Josephine<3

K & J LYKKELIG GIFT - 18. Oktober 2014 - Tjek billig salgstråd

1,711 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

wauw det ser vildt flot ud :thumbsupsmileyanim: jeg havde tænkt mig at skulle have noget halvløst, men det er da lige ved jeg skifter mening nu!

Jeg havde egentligt også tænkt mig noget løst hele tiden og bla derfor skal frisuren løsnes lidt forneden. Er vild med blomsten, som håret skaber og det elegante look, som den giver.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser det godt ud! Er helt vild med knolden :cheerleader3: Så meget, at jeg egentlig synes det er lidt synd, at sløret skal henover den. Har du overvejet, at lade sløret komme ud under knolden i stedet for? Tror jeg ville være virkeligt smukt :)

0

Del dette indlæg

Jeg sagde netop til frisøren, at jeg synes det ville være synd at gøre for meget pga af sløret. Men han synes at det der smukt ud igennem sløret. Jeg vil have mit slør over knolden, synes det er det smukkeste :)

0

Del dette indlæg

Hertil aften var vi forbi min mormor og morfar efter en fødselsdag hos Kasparrs gudsøn.

Min mormor og morfar har været så søde, at hente de ting, som vi i to omgange har købt af Rose90. Perlerne til bordnumrene er perfekte i længde og udseende og træet vil se mega godt ud på bordene.

Min mormor og morfar insisterede samtidig på en samtale omkring brylluppet i forhold til, hvad der skal ske fredagen inden brylluppet og lørdag formiddag. Det var vist meget godt, da Kasparr og jeg slet ikke havde tænkt på mad overhovedet. Haha. Det havde min mormor heldigvis. Så fredag aften, når Kasparr har forladt Klithuset for at sove hos far, spiser vi andre smørrebrød. Til morgenmad sørger husets tidligere vicevært og gode veninde til min mormor og morfar, for lidt lækkert.

Vi gennemgik samtidig, hvem og hvor mange vi skal være i huset om fredagen. Det er planlagt at vi skal være omkring 12 blandet familie og venner. Kasparrs mor og mormor vil enormt gerne hjælpe og være med, men jeg kan slet ikke overskue det, da jeg ved at de bare kommer til at gå i vejen... Kasparr mener at de bliver kede af det, hvis ikke de får lov til at være med på fredagen og jeg kan ikke rigtigt vurdere, hvad jeg skal stille op. Egne behov eller deres. Det er trods alt Kasparrs familie. Min familie har været meget indover brylluppet og hele planlægningen, så tror lidt at hans mormor og mor ser det, som en chance for at bidrage.

Hubby og jeg er blevet enige om, at vi lave lister over, hvad der skal laves. Listerne bliver så tildelt forskellige personer, så ingen render hovedløse rundt på dagen.

Puuuh, kan godt mærke at dagen nærmer sig og, at der nu er under fem uger igen.

0

Del dette indlæg

Jeg tror Kasparrs mor og mormor ville blive rigtig kede af det, hvis de ikke "må" komme med om fredagen, det ville jeg i hvert fald selv blive, hvis jeg var i deres situation. Tænker lidt man lukker dem ude af familie fællesskabet, hvis man ikke tager dem med.

Når det så er sagt, så kan jeg rigtig godt forstå, hvorfor du har det, som du har det med, hvis de skal være der. På trods af, at jeg holder meget af min svigermor, så har jeg slet ikke lyst til, at hun skal være i nærheden af mig, når jeg gør mig klar om lørdagen.

Hvis de skal være der, så tænker jeg, st man kunne gøre det på den måde, at man har nogen meget specifikke opgaver til dem (som du mener at de ikke vil ødelægge :wink: ) og så sørge for, at de holder sig til de opgaver :tunge:

Super at der var nogen, der tænkte på maden :) Nogen gange, så er der bare noget der glipper, selv for bridezillaer som os :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror Kasparrs mor og mormor ville blive rigtig kede af det, hvis de ikke "må" komme med om fredagen, det ville jeg i hvert fald selv blive, hvis jeg var i deres situation. Tænker lidt man lukker dem ude af familie fællesskabet, hvis man ikke tager dem med.

Når det så er sagt, så kan jeg rigtig godt forstå, hvorfor du har det, som du har det med, hvis de skal være der. På trods af, at jeg holder meget af min svigermor, så har jeg slet ikke lyst til, at hun skal være i nærheden af mig, når jeg gør mig klar om lørdagen.

Hvis de skal være der, så tænker jeg, st man kunne gøre det på den måde, at man har nogen meget specifikke opgaver til dem (som du mener at de ikke vil ødelægge :wink: ) og så sørge for, at de holder sig til de opgaver :tunge:

Super at der var nogen, der tænkte på maden :) Nogen gange, så er der bare noget der glipper, selv for bridezillaer som os :wink:

Jeg tror også at de ender med at de kommer med derop, for ikke at skuffe nogen eller gøre dem kede af det.

Jeg vil slet ikke kunne klare at have dem omkring mig lørdag morgen, så der bliver udstykket meget klare regler fredag aften, om hvem der "må" være sammen med mig. Det bliver min bedste veninde og min mor. Selvfølgelig kan jeg godt tale sammen med andre, men jeg skal ikke stilles alle mulige underlige spørgsmål om alt muligt. Desværre ved jeg bare, at det kunne ligne hans mor og mormor, at komme rendene med alt muligt. Derfor reglerne om, hvem der må være hos mig. Vil simpelthen ikke udsættes for unødigt stress. Så måske jeg bør gemme nogen opgaver til dem lørdag formiddag :)

0

Del dette indlæg

Ihh, glæder mig sådan til at høre alt om jeres dag bagefter!! :) Tror også du må give Kasparrs mor og mormor lov til at være der fra om fredagen. Og det er da helt legalt, at du ikke vil have dem omkring dig lørdag. Synes da bare du skal sige det som det er: det er kun din bedste veninde og din mor, der er hos dig der. Hvis de er i tvivl om noget eller vil et eller andet, så må de hive fat i person X, som så kan overveje, om det er noget, du skal blandes ind i (hvilket det sikkert ikke er).

Vil sige, at jeg inden dagen havde en del bekymringer om, om jeg kunne overskue den ene eller den anden - begyndte lidt at fortryde nogle personer, vi havde inviteret. Men på dagen lagde jeg overhovedet ikke mærke til dem. Der skete så meget og det var en stram tidsplan, så fik nærmest kun snakket med dem jeg aktivt gik hen og snakkede med. Men om morgenen er det selvfølgelig noget andet. Men tror du ikke godt de kan forstå det?

0

Del dette indlæg

Ihh, glæder mig sådan til at høre alt om jeres dag bagefter!! :) Tror også du må give Kasparrs mor og mormor lov til at være der fra om fredagen. Og det er da helt legalt, at du ikke vil have dem omkring dig lørdag. Synes da bare du skal sige det som det er: det er kun din bedste veninde og din mor, der er hos dig der. Hvis de er i tvivl om noget eller vil et eller andet, så må de hive fat i person X, som så kan overveje, om det er noget, du skal blandes ind i (hvilket det sikkert ikke er).

Vil sige, at jeg inden dagen havde en del bekymringer om, om jeg kunne overskue den ene eller den anden - begyndte lidt at fortryde nogle personer, vi havde inviteret. Men på dagen lagde jeg overhovedet ikke mærke til dem. Der skete så meget og det var en stram tidsplan, så fik nærmest kun snakket med dem jeg aktivt gik hen og snakkede med. Men om morgenen er det selvfølgelig noget andet. Men tror du ikke godt de kan forstå det?

Det håber jeg de kan - Det er de er hvert fald nødt til. De vil jo også kun med, fordi de så gerne vil hjælpe. Det er bare mig, som ved fra andre situationer, at de vil ende med at være lidt i vejen.

Men de er så søde ellers, så selvfølgelig skal de være der, det er trods alt deres søn og barnebarns bryllup.

Jeg skal bare lige tæmme zilla lidt, så keh kan sige til dem på en pæn måde, at de skal forholde sig i ro og til de opgaver, som de nu får tildelt :)

0

Del dette indlæg

Jeg har det lidt på samme måde med min "kære svigermor". Det er så ikke h2b's mor, men hans fars dame. De meldte lige ud for en uge siden at de regner med at komme dagen før så de "lige kan hjælpe". Gisp! Jeg er lige ved at dø bare ved tanken. Hmm...! :-S Men de mener det jo godt. Så selv om hun er den sidste jeg gider at have rendende dagen før (og måske på dagen). Så er det nok den slags man må prøve at rumme, selvom det er svært :-) God ide med evt at opstille nogen regler fra start. Det kan måske hjælpe. Min snedige plan er at jeg tror jeg vil benytte mig af dem til at passe drengene og måske sørge for at de kommer i tøjet til tiden. Så går det hele måske alligevel :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige præcis :-) Det er jo helt sikkert fordi de gerne vil være med og hjælpe og være involverede. Så det må man jo nogen gange tolerere. For som sagt så mener de det jo alle godt :-)

0

Del dette indlæg

Er det ikke bare at sige til Svigermor og Svigermormor, at lørdag er det kun din mor og din bedste veninde, som ser dig, inden kirken? :)

Jo, det er i hvert fald planen. Men mit problem var jo, at de ville være med fredag, hvor jeg godt kunne føle, at de ville komme til at gå i vejen.
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var faktisk glad for at vi kun var mig, min mor og Sune da vi skulle gøre receptionslokalet klar.... Alt er jo i mit hoved så jeg blev spurgt hele tiden og det er lidt stressende så god ide med nogen konkrete sedler hvis I er flere

0

Del dette indlæg

Jeg var faktisk glad for at vi kun var mig, min mor og Sune da vi skulle gøre receptionslokalet klar.... Alt er jo i mit hoved så jeg blev spurgt hele tiden og det er lidt stressende så god ide med nogen konkrete sedler hvis I er flere

Jeg prøver at få alt ud af mit hoved og over i Kasparrs, så vi kan forklare alle det, inden vi starter om fredagen. Så alle har en nogenlunde idé om, hvad der skal foregå :)

Jeg glæder mig sådan til at læse din beretning!!!

0

Del dette indlæg

Frisør booket - Farvning og klipning

I går aftes fik jeg bestilt tid hos frisøren til både jeg selv og Kasparr. Vi bruger bare den frisør, som vi normalt går os, som ligger lige ved siden af, hvor vi bor.

Vi går begge hos den samme søde unge pige, som har fulgt os det sidste års tid. Kasparr elsker hendes hovedbundsmassage. Haha :D

Jeg bryder mig ikke om, når Kasparr er helt nyklippet, så jeg har bestilt tid til ham to uger før brylluppet, selvom det medførte protester fra manden, som truede med at blive tilrettet efter en uge, hvis ikke han var tilfreds... Haha. Han ved udemærket godt, at det er pænest, når det lige er vokset en halv centimeter, men vil åbenbart være Rasmus Modsat.

Jeg har bestilt tid til mig selv d. 11. oktober, altså ugen før brylluppet. Jeg vil gerne have klippet spidser og så vil jeg farves.

Jeg har været lyshåret i mere end halvandet år og jeg savner virkelig, at have rødbrunt hår. Kasparr er klart mest til det lyse hår. Det er nok også derfor, at det har fået lov til at hænge ved.

Jeg har af en eller anden årsag altid forestillet mig, at jeg skulle være rødbrun til vores bryllup, så i går gik jagten ind på Pinterest efter en kompromis, som vi begge kunne leve med.

Jeg fandt frem til flere billeder, hvor Kasparr valgte det første. Han sagde ovenikøbet, at han syntes at det var rigtig flot, så det har jeg "fået lov" til, at få :bunny_4:

Kontrasterne imellem farverne, skal bare være mindre, så farveforskellen ikke er så stor :)

post-56633-0-59793100-1410849944_thumb.j

post-56633-0-22427000-1410849949_thumb.j

post-56633-0-10143500-1410849953_thumb.j

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg

Uha hvor spændende! Har aldrig haft andet end langt lyst hår hele mit liv! Tør simpelthen ikke røre det på nogen måde! synes du er meget modig :) Men det er også nogle virkelig flotte billeder du har fundet frem. Er også mest til det øverste. Synes der hvor spidsere er bleget er rigtig flot når håret er løst eller i en hestehale, men synes det kan komme til at se lidt fjollet ud i en opsætning fordi man så ikke kan se overgangen. Har set nogle billeder hvor det nærmest ligner man har fået sat en knold af en forkert hårfarve på, fordi man bare ser det øverste og det nederste.. Hvis det giver mening.. Men det kan jo også bare være en del af looket, som jeg ikke forstår :wink:

0

Del dette indlæg

Uha hvor spændende! Har aldrig haft andet end langt lyst hår hele mit liv! Tør simpelthen ikke røre det på nogen måde! synes du er meget modig :) Men det er også nogle virkelig flotte billeder du har fundet frem. Er også mest til det øverste. Synes der hvor spidsere er bleget er rigtig flot når håret er løst eller i en hestehale, men synes det kan komme til at se lidt fjollet ud i en opsætning fordi man så ikke kan se overgangen. Har set nogle billeder hvor det nærmest ligner man har fået sat en knold af en forkert hårfarve på, fordi man bare ser det øverste og det nederste.. Hvis det giver mening.. Men det kan jo også bare være en del af looket, som jeg ikke forstår :wink:

Dit lyse hår er altså også bare så smukt, selvom jeg tror, at du kunne bære, hvad som helst! :)

Haha, jeg kan sagtens følge, hvad du mener. jeg er også selv mest til den øverste, men med farverne på nummer to og tre.

Jeg har haft mange forskellige hårfarver siden jeg var 14, så jeg er ikke så skræmt.

I kan lige få et lille udsnit af de forskellige looks igennem tiden:

post-56633-0-14024300-1410860244_thumb.j

post-56633-0-75759100-1410860250_thumb.j

post-56633-0-29933400-1410860264_thumb.j

post-56633-0-54653900-1410860271_thumb.j

post-56633-0-09467800-1410860279_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer