namibianbride

Bryllup II - Havefest i Danmark - invitationer

738 posts in this topic

BRUDEPIGEKJOLER PART 2

Tror ikke jeg har fået vist jer de nye blomsterpigekjoler

Havde jo egentlig først købt disse fine kjoler til vores blomsterpiger. Købt i Danmark, fragtet til Namibia og sendt med svigermor til Sydafrika så de kunne prøve dem på. Men de var for små :(

Svigermor har solgt de to til min svigerindes piger, så de penge er sparet, min søster ligger stadig i Danmark, men kan være jeg gemmer den til jeg en dag selv får en pige :lol:

Nu til sagen, svigermor og svigerinde var ude og købe nye kjoler til hendes piger, da hun var i SA og her er de så! :happy:

0

Annonce ♥

BRUDEPIGEKJOLER PART 2

Tror ikke jeg har fået vist jer de nye blomsterpigekjoler

Havde jo egentlig først købt disse fine kjoler til vores blomsterpiger. Købt i Danmark, fragtet til Namibia og sendt med svigermor til Sydafrika så de kunne prøve dem på. Men de var for små :(

Svigermor har solgt de to til min svigerindes piger, så de penge er sparet, min søster ligger stadig i Danmark, men kan være jeg gemmer den til jeg en dag selv får en pige :lol:

Nu til sagen, svigermor og svigerinde var ude og købe nye kjoler til hendes piger, da svigermor var i SA og her er de så! :happy:

post-57208-0-34429200-1351146592.jpg

Edited by namibianbride
0

Annonce ♥

Annonce ♥

SparklAr? Er det ikke med E? Rigtig smukt ellers :)

Og ja, det var selvfølgelig min egen skyld, jeg prøvede bare at trække diskriminationskortet. Du ved, det gør vi udlændinge jo hele tiden.

Haha, jo det er! Selv i overskriftet har jeg skrevet det rigtigt og så på det hvor det gælder er der fejl :td:

0

Annonce ♥

IN CASE OF COLD FEET!

Så noget lignende dette på pinterest og tænkte med det samme at jeg blev nødt til at give dette til H2B. Jeg ved at Nicola ville aldrig nogensinde få kolde fødder omkring brylluppet og så er det ekstra sjovt fordi han altid siger at han er nødt til at holde sine fødder varme fordi jeg stopper mine kolde fødder ind imellem hans :lol:

Han har fået et par fine "klip her" strømper af min mor, så tænker at han skal have disse om fredagen inden vi går ind på rådhuset og skriver papirene under :happy:

post-57208-0-60573900-1351252208.jpg

post-57208-0-68203300-1351252268.jpg

0

Annonce ♥

Han kan godt lide de strømper, men bruger dem mest når vi skal ud.

Min søde mor, har givet ham et par "cut here" strømper med brudepar på som han skal have på til brylluppet, men tænker at han skal have de her om fredagen inden vi går ind og skriver under på papirerne på rådhuset :lol:

0

Det er jo også der det gælder at holde hans fødder varme ;) Egentlig er det ret smart, det I gør med at dele det op... der bliver ingen ubehagelig nervøsitet på selve dagen så, når juraen allerede er overstået.

Hvor kan man få sådan nogen cut here-sokker?

0

Det er jo også der det gælder at holde hans fødder varme ;) Egentlig er det ret smart, det I gør med at dele det op... der bliver ingen ubehagelig nervøsitet på selve dagen så, når juraen allerede er overstået.

Hvor kan man få sådan nogen cut here-sokker?

i stort set alle herretøjs butikker der sælger jakkesæt :)

Der ligger en stor herretøjsbutik i første halvdel af strøget når du kommer fra rådhuspladsen. Den er på din venstre hånd og har 2 indgange, ligger lidt på et hjørne. De har dem også, men kan desværre ikke huske navnet :(

0

Annonce ♥

WEDDING UPDATE!

Nå det må være tid til en lille update på tingene her, i morgen tager vi til byen igen og der SKAL alt bare være i orden, endelig får jeg mit print, efter MANGE forsinkelser. Skal have lavet highlights og klippes onsdag og har prøve opsætning næste uge fredag.

Endelig føler jeg at der sker noget her, efter at have haft mit første sammenbrud (nogensinde) fredag, sad seriøst i 30 og græd og råbte og var slet ikke til at forstå. Tror jeg nåede til et punkt hvor jeg bare ikke kunne tage mere og hvor alt bare gav modgang.

H2B har i 3 uger konstant læst til eksamen, har slet ikke kunnet komme i kontakt med ham og har bedt ham gøre ting for lang tid siden som bare ikke var blevet gjort. Forstår godt at eksamen er vigtig og vil gerne give ham alt opbakning i den, men den falder virkelig på det forkerte tidspunkt.

Min mor kommer om 14 dage og havde sat Nicola til at finde en bil de kunne leje, hvilket ikke var gjort og nu ringede jeg rundt til omkring 7 steder der alle sammen var fuldt booket. Min frisørs far ligger på intensiv efter hjerteoperation og hun kan ikke længere hjælpe mig til brylluppet, hun har arrangeret anden hjælp for mig, men også lidt panik, da hun er den eneste person i 2 år der har rørt mit hår. Alle blomster stederne fortæller mig at jeg bare ikke kan få peoniaer i november og det bedste de kan tilbyde mig er liljer, JEG VIL BARE IKKE HAVE LILJER I MIN BRUDEBUKET! og når ja, så tror jeg endelig det gik rigtig op for mig at min far virkelig ikke kommer til brylluppet og bare er total stresset over at stå med det hele selv (heldigvis kun indtil i morgen kl 11.00, så får jeg min H2B igen).

Nå det var update, alt er fint nu (har stadig ikke styr på bil, men i morgen kan H2B hjælpe), men er sikker på at alle i kommende brude der læser med her, nok skal komme til sådan et punkt også :lol:

0

Puuuuuuha... :bearhug: til dig! Jeg kunne sige rigtig mange opmuntrende ting, og hjælpe dig med overblik og alt muligt, men man må også have lov til at bare komme af med det en gang imellem. Det lyder ikke særlig rart det der.

Det bliver godt, især når Nicola bliver færdig med sine eksaminer. Husk at lave en lang og detaljeret huskeseddel på jeres shoppingtur :) Har du vurderet andet end de traditionelle blomster i din buket?

0

IIIh, altså lige-op-til-bryllupsstress, det burde afskaffes :td::bearhug:

Men godt du er ovre det nu, og din H2B er klart til at være mere på fra i morgen.

Kunne sagtens forestille mig, at det er noget vi alle sammen skal igennem. Lige nu har min H2B fx nærmest intet at gøre med bryllupsplanlægning fordi jeg ordner det hele, så det kan godt være det kommer bag på ham, at jeg har brug for, at han tager lidt fra i den sidste tid op til - hvilket kunne føre til frustration :wink:

Lyder irriterende med de blomster - men altså de må de have mere end én slags blomst at byde på :huh::td:

0