D&SHoffgaard

Mine bordkort :)

26 indlæg i dette emne

Så fik vi lavet prototyperne til vores bordkort og ville da lige ligge et billede ind, så i kunne se dem. :thumbsupsmileyanim:

Bordkortene kommer til at stå hver anden og bliver sat fat på servietterne.

post-53781-0-71648400-1332354907.jpg

post-53781-0-21174300-1332354952.jpg

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Se min planlægning Her

Redigeret af D&SHoffgaard
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

...har i skåret hver enkelt (eller evt et par stykker af gangen) ud med en hobbykniv, eller er der et smart trick til sådan noget?

Hvilke muligheder er der evt for at dække eller farve elefantsnotten?

Det tror jeg ville give prikken og i'et.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

...har i skåret hver enkelt (eller evt et par stykker af gangen) ud med en hobbykniv, eller er der et smart trick til sådan noget?

Hvilke muligheder er der evt for at dække eller farve elefantsnotten?

Det tror jeg ville give prikken og i'et.. :)

Det lader jeg lige H2B svare på, da det er ham, der har lavet udkastet:

Jeg har skåret vært enkelt ud for sig, da vi gerne ville have vores eget præ på det (har lavet flere udkast, som min kommene frue så kunne vælge imellem). Men der findes også mulighed for at købe udstandsningsværktøj til at lave dem og hvis man er ligeglad med prisen, kan man jo altid tage dem med på et trykkerig eller ligende, for at få dem udstandset.

Hvad der angår elefantsnottet de sider fast i, så var det kun til at fotografere dem. Når de bliver færdige kommer de til at sidde i servietten.

Men jeg kan godt lave en færdig udgave og lægge her ind så i kan se det :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

...har i skåret hver enkelt (eller evt et par stykker af gangen) ud med en hobbykniv, eller er der et smart trick til sådan noget?

Hvilke muligheder er der evt for at dække eller farve elefantsnotten?

Det tror jeg ville give prikken og i'et.. :)

Det lader jeg lige H2B svare på, da det er ham, der har lavet udkastet:

Jeg har skåret vært enkelt ud for sig, da vi gerne ville have vores eget præ på det (har lavet flere udkast, som min kommene frue så kunne vælge imellem). Men der findes også mulighed for at købe udstandsningsværktøj til at lave dem og hvis man er ligeglad med prisen, kan man jo altid tage dem med på et trykkerig eller ligende, for at få dem udstandset.

Hvad der angår elefantsnottet de sider fast i, så var det kun til at fotografere dem. Når de bliver færdige kommer de til at sidde i servietten.

Men jeg kan godt lave en færdig udgave og lægge her ind så i kan se det :wink:

Fedt at i laver hver enkelt for sig :BKSTREET: ....må jeg spørge hvor mange I skulle lave? Og hvor lang tid det tog? hehe

Hvis jeg skal lave sådan nogle bliver det også mig selv som skal stå for det. Men kunne måske godt finde på at "snyde" og købe sådan et udstandsningsværktøj..

Haha, okay.. så forstår jeg bedre.

Synes også det var lidt synd hvis sådan nogle flotte bordkort skulle sidde i alm elefantsnot. :)

I må meget gerne smide nogle billeder ind af det endelige resultat... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...har i skåret hver enkelt (eller evt et par stykker af gangen) ud med en hobbykniv, eller er der et smart trick til sådan noget?

Hvilke muligheder er der evt for at dække eller farve elefantsnotten?

Det tror jeg ville give prikken og i'et.. :)

Det lader jeg lige H2B svare på, da det er ham, der har lavet udkastet:

Jeg har skåret vært enkelt ud for sig, da vi gerne ville have vores eget præ på det (har lavet flere udkast, som min kommene frue så kunne vælge imellem). Men der findes også mulighed for at købe udstandsningsværktøj til at lave dem og hvis man er ligeglad med prisen, kan man jo altid tage dem med på et trykkerig eller ligende, for at få dem udstandset.

Hvad der angår elefantsnottet de sider fast i, så var det kun til at fotografere dem. Når de bliver færdige kommer de til at sidde i servietten.

Men jeg kan godt lave en færdig udgave og lægge her ind så i kan se det :wink:

Fedt at i laver hver enkelt for sig :BKSTREET: ....må jeg spørge hvor mange I skulle lave? Og hvor lang tid det tog? hehe

Hvis jeg skal lave sådan nogle bliver det også mig selv som skal stå for det. Men kunne måske godt finde på at "snyde" og købe sådan et udstandsningsværktøj..

Haha, okay.. så forstår jeg bedre.

Synes også det var lidt synd hvis sådan nogle flotte bordkort skulle sidde i alm elefantsnot. :)

I må meget gerne smide nogle billeder ind af det endelige resultat... :thumbsupsmileyanim:

Vi har kun lavet de 2 indtil videre. Vores bryllup er desværre blevet udsat på ubestemt tid, så vi ved endnu ikke hvor mange vi bliver og hvor langt tid, det kommer til at tage. Men kan fortælle dig, at der bliver inviteret 74 inkl. os selv, så der skal laves en del.

Vi fra valgte udstandsningsværktøjet, da vi så ikke selv kunne bestemme størrelse og form på sommerfuglen, og da vores bryllup hvert fald bliver udsat til næste forår, så er der tid nok til det. skal nok lægge et billede ind i løbet af i dag. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det ser virkeligt godt ud... Billede er hermed gemt som inspiration :)

Hvor lang tid tog det at lave de to sommerfugle-prototyper?

ca. 8-10 min på 2 sommerfugle, når man først har skabelonerne.

Vi regner med at bruge omkring 5 timer, på alle dem vi skal lave. Servietfoldningen er udover.

Redigeret af D&SHoffgaard
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt at jeg er mere tålmodig og perfektionistisk end "konen"... haha

Kan godt regne ud hvem der kommer til at sidde og lave dem... :sm::blink:

Tusind tak for inspirationen... :thumbsupsmileyanim:

Så lidt.. skulle det være en anden gang.

Vi sætter os og laver det sammen, så går det hurtigere og bliver det hyggeligere at lave dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aprospos silhouette maskine... :)

Kan se at den på danske hjemmesider koster omkring 3.250kr plus transport..

Her er den til 2490kr plus transport som så vidt jeg kan se max løber sig op til 100kr.. (3,99 pund plus 0,49 pund pr kg á 4,5kg)

http://www.amazon.co.uk/Silhouette-Cameo-cutter-plotter/dp/B0064LI6UU/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1332679060&sr=8-1

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, hvor er de bare superflotte ..... og sikken en kreativ H2B, der også kan den slags! Er meget imponeret! :thumbsupsmileyanim:

Ja, det er super dejligt, da jeg ikke er lige så kreativ selv. Men vi er heldigvis gode til at pingponge ideer i mellem os og lave tingene i fællesskab.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer