hessellund

SNEAK PEAK - fotografen 15.02.14

349 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

JEP JEP så var jeg en tur i byen og fik købt nogle rigtig finde ting til brylluppet, den lyserøde med ringene er en isterning bakke, men kan jo bruges til både isterninger eller chokolade, meget sjov syntes jeg. lysene regner jeg med skal stå ved hver enkelt og i klokkerne skal der bordkort i, de er købt her på siden, rigtigt søde, og det er mine finde diamanter også, det er planen at de skal ligge på bordet som mine små is stykker til mit vinter tema

hvor har du købt klokkerne finner dem ingen sted :( ?

og stor tillykke med den store dagen, håber i får en super dag :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Beretning .... !!! En super god fest.. som endte med et brag bogstaveligt..

Så tøser nu skriver jeg til jer som en fru, jeg siger her foran computeren med meget blandede følelser, igår blev der leet, grint, grædt på godt og ondt og råbt og meget mere........

Fredag aften gik jeg i seng kl 22, var lidt spændt , men ikke nervøs så jeg ikke kunne sove, sov endelig rimelig hurtigt, vågnede kl 8 og var endelig rimelig frisk, min søn stod ved siden af sengen og sagde at nu skal du giftes mor :-) .. jeg beholdte nattøjet på, der var ikke nogen grund til at trække i tøjet når frisøren kom kl 10.30, jeg pakkede de sidste poser som manden skulle have med op til sin mor, han skulle spise morgenmad deroppe med børnene, mens min brudepige ville komme her og hygge med mig. jeg gik og trippede da de andre var gået, nu måtte hun godt komme.. Hun kom og vi sad og snakkede om forventningerne til idag og hvad der skulle ske.., kunne jeg nu huske hvad der skulle ske i kirken. Frisøren kom kl 10.30 , det tog 1 1/2 at sætte mit hår og lægge makeup , var noget spændt på hvordan jeg ville se ud, da jeg ikke bruger meget makeup til dagligt, men super flot syntes jeg selv... :-)

Men lige pludselig fik vi travlt, jeg havde jo kun ordnet mine negle igår , de var jo ikke lakeret... kl slog 12.20 vielsen var kl 13 og jeg var ikke kommet i tøjet endnu og havde ikke fået negle lak på,og det tog 16 minutter at køre derhen... nå men kjolen på og mens hun bandt alle min snore stod jeg og tog negle lak på, på med smykker og ud af døren, ankom til kirken præcist kl 13.01, fotografen var klar til at knipse løs, nu blev jeg nervøs ...

jeg gik ind af døren og der stod min far og var klar til at tage imod mig , han fik tårer i øjene og så fik jeg tårer i øjnene, pokkers at jeg havde glemt lommetørklæde, mine ben begyndte at ryste under mig, så kom kirketjeneren ud og spurgte om vi var klar..

først gik min brudepige ind.. så gik mine drenge ind og så var det nu.. jeg havde tårer i øjenene, så kunne næsten ikke fokuserer på at gå op af gulvet , men op kom jeg og der stod han min flotte fyr.. nu gik det løs..

Præsten holdte en rigtig god tale.. og vi fik ringene på , nu kunne jeg kalde mig fru efter 16 år .. hi hi

mens vi sad i kirken kunne jeg se ud af øjnene igen for mine tårer og sad og beundrede gæsterne og hvor glade de så ud..

efter vielsen gik vi ud og fik knusere af alle gæsterne og så fik vi ris og ris og ris , og de kan bare gemme sig alle steder..

Vi kørte ud til feststedet , hvor kokken var i fuld gang med at grille, så der duftede skønt da vi kom derind.. alle gæster ankom efter lidt tid.. der var et par enkelte der kørte forkert... men kom hi hi,

Vi fik skåret kagen for og fik velkomst drinks, og alle gæster var vilde med min slik buffet, det var især et hit hos børnene, og smøger og cigarne var et hit hos de voksne.

planen var at derefter skulle vi ud på lokation i skoven, men aftalte istedet med fotografen at han tog par billederne nu, da det var begyndt at regne, tror gæsterne syntes at det var meget sjovt, super god fotograf, han kunne rigtig få gæsterne til at smile, humor og højt humør, glæder mig til at se billederne.. og ja folk har ret tiden flyver afsted, gaverne var ikke pakket op og jeg havde faktisk ikke noget at smage selv på slik buffeten, klokken nærmede sig over 16 og vi gik ud og fik taget billeder mellem træerne, imellem bygerne, fotografen var meget kreativ og fandt hurtigt løsninger, neeej hvor var det koldt i bare armen, det tog ca 1 time, da vi kom ind igen , kom gæsterne hurtigt for at varme mine arme.. så var det tid til at pakke gaver op og super lækre gaver fik-lige fra sofaborde til rejse til paris...

så var det tid til at spise, vi startede med forretten , til de kræse og barnelige sjæle var der gratineret pandekager med salat og til der andre jomfruhummer haler.

SUPER SUPER lækker mad, kan absolut anbefales- skal hvertfald bruges igen..

Derefter var der buffet med 3 slags kød og alverdens lækkert..gæsterne var helt vilde..

Under maden var der masser af taler og sange blev super rørt, og det med at banke på tallerken og trampe i gulvet.. blev hvertfald brugt, jeg har aldrig kysset thomas så meget i mit liv ,som jeg har gjort denne dag. :-)

Dessert var også super lækker, nøddekurve med sorbet og friskfrugt

børnene rendte bare rundt og hyggede sig, extra rummet var et hit og så havde jeg jo sagt at de kunne tage deres ipads med og jeg havde sat senge op de kunne sidde på.. super ide syntes de..

så blev der sat likør cognac og kaffe frem og slikbuffet stod jo fremme hele dagen , så den hyggede de sig også med. super skynd fest sad jeg og tænkte og tænkte på at nu skulle jeg jo nyde den ,for den ville hurtigt gå sådan en dag havde alle sagt og det skal jeg så sandelig også sige at den pludselig gjorde..

KL 22.30 kom jeg gående ude fra køkkenet og så at 2 gæster stod og skændes om et eller andet åndsvagt, jeg kunne ikke stoppe det, og rendte ud efter min mand, i løbet af få sekunder ændrede det hele sig, der blev skubbet-råbt og væltet en sofa og lige pludselig stod 6 voksne fulde mænd og skændes, jeg blev så gal at jeg gjorde noget som jeg aldrig har gjort før... jeg stillede mig op på en stol og råbte nu holder i kræft eddeme op, det er min bryllups fest og der stod jeg og rykkede løs i min kjole , som et lille barn der ikke kunne få sin vilje... men men men lige ledes hjalp det, de stoppede ikke , så jeg endte med at løbe grædende ud på toilettet, de kvindelige gæster kom ud og trøstede mig.. da jeg faldt til ro igen gik jeg ud og forsøgte igen på at stoppe det, dette hjalp også i 10 min , men så fortsatte de igen, det endte med at 8 at gæsterne tog hjem.. inden brudevalsen.. stemningen blev fuldstændig tam,, de forsøgte at live stemningen op ,men det hjalp hvertfald ikke ret meget, så blev der sagt vi skal jo også danses brudevals ,, det blev der , men har i prøvet at fake et smil, så gør det hvertfald ondt.. derefter græd jeg igen , kan huske jeg sagde at gæsterne er gået og der er ikke engang blevet serveret natmad, nå men det fik vi så kl 1 og derefter havde jeg endelig bare lyst til at gå i seng.. min mand og jeg lå længe og snakkede i sengen , og kl 3 faldt jeg i søvn..

dagen efter fik vi ryddet op i festlokalet og spist morgenmad med de overnattende gæster.. idag har så været brugt på at spise lækre rester,nyde gaver , ligge på sofaen og fundere over igår

post-56578-0-79087200-1392581142_thumb.j

Redigeret af hessellund
0

Del dette indlæg

For pokker hvad er det for noget med folk ? :td: Dybt beskæmmende at man skal opleve den slags til en bryllupsfest og til sin egen fest som måske er livets højdepunkt ind til nu.

Jeg har selv oplevet slagsmål en gang til en bryllupsfest. En person/ny kæreste som brudeparret ikke kendte. Det skete så udenfor og parret + flere af gæsterne formåede at ignorere det men det sætter altid sit præg på festen og i sådan en situation bør det vel give anledning til nogle overvejelser om hvem der er værd at samle på

0

Del dette indlæg

:bearhug: de skulle have haft en spand iskoldt vand lige i fjæset skulle de! Øv at sådan noget skulle ske :( Men I ser sgu godt på billedet! Og glæder mig til at se billeder fra fotografen! Håber du vil huske resten af dagen bedst fremover og glemme den grimme afslutning.
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er dybt rystet - hvor er det respektløs :td: Håber også at du kan se bort fra det og nyde at du og din MAND endelig har fået sagt JA til hinanden! :loveboard:

EDIT: Glemte da lige at fortælle, at jeg synes I ser super skønne ud :loveshower:

Redigeret af Pille
0

Del dette indlæg

Nej nej nej.. Hvor er det respektløs at gøre til et bryllup.. Håber i nød dagen ellers og hvor ser i godt ud :) dejligt med fotografen. Det var Jesper i havde ikke?

Redigeret af sommer09
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer