CilleTX

C&N, rockabilly-style. /Påbegyndt beretning - takkekort bestilt/

1,205 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu hvor jeg har fundet kjolen og den viser sig at være lidt anderledes end min inspiration, så genovervejer jeg mit skokøb...

Det var det første køb jeg lavede og jeg vidste dengang at der var en sandsynlighed for at jeg ville komme til at ændre mening/de ikke ville passe til kjolen, så bestemte jeg mig for at jeg ville sælge dem, hvis det kom dertil - og selv hvis jeg ikke kan få dem solgt, så var de så tilpas billige at det ikke vil være det store tab :tunge:

Det er primært farven, jeg er i tvivl om - kjolen er champagne/mocca, mens skoene er ivory. Skoene "bor" desværre stadig i Oslo (min ven glemte at tage dem med til København i forbindelse med Roskilde Festival og har kun været i København en gang siden, hvor han desværre også glemte dem :pokey: ), så jeg har ikke haft mulighed for at prøve dem op mod kjolen, så jeg kan jo selvfølgelig tage fejl...

MEN! Derfor er jeg begyndt at kigge mig omkring efter nye sko alligevel :fløjt:

Men uha, det er en jungle! Hvilken stil skal man lede efter og hvilken farve...? Jeg har set disse:

post-58523-0-35144700-1350330585.jpg

post-58523-0-35437700-1350330650.jpg

(bryder mig ikke om "blinget" ved sløjfen, men ellers er de ret fine. Er vild med prikkerne)

Men ved ikke om jeg vil have sorte sko - eller om de skal være en farve, fx. turkis?

(både min mor og ekspedienten i Nicolai var ret hooked på turkis til kjolen, fordi det både matcher min tatovering på armen og mine øjne...)

0

Del dette indlæg

Tænkte måske det var på tide med en lille opdatering herinde...

Det er nu egentlig ikke fordi der sker det helt store på planlægningsfronten; vi har begge ligget syge i halvanden uges tid, så der har været lidt stand-still :td:

Der sker dog lidt: vi har udvalgt ti billeder fra vores diner-shoot, som vores fotograf er igang med at redigere til os nu. Når vi har fået dem, kan vi gå igang med at lave invitationerne :thumbsupsmileyanim:

Jeg har faktisk også fået lavet en prototype på invitationen, baseret på metteholms lommeinvitationer (dog lavet om til vores mål: 18x18), hvor der skal ligge en LP i lommen. Det vil se ca. sådan her ud:

post-58523-0-31294800-1351089875.jpg

Vi er dog blevet enige om, at de skal laves med sort karton, ikke råhvid - de er svære at lave dem uden optegninger, og det bliver ikke pænt på råhvidt papir :blush:

På forsiden skal der være billede og "titel" (dato + "I inviteres til bryllup" el. lign); på siden ved siden af LP'en skal der være billeder og evt. lidt information; den primære information (tidspunkter, adresser osv) skal stå på bagsiden i listeform (alá sangtitler). Derudover skal der også stå lidt information på LP'en (navne på de inviterede, toastmaster og lign.).

Jeg er stadig i tvivl om sko. Jeg har kigget lidt på nettet, men mit største problem er, at jeg faktisk ikke er 100% sikker på, hvilken stil jeg er ude efter.

Altså, jeg ved, at jeg vil have høje sko og rundet snude (hvis de altså skal være lukkede og ikke sandaler)... Men så er jeg heller ikke nået længere; skal de være pæne eller rå? Jeg hælder mest til det sidste, men vil jo også gerne ligne en brud... Så indtil videre hælder jeg stadig mest til en af de sko i det tidligere indlæg, men er alligevel i tvivl... Hmm...

0

Del dette indlæg

Hold da op en masse ting :) Flotte sko du kigger på og jeg synes da det lyder som en god ide at kigge efter turkis, hvis de passer så godt til, men du er måske ikke so hooket på ideen? Glæder mig til at se hvad det bliver for nogen :) Tror virkelig det bliver godt med jeres indbydelser. Forstår godt i vælger en anden farve, det er meget svært med hvid karton, men ellers ser det da vildt godt ud :)

0

Del dette indlæg

Mange tak - jeg tror også det nok skal blive godt med invitationerne - så jeg glæder mig til at komme igang med dem :)

Det er sådan set ikke fordi jeg ikke er hooked på turkis - jeg synes ideen om farvede sko er rigtig fin! - jeg kan bare ikke rigtig se det for mig sammen med kjolen... Ihh...!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har nørklet lidt videre med invitationerne og tænker at bagsiden kommer til at se ca. sådan her ud:

post-58523-0-71625700-1351265558.png

Tiderne er ikke helt korrekte (nødvendigvis). Vi skal lige have fat i kirken og rykket vielsen og høre hvor lang tid den tager osv. men vi håber de kommer til at stemme.

På LP'en kommer disse til at være (en på hver side, naturligvis):

post-58523-0-64694300-1351270018.png

post-58523-0-45352600-1351270044.png

Jeg kan ikke finde ud af, om vi mangler flere informationer...?

Kort er ligegyldigt da kirke og festlokale ligger stort set lige ved sidenaf hinanden...

Svardato kommer til at stå under "toastmaster" - vi har bare ikke fastlagt den endnu... Hvor lang tid før har I andre sat den?

På forsiden kommer der et billede af os samt vores navne, dato og "vi skal giftes" el. lign. Vi skal bare lige have billederne før vi kan komme igang :wink:

Jeg var i Panduro i dag for at købe sort karton, så jeg kunne komme igang med at skære lommeinvitationerne til. Desværre havde de ikke nok ark tilbage - det er jo Halloween lige om lidt, så der er rift om sort karton :td: Men de får flere i næste uge, så forhåbentlig når jeg at købe ark der...

0

Del dette indlæg

Nogle seje sko du har fundet - og også dem msmountains har fundet til dig. Det må da helt klart være muligt at finde et par stiletter som er turkis med prikker . Det er jo derfor vi tosser planlægger bryllup i god tid - så er der tid til at afvente de HELT rigtige sko :7himmel:

Mht invitationerne, så mangler i hvert fald en SU-dato, evt gavekoordinator eller ønskeliste :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fald lige over de her sko... I luuuurve 'em!! Og du er vild med teal, ik? Og så prikkerne - det bliver ikke bedre! De er godt nok ikke så brudeagtige, meeen...

8995.jpg

Ej, ok - de er simpelthen for fine!!! Hvor har du fundet dem henne??

0

Del dette indlæg

Nogle seje sko du har fundet - og også dem msmountains har fundet til dig. Det må da helt klart være muligt at finde et par stiletter som er turkis med prikker . Det er jo derfor vi tosser planlægger bryllup i god tid - så er der tid til at afvente de HELT rigtige sko :7himmel:

Mht invitationerne, så mangler i hvert fald en SU-dato, evt gavekoordinator eller ønskeliste :)

SU-datoen kommer til at stå under "toastmaster" - vi har bare ikke fundet ud af datoen endnu... Hvor lang tid før sætter I den til?

Men tak for påmindelsen, det kunne jo være vi havde glemt det :wink:

Gavekoordinator har vi ikke tænkt også at bruge - vi ønsker os ikke stel og lign. så jeg tror ikke vi risikerer SÅ mange dobbeltgaver at det er relevant for os... Ønskeliste har vi droppet at sende med. Jeg ved godt, at det er mere og mere alm. men vi er begge lidt traditionelle på det punkt, og synes nemt det kommer til at virke sådan lidt kom-til-vores-bryllup-og-husk-gave-agtigt :rolleyes:

Hvor høje sko vil du gerne have?? Jeg spamer dig lige:

de her, bare fordi de er pæne:

ZRJ009_MAIN_LG.jpg

Og de her er sgu da skønne:

a7932l-anchor-stitch-womens-peep-strap-30453-8468_medium.jpg

Uh, spam endelig løs :cheerleader3:

Tror de første er lidt for høje. Desværre, for de er SÅ fine! Men HVOR har du fundet de andre?? De er alt for cute, så kunne sagtens finde på at købe dem - også selvom det ikke ville blive til brylluppet :fløjt:

1328033046-66855600.jpg

Uh, de er godt nok også fine! :heart: Hvor er de fra?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov, har da vist ikke været her forbi - og ØV for det, for jeg har ikke set din kjole, og jeg er da temmelig nysgerrig når man ser alt det andet fine du har.. De sko du har fundet, er da FOR lækre.. Gad godt eje dem.. Bare sådan for at have dem. Men hvad der passer til din kjole, ved jeg jo ikke rigtigt (lokke lokke lokke :fløjt: :lol: )

I øvrigt.. Superfedt tema.. Jeg er vild med det :loveshower: Og tillykke med milepælen :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

De er fra Lola Ramona, som har SÅ mange fantastiske ting! MEN - det ser ud til at netop de sko ikke laves mere... det eneste sted jeg kan se dem er hos Brandos, men de har dem tilsyneladende kun med rød sløjfe/hæl. Altså, nu har jeg kun ledt i 5 min, det kan jo sagtens være de kan opspores!

0

Del dette indlæg

Hov, har da vist ikke været her forbi - og ØV for det, for jeg har ikke set din kjole, og jeg er da temmelig nysgerrig når man ser alt det andet fine du har.. De sko du har fundet, er da FOR lækre.. Gad godt eje dem.. Bare sådan for at have dem. Men hvad der passer til din kjole, ved jeg jo ikke rigtigt (lokke lokke lokke :fløjt: :lol: )

I øvrigt.. Superfedt tema.. Jeg er vild med det :loveshower: Og tillykke med milepælen :denmarkflag:

Mange tak :kiss:

Fordi du spørger så pænt :wink: (men helst ikke quote):

Edit: billedet er fjernet igen-igen.

Redigeret af CilleTX
0

Del dette indlæg

De er fra Lola Ramona, som har SÅ mange fantastiske ting! MEN - det ser ud til at netop de sko ikke laves mere... det eneste sted jeg kan se dem er hos Brandos, men de har dem tilsyneladende kun med rød sløjfe/hæl. Altså, nu har jeg kun ledt i 5 min, det kan jo sagtens være de kan opspores!

Lola Ramona laver de fineste ting - men det er netop det med farverne...

Det ville lige være mit held, hvis de ikke er til at opspore :pokey: Men nu ved jeg i hvert fald hvad jeg skal søge efter. Tak :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du er af de heldige med små fødder, er der et par i str. 37 på trendsales... synes også min veninde sagde at deres sko er en smule store i størrelsen, hun har flere LR-par.

Tak! :hug:

Jeg har fundet dem og har givet et bud :)

Så håber jeg bare de passer - jeg er nemlig normalt en 36-37, så hvis de er lidt store kan det jo godt komme til at knibe... Men mon ikke en sål eller to kan klare det...?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer