namibianbride

Bryllup II - Havefest i Danmark - invitationer

735 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ser ud som noget rigtig fed inspiration :) og passer lige til jeres tema. Invitationerne er også fine. :)

Kan være du har skrevet det før, men betaler i jeres gæsters rejse derned?

Mange tak :)

Nej det gør vi ikke, det er kun min nærmeste familie der kommer herned og de betaler selv, budgettet siger ikke lige 80.000 til flybilletter :td:

Hans familie og vores fælles venner bor i Namibia og Sydafrika, så det er ikke noget problem for dem :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var i går ude og se stedet hvor vi skal Vies og holde fest og jeg må sige det var bare FANTASTISK!! :biggrin::cheerleader3:

Vi skal Vies udenfor og har pt ikke lige nogle billeder, men det er under nogle store træer og på siden ligger der et kæmpe vandhul, det er så smukt! :)

Men vil da lige poste festsalen, værelserne og nogle af omgivelserne

post-57208-0-25329200-1346855477.jpg

post-57208-0-59749400-1346855604.jpg

post-57208-0-50685700-1346855627.jpg

post-57208-0-06669900-1346855654.jpg

post-57208-0-39596600-1346855680.jpg

post-57208-0-01363200-1346855722.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op, hvor er der bare SMUKT!!!

Og var der ikke noget med, at det ikke var specielt dyrt?!? (i forhold til danske priser, i hvert fald... :rolleyes:) Iiih, de der danske skatter og moms, altså! :td:

Jo det er det noget med :)

Vi betaler 7.500 kr for at leje stedet i det er der så udover salen til festen og vielsesstedet inkluderet brudesuite, borde, stole, duge, servietter, "under" tallerkner, tallerkner, glas, bestik osv. pynting af vielsessted med stof draperinger, personale til at servere + de pynter op, med det pynt vi medbringer og rydder op for os :rolleyes:

Redigeret af namibianbride
0

Del dette indlæg

Hold da op, hvor er der bare SMUKT!!!

Og var der ikke noget med, at det ikke var specielt dyrt?!? (i forhold til danske priser, i hvert fald... :rolleyes:) Iiih, de der danske skatter og moms, altså! :td:

Jo det er det noget med :)

Vi betaler 7.500 kr for at leje stedet i det er der så udover salen til festen og vielsesstedet inkluderet brudesuite, borde, stole, duge, servietter, "under" tallerkner, tallerkner, glas, bestik osv. pynting af vielsessted med stof draperinger, personale til at servere + de pynter op, med det pynt vi medbringer og rydder op for os :rolleyes:

Ej, ja. Det er da helt vildt billigt!! Ih, altså - hvorfor kan man dog ikke finde noget lignende her til samme pris?!? :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

er det en fast pris, eller har i fået speciel rabat? Har lige vist det til min kommende mand, og han mente bestemt at jeg skulle spørge hvor i Namibia det ligger, og hvad det koster at flyve der ud? :fløjt:

Det er en fast pris for at leje det. :)

Det ligger omkring halvanden time nord fra hovedstaden hvor man flyver ind, vi har valgt at holde det her fordi vi selv bor yderligere en time nord på ;p

Så man kan sagtens finde noget tættere på, hvis man ikke vil køre langt!

Det er meget forskelligt med priser for flybilletter det svinger fra alt mellem 5.600-12.000 for en retur billet. Vi plejer normalt at søge på diverse flytider for at få bedste tilbud :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu fik jeg endelig læst det sidste af din tråd... Fedt fedt fedt!

Skide flotte ringe, det er en vildt fed stil... :thumbsupsmileyanim: Og kjolen, åh, bedårende... :heart: Og feststedet, WOW!! Det kan kun blive et fantastisk bryllup!!

0

Del dette indlæg

Yees! Så er DJ'en booket. :cheerleader3:

Vi er blevet anbefalet en Dj som feststedet plejer at bruge og har gode erfaringer med og vi var så heldige at han var ledig lige præcis den 17. november, der er "month of functions" her. SKØØNT!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har helt glemt at fortælle! Min svigermor er taget til Joburg, hvor de har et "china mall", det er et to etagers shopping center kun med kina butikker!

Hun har lovet at købe en masse bryllupsting med hjem til os! :biggrin:

bl.a. køber hun:

• sæbebobler
  • håndvifter som damerne får udleveret til ceremonien, så de kan vifte dem selv i varmen
  • cellofan poser til vores favours
  • de der billedklemmer til menuerne
  • diverse deco til vores centerpieces
  • og så kigger hun efter andre billige goder og sager til vores bryllup :loveshower:

0

Del dette indlæg

AKTIVITETSBOG

Der kommer 8 børn til vores bryllup og har derfor lavet en lille aktivitetsbog til dem, de får hver en i en lille gavepose sammen med farver og et par andre ting så de ikke kommer til at kede sig :rolleyes:

Men ville da lige dele med jer!

Nogle af opgaver har jeg bare tegnet over eksisterende og andre har jeg selv lavet

post-57208-0-67553500-1347648615.png

post-57208-0-17322200-1347648652.png

post-57208-0-22095300-1347648682.png

post-57208-0-35964000-1347648723.png

post-57208-0-09690200-1347648758.png

post-57208-0-13533900-1347648801.png

Redigeret af namibianbride
1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer