Bertemor

Ønskeliste?

26 indlæg i dette emne

Nå piger.. jeg har søgt lidt rundt og alle de tråde jeg kan finde herinde med ønskelister er ret gamle, eller også er der kun et par stykker der har svaret i tråden.

Derfor spørger jeg lige en gang til.. :)

Hvad ønskede i jer/ Hvad fik I i bryllupsgave? (Udover penge, godt helbred, glade gæster, fred i verden osv :biggrin: )

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ismaskine med kompressor

porselain

sølvtøj

gavekort til handelstandsforeningen

expressomaskine

damask duge

damask servietter

strygestål

gryder og pander i bestemt mærke

havemøbler

dobbelt dyne

penge til spejlrefleks kamera

det er jo en mulighed for at få noget som man ellers ikke ville have fået

0

Del dette indlæg

Vi har jo sendt vores invitationer tidligt ud, så vores endelige ønskeliste lyder således:

Penge til bryllupsrejse/familiebesøg på Lanzarote

Gavekort til IKEA

Kondens tørretumbler

Spejlrefleks kamera

Le cruset gryder ( Orange, gul, grøn og blå

2 store lammeskind

Eva sole køleskabskaraffel ( Pink)

Boum elkeddel ( lilla, grøn eller gul)

Kay Bojesen abe

Ismaskine med kompressor

Rolf lysestager( Alle farver % sort, hvid og træfarvet)

Mega mussel i blå ( alt fra stellet)

Lagkage kniv

Cafe sæt ( bord + 2 stole)

Stegegryde

Kagespade

Liebe slik og kagefade

Georg jensen juletræsstjerne ( guld)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er nogle af de ting vi fik og det meste var på ønskesedlen også :-)

Havemøbler

Weber grill lille

Fotograf :-))

32 tommer fladskærm

Skåle og fade pillivut

Holmegård vase

Hotelophold ( gavebox )

Penge t undervandskamera vi selv sku købe bagefter så vi fik det rigtige Hehe :-)

Vægdrivhus

Vase + lysestagesæt i bestemt mærke

En del penge t bryllupsrejsen

Toaster

Kaffemaskine

Gavekort t imerco

Gavebox luksusbrunch

Bålfad

Mvh Anja

0

Del dette indlæg

Tusind tak for jeres bud. :)

Det er meget af det samme jeg er kommet frem til. :) Sys bare der er så lidt at vælge imellem når vi blir 70 mennesker..

Altså vi bliver 52 hvis alle kommer , men vi vil jo gerne have penge af flere end bare et hold, da vi gerne vil ned og besøge den spanske familie efter brylluppet.. Og så ønsker vi os jo flere ting, hvor der er flere der kan købe det samme, f.eks lysestagerne, mega mussel ting, le cruset gryder og gavekort til IKEA :)

0

Del dette indlæg

Altså så længe der er bare er 10 ønsker synes jeg det er ok.. og hvis I ønsker bestik, glas eller stel, så er der masser af muligheder hehe, så bliver det hurtigt 60 enheder...

H2b har været lidt efter mig fordi at han synes ikke om at ønske sig til og slet ikke lave en ønskeliste.. Men har da fået ham med.. For jeg synes der skal være nogle ønsker eller ideer, til dem der ønsker det. Jeg fik en gang en liste på 5-7 meget dyre punkter, og så stod vi dér. Vi har skrevet at det er ideer til dem der gerne vil give en gave.. Jeg har delt det lidt op, og så står det hele på vores hjemmeside.. Så retter måske lidt undervejs, hehe...:

Vores liste er lang, men her er den - direkte kopieret fra hjemmesiden...

Køkken:

Scanpan stegepander CTX ,sliplet, til induktion, 20 cm. og 32 cm.

Scanpan wok - til induktion - gerne med låg

Vinreol til at ligge oven på køkkenskab

Firkantet pizzasten til ovnen

Trip trap små dania æsker, teak (der er 3 str.)

En god Santoku kniv, ikke træskaft (f.eks. Zwilling)

Dekoration/pynt:

Georg Jensen lyseholdere til juletræ - meget gerne rød/gul guld (sæson underordnet)

danske og grønlandske flagrækker til juletræ

Indendøre:

Rigtig gode vinterdyner i dun, varme (høj vægt), ekstra lange (220 cm.)

Lækker dug - minimum 130*230, evt. 130*330 cm. (bordet måler 100*200, evt. 100*300 cm) gerne damask, helst ikke hvid, gerne mørkeblå eller andre sæsonfarver

Lille "brændekurv" til optændingsbrænde, sort læder/læderlook (matcher vores brændekurv)

Udendøre:

Havemøbler (ej plast)

parasol + fod

Bænke i træ

Hyndeboks

Liggestol i flet eller træ + evt. hynde

Gode haveredskaber, f.eks. spade til kanter (lige), mælkebøttefjerner, kliksystem til fliserenser mm., lugejern og meget meget mere.....

Spand med låg til grillkul og en øse

Transportal rygeovn

Granitkummer til planter som passer til de to vi har.. i stil med:

http://sydgranit.dk/...gallery/102.jpg - http://staby-fliser....hop_1165_tn.jpg -

Elektronik:

Blue Ray afspiller

DAB radio, til at koble til anlægget i stuen

Tilbehør til kamera Nikon D80, linser, filtre mm.

Vandtæt lille kamera - Olympus - til fisketure, regnvejrsdage mm.

Robotstøvsuger

En rigtig god damper/steamer til tøj (istedet for strygejern, skal have "power" nok til jakkesæt også)

Andet:

bor sæt

Gode skruetrækkere

Vaterpas med infrarød – til at sætte direkte på væg

Kufferter: håndbagage størrelse (ca. 55 cm) og mellemstørrelse (ca. 66 cm), gerne med 4 hjul - men intet krav, gerne med kodelås (gerne de lette og lækre samsonite el.l.)

Redigeret af Røde
0

Del dette indlæg

Hvad fik I i bryllupsgave?

Vi fik:

2 mundblæste glas + 2 mundblæste lysestager

http://www.lenehojlund.dk/

5 theskeer ("Prisme" - Georg Jensen)

2 champagneglas + 2 rødvinsglas + 2 hvidvinsglas (Louigi Bormeli - Magnefico)

Glas navneskilt med nye navne

:heart:http://www.helle-e.dk/

Stort serveringsfad + dyb tallerken - Villeroy & Boch

SUPERgavekort på 1000kr

Stort serveringsfad - Villeroy & Boch

+ 2 store salatskål (Villeroy & Boch) + Gavekort på 4.400kr til Inspiration

Gavekort til Luksus brunch

Mette Blomsterberg kogebog

Blomsterdeko

4 Poul Pava skåle

4 Poul Pava skåle, 4 æggebægere & 4 thermokrus

Poul Pava vand karaffel

Dipskål Villeroy & Boch

2 store Liebe fade

Bestiksæt til 4 personer, 16dele ("Prisme" - Georg Jensen)

3 theskeer ("Prisme" - Georg Jensen)

2 hvidvinsglas + 2 rødvinsglas (Louigi Bormeli - Magnefico)

Gavekort til Kop & Kande på 150kr

2 champagneglas (Louigi Bormeli - Magnefico) + flaske asti

Kurv med 2 flasker Asti + champagneglas (Louigi Bormeli - Magnefico)

2 flasker rødvin

Gavekort til restaurant på 1000kr + 3 flasker Italiensk rødvin

Georg Jensen Leaf skål

Og så fik vi sammenlagt 40.000kr..

Redigeret af Shedevil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad fik I i bryllupsgave?

Vi fik:

2 mundblæste glas + 2 mundblæste lysestager

http://www.lenehojlund.dk/

5 theskeer ("Prisme" - Georg Jensen)

2 champagneglas + 2 rødvinsglas + 2 hvidvinsglas (Louigi Bormeli - Magnefico)

Glas navneskilt med nye navne

:heart:http://www.helle-e.dk/

Stort serveringsfad + dyb tallerken - Villeroy & Boch

SUPERgavekort på 1000kr

Stort serveringsfad - Villeroy & Boch

+ 2 store salatskål (Villeroy & Boch) + Gavekort på 4.400kr til Inspiration

Gavekort til Luksus brunch

Mette Blomsterberg kogebog

Blomsterdeko

4 Poul Pava skåle

4 Poul Pava skåle, 4 æggebægere & 4 thermokrus

Poul Pava vand karaffel

Dipskål Villeroy & Boch

2 store Liebe fade

Bestiksæt til 4 personer, 16dele ("Prisme" - Georg Jensen)

3 theskeer ("Prisme" - Georg Jensen)

2 hvidvinsglas + 2 rødvinsglas (Louigi Bormeli - Magnefico)

Gavekort til Kop & Kande på 150kr

2 champagneglas (Louigi Bormeli - Magnefico) + flaske asti

Kurv med 2 flasker Asti + champagneglas (Louigi Bormeli - Magnefico)

2 flasker rødvin

Gavekort til restaurant på 1000kr + 3 flasker Italiensk rødvin

Georg Jensen Leaf skål

Og så fik vi sammenlagt 40.000kr..

WOW er du vimmer for mange og store gaver :blink: Havde i mange gæster med?

0

Del dette indlæg

WOW er du vimmer for mange og store gaver :blink: Havde i mange gæster med?

Der var 51 gæster til middag om aftenen, og så var der ca. 20 receptionsgæster som ikke var med til middagen.. Derudover fik vi gaver fra mit arbejde, samt diverse fjerne familiemedlemmer som ikke var inviteret til festen..

Men ja - det var helt vildt.. Vi var også meget overrasket over gaverne.. :)

Redigeret af Shedevil
0

Del dette indlæg

Den ønskeliste er begyndt at ride mig som en mare ... snart alle vi kommer i kontakt med spørger efter en ... :o

Indtil har vi bare ikke rigtig kunnet komme på ret meget...men det begynder måske snart at ligne noget - hårdt presset :wink:

Gavekort til "Møbelkæden" (vi trænger både til nye spisestole + reol)

Et digitalkamera (eller penge dertil)

1 Rosendahl Grand Cru mælkekande (til kaffestel)

4 stk. Rosendahl Grand Cru tekopper

1 stk. Rosendahl Grand Cru kaffekop

5 stk. Rosendahl Grand Cru desserttallerken (19 cm)

1 grillpande (med riller) har ikke rigtig kigget på mærke endnu...

2 stk. låg til Rosendahl vandkaraffel

1 stk. Rosendahl termokande i stål (vi har i forvejen én og ønsker en ekstra)

Eva Solo selvvandende orkidé-potter, hvide

... tjae....hvad mere skal man dog finde på.. :unsure:

0

Del dette indlæg

Synes selv vores ønskeliste blev ret kedelig og der er ikke så meget at vælge imellem (der kommer 60 gæster)

• Tilskud til bryllupsrejse
  • 2 stk. rejsekuffert
  • Røre/Køkkenmaskine til fx bagning
  • Køkkenvægt
  • Rosti køkkenskåle
  • Oplevelser – bio, restaurant osv.
  • Gavekort til Ikea
  • Scanpan gryder/pander
  • Tv bord
  • Spejlreflekskamera
  • Pillivuyt fade, skåle mm.
  • Krus og glas
  • Lagkagefad

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi ønsker os mest penge, men har fundet et par ønsker, da der ogs skal være til dem der helst vil gi gaver:

- Kenwood køkkenmaskine

- Gavekort til ophold i Lalandia

- Gavekort til Comwell

- Peugot salt og peberkværn

- Ipad 3

- Willow Tree figur: Together

- DVD optager

- Kähler Omaggio gulvvase

- Piet Hein Karlsvognen lysestage i sort

0

Del dette indlæg

jeg har da osse fået lavet en liste:

wiie spillemaskenie (eller vad det nu heder)

røremaskine/køkkenmaskine

håndklæder ikke i lyse fraver

sengetøj ikke i lyse fraver +langener

håndmixer

evatrio grydder

hotelophold, wellnesscruise til oslo + spaophold

weber gasgrill

gps-garmin

ismaskine

anlæg til at hænge på vægen

ipad 3

gavekort:

xl byg

møblekæden i Aakirkeby

til blomster

imerco

penge til oplevelser for os og børnene

Redigeret af olsen1981
0

Del dette indlæg

Ja den er også svær her.. Jeg var kommet på en heeeel masse, og så sagde mor "hvad så med din fødselsdag og jul?" årh crap... Det eneste vi pt. har stående er et weber bålfad :)

Men vi køber også meget af det vi gerne vil have, når vi kommer i tanke om det.. Self. kan vi ønske os noget mere til vores Quint stel eller mågestellet, men min kæreste ville nok syntes det var lidt tamt.. Så der er ikke meget hjælp at hente herfra hehe.

0

Del dette indlæg

Altså de ønsker vi har, er da også klart mest noget jeg vil værdsætte, pånær pengene til bryllupsrejse ( det er kærestens familie der bor i Spanien) .. Men har spurgt ham 700 gange om han havde noget han ønskede sig, forslog også vi kunne skrive whiskey på ( selvom jeg ikke drikker det) , men det ville han ikke.. Så han er sgu selv ude om det :lol:

Det sætter jo altså sine begrænsninger, når det nu er fælles ønsker man skal komme med, og når man ikke har hus&have så er det endnu mere begrænset hvad man kan ønske sig..

Nu skal det ikke forståes som jeg er ligeglad med min kæreste, og hans ønsker, men han har bare ingen ønsker. han er typen der er bedøvende ligeglad med hvordan ting herhjemme ser ud, så længe de bare fungere. Så det giver mig en frihed til at vælge det jeg ønsker mig .

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm ja det er jo det store spørgsmål når man nærmer sig - HVAD ØNSKER I JER ???? Vi er jo et par der har mødt hinanden midt i livet og som begge har været gift før. For 2 år siden slog vi vores 2 hjem sammen til et og vi føler nu, at vi i det store og hele har hvad vi har brug for. Der er ingen af os der er "mærkedyr" og derfor ikke samlere af nogle bestemte mærker af hverken det ene eller det andet. Vi har lige købt hus sammen og flytter ind nogle måneder før brylluppet, så mon ikke der kan bruges lidt til det nye hjem. Vi har valgt at vi ønsker os donationer til henholdsvis: 1. ting til vores nye hjem/ specielt står nyt køkken øverst på listen. 2. ting til vores nye have og 3. overraskelser/welness ting. Så kan folk jo selv vælge om de vil bidrage til en af delene eller evt. alle 3 ting !!! Jeg har så lavet 3 fine dåser som passer ind i vores farvetema...... Håber virkelig at det kommer til at falde i god jord, men har hørt fra en veninde, der hr oplvet det til et andet bryllup at der var en kæmpe succes :rolleyes:

0

Del dette indlæg

De ØNSKER vi har til bryllup'et:

Ipad 2 wi-fi og 3g

4 liters pedal spand til wc i mærket vipp

2 Lamper med tissemænd fra idefabrikken

canon postkort printer

Erik Bagger Glas designet til operaens restauranter serien: ,

-Champagne glas

-Coctail glas

-Highball glas

-vinkaraffel

-4 pak skål

-vandkaraffel.

Erik Bagger Stone skål.

Arne Jacobsen cafe latte skeer

Royal copenhagen:

-Musselmalet mega tallerkner str 170.

-Musselmatet mega tallerkner 270

-Musselmalet mega krus

-Musselmalet mega dyb tallerkner.

-mega etagere 3 lag

Hay:

-sengetæppe

-sofa puder

Penge til hjælp til bryllupsrejse.

Terrasse varmer.

Jamie oliver wok gryde

0

Del dette indlæg

Nu har vi lige griflet lidt ned:

Ønskeliste bryllup

Zwilling twin cuisine stor brødkniv

Zwilling twin cuisine lille brødkniv

Zwilling twin cuisine santokukniv

Weber rotisserie til kuglegrill

Weber Style handskesæt

Eva trio køkkenredskaber:

Opøser – stor og lille

Spartel – stor og lille

Piskeris – stor og lille

Hulske

Pastaske

Serveringske – stor og lille

Salatsæt

Røreske

Vinkøler / champagnekøler

Weber skeer

Sødahl håndklæder i sort

Rosendahl æggebægere

Rosendahl cognacglas

Piet Hegn Carlsvognen

Rosendahl køkkenrulleholder

Weber bålfad

Det er det vi lige kunne komme på, efter en lille inspirationstur i imerco :) Der er formentlig "kun" gaver til ca. 13 par, så vi skal have fundet på noget mere, men kan pt. ikke lige komme i tanke om noget.

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg

vi har ønsket os en del som allerede er skrevet. Derudover har vi ønsket os:klippekort til børnepasning, tilskud til oplevelser/wellness, parasolfod på hjul, store krukker til udendøres blomster, 5 stk havehynder i sort, tilskud til fornyelser i hjemmet, tilskud til bryllupsrejse.

Syns det er ren luksus at finde på gaveønsker<3

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså de ønsker vi har, er da også klart mest noget jeg vil værdsætte, pånær pengene til bryllupsrejse ( det er kærestens familie der bor i Spanien) .. Men har spurgt ham 700 gange om han havde noget han ønskede sig, forslog også vi kunne skrive whiskey på ( selvom jeg ikke drikker det) , men det ville han ikke.. Så han er sgu selv ude om det :lol:

Det sætter jo altså sine begrænsninger, når det nu er fælles ønsker man skal komme med, og når man ikke har hus&have så er det endnu mere begrænset hvad man kan ønske sig..

Nu skal det ikke forståes som jeg er ligeglad med min kæreste, og hans ønsker, men han har bare ingen ønsker. han er typen der er bedøvende ligeglad med hvordan ting herhjemme ser ud, så længe de bare fungere. Så det giver mig en frihed til at vælge det jeg ønsker mig .

Jeg tror ikke at nogen tænker ilde om en ønskeseddel der er lidt feminint præget. - der er langt de fleste sikkert til et bryllup :)

Selvom vi har laaang tid til brylluppet og stadig en fødselsdag og jul der også skal laves ønskesedler til, så prøver vi (læs jeg) at skrive ned når der er et eller andet særligt vi mangler eller noget min kæreste snakker om. Eksempelvis noget værktøj, tilskud/gavekort til at lave ny belægning, udekøkken, tilbehør til hans højt elskede grill og sådanne ting.

og så kan jeg frit plotte alle "mine" ønsker på.

Røremaskine af en rigtig god kvalitet+ kødhakker osv.

Mr. P lampe

Endnu et pinnochio tæppe, dette blot i lilla eller orange

GJ ornamenter og lyseholdere fra bestemte år, således at samlingen bliver fuldendt :)

Et bestemt objektiv til vores kamera, så vi slipper for at slæbe dem vi har nu med alle steder hen (fælles ønske :) )

En super lækker kaffebrygger (MIT ønske :) )

Vil også gerne at vi ønsker os et særligt stel eller vinglas - også selvom vi har 4 stel og aaaalt for mange vinglas i forvejen :)

Jeg synes generelt, at vi mangler ting at ønske os.

Vi har skiftet alle potter, pander osv videre ud med scanpan, knive ud med global osv.

Og jeg er lidt en sucker for lækkert design, så det har vi en masse af.

Ellers er det jo rigtig gode ønsker.

0

Del dette indlæg

Er det bare mig der synes, at en ønskeseddel let kommer til at lyde som en bestillingsseddel?

Jeg synes at ideen om at modtage en gave bliver lidt glemt når man skriver "jeg mangler den og den tallerken fra det her sæt, så hvis du køber den får du lov at komme til mit bryllup". Okay, det er ret provokerende skrevet, jeg ved jo godt, at der ikke er nogen her der tænker sådan om deres gæster :) Og I tænker sikkert også, at jeres gæster da ikke behøver at komme med en gave, selvom man som gæst nok føler sig lidt forpligtet.

Nu har jeg altid været en stor tilhænger af overraskelser. Jeg vil helst ikke vide, hvad jeg får i julegave eller fødselsdagsgave, for så er der jo ikke nogen spænding i det. Er det ikke meget rart at åbne en gave og vide, at giveren har tænkt over, hvad der ville passe bedst til mig, i stedet for bare at krydse af på en liste? Hvis man får noget man ikke kan lide, så kan man da bytte det. Og hvis man ikke kan bytte det, så giv det videre eller smid det ud, du har jo fået det gratis alligevel.

Dette indlæg er på ingen måde ment som et angreb eller en kritik af alle jer samlere :) Blot en generel opfordring til at acceptere lidt mindre kontrol og lidt flere overraskelser :loveshower:

0

Del dette indlæg

Jeg syntes ikke det er nemt, at købe gave uden en ønskeseddel - det stresser mig en del, fordi jeg vil jo gerne give dem noget som jeg ved, sidder lige i skabet. Jeg tror egentlig, at de fleste har det bedst med en ønskeliste.. Uden at vide det haha.

Jeg HADER også at vide hvad jeg får i gave, desværre kan jeg som regel mærke, når jeg får pakken i hånden, hvad det er :blink: Super trist, for spændingen må gerne varer til jeg har fået papiret af. Det er også derfor jeg helst gerne vil finde et tons ønsker, så der er rig mulighed for at blive overrasket.

I øvrigt ændring til ønskelisten. Vi ønsker os ikke Carlsvognen alligevel.. Jeg troede den kostede 1500-1700 kr. Næ den koster næsten 3300. Det nægter vi bare at give for en lysestage! Uanset om vi betaler den selv, eller andre giver os den. Det er jo for sindssygt.

0

Del dette indlæg

Er det bare mig der synes, at en ønskeseddel let kommer til at lyde som en bestillingsseddel?

Jeg synes at ideen om at modtage en gave bliver lidt glemt når man skriver "jeg mangler den og den tallerken fra det her sæt, så hvis du køber den får du lov at komme til mit bryllup". Okay, det er ret provokerende skrevet, jeg ved jo godt, at der ikke er nogen her der tænker sådan om deres gæster :) Og I tænker sikkert også, at jeres gæster da ikke behøver at komme med en gave, selvom man som gæst nok føler sig lidt forpligtet.

Nu har jeg altid været en stor tilhænger af overraskelser. Jeg vil helst ikke vide, hvad jeg får i julegave eller fødselsdagsgave, for så er der jo ikke nogen spænding i det. Er det ikke meget rart at åbne en gave og vide, at giveren har tænkt over, hvad der ville passe bedst til mig, i stedet for bare at krydse af på en liste? Hvis man får noget man ikke kan lide, så kan man da bytte det. Og hvis man ikke kan bytte det, så giv det videre eller smid det ud, du har jo fået det gratis alligevel.

Dette indlæg er på ingen måde ment som et angreb eller en kritik af alle jer samlere :) Blot en generel opfordring til at acceptere lidt mindre kontrol og lidt flere overraskelser :loveshower:

Hvis man ser på en ønskeseddel med sådanne øjne, så har du helt ret i, at det kan ligne en bestillingsliste. :)

Hvis man ser på en ØNSKEseddel med mine øjne, så er det en kææææmpe hjælp til giveren.

Jeg er selv en af dem der har svært ved at finde gaver til folk, medmindre det er mine allernærmeste selvfølgelig.

Personligt ville jeg selv være ked af at få noget som jeg slet ikke mangler/ønsker mig/kan lide. For jeg hader vitterlig at skulle bytte gaver, for der står jo en giver som har gjort sig umage.

Og det er efter min mening 100 gange federe at se modtageren åbne en gave han/hun/de virkelig har ønsket sig, end et eller andet der ender på genbrug om 3 år, fordi det bare slet ikke var noget de ønskede sig.

(det er SÅ svært at skjule undren/skuffelse/forbavselse over en gave man ikke er så vild med :) ) - jeg er i hvert tilfælde glad for, at min faster ikke så mig pakke julegaven fra hende op sidste år.... neeeej tak faster, denne børnelampe med lyserøde blomster på var lige den jeg manglede :blink: og nej, den er ikke smidt ud, for jeg ved hvor meget hun har gjort sig umage. den ligger i en kasse lagt væk fra alle tænkelige steder den kan stå i mit hjem. :rolleyes: og DET er jo i virkeligheden meget værre.

Og så er der ikke nogen mennesker der forlanger en gave for at gæsten må komme til brylluppet. :)

Som gæst er det vel ikke et spørgsmål om at føle sig forpligtiget til at give en gave, om det er til brudeparret, fødselaren, dåbsbarnet osv :) Jeg gør det selv med glæde, som en del af at fejre vedkommende :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Nu er vores lige på engelsk, men alle tingene kan købes eller sendes til Danmark, den ser således ud :)

- Mixing bowls - Hard platic

- Cutting Board in wood

- Pots and Pans

- Wok pan

- Blender in steinless steel

- Airfryer with baking tray

- King size bedlinned.

Carrol Boyes:

- Salad Servers "Palace"

- Cake forks (assorted)

- Meat board "dark wood"

- Cake stand

- Pie lifter

Bodum (if colourchoise, beige):

- Pluncher, all sizes

- Barbecue cutlery

- Spice Chopper (11347-913)

- Electrical Coffee mashine (11001-913EURO)

- Electrical Handmixer (11151-913EURO)

- Knife block (11089-913)

- Spell Blends (K11179-913EURO)

- coffee grinder (11160-913EURO)

Danish brands:

- Menu propeller trivet (probel bordskåner)

- Georg Jensen Alfredo decanter

Redigeret af namibianbride
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer