemlig afvide hvad skyggerne på R skanning var, og det var ikke uskyldige skyger, så vi skal igennem hele møllen igen fra begyndelsen, med prøver, tests, flere prøver, behandlinger der ikke virker, og en masse uvished...

så invitationerne bliver lavet om så de bare kan printes ud og foldes sammen, og sendes.. Men hvornår det bliver ved jeg ikke...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer