Sign in to follow this  
Followers 0
monsii

brudevals?

18 posts in this topic

det er lige gået op for mig, at jeg skal danse!!! og hverken mig eller kæresten ejer rytme i kroppen, jeg har aldrig nogensinde danset med en mand, fordi jeg ikke har ville gøre mig selv til grin!!! men dette er en meget vigtig ting for mig, så mit spørgsmål er hvor lang tid tror i det tager af lærer for os? for vi har virkelig ingen rytme, min kæreste danser ligesom mr. bean!!!! hjælp please

0

Annonce ♥

Det er faktisk ikke den sværeste dans :) et skridt frem med venstre - et skridt til højre - et skridt tilbage med højre fod og et skridt til venstre, og så skal partneren bare gøre det modsat :) Men ellers så find en film på youtube, der burde være en masse, :) så burde det være til at lære hurtigt

0

Hov fandt lige et billede så du kan se trin for trin :)

post-44861-0-25742400-1340362633.gif

0

ej det må vi prøve. tak

0

Annonce ♥

det er lige gået op for mig, at jeg skal danse!!! og hverken mig eller kæresten ejer rytme i kroppen, jeg har aldrig nogensinde danset med en mand, fordi jeg ikke har ville gøre mig selv til grin!!! men dette er en meget vigtig ting for mig, så mit spørgsmål er hvor lang tid tror i det tager af lærer for os? for vi har virkelig ingen rytme, min kæreste danser ligesom mr. bean!!!! hjælp please

-HAHA- Undskyld men kunne ikke lade værre med at smile højlydt, da jeg læst den sidste linje :biggrin: Herhjemme er det mig, der danser, men H2B sidder gerne over.. MEN DET KOMMER HAN IKKE TIL D. 10.05.2014.. Vi regner med at øve dansen flittigt op til brylluppet - og med egen coach i form af min kusine der har danset i 12 år :thumbsupsmileyanim:

Edited by Fuglebek
0

Hvis du har en Iphone kan du hente en App der hedder brudevals, hvor der er vidst hvordan både mand og kvinde skal sætte sine fødder :)

Den er nem at finde ud af, brudevalsen er den osse også koster den ikke ret meget :thumbsupsmileyanim:

Held og lykke med det :)

0

-HAHA- Undskyld men kunne ikke lade værre med at smile højlydt, da jeg læst den sidste linje :biggrin: Herhjemme er det mig, der danser, men H2B sidder gerne over.. MEN DET KOMMER HAN IKKE TIL D. 10.05.2014.. Vi regner med at øv danser flittigt op til brylluppet - og med egen coach i form af min kusine der har danset i 12 år :thumbsupsmileyanim:

hehe jamen det er sådan det er.

0

[quote name=Andrup pigen :))' timestamp='1340378972' post='1264042]

Hvis du har en Iphone kan du hente en App der hedder brudevals, hvor der er vidst hvordan både mand og kvinde skal sætte sine fødder :)

Den er nem at finde ud af, brudevalsen er den osse også koster den ikke ret meget :thumbsupsmileyanim:

Held og lykke med det :)

har jeg desværre ikke

0

Annonce ♥

Der findes også dvd'er som du kan låne på biblioteket. Mon ikke I kan lære brudevalsen helt basic på et par aftener :)

0

Vi har bare heller ikke en fis forstand på det, så vi vælger at starte til dans her til august :cheerleader3:

I første omgang ville min kæreste kun lære brudevalsen, men jeg fik ham overtalt til en hel sæson hehe. Jeg syntes det er så fladt, altid at sidde og glo på at andre danser. Jeg elsker både at synge og danse, men ak, kan ingen af delene. Nu lærer jeg da at danse :)

0

jeg har det på samme måde, elsker af danse, og bliver altid så ked af det år andre par begynder af danse, for jeg kan ikke

0

-HAHA- Undskyld men kunne ikke lade værre med at smile højlydt, da jeg læst den sidste linje :biggrin: Herhjemme er det mig, der danser, men H2B sidder gerne over.. MEN DET KOMMER HAN IKKE TIL D. 10.05.2014.. Vi regner med at øv danser flittigt op til brylluppet - og med egen coach i form af min kusine der har danset i 12 år :thumbsupsmileyanim:

hehe jamen det er sådan det er.

Det er bare at tage det med et smil og kaste sig ud i dansen :biggrin: I skal nok nå at lære det :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg her heller ikke den mindste dråbe rytme i mig, det er virkelig virkelig slemt! :blush: Min mand er sådan normal hvad det angår tror jeg, omend han ikke er glad for at danse.

Jeg valgte, for min egen skyld at bestille en tid hos en danseskole. Jeg tror det kostede omkring 450 kr, men for mig var de penge givet rigtig godt ud. Vi havde kun købt en undervisningstime, men det var nok for os. Vi startede ud med at lære trinene, og så dansede hun med os enkeltvis, og derefter gik vi over til at danse sammen. Hun lærte os også hvordan vi gik ind på dansegulvet, så det så flot ud.

Det gav en rigtig god sikkerhed for mig, at jeg vidste at det var rigtigt sådan som jeg gjorde, selvom jeg måske ikke nødvendigvis var den mest elegante brud der nogensinde havde bevæget sig rundt på et dansegulv. :wink:

Efter vi havde været ved danseskolen brugte vi forholdsvis få aftener på at indøve dansen. Jeg tror vi brugte mellem 1 og 2 uger.

Edited by LaH
0

for min skyld skal det ikke være elegant, jeg vil bare rigtigt gerne danse den brudevals og kunne sige ja til at danse med andre hvis de spørger. så det kunne da godt være man skulle finde en danseskole der kan lærer mig det.

0

Man skal gøre det fordi man syntes det er sjovt og en del af det hele. Det kunne være meget sjovt at høre nogle af dem der er blevet gift om de har prøvet at tage tid på hvor lang tid de danser. Det har de sikkert ikke men jeg kan jo se det foran mig i mit display. 1 1/2 minut. Det er højden ved langt de fleste selskaber før gæsterne har indkranset jer som par og revet fast i brudgommen. :)

0

bruger i musikken fra youtube eller hvilken version bruger i?

0

Annonce ♥

Jeg er også HELT på herrens mark i forhold til det her!

Jeg er en klaphat til at danse og har aldrig gjort det... Min H2B derimod er pisse go til det! Har danset rock n' roll, lambada m.m. i sine unge dage og kan kan det bare endnu... Så han kommer helt sikkert også til at kunne det der shiiiiiiat :wink: Men jeg overvejer måske helt at droppe den åndsvage dans da jeg ved at jeg selv vil synes jeg er latterligt meget til grin.... Han siger at jeg sagtens vil kunne det og at mine fødder jo alligevel er gemt under kjolen hvis noget skulle gå galt, så det er der ingen der vil se... Jeg tænker dog stadig mit :huh::unsure: Samtidig ved jeg at gør jeg det ikke nu, ja, så kommer jeg joaldrig noensinde til at danse en brudevals.... Er der nogen herinde der har valgt den fra til deres bryllup? :rolleyes:

Rart at se deer er nogen der har det som jeg :cheerleader3:

0

vi bruger den klassiske herinde fra

0