Sunspirit

Blomster i vand dekorationer

11 posts in this topic

Hej alle sammen,

jeg kan se der er mange der er rimlig hooked på ideen om blomster i vand og så, så jeg lige denne dekoration som jeg ville dele med jer :) Den der ud til at man selv kan lavde den.

post-44861-0-89707600-1336200974.jpg

Blomsterne, som jeg tror er orkideer, er trukket på en gennemsigtig nylon snor og sat ned i den lange vase. :) det burde være til at lave selv og jeg synes det er meget smukt. :)

Siden der er så mange der kan lide flyde dekorationer, kunne man jo lægge sine egne inspirationsbilleder ind her :wink:

1

Annonce ♥

Virkelig fin idé.

Tænker bare at man skal have mange store vaser. og det kan godt gå hen og blive dyrt.

jeg sad en dag og så Jeff Leatham på tv3 puls, og blev vildt inspireret. Han er virkelig dygtig. :o

Blev lidt varm på den her ide. Ikke nødvendigvis stablet, men bare have store blomster i vand. Mne tænker at vaserne bliver dyrer.

post-56752-0-87060200-1336209931.jpg

0

Min vand"tanke" - blomster og lys

tall-centerpiece-2.jpg

post-56740-0-44480800-1336241142.jpg

Edited by nissensmor
0

Er man mon nødt til athave noget i bunden der kan holde blomsten nede ?

Kunne være lidt fedt hvis en zilla som selv havde lavet det her lige lagde et par billeder ind, sammen med en "what-to-do" and "what-not-to-do" :rolleyes:

0

Annonce ♥

Jeg har lavet det et par gange og bruger et par små bly lod ellers kan blomsterne ikke blive under vandet. Hvis man bruger de der små vandperler så kan man ikke se bly loderne :) da de kommer i bag efter og oven på bly lodet.

Det er rigtigt flot og ligner en million :thumbsupsmileyanim: så kan man i toppen af vasen/ vandet sætte et flydelys :wink:

0

Det burde da nok kunne lade sig gøre.

Mht. vaserne så jeg nogle høje vaser i føtex i dag. Tror de kostede fra 150 kr. Men vil ikke lige hænges op på det. Men tænkte wauv hvor kunne de blive flotte, da jeg gik forbi :-)

0

Vi har på vores hjemmeside noget a la det samme. Der kan i se hvordan man nemt kan lave dekorationer med blomster i vand ved hjælp af vandperler :)

Følg linket nedenfor og se hvordan man nemt kan gøre :)

Rose i vand

0

Den idé havde jeg også tænkt mig at bruge og troede også det var orkiderer, men min mor siger at de ikke kan tåle store mængder vand?

Nogle ideer til orkide lignende blomst der bedre tåler store mængder vand?

0

Annonce ♥

Det er orkider :) Den art hedder cymbidium orkider.. Den er meget mere ''sej'' i huden end de mere alm phalaenopsis orkideer. :) De kan sagtens holde under vand :)

1

Det er orkider :) Den art hedder cymbidium orkider.. Den er meget mere ''sej'' i huden end de mere alm phalaenopsis orkideer. :) De kan sagtens holde under vand :)

Tak for dit svar! Den skulle lige have en like! :lol:

:BKSTREET:

0

Kunne også bruge kunstige orkideer.. :) Man kan få nogle virkelig fine "silke"agtige blomster - så kan de jo også genbruges..

0