namibianbride

Bryllup II - Havefest i Danmark - invitationer

738 posts in this topic

Det er printet hos en professionel printer, jeg har bare sendt dem designet. Men det er 120 g. papir, men ikke noget specielt print, hvis jeg havde været i DK havde jeg bare printet på min egen printer på tykkere papir, det er kun fordi den printer vi har ikke printer særlig pænt at jeg har været hos et printerfirma og få dem til det :)

0

Annonce ♥

Cool - det giver da håb til en budgetbrud! :lol: Men pointen var nu, at det ser rigtig godt ud. Var lige ved at skrive at jeg glæder mig til brylluppet, men det er billeder derfra jeg glæder mig til!

Haha, der er altid håb for en budgetbrud! :D

Men tak! Skal nok poste en masse billeder! Det er ved at være tæt på nu og er heldigvis ved at være færdig med planlægningen :wink:

0

Annonce ♥

... indtil du skal i gang med næste bryllup, ik? :fløjt:

Jeg er overbevist om, at det bliver rigtig smukt det hele! Men hvis du nå er færdig, har du så to uger til at pille negle og være nervøs??

... indtil du skal i gang med næste bryllup, ik? :fløjt:

Jeg er overbevist om, at det bliver rigtig smukt det hele! Men hvis du nå er færdig, har du så to uger til at pille negle og være nervøs??

Nårh ja, der er jo også snart kun 7 måneder til :lol:

Nej da, jeg skal jo til Windhoek fredag og så kommer min familie som jeg skal vise rundt og vi skal til kysten og sejle, så får bestemt ikke tid til at pille negle :rolleyes:

0

7 måneder til at planlægge bryllup er heller ikke så meget - godt du har erfaringen! :lol:

Tror det er meget godt at der sker lidt... jeg tror jeg ville være nervevrag i hvert fald. Det bliver skønt at se familien, ik?

0

7 måneder til at planlægge bryllup er heller ikke så meget - godt du har erfaringen! :lol:

Tror det er meget godt at der sker lidt... jeg tror jeg ville være nervevrag i hvert fald. Det bliver skønt at se familien, ik?

Nej det er det ikke, men det er jo kun en "havefest", så det burde jeg kunne klare. Har ikke planer om at det skal koste vildt meget. Tror vi laver Kage / slik / snack buffet og så køber lidt boblevand / øl / sodavand og så selvfølgelig lidt fint pynt. Skal ikke ud og finde kjole, have programmer, lave menuer, sko og alt det gejl :lol:

0

Annonce ♥

Glemte lige at svare på det andet! jo det bliver skønt at se familien, glæder mig så meget. H2B er desværre på jagt indtil torsdag inden brylluppet, så ham ser jeg så ikke så meget. :(

Men er ret glad for der sker noget i dagene op til, tilgengæld har jeg jo så HELE lørdagen til at være nervevrag i, da vi jo først skal giftes kl 17.00 :a1221:

0

Nej og derfor skal det også hurtigt overståes! :lol:

Men jeg har jo kun haft 9 måneder til at planlægge dette bryllup så 7 måneder burde jo være mere en rigeligt til det andet :rolleyes:

Ingen slagplan, tænker prøve 9.00, tur i pølen, hår, lækkert bad, make-up snik snakke med moar og de andre, tjekke salen ud, lægge neglelak, tage kjole på og så er tiden forhåbelig gået :fløjt:

...ellers kan jeg jo altid finde et vildt dyr og jage :shooter:

0

Annonce ♥

Okay er det kun mig der tænker dårlig service her? :blink:

Vi var i begyndelsen af marts ude og kigge på et andet feststed, vi skrev under på booking aftalen, men betalte aldrig depositum. Det var meningen at hun skulle sende priser, menu, rum indelinger, skemaer og ledige værelse osv. til os, men da hun i starten af juli ikke var vendt tilbage til os var H2B simpelthen så sur at han ringede og sagde vi ikke ville holde vores fest der!

Efter en uge tror jeg, ringede en af de ansatte og rykkede for depositum hvor H2B igen siger, vi ønsker ikke at holde vores fest der! Nu en uge før brylluppet modtager jeg så en e-mail fra dem om vi har bestemt os for menuen eller om vi har brug for hjælp og om vi har styr på hvor mange gæster der kommer??

Nu informerer jeg hende en gang til vi har afbestilt vores booking og vi har aldrig betalt depositum.

Så får jeg en smøre tilbage om at hun er skuffet for de har afvist andre bryllupper den dag for at holde datoen til os og hun har ikke hørt noget om nogen aflysning og gør det nærmest lidt til vores problem.

Er det bare mig der syntes at hele servicen generelt er dårlig? Jeg mener hvis man ikke har styr på sine papirer og indbetalte depositum og ikke vender tilbage til sine mulige klienter før en uge inden brylluppet? :td:

0

Det er da fuldstændig til grin at de har så lidt styr på det - især når I flere gange har meldt tilbage at I ikke vil have datoen :blink: TIA?

Satser på du bare grinede højt af hende...?

Hun har sendt mig 3 e-mails den ene mere rasende og over linjen end den anden og til sidst blev jeg sku sur. Skrev en ordentlig lang mail tilbage til hende om at hun ikke kunne brokke sig til mig over det, da det ikke var mit problem hun ikke vidste hvordan man skulle drive buisness. Og at så længe der ikke er betalt depositum hvilket i følge deres booking er krav for at bookningen bliver vedtaget så kan der jo i princippet overhovedet ikke være noget at være i tvivl om.

Og så fik jeg da også lige skrevet at hvis nu vi havde booket, syntes jeg at det er ekstrem dårlig service at man ikke har nogen form for kontakt med sine klienter i 8 mdr. og vænner tilbage med hjælp til bestillinger, menuer og gæster 1 uge før datoen :pokey:

Edited by namibianbride
0

Annonce ♥

Nej Nessie, har aldrig oplevet det før! Det er første gang jeg har prøvet den form for service. Jo i supermarkederne er servicen elendig men det er jo også lidt noget andet end et feststed hvor man kommer til at lægge 40.000.

- Nu er jeg bare endnu mere glad for at vi ikke valgte dem :rolleyes:

Det er faktisk ret forskelligt fra hvor man er, helt sydligt er der meget åbent og flat, midt på er det mere bush og bjerge, Nord på hvor vi bor er der også mange bjerge og så er det her vi virkelig har problemer med bushen. Træer og buske over det hele. Så har vi vestkysten hvor de er sand og sandbakker og striben af ørken midt i landet hvor der er rødt sand over det hele og nærmest ingen træer eller bakker :happy:

0

Det er da virkelig kundeservice, der vil noget, hva´? :td: :td: :td:

Det lyder lidt, som den DSB-dame, jeg fik i røret i søndags. Jeg står og venter på Stoget, men der kommer ikke noget Stog. Så ringer jeg til kundeservice, for at høre, hvor Stoget bliver af. Samtalen forløb sådan cirka sådan her:

Mig: Undskyld, hvor er Stoget henne? Det skulle have været her for 5 minutter siden.

DSB: Det ved jeg ikk

Mig: Undskyld, ved du ikke, hvor Stoget er?

DSB: Nej...

Mig: Fortæller du mig, at I har et Stog, I ikke ved, hvor er?

DSB: På "Byens puls" kan jeg se et tog, som er på den og den station.

Mig: Ja, men det skal først være her om 5 minutter. Jeg spørger om det tog, der skulle have været her for 5 minutter for siden og som jeg skulle have været med, så jeg ikke kommer for sent til den koncert, som jeg skal holde.

DSB: Nå, men jeg ved ikke, hvor Stoget er

Mig: Så det, du fortæller mig, er, at I i øjeblikket ikke kan finde et stort rødt tog på jeres skinner. Det er måske taget på en udflugt?

DSB: Det ved jeg ikke, men du kan skrive til kundeservice og få et svar.

Mig: Og vente en måned på at få svar? Det har jeg ikke tid til.

DSB: Nå?

Og så havde jeg ikke mere tålmodighed, sagde god dag, farvel og lagde på

0

Annonce ♥

Haha! åh herlige DSB og deres herlige kundeservice. :lol:

- Nok derfor jeg ikke benytter mig af offentlig transport :fløjt:

Jeg kan SÅ godt forstå dig, at du ikke benytter dig af offentlig transport. Men jeg er lidt afhængig af den - desværre, for jeg er ved at få en blodprop hver uge af DSB og deres såkaldte "tog til tiden".

Jeg er overbevist om, at der er en officiel tidsregning i Danmark og så har DSB en helt anden tidsregning, hvor 1 minut i den officielle tidsregning svarer til alt mellem 1 og 10 minutter i DSB-tid :blink::lol::blink::lol:

0

Haha! åh herlige DSB og deres herlige kundeservice. :lol:

- Nok derfor jeg ikke benytter mig af offentlig transport :fløjt:

Jeg kan SÅ godt forstå dig, at du ikke benytter dig af offentlig transport. Men jeg er lidt afhængig af den - desværre, for jeg er ved at få en blodprop hver uge af DSB og deres såkaldte "tog til tiden".

Jeg er overbevist om, at der er en officiel tidsregning i Danmark og så har DSB en helt anden tidsregning, hvor 1 minut i den officielle tidsregning svarer til alt mellem 1 og 10 minutter i DSB-tid :blink::lol::blink::lol:

HAHAH! Jeg er sikker på at du har så evigt ret! :lol: :lol: :lol:

0

Helt alene hjemme, H2B er taget på jagt og svigerforældrene er i hovedstaden. Ikke noget jeg er specielt glad for, hader at være alene hjemme her på farmen! Men er der en bedre undskyldning for så lige at prøve kjolen på en sidste gang inden brylluppet? :lol:

Kun 10 dage tilbage :loveshower:

post-57208-0-95875000-1352310601.jpg

1