sandam

Hvor køber/købte I sko?

28 posts in this topic

Vi kan give hinanden en tips om

Hvor køber/købte vi vores brudesko?

Evt indsæt et billede af skoen.....

0

Annonce ♥

i Paw sko.

Link til min tråd, hvor der er lidt billeder: Grå Gabor

Jeg kunne løbe et marathon i de sko :)

0

Jeg købt min sko i Brandos.dk.. Har rigtigt svært ved at finde sko.. så da jeg så dem og fik dem hjem og de sad super på min fod.. Ja, så beholdte jeg dem :biggrin: :biggrin: De kan ses i min tråd :biggrin:

Edited by Fuglebek
0

Annonce ♥

Jeg er lidt splittet mellem et par Jimmy choo og Christian Loubotin.

Afhænger af hvilken kjole jeg vælger. :)

0

dessy.com

post-53090-0-77233200-1340732371.jpg

0

Jeg købte mine på bandos.dk til 150 kr med porto, har desværre ikke lige noget billed af dem :)

0

jeg købte mine på dba.dk de er fra Lilly og kostede 250 kr(nypris 895) -hende jeg købte dem af havde kun haft dem på den ene gang selv såh :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg har hele tiden haft "guldsko" i tankerne (jeg har en lille fin guldtaske jeg vil bruge), og eftersom den kjole jeg har valgt er meget enkel må skoene godt have lidt bling-bling. :)

Jeg har søgt nettet efter guldsko uden rigtig at finde det rigtige både mht. stil og hælhøjde, og overvejede stærkt at bestille et par guld-dansesko fra Terrier Playnet, men egentlig ville jeg jo helst finde i en fysisk butik, så jeg kunne prøve dem på, eftersom jeg har lidt vanskelige fødder (store, brede og høj vrist :rolleyes: )

Og på en hyggetur med en veninde gik vi lige et smut i Bianco, og dér var skoene der passede perfekt til mine fødder :thumbsupsmileyanim: Og til den attraktive pris af 449,- :) Så de blev straks købt og jeg er pt. igang med at gå dem til, eneste ulempe er at hælen nok liiige er det tyndeste, men jeg øver mig pt. i at gå på dem, hælen er nok også lige en anelse højere end jeg egentlig ville have foretrukket, men eftersom de ikke klemmer tæerne så går det fint.

Hvide/Ivory satinsko er ikke lige mig, så jeg er vældigt glad for at jeg fandt mine guldsko, og så føles det som mindre "spild" at have købt et par sko der kan bruges bagefter, og dermed lettere at retførdiggøre de store summer jeg kommer til at bruge på mig selv i forbindelse med brylluppet :wink:

Jeg har vist dem i en anden tråd man kan da lige gøre det igen... :biggrin:

post-21019-0-91130900-1340782841.jpg

Edited by Luciabruden
0

Jeg købte mine i louis vuitton. kan ses her: http://www.louisvuit...r-Canvas-862267 passer perfekt i farven til min kjole også er de så fantastiske at have på :) til trods for at hælen faktisk er 12 cm :)

Edited by LouiseBus
0

Jeg købte mine på Ebay for 300 kr. fra Kina

post-43541-0-70186700-1341067312.jpg

Edited by snuske
0

Jeg har købt mine på diechmanns hjemmeside, 199 med fri porto...

0

Annonce ♥

840361-p-DETAILED.jpgwww.6pm.com USA. mest fordi de var så bililge. Billedet er af en anden model, men stilen er den samme. Edited by nissensmor
0

Købte mine i Vintage Bride, hun sælger Freya Rose sko.. Gav 2300 for mine (med rabat :) )

:7himmel:

1

har købt mine på evans.co.uk .... de er sorte med en smule hæl på 3-4 cm, så jeg ikke blir højere end H2B :) De har en del sko der, hvis man har en lidt bred fod.

0

840361-p-DETAILED.jpgwww.6pm.com USA. mest fordi de var så bililge. Billedet er af en anden model, men stilen er den samme.

Mums en side :a1221:

0

Annonce ♥

840361-p-DETAILED.jpgwww.6pm.com USA. mest fordi de var så bililge. Billedet er af en anden model, men stilen er den samme.

Mums en side :a1221:

:) Ja, man skal helst kigge på den, når kreditkortet er laaaangt væk. :wink:

0

Da jeg har en stor fod, syntes jeg ikke at det har været så nemt, men nu har jeg fundet et dejligt sted at købe sko...... Og jeg fandt dem stort set med det samme, det er mærket Alexandria Brun ruskinds pumps. mine fødder ser smalle ud og er vild behaglige at have på.

http://klsko.dk/

Jeg bruger str. 44 men, de har sko helt ned til størrelse 32

0

Jeg kjøpte mine sko hos brudebutikken, samtidig med kjolen, for å se at de passet sammen :-)

0

Jeg købte mine på brandos.dk :)

post-52106-0-18997500-1341140972.jpg

post-52106-0-39359400-1341140979.jpg

0

Annonce ♥

Jeg regner med at mine bliver købt i Bianco.... Elsker den butik :loveboard: Og selvom der er et stykke tid til bryllup endnu - så kigger jeg efter SKOENE hver gang jeg er ude... :shopping: (endelig fik jeg anledning til at bruge denne smiley :thumbsupsmileyanim: )

0

Mine er fra Billi Bi på udsalg til 599,- i januar. Dog har min lillesøster et par guld bling bling fra Bianco som jeg går helt fantastisk i, så er faktisk blevet i tvivl, hun har lige købt dem, så jeg kunne være hurtig;-)

0

Weee jeg købte min idag...

229 kr hos Deichmann..

post-48487-0-85445900-1341427736.jpg

0

Fedt med en tråd der giver tips til alle disse fantastiske sites.. Det er jo bare at gå i gang fra en ende af med at finde det perfekte par :-) tak tøser!

0

Kan da lige smide et billede ind af mine sko, de er simpelthen SÅ fantastiske at have på, man mærker stort set ikke der er lidt hæl på.. De er som sagt købt på diechmann`s hjemmeside for 199.- inkl. fragt

post-56973-0-79927000-1341446459.jpg

0