namibianbride

Bryllup II - Havefest i Danmark - invitationer

735 indlæg i dette emne

Annonce ♥

har en fanside på FB, det er ikke det hele der er blevet lagt ind på den endnu, da jeg venter lidt til jeg kommer i gang igen :)

Men i kan i hvert fald se den her!

Nessi, det er meget forskelligt hvad slags skind jeg arbejder i, de fleste hernede er lavet med springbuk og Zebra, men jeg vil gerne prøve noget lidt anderledes, så jeg kaster mig mere ud i Waterbuck, Gnu, Impala, Hartebeest :wink:

Nivi, den grønlige er faktisk mere lidt blå lilla, men farven reflekterer i lyset, da den egentlig har mange forskellige nuancer hår, den er lavet af blå gnu, det er helt klart også min favorit! :thumbsupsmileyanim: Og så selvfølgelig sammen med min søsters skoletaske, men det er ligeså meget fordi det bare var et kæmpe arbejde!

Men tak :)

GoldRumble, ja den næstsidste er weekend tasken, der skal udvikles et mere holdbart design på den stadig, går meget op i at lave noget der holder virkelig godt og er slidstærkt, da det er dyre produkter, så tester faktisk alle designs først for at se om de holder til at man har mange ting i dem og så kan jeg bedre se om der er noget der skal forstærkes. :happy:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag har været lidt uden bryllupsplanlægning.

Nicola tog på jagt tirsdag og skal være det indtil d. 9., men i går ringede han og sagde at han havde fået fri i dag, da ejeren af stedet ville tage de to jægere med til Nationalparken, så han ville være her omkring kl 7.00 om morgenen.

Et par timer senere bankede det så på vinduet og så var han taget hjem for at holde lørdag aften sammen med mig.

DEN DEJLIGSTE SURPRISE! :loveshower:

Nu er han så taget af sted igen, og så vil jeg da lige benytte chancen til at vise jer udkastet af vores menu / bord"dyr" i et, som jeg lavede her i løbet af ugen! :happy:

Vi besluttede at vi da skulle have afrikanske borddyr i stedet for almindelige numre. H2B har fået lov til at bestemme at vi skal sidde ved bøflen (hans favorit dyr, og et af de få han drømmer om en dag at kunne skyde! Det er nok et af de dyreste dyr i Afrika og hører under "The big five", desværre må man ikke have dem som privat ejer i Namibia (længere historie om avling af dyr, samt køb og salg, den kan i få en anden dag hvis i vil) den lever kun frit i det meget nordlige Namibia i naturparker. :)

Nok med det, menuer skal printes i Hovedstaden, når vi tager dertil om 14 dage, på lidt tykkere og finere papir, så derfor har jeg kun lavet en test for vores bord, derudover får i lige hvordan jeg har sat det op til foldningen og et oplæg over de andre dyr vi bruger.

Vi har valgt dyr af høj værdi, da der jo gerne må være lidt luxus og vi har mange jagtfreaks til brylluppet. :lol:

Øverst fra venstre i læseretning har vi

Sabel - Roan - Black Rhino (det mest beskyttede næsehorn vi har) - Løve - Impala - Leopard - Giraf - Elefant - Eland

post-57208-0-58293700-1349026736.jpg

post-57208-0-99010600-1349027158.png

post-57208-0-47598400-1349027240.png

0

Del dette indlæg

Ej fed ide med de dyr!!! Ihh - må jeg godt stjæle lidt - og lave grønlandske dyr i stedet for bordnumre til vores?? Vi skal have runde borde, og har godt overvejet hvordan og hvorledes...

og mega lækker surprice med kærestetid..

0

Del dette indlæg

Ja selvfølgelig må du da gerne stjæle! :)

Vi skal også have runde borde, og syntes hurtigt der kommer så meget ind på bordet når man skal have menu / nummer osv. og man kan ikke se det fra alle sider af bordet, så vi har lavet den så man da i hvert fald kan se den fra 3 forskellige sider :happy:

og tak blomst! :)

Redigeret af namibianbride
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh det ville være så morsomt med et bord der hedder "ulk", "tosk", måge, osv.... alle de ikke så fine/seje dyr...

Haha, men du bliver da nødt til at have en moskus til hovedbordet! og så skal da der også være en isbjørn, en sæl og et rensdyr :lol:

0

Del dette indlæg

Åhh det ville være så morsomt med et bord der hedder "ulk", "tosk", måge, osv.... alle de ikke så fine/seje dyr...

Haha, men du bliver da nødt til at have en moskus til hovedbordet! og så skal da der også være en isbjørn, en sæl og et rensdyr :lol:

jaja de seje dyr skal nok være der, men tror ret sikkert at ulken må snige sig ind et sted... Moskus, Rensdyr, Isbjørn, Hvalros, Hare, Havkat, Ørred, Rødfisk, Tosk, Ulk, Sæl, Slædehund, ork - der er alt for få borde/gæster ;) Synes i alt fald at ideen er super.. Især for jer når I har mødtes med jagt og din kommende mand lever af det.

0

Del dette indlæg

Det er da en fantastisk ide med dyrene! Rigtig seje menuer. Hvor er I heldige, namibian & Røde, som kan bruge sådan noget! Jeg ville så gerne stjæle hvis jeg levede mere i det - lige nu er det kun interessen, og ikke så meget kontakten. København er naturlig fri for rensdyr og elg desværre.

Rigtig fedt med alle de forskellige lædertyper. Det må da give helt forskellige farvespil og materialefølelse - det er da ret langt imellem når det gælder tykkelse og tekstur, er det ikke?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er helt forbløffet over de menukort! Det er noget af det mest specielle jeg indtil videre har set herinde. jeres bryllup i det hele taget faktisk :rolleyes:

Og jeg er bare viiiiild med det. Er slet ikke misundelig :fløjt:

0

Del dette indlæg

Det er da en fantastisk ide med dyrene! Rigtig seje menuer. Hvor er I heldige, namibian & Røde, som kan bruge sådan noget! Jeg ville så gerne stjæle hvis jeg levede mere i det - lige nu er det kun interessen, og ikke så meget kontakten. København er naturlig fri for rensdyr og elg desværre.

Rigtig fedt med alle de forskellige lædertyper. Det må da give helt forskellige farvespil og materialefølelse - det er da ret langt imellem når det gælder tykkelse og tekstur, er det ikke?

Men Danmark og København har også mange dyr.. Behøver jo ikke at være noget du har set.. Jeg har aldrig set en hvalros, men det er min fødebys varetegn, så derfor er det vigtigt for mig.. Der er så mange fine danske dyr/flora du kan lade dig inspirere af.. Et valmue bord, solsikker, frøer, stork, duer, pindsvin og og.. Der er så mange små danske dyr og flora du kan bruge..

0

Del dette indlæg

København er naturlig fri for rensdyr og elg desværre.

Ahh, det gælder bare om at være kreativ :lol: Hvem vil ikke gerne sidde ved "Rottebordet" eller "Luftrottebordet (duer)"? :tunge: :tunge: :tunge:

Fantastisk! Kan man så have borde med fulderikker og luddere - de mere velkendte københavnerracer? :blink:

Røde, jeg tænkte mere at det skulle være nogen man havde et personligt forhold til, ligesom I har. Jeg elsker hvordan I to formår at inddrage jeres livsstile og hobbies i bryllupperne :) Hvis vi skulle have en parallel til vores liv, skulle det være smøger, metodebøger og en fodbold - knap så spændende!

Redigeret af Nessie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

København er naturlig fri for rensdyr og elg desværre.

Ahh, det gælder bare om at være kreativ :lol: Hvem vil ikke gerne sidde ved "Rottebordet" eller "Luftrottebordet (duer)"? :tunge: :tunge: :tunge:

Fantastisk! Kan man så have borde med fulderikker og luddere - de mere velkendte københavnerracer? :blink:

Ork ja, det gælder om at køre den heeeeeelt ud :lol: :lol: :lol:

0

Del dette indlæg

Sidder lige i sengen på min iPad og får mig en god smiler over jeres beskeder. :lol:

Først til NIvis første besked - ja der er for mange dyr til så få borde, vi syntes godt nok også det var lidt svært at vælge :)

Så til Nessi, tak hvor er du sød! Men du vil jo gerne have noget forskelligt kultur, så kam du ikke lave nationaldragter? Det kunne da også værre lidt coolt eller turistatraktioner, så kam man sidde ved rundetårn eller den lille havfrue :wink:

Jo der er rigtig meget forskel på tekstur, farver og tykkelse. Nogle af skindende farver de også, men prøver at holde mig til det naturlige (ikke stor fan af rød eller lime zebra) :blink:

Den waterbuck jeg snakker om har ret lang pels og er derfor en af de mest specielle. Men det er en større videnskab at finde ud af hvilke skind der er bedst, da de nemlig ikke alle holder ligeså godt i hårene som de andre. Der har jeg heldigvis H2B til at hjælpe. Spørger altid ham først :)

Så til Tera, ih tak hvor er du sød! Jo det er nok et specielt bryllup i det hele taget :rolleyes:

Til Nessi og også røde, tag da en tur i zoo og få set nogle dyr så i kan blære jer med at i har set dem :p

Så kan Nessi da også sagtens få flere dyr på sin liste der er at finde i KBH, haha

Og god ide goldrumble, jeg tænkte det samme da jeg læste det! :lol:

Redigeret af namibianbride
0

Del dette indlæg

Når jeg går ned af gulvet ved ceremonien vil der være 8 træpiller, som er pyntet med stof, hvor der på midten skal bindes en 15 cm bred organsa sløjfe rundt om, med et par få blomster i. :happy:

Nu fik jeg så denne her idé, der skal hænge ned fra sløjfen! Tror det bliver rigtig fint, men godt nok et tidkrævende arbejde at tråde dem alle sammen :blink:

(har også lige vedhæftet et billede af noget lignende sådan som det vil se ud på hver enkel træpiller.)

post-57208-0-96121900-1349104129.jpg

post-57208-0-52255300-1349104166.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smukt! Du er bare så kreativ!

Vi har skam været nede og hilse på alle dine dyr ;) Så hvis det gælder hvis man har set dem kan jeg da godt have elefanter - og luddere, når nu de er blevet nævnt -s- Det sagt har vi noget på gang med lande, og turistattraktioner var en god ide, kan være jeg lige snupper den når jeg kommer dertil. Jeg er bare så fascineret af hvordan du formår at drage de ting, der er vigtige i jeres liv ind i jeres fest - det bliver så dejlig personligt! En fest der er helt jer, med alle dine skønne detaljer!

0

Del dette indlæg

Smukt! Du er bare så kreativ!

Vi har skam været nede og hilse på alle dine dyr ;) Så hvis det gælder hvis man har set dem kan jeg da godt have elefanter - og luddere, når nu de er blevet nævnt -s- Det sagt har vi noget på gang med lande, og turistattraktioner var en god ide, kan være jeg lige snupper den når jeg kommer dertil. Jeg er bare så fascineret af hvordan du formår at drage de ting, der er vigtige i jeres liv ind i jeres fest - det bliver så dejlig personligt! En fest der er helt jer, med alle dine skønne detaljer!

Tak Nessi!

Men hvis både dig og H2B kan lide at rejse, så kan i jo drage det ind i det? Det er da rimelig ligetil og kan let gøres personligt :wink:

0

Del dette indlæg

Havde vi også tænkt. Det er bare mere personligt når man lever i det end når det er noget man lige har set mens man hoppede rundt i Tanzania i et par måneder. Det var det jeg var fascineret over - måske mere at I lever i jeres interesser, som så kan hives med ind. Vi spræder os lidt mere ud, med lidt tilknytning til mange steder, og ingen stærk til et.

0

Del dette indlæg

Havde vi også tænkt. Det er bare mere personligt når man lever i det end når det er noget man lige har set mens man hoppede rundt i Tanzania i et par måneder. Det var det jeg var fascineret over - måske mere at I lever i jeres interesser, som så kan hives med ind. Vi spræder os lidt mere ud, med lidt tilknytning til mange steder, og ingen stærk til et.

Ja okay, det kan jeg godt se :happy:

Men i kan jo lave et helt rejse tema og ikke kun fra en tur. Med noget kufferthalløj, verdenskort, forskellige transport midler osv. Det er selvfølgelig ikke det samme som at leve i det, men det er i hvert fald personligt og anderledes :wink:

Har du ikke en e-mail Nessi, kunne godt tænke mig at sende dig nogle link til kjolesnit, jeg tror måske kunne være dig når du får dem på :rolleyes:

det er bare ikke dem alle sammen der vil blive accepteret på BK :td:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer