sandam

Hvor køber/købte I sko?

28 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg købt min sko i Brandos.dk.. Har rigtigt svært ved at finde sko.. så da jeg så dem og fik dem hjem og de sad super på min fod.. Ja, så beholdte jeg dem :biggrin: :biggrin: De kan ses i min tråd :biggrin:

Edited by Fuglebek
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har hele tiden haft "guldsko" i tankerne (jeg har en lille fin guldtaske jeg vil bruge), og eftersom den kjole jeg har valgt er meget enkel må skoene godt have lidt bling-bling. :)

Jeg har søgt nettet efter guldsko uden rigtig at finde det rigtige både mht. stil og hælhøjde, og overvejede stærkt at bestille et par guld-dansesko fra Terrier Playnet, men egentlig ville jeg jo helst finde i en fysisk butik, så jeg kunne prøve dem på, eftersom jeg har lidt vanskelige fødder (store, brede og høj vrist :rolleyes: )

Og på en hyggetur med en veninde gik vi lige et smut i Bianco, og dér var skoene der passede perfekt til mine fødder :thumbsupsmileyanim: Og til den attraktive pris af 449,- :) Så de blev straks købt og jeg er pt. igang med at gå dem til, eneste ulempe er at hælen nok liiige er det tyndeste, men jeg øver mig pt. i at gå på dem, hælen er nok også lige en anelse højere end jeg egentlig ville have foretrukket, men eftersom de ikke klemmer tæerne så går det fint.

Hvide/Ivory satinsko er ikke lige mig, så jeg er vældigt glad for at jeg fandt mine guldsko, og så føles det som mindre "spild" at have købt et par sko der kan bruges bagefter, og dermed lettere at retførdiggøre de store summer jeg kommer til at bruge på mig selv i forbindelse med brylluppet :wink:

Jeg har vist dem i en anden tråd man kan da lige gøre det igen... :biggrin:

post-21019-0-91130900-1340782841.jpg

Edited by Luciabruden
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Da jeg har en stor fod, syntes jeg ikke at det har været så nemt, men nu har jeg fundet et dejligt sted at købe sko...... Og jeg fandt dem stort set med det samme, det er mærket Alexandria Brun ruskinds pumps. mine fødder ser smalle ud og er vild behaglige at have på.

http://klsko.dk/

Jeg bruger str. 44 men, de har sko helt ned til størrelse 32

0

Annonce ♥