namibianbride

Bryllup II - Havefest i Danmark - invitationer

735 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg kom lige til at tænke på en ting. Hvordan vil du sætte bordhæfterne og bordkort i forhold til borddekorationerne? Synes at huske du havde noget med noget bambuslignende i høje vaser med hvide sten - kan det passe? Tænkte på om det ikke kunne være flot at få noget af dit læderarbejde med, eventuelt bare læderstrimler bundet rundt om vaserne fx.?

0

Del dette indlæg

Jeg kom lige til at tænke på en ting. Hvordan vil du sætte bordhæfterne og bordkort i forhold til borddekorationerne? Synes at huske du havde noget med noget bambuslignende i høje vaser med hvide sten - kan det passe? Tænkte på om det ikke kunne være flot at få noget af dit læderarbejde med, eventuelt bare læderstrimler bundet rundt om vaserne fx.?

Jo noget lignende, vi har nogle grene i stedet for babus og så blander vi en lille smule langstilkede blomster ind også. Vi laver ikke bordhæfter, og bordkortene kommer der meget snart billede af, skal lige have skrevet navn på dem, men det bliver hjerter der sidder på glasset :)

Det er en rigtig god idé! Vi har overvejet lidt hvad vi skal gøre, tror måske det bliver blandet ind i fotovæggen med nogle læderrammer og så har jeg lidt en idé om at betrække vores gæstebog i læder :wink:

Så der kan det være jeg flasher igen, så i kan sige hvad i syntes om det! :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af namibianbride
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nårh ja, det var menuerne jeg tænkte på. Bare hvordan de skulle stå - ved hver tallerken? Og hvordan bliver bordkortene i forhold?

Jeg vil rigtig gerne se den gæstebog, det ville være rigtig sejt. Minibrudepar på forsiden, aka den topfigur du viste på et tidspunkt?

0

Del dette indlæg

Nårh ja, det var menuerne jeg tænkte på. Bare hvordan de skulle stå - ved hver tallerken? Og hvordan bliver bordkortene i forhold?

Jeg vil rigtig gerne se den gæstebog, det ville være rigtig sejt. Minibrudepar på forsiden, aka den topfigur du viste på et tidspunkt?

Jepp det er idéen og så skal de stå under en Silhouette af et mopanitræ (rigtig afrikansk træ) :wink:

Vi tager til byen om halvanden uges tid, der får jeg hele bogen printet, når den er færdig skal jeg nok poste billeder!

Menuen skal stå på midten ca. den kan ses fra 3 sider af når den er foldet, så det tror jeg vil passe fint til de runde borde og så bordkortene sidder på kanten af glasset :)

post-57208-0-18676400-1349121977.jpg

0

Del dette indlæg

Mopani, er det sådan noget meget... krøllet træ? Hvis jeg husker rigtig er de virkelig flotte. Bliver smukt sammen med menuerne kan jeg forestille mig. Også kan jeg godt lide at du så ikke har lavet "tema" i bordkortene og servietringene, andet end farve - hvis der også var Afrika på dem blev det måske for meget. Skøn blanding - husk at tage billeder af det færdige resultat!!!

0

Del dette indlæg

Ja det er det, har en ret krøllet stamme, hvis man ser silhouetten er det stammen der går fra bunden og så deler sig ud i grene og så ligger kronen nærmest fladt på toppen. Det er et af de få træer der ikke har torne på, av! :)

Tak for det, er jeg glad for at høre! Vi prøver ikke at gøre det for meget, er jo stadig bryllup :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yay!! Jeg gad altså godt komme i jeres bryllup. Så erhm hvis du har brug for serveringspersonale eller noget? :fløjt: Glæder mig rigtig meget til at høre og se billeder af hvordan det hele bare gik op i en højere enhed, og blev fantastisk, afslappende, sjovt og hyggeligt - og ikke mindst romantisk. For det bliver det!

0

Del dette indlæg

Yay!! Jeg gad altså godt komme i jeres bryllup. Så erhm hvis du har brug for serveringspersonale eller noget? :fløjt: Glæder mig rigtig meget til at høre og se billeder af hvordan det hele bare gik op i en højere enhed, og blev fantastisk, afslappende, sjovt og hyggeligt - og ikke mindst romantisk. For det bliver det!

Haha du skal være velkommen nessie! Vi skal nok få plads til et ekstra par. Glæder mig også lidt nu til ar at det er ovre og man kan se det endelige resultat :)

Skal nok komme tilbage med masse af billeder når vi kommer hjem fra bryllupsrejsen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er jo langt væk. Sig til hvis du er i Kbh, så inviterer jeg på kaffe og bryllupsnørderi :)

Det skal jeg helt sikkert nok! :happy:

Argh så langt er det ikke, tager omkring 50 min. i bil :)

Ellers er jeg også rigtig tit i Køge, da det er der min lillebror arbejder og der jeg har tilbragt mine teenage år :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer