Guest SigneFlor

Billigste vielsesringe ?

18 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Her skulle være lidt at vælge imellem for dig, hvis I ikke nødvendigvis skal have et sæt ens ringe

http://www.chanti.dk/#p-Ringe-I_guld

Her er så lidt til herren:

http://www.chanti.dk/#p-Ringe-Til_maend

Jeg bestiller min ring fra Chanti og min kæreste skal have denne:

http://www.marjoe.dk/shop/classic-herrering-i-2281p.html - eller en anden fra samme hjemmeside

Vores er midlertidige ringe og skal derfor koste så lidt som muligt, men der er jo lidt sværere hvis man gerne vil have guld :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv at kigge på denne side:

http://minguldsmed.dk/index.php/Vielsesringe-Forlovelsesringe/Vielsesringe-sorteret-efter-materiale/Guld-Vielsesringe-8-karat

Det er mange kendte mærker bare sat ned, vi skulle have købt derfra men har nu fået guld nok til at få smeltet om til to nye ringe :) :)

0

Del dette indlæg

ellers er der 123gold.de

har ikke selv bestilt der fra men har læst om andre her inde der har gode erfaringer.... har været der inde og søge om man kan få et sæt guldringe fra omkring 200 euro, så det er da inden for budget :)

0

Del dette indlæg

Disse koster godt nok 3.800,- og er i 14 karat.

image_jpgCASG68SC.jpg

Og der var også nogle par til 4000,- :)

Hvor er disse ringe fra? De er nemlig lidt i stil med hvad vi leder efter, så jeg vil da gerne lige vide hvor jeg skal kigge efter dem... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså hvis ringene ikke betyder noget for jer og de bare skal være guld, fordi du har gulddiadem etc på på selve dagen .... altså skal I overhovedet gå med ringene bagefter eller skal de bare bruges symbolt på dagen ? Ellers så kan man jo få nogen der ligner guld ...

.... selvom dit diadem + halskæde er guld .... altså forhåbentlig skal du / I være glade for ringene de næste mange år (medmindre I ikke skal bruge dem self.) og så betyder det vel ikke så meget, om den liiige passer ind i det rigtige tema ? :)

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Disse koster godt nok 3.800,- og er i 14 karat.

image_jpgCASG68SC.jpg

Og der var også nogle par til 4000,- :)

Hvor er disse ringe fra? De er nemlig lidt i stil med hvad vi leder efter, så jeg vil da gerne lige vide hvor jeg skal kigge efter dem... :)

tryk på billedet, så kommer du direkte til hjemmesiden :)

0

Del dette indlæg

Altså hvis ringene ikke betyder noget for jer og de bare skal være guld, fordi du har gulddiadem etc på på selve dagen .... altså skal I overhovedet gå med ringene bagefter eller skal de bare bruges symbolt på dagen ? Ellers så kan man jo få nogen der ligner guld ...

.... selvom dit diadem + halskæde er guld .... altså forhåbentlig skal du / I være glade for ringene de næste mange år (medmindre I ikke skal bruge dem self.) og så betyder det vel ikke så meget, om den liiige passer ind i det rigtige tema ? :)

Jeg tænker præcis det samme her. Min ring og øvrige smykker er guld, men det er slet ikke valgt for at matche. Jeg ved at jeg bliver glad for en ríng af guld og derfor har jeg valgt den. Havde jeg været en sølv-pige ville jeg være ligeglad med om den matchede smykker/diadem på dagen.

Synes måske i skal overveje om det overhovedet er noget for jer at gå med ring?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har valgt at købe ringe i sølv, da jeg stort set aldrig går med guld, og kæresten normalt kun går med læder og sølv smykker, og han skal have hans ring i en kæde om halsen.. Der kan man få fine ringe-sæt fra 800 kroner og så op, alt efter om der skal sten i osv..

Jeg syntes også det er vigtigst hvad du kan lide, og hvad du vil have det bedst med at have på til dagligt.. Så er det da ligemeget om du har en sølvring på, og dit diadem er guld.. Folk sidder jo ikke og stirre på dine hænder :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer