namibianbride

Bryllup II - Havefest i Danmark - invitationer

738 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Oh Dear!!

Ja nu har jeg sådan set skrevet i vores invitationer at vi trækker i bryllupstøjet igen!!! MEN, min brudekjole er for stor! Har tabt mig siden brylluppet og nu er kjolen alt for stor igen og stiturationen ser ud som følgende: Min svigermor har endetarmskræft og kan ikke rigtig sidde ned, hun syede min kjole ind til at starte med, men vil simpelthen ikke spørge hende om at gøre det igen, da jeg ved hun ikke vil sige nej og så vil hun sidde og have ondt :(

Jeg har bestemt for ikke at betale mig til at få det gjort for en havefest, så nu bliver løsningen følgende:

Ringede til min mor og sagde jeg ikke kunne passe kjolen, så nu tager jeg den på når gæsterne ankommer (Selvom den er for stor) og så kan familien og diverse få taget billeder sammen med os i tøjet og så må jeg skifte bagefter, nu skal jeg bare lige finde på til hvad???

Jeg har tænkt på at sy en hvid nederdel med chiffon overlag, der skal være kort foran og lang bagpå? og så tage en hvid top på, hvad syntes i? Evt. i stil med den på billedet herunder

post-57208-0-22927900-1365259439.jpg

0

Den ser rigtig fin ud!!

Har du fundet ad af mere mht outfittet? Jeg synes, det ser rigtig fint ud, det du har postet ovenfor. Og mon ikke folk forstår du ikke kan have kjolen på hele dagen, når nu den er for stor? :wink:

0

Annonce ♥

Den ser rigtig fin ud!!

Har du fundet ad af mere mht outfittet? Jeg synes, det ser rigtig fint ud, det du har postet ovenfor. Og mon ikke folk forstår du ikke kan have kjolen på hele dagen, når nu den er for stor? :wink:

Ikke så meget endnu, tror først jeg finder ud af det når jeg kommer til Danmark i Juni - men jo håber da de forstå ;)

Og tak!

0

Jeg er sikker på folk godt kan forstå! Især hvis du har den på når de kommer, så kan de måske også se at den er for stor - eller hvis de spørg, så har du en forklaring. Så er det jo bare en slag gestus til dem, at du overhovedet tog den på. Det andet outfit er super fedt! Ville dog tænkt en gang ekstra over de sko, hvis nu det er et havebryllup - sådan nogen hæle synker pænt dybt ned i græsset :fløjt:

0

Annonce ♥