namibianbride

Bryllup II - Havefest i Danmark - invitationer

738 posts in this topic

Annonce ♥

Tak piger hvor er i søde! :hug:

Ja det bliver rigtig godt! Har lavet mig en lang huskeliste med alt på, og svigermor har lige sat nåle i kjolen og vil se om hun ikke kan få det meste færdigt til onsdag, så jeg lige kan prøve den engang til. :happy:

Pt håber jeg på chrysanthemum, de skulle være i sæson lige nu og de skulle holde helt vildt lang tid + de fås både i hvide og lilla :wink:

0

Eeej hvor er det da også bare uheldigt som det hele ramler.. Godt du er ovre det værste igen :bearhug:

Men kan virkelig godt forstå den er hård, den med din far.. Synes simpelthen ikke han kan være det bekendt. Men husk: Det er HAM der mister noget ved det :kiss:

0

Annonce ♥

Eeej hvor er det da også bare uheldigt som det hele ramler.. Godt du er ovre det værste igen :bearhug:

Men kan virkelig godt forstå den er hård, den med din far.. Synes simpelthen ikke han kan være det bekendt. Men husk: Det er HAM der mister noget ved det :kiss:

Du har så evigt ret! Tror mest jeg er foraget over det. :blink:

0

Det er også noget underligt noget... men syns, hvis du kan, at du skal lægge det væk indtil efter brylluppet, også gøre op med dig selv hvordan du vil reagere på det der. Det skal ikke fylde på din dag!

Her forresten :)

Ja, har allerede bestme at jeg ikke gør noget ved det. Det er hans valg og det gider jeg ikke argumentere med ham. Tror ligesom at det hele byggede lidt op og jeg ikke rigtig havde givet mig selv lov til at komme af med mine frustrationer, så havde lige brug for at afreagere lidt og udtrykke hvor skuffet jeg egentlig var!

De er smukke :)

Jeg drømmer lidt om denne bouquet først i rene Hortensia, men ikke sæson og visner hurtigt i varmen. Så med Peonia, men der er vi præcis 1 uge for sent, hvis det havde været d. 10. kunne hun skaffe dem, så nu skal jeg mødes med blomsterdame onsdag og håber så jeg kan få chrysanthamum i stedet (ved ikke helt hvad de hedder på dansk??)

post-57208-0-69127000-1351455623.png

0

Godt nok også en flot buket... Men jeres bryllup lyder afslappet og nede på jorden, så er chrysanthemum måske bedre uanset, især hvis hortensia visner i varmen? Aner ikke hvad de hedder på dansk (google translate siger krysantemum?). Krydser fingre for at du kan få dem!

0

Annonce ♥

Det er også noget underligt noget... men syns, hvis du kan, at du skal lægge det væk indtil efter brylluppet, også gøre op med dig selv hvordan du vil reagere på det der. Det skal ikke fylde på din dag!

Her forresten :)

Ja, har allerede bestme at jeg ikke gør noget ved det. Det er hans valg og det gider jeg ikke argumentere med ham. Tror ligesom at det hele byggede lidt op og jeg ikke rigtig havde givet mig selv lov til at komme af med mine frustrationer, så havde lige brug for at afreagere lidt og udtrykke hvor skuffet jeg egentlig var!

De er smukke :)

Jeg drømmer lidt om denne bouquet først i rene Hortensia, men ikke sæson og visner hurtigt i varmen. Så med Peonia, men der er vi præcis 1 uge for sent, hvis det havde været d. 10. kunne hun skaffe dem, så nu skal jeg mødes med blomsterdame onsdag og håber så jeg kan få chrysanthamum i stedet (ved ikke helt hvad de hedder på dansk??)

Årh en smuk buket.. Den ryger direkte i gemmerne...

0

Nå så er vi hjemme igen igen. DEJLIGT! :lol:

Der kommer lige nogle billeder op efterhånden som jeg får styr på vores ting i løbet af de næste par dage!

Og så er jeg blevet klippet og farvet så jeg kan være klar til brylluppet om KUN 17 DAGE! :happy:

0

Annonce ♥

Nå så må det være tid til at komme med nogle updates her. Har haft travlt de sidste to dage, da alt jo skal være færdigt fredag i næste uge :blink:

Først til det nye hår, samme frisure som hele tiden, men har fået klippet en god bid af så det ser nyt og frisk ud :lol:

Der er kommet kobber og gyldne striber i, er lidt svært at se på billedet, men de er her i virkeligheden :rolleyes:

post-57208-0-86915200-1351858448.jpg

post-57208-0-19911900-1351858494.jpg

0

Annonce ♥

GÆSTEBOG!

Vores gæstebog er blevet færdig. YAY!

Har selv lavet alle siderne i alt 6 forskellige "fill in the blank" som er blevet printet og bundet ind i en hardcover bog for omkring 165 kr.

Læderet er noget gammelt overskuds, så det var gratis og båndet har jeg købt for 1 kr., papiret er overskud fra invitationer, så det var også gratis :thumbsupsmileyanim:

post-57208-0-73727600-1351859032.jpg

post-57208-0-96040300-1351859106.jpg

0

Fantastisk gæstebog! Og især når det var billig... Godt DIY det der :) Og hvor ser du godt ud! Glæder mig til at se brudehåret! Hvornår skal du prøve frisuren af?

Altid lækkert med billigt! har lige bestilt special designet kagefade, den regning er jeg bekymret for! :blink:

- Skal have prøveopsats fredag :)

0

Annonce ♥

Sådan! Går ud fra gæsternes er de samme så, når du ikke viser blærerække...?

15 dage tilbage, hold da op - hvad mangler du?

Ja de er magen til, men de ligger i orden efter bord, så ville ikke lægge dem op nu :lol:

Ja det er helt vildt! Søndag en uge kommer min moar! :cheerleader3:

Mangler egentlig ikke rigtig noget, mangler at bage kagen og det ene "Her kommer bruden skilt", for glemte at købe garn. Så mangler jeg at lave nogle skilte til bordopsætning for gæsterne. Når min mor og svigerinde kommer har de hjerteris med, har klippet tyl og bånd, men de skal lige pakkes til risposer.

Og jo selvfølgelig, skal shoppe makeup næste lørdag når jeg har god tid og er færdig med alt andet. NÆGTER! at betale 1.000 kr. for at få lagt make-up af en prof :blink:

0

Nej, nej nej. HAR JO HELT GLEMT AT FORTÆLLE!!!!

i går morges fortalte mine svigerforældre mig hvor vi skal hen på bryllupsrejse. De sagde at jeg ikke behøvede vente længere, så de satte mig og H2B ned på en stol til t-tid og gav os "gavekortet" med hvor vi skulle overnatte og hvad de havde booket for os :lol:

Vi skal om søndagen overnatte på mellemvejen ved noget der hedder "roy's camp" se det her, det er rigtig afrikansk bondecamp og så hyggeligt! og vi er selvfølgelig booket ind i luxus suiten! :happy:

Derefter har vi 3 overnatninger i Caprivi, det er det nordligste namibia, nærmest en arm der går ud fra resten af landet. Det er det eneste sted i Namibia hvor de har "free range" Bøffel, Sabel, Roan, Flodheste og Elefanter. Vi skal der også bo i luxus suiten og er blevet booket ind både på en 3 timers bådtur og en gamedrive. Se lige lidt mere her eller prøv at google Caprivi, for det er helt fantastisk! GLÆDER MIG SÅ MEGET! :cheerleader3:

Og den anden ting, min kjole er blevet færdig efter tilretning, nu mangler den kun at blive strøget men det bliver klaret fredag når den er færdig med at rejse :happy:

0