ajoajo

Sort eller hvíd dug?

19 posts in this topic

Hej skønne tøser

Vores tema hedder, Sort, hvid og guld.

af gode grunde vil der være meget hvidt.

Men nu kommer jeg lige pludselig i tvivl om hvide duge bliver for meget.

tænker hvis jeg har hvis kjole, og lysene er hvide, de fleste blomster bliver også hvide.

så talte med min mor om at man kan bruge sort dug, og så en hvid løber.

Nu ville jeg bare lige høre aller jer super kloge piger, hvad I syntes? :loveshower:

0

Annonce ♥

her kan du se, hvordan det vil se ud hvidt i hvidt 5d4ff5109d.jpg

0

og sort med hvide bordløber : dunicel-hvid-sort.png

0

jeg synes begge dele kunne være rigtig flot :)

0

Annonce ♥

det kommer også meget an på hvordan lokalet er.. hvis det i sig selv er et lidt mørkt lokale bliver det nok hurtigt dystert, hvilket selvfølgelig kan være fint nok hvis det er det man går efter, men det er det jo sjældent til et bryllup.

er det et lyst lokale, tror jeg sagtens det kan bære det.

og så betyder farven på fx stolene jo også lidt.

0

Billedet med den sorte dug og de hvide bordløbere under hver kuvert synes jeg er smukt.

Hvis en bordløber skulle ligge på langs på bordet, tror jeg, at det kunne blive for mørkt.

Og så er der vidst noget med, at mørke duge "dræner" maden. - i udseendet altså.

Men et hvidt bord med enkelte guld/sorte detaljer kunne også være rigtig smukt.

0

Jeg er vild men begge dele, men ville nok ikke til et bryllup vælge sort dug, dá det er lidt mere dystert.

Hvis du er bange for at det bliver for hvidt i hvidt, tror jeg det kunne være rigtig flot med sorte lys sammen med det hvide :)

0

Hvor ser den sorte dug flot ud med de hvide bordløbere. Men hvidt i hvidt kan også være enormt flot og mere lyst og livligt.

Jeg har lige et spørgsmål - hvis nu éns kjole er Creme-farvet, er hvide duge så et no-go? Bliver det pænt sammen med hvid og creme, eller vil kjolen se brugt ud? :(

0

Annonce ♥

Jeg tror jeg ville vælge hvide duge. Og så evt. sorte lys og servietter. Eller en sort løber på langs af bordet. Jeg tror også hurtigt det kan blive dystert med sorte duge. En mulighed var også at sætte et sort bånd omkring blomsterne

0

Hvor ser den sorte dug flot ud med de hvide bordløbere. Men hvidt i hvidt kan også være enormt flot og mere lyst og livligt.

Jeg har lige et spørgsmål - hvis nu éns kjole er Creme-farvet, er hvide duge så et no-go? Bliver det pænt sammen med hvid og creme, eller vil kjolen se brugt ud? :(

Det med at dug og kjole skal passe samme, har jeg ikke gået så meget op i, for jeg endelig at der er ret menge der ligger mærke til, om din kjole og dugen passer samme.........

Men hvis du er bange for at ´din kjole vil se beskidt ud, skal du helt sikkert tag creme-farvet duge :)

0

Jeg synes faktisk det ser helt vildt flot ud med den sorte dug og hvide løbere...det er meget elegant og stilfuldt.... dét havde jeg ikke troet,at jeg kunne lide, men synes det er superflot på billedet - så tak for billedet! :) Dér lærte jeg noget nyt!

Vi skal holde vinterbryllup, så det bliver jo hvidt i hvidt med hvidt på :biggrin: Men det er jo fordi det passer til vores tema.

0

billedet med den sorte dug, kunne man jo også lave omvendt, så det var en hvid dug med sorte bordløbere.

Og angående hvide dug og brudekjoler i hvide nuancer/creme farvet, så gør det ikke noget, det ligger folk ikke mærke til. Det gjorde de i hvertfald ikke til vores bryllup, og man ser det heller ikke på billederne, at dugene er hvide og kjolen ivery

0

Annonce ♥

Vanni har ret... ingen lægger mærke til om dug og kjole er samme farve, og slet ikke at kjolen skulle virke beskidt ved siden af en hvid dug. Men hensyn til sort dug, vil jeg nok være mere bange for om den smitter af. Men det ser helt sikkert flot ud.

0

Hej skønne tøser

tænker hvis jeg har hvis kjole, og lysene er hvide, de fleste blomster bliver også hvide.

Nu ville jeg bare lige høre aller jer super kloge piger, hvad I syntes? :loveshower:

Jeg tror også, det kommer meget an på vare og lysestager. Hvis de er sorte/guld, så kan du sagtens ha' hvid dug. Er det ikke også dig, der har lavet sort monogram på lysene? (Eller er det kun i hjemmet) Det bryder jo også det hvide. Men du kan jo evt. lave en prøveopdækning derhjemme, så du bedre kan danne dig et indtryk :)

0

Hej skønne tøser

Jeg tror også, det kommer meget an på vare og lysestager. Hvis de er sorte/guld, så kan du sagtens ha' hvid dug. Er det ikke også dig, der har lavet sort monogram på lysene? (Eller er det kun i hjemmet) Det bryder jo også det hvide. Men du kan jo evt. lave en prøveopdækning derhjemme, så du bedre kan danne dig et indtryk :)

Jo jeg laver så meget sort og guld så muligt.

Men mht. blomster vil de jo nok være hvide.

Men så har jeg tænkt på at bruge gelekugler, og så komme sort farve i vandet. Ved ikke om det virker, :unsure: men har helt klart tænkt mig at prøve

0

Man kan købe sorte gelekugler så er du da fri for at putte sort farve i vandet.

Jeg har lige været til en stor fest hvor der var sort dug på med pink løber. Det er super flot med en sort dug, jeg syntes ikke at det gik ud over maden.

Vi skal selv holde en stor fest, der skal vi også have sort dug med hvid/sølv løber.

0

Annonce ♥

Hej skønne tøser

Jo jeg laver så meget sort og guld så muligt.

Men mht. blomster vil de jo nok være hvide.

Men så har jeg tænkt på at bruge gelekugler, og så komme sort farve i vandet. Ved ikke om det virker, :unsure: men har helt klart tænkt mig at prøve

Hov, der skulle stå vase :fløjt: :lol: Jeg tror helt klart, at du kan bruge hvide duge

0

havde også sort og hvide farver - og jeg overvejede også om vi skulle have sorte duge - endte dog med hvide, synes det var mest elegant... i hvert fald til de lokaler vi havde.

0

Jeg ville helt klart vælge hvide duge

0