Brumle01

Vores Vintereventyr 2012 - 1 års bryllupsdag!

374 indlæg i dette emne

Forleden var min brudepige og jeg i gang med at planlægge slikbuffetens indhold og i den forbindelse blev der også lavet popcakes, som skal være en del af buffeten. De blev rimelig vellykkede, men vi vil dog give det endnu et forsøg, så vi kan få dem til at se endnu flottere ud - men I skal da ikke snydes for billeder af de første små vidundere.

Vi havde dog ikke de rigtige pinde, så vi brugte grillspyd, men de er simpelthen for tynde og kunne ikke bære den hvide chokolade (som åbenbart er tungere end mørk) og derfor kom de hvide popcakes i små cupcakes-forme.

post-57425-0-46199800-1339573225.jpg

post-57425-0-72657700-1339573248.jpg

post-57425-0-19051500-1339573271.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er helt vild med brudebuketterne på billede nr. 3 og nr. 5, også de to med flest kogler. :biggrin: Nr. 3 er nok min favorit. :loveshower:

Går selv med tanker om noget romantisk halvløst flettet hår til mit eget bryllup, og hvis jeg havde så langt hår som pigerne på billederne, ville jeg helt sikkert gøre noget i den stil du har fundet. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så lykkedes det - trods alt! :thumbsupsmileyanim:

NU er invitationerne omsider færdige! Hold da op, jeg synes godt nok også at det har taget laaang tid, men jeg er egentlig også ret godt tilfreds med resultatet. Gæsterne modtager en gammel bog (så vi har brugt flere måneder på at samle gamle bøger på genbrug osv.) Siderne er lakeret, så de sidder sammen og bogen kan kun åbnes på midter-siderne - hér sidder invitationen, og på modsatte side sidder en lille lomme, hvori ønskeseddel, praktiske oplysninger osv er placeret. Bogen er dekoreret med snefnug og et hæklet bånd, som bindes om bogen, så den holdes lukket.

I skal naturligvis ikke snydes for fotos - dog synes jeg ikke at bøgerne ser særlig pæne ud på fotos - de er pænere i virkeligheden, synes jeg. Nå, nu er det jo op til jer at bedømme:

post-57425-0-14861300-1343901960.jpg

post-57425-0-84824100-1343901975.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej synes de er super fede..!! :) Rigtig fin ide..!

Jeg ville nok ha sat noget udenpå også, enten med jeres navne, dato eller bare "indbydelse".. :)

Det ville jeg faktisk også gerne.... jeg ville gerne have at der skulle stå "Et vintereventyr", men min kære H2B synes ikke der skulle stå noget, så han fik lov at bestemme - denne ene gang :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de flotte (jeg ville dog også gerne have noget tekst på forsiden, men de kære mænd må jo have lov at have en illusion om, at de har noget at skulle have sagt, he he). :thumbsupsmileyanim: Håber I har mulighed for at aflevere invitationerne personligt - alternativt ser det ud til at blive en dyr tur på posthuset :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de flotte (jeg ville dog også gerne have noget tekst på forsiden, men de kære mænd må jo have lov at have en illusion om, at de har noget at skulle have sagt, he he). :thumbsupsmileyanim: Håber I har mulighed for at aflevere invitationerne personligt - alternativt ser det ud til at blive en dyr tur på posthuset :wink:

Langt de fleste afleveres personligt, da forsendelsen ellers ville løbe op i 1600 kr :-D lige lidt i overkanten af, hvad der stod i budgettet!?!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer