Josephine<3

K & J LYKKELIG GIFT - 18. Oktober 2014 - Tjek billig salgstråd

1,711 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvor er din kjole altså bare flot! Det må være dejligt at vide at det er helt på plads nu hvor brylluppet er lige om lidt :-)

Lyder som en rigtig lækker menu :-) Elsker fisk og elsker vildt. Super lækker efterårsmenu. Den detalje kan jeg godt lide :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du tabt dig siden sidst du viste den herinde? Synes det ser sådan ud :) Hvis ikke, så har syersken gjort et fantastisk stykke arbejde, for jeg synes altså, at du ser tyndere ud :wink:

Menuen lyder også rigtig lækker, og lige i sæson :smiley-eatdrink026: Kan godt forstå, at du har lidt stress over, at du fik den så sent! Men bedre sent end aldrig, er det ikke det man siger :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du tabt dig siden sidst du viste den herinde? Synes det ser sådan ud :) Hvis ikke, så har syersken gjort et fantastisk stykke arbejde, for jeg synes altså, at du ser tyndere ud :wink:

Menuen lyder også rigtig lækker, og lige i sæson :smiley-eatdrink026: Kan godt forstå, at du har lidt stress over, at du fik den så sent! Men bedre sent end aldrig, er det ikke det man siger :wink:

Jeg har tabt et par kilo, men det er vist ikke noget at skrive hjem om.

Jeg er for stresset til overhovedet at kunne fokusere på, hvad jeg spiser, selvom jeg holdt mig en uges tid.

Syersken har kun rettet længden på kjolen og sat de små ærmer på ;)

Det er som du og flere andre skriver; en rigtig efterårs menu, som vi har valgt :)

Det er helt bevidst at vi vil have årstiden med os i brylluppet, så der er en råd tråd igennem hele dagen.

Og ja. Bedre sent end aldrig og jeg var da også lige ved at blive sur, da han så endelig sendte den :)

Kasparr sidder nu og laver menuer. Han laver alt i øjeblikket. Jeg er fuldstændig overrumplet og rundt på gulvet, så jeg har bedt ham om at overtage stort set alting. Jeg kan slet ikke rumme noget i øjeblikket. Jeg er så træt om aftenen og går ofte i seng allerede kl. 21:00.

Jeg glæder mig virkelig til at det bliver vores tur - Jeg er klar og jeg er udmattet. Men jeg er lykkelig :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er SÅ smuk i den kjole! Jeg tænkte det samme som Rose90, at du har tabt dig siden de sidste billeder af dig i kjolen :)

Håber at du finder lidt fornyet energi til de sidste to uger ( 2 UGER!!! :o:biggrin::loveshower: ) Har du fri nogle dage i den sidste uge?

Jeg har faktisk lige haft min 2. sidste vagt i dag inden brylluppet. Skulle også have været på arbejde i morgen, men skal løbe eremitagen,

så har kun næste søndag i stedet for. Det er SÅ skønt, men vi mangler også meget!

Så jeg må også nedpriotere at få skrevet i min planlægningstråd, selvom jeg så gerne vil få skrevet i den - kan bare ikke overskue det :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du er SÅ smuk i den kjole! Jeg tænkte det samme som Rose90, at du har tabt dig siden de sidste billeder af dig i kjolen :)

Håber at du finder lidt fornyet energi til de sidste to uger ( 2 UGER!!! :o:biggrin::loveshower: ) Har du fri nogle dage i den sidste uge?

Jeg har faktisk lige haft min 2. sidste vagt i dag inden brylluppet. Skulle også have været på arbejde i morgen, men skal løbe eremitagen,

så har kun næste søndag i stedet for. Det er SÅ skønt, men vi mangler også meget!

Så jeg må også nedpriotere at få skrevet i min planlægningstråd, selvom jeg så gerne vil få skrevet i den - kan bare ikke overskue det :(

Jeg tror nok at energien skal komme og jeg kan se på vores lister, at vi faktisk ikke mangler så meget.

Jeg har fri fra onsdag inden brylluppet. Det må være rigeligt. Jeg ville blive skør, hvis jeg skulle rende hele ugen op til. Så vil jeg hellere holde mig beskæftiget på arbejde to af dagene.

Dejligt at du har fri især, hvis I har en del løse ender rundt omkring :)

Det er vildt at der er under to uger, jeg synes det er så svært at forholde sig til, når nu vores bryllupsdag i over to år, bare har været en dag ude i fremtiden.

Men nøj, hvor jeg også glæder mig til at dagen oprinder :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Weekenden er fløjet afsted og nu er der 13 dage tilbage til vores store og længe ventede dag <3

Fredag kom Kasparrs fars kone og lærte os brudevalsen.... Eller. Hun gjorde i hvert fald et flot forsøg. Den går mega hurtigt og hverken Kasparr eller jeg formår at flytte fødderne hurtigt nok. Men jeg fangede da takten og selve bevægelsen.

Kasparr var knap så hurtig i optrækket, så der skal øves lidt inden.

Vi har besluttet at gøre det bedste vi kan og at det ikke betyder noget, at vi ikke ejer hverken rytme eller tempo.

Da Vild med dans var slut og Kasparrs fars kone taget hjem så jeg Barnaby, mens Kasparr lavede udkast til menuerne. De bliver så flotte. Vi mangler bare at finde og vælge den lyse portvin til desserten, før vi kan printe menuerne ud folde dem.

Lørdag stod vi forholdsvis tidligt op og tog til Lyngby, hvor Kasparr skulle prøve sit tøj, som nu var færdigt hos skrædderen.

Vi mødtes med forloveren, som havde sine to skønne unger med. Jeg tog ungerne med i Lyngby centeret og mændene gik i Engelsk herremagasin.

Bagefter mødtes vi og forloveren fik sine børn igen, så Kasparr og jeg satte snuden mod Roskilde. Her havde vi fornøjelsen af at se Roselein blive gift med sin yderst velklædt mand. Jeg nød ventetiden i kirken ekstra meget og Kasparr påpegede flere gange, at jeg sad mega uroligt. Jeg syntes bare virkelig at det var så spændende. Jeg går jo selv glip af hele optakten i kirken, sugede al spændingen og forventningerne til mig.

Da Roselein gjorde sin storslåede entré var jeg mest optaget hende, mens Kasparr tydeligvis holdt skarpt øje med den ventende gom. Så sjovt at vi er i deres sko om ganske kort tid. Efter vielsen tog vi en masse billeder udenfor og vinkede farvel til brudeparret, da de var kørt hilste vi på brudens far og afleverede den gave, som vi havde købt, hvorefter vi tog hjem.

Hjemme igen fik jeg foldet velkomstbrevene og Kasparr lidt på computeren. Om aftenen tog vi til fødselsdag hos et vennepar.

I dag havde vi begge planer. Det viste sig senere, at Kasparr har været ude og købe mine smykker til brylluppet, som jeg får på vores bryllupsdag. Iiiih, hvor er jeg spændt.

Jeg har altid talt om perler og jeg er næsten helt sikker på, at han har husket det. Han Så i hvert fald sådan ud i ansigtet, da jeg spurgte om smykkerne nu havde perler.

Da Kasparr kom hjem fik han lavet designet til det skilt, som skal stå sammen med den klokke, som har været Kasparr fars. Klokken er med til minde om ham i stedet for et billede, som Kasparr syntes blev for meget. På skiltet skal der stå: Til minde om Knud Polycarp, som desværre ikke kunne være her i dag, men som følger os fra sin plads i himlen.

Jeg har besøgt en vende i Ishøj. Vi slog sammen vejen forbi Bilka, hvor jeg købte isterningeposer formet som hjerter og tandstikker. Her til aften har vi besøgt Kasparrs mor og mormor. Kasparrs mormor har syet vores bordløbere. De er blevet så flotte :) Kasparrs mor viste mig mit sjal, som hun endnu er igang med. Det er så fint. Jeg elsker den sarte lyserøde farve, som det har og den anelse glimmer, som der er i garnet. Under maden fik jeg nævnt, at vi mangler lagner til at hænge op foran dørene til receptionen, så gæsterne ikke kan se ind i havestuen, hvor middagen skal indtages. Det løste Kasparrs mormor straks og vi er nu på vej hjem med bordløbere og lagener.

Den kommende uge bliver travl, da vi har mange aftaler uden for hjemmet.

Onsdag skal jeg til min anden og sidste ansigtsbehandling, bliver lækkert. På lørdag skal jeg til frisøren og klippes og farves.

Frisørtiden er også den eneste aftale, som vi har i weekenden, foruden en halv aftale med min far, som formegentligt kører til Lyngby og henter deres tøj og samtidig samler et par kasser med bryllupsting op hos os.

Så fra på fredag og frem skal vi bare slappe af og nyde den søde ventetid. Der er formegentligt nogle små projekter, som vi lige skal have afrundet. Kasparr har heldigvis efterårsferie fra skolen og jeg har fri fra om onsdagen.

Jeg glæder mig til at blive frue.

Al den planlægning og forberedelse har taget hårdt på mig og jeg er træt. Mehy træt.

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en effektiv weekend i har haft! Og kan godt forstå du var spændt i kirken! Vi var også til bryllup ca en måned før vores eget, og havde simpelthen så mange nerver, som hvis det havde været mig selv, der skulle op ad kirkegulvet :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op en effektiv weekend i har haft! Og kan godt forstå du var spændt i kirken! Vi var også til bryllup ca en måned før vores eget, og havde simpelthen så mange nerver, som hvis det havde været mig selv, der skulle op ad kirkegulvet :lol:

Præcis. Jeg rystede på hænderne, da vi stod og ventede og kirkeklokkerne ringede. Haha :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke dog en smuk kjole, som bare sidder helt fantastisk på dig!!

Ej, hvor jeg glæder mig til at høre om din dag.. Er spændende at det er lige om lidt!! :)

Tusind tak. Jeg er også meget glad og tryg ved min kjole.

Jeg glæder mig til at fortælle om vores dag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været på arbejde og i møde hele dagen, så er først kommet hjem sent her til aften. Min dejlige kommende mand har til gengæld været produktiv og lavet flere flotte ting.

Check nogen af tingene får lige en lilla kant, men ellers er de færdige. Så nu mangler vi faktisk kun at lave de sidste blade færdige, menuerne og kirkehæfterne.

Jeg regner med at købe h2bs morgengave i morgen, inden vi skal mødes med et vennepar til aftensmad.

post-56633-0-98185100-1412630412_thumb.j

post-56633-0-16689600-1412630461_thumb.j

post-56633-0-36844900-1412630487_thumb.j

post-56633-0-48351900-1412630503_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skulle hilse fra min far i øvrigt :) Han synes det var ret sjovt, at du havde haft fat i ham :)

Synes det var super fint, at I fokuserede på hver af os. Har kunne forstå på min mand, at han vist var ret nervøs i situationen :biggrin: Synes selv, at jeg tog det overraskende roligt :) I det hele taget var vielsen bare en rigtig fed oplevelse. Du kan godt glæde dig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det bare fint det hele. Og skønt at i nu er nået så langt :) Må man spørge hvilken skrifttype du har brugt til værelsesoversigten? Den er da vildt fed og samtidig til at læs også for de ældre...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skulle hilse fra min far i øvrigt :) Han synes det var ret sjovt, at du havde haft fat i ham :)

Synes det var super fint, at I fokuserede på hver af os. Har kunne forstå på min mand, at han vist var ret nervøs i situationen :biggrin: Synes selv, at jeg tog det overraskende roligt :) I det hele taget var vielsen bare en rigtig fed oplevelse. Du kan godt glæde dig :thumbsupsmileyanim:

Haha tak. Din far var ligesom den eneste, som jeg kunne se hvem var, så vi blev enige om at aflevere det til ham :)

Jeres vielse var så fin. Jeg var vild med en af salmerne, som jeg næsten fortrød at vi ikke selv har valgt :) Kasparr spurgte også, om vi kunne gå ud til den musik, som I gik ud til, hvis ikke organisten kan spille det musik, som vi først har ønsket :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det bare fint det hele. Og skønt at i nu er nået så langt :) Må man spørge hvilken skrifttype du har brugt til værelsesoversigten? Den er da vildt fed og samtidig til at læs også for de ældre...

Tusind tak. Selvfølgelig må du det. Jeg tror at det er Vivaldi, men må lige høre manden :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer