char87

cirkapris på diskotek

7 indlæg i dette emne

hej piger

Jeg er ved at lave et budget til vores bryllup, og nu er samtalen faldet på musik. jeg havde egentlig drømt om livesanger, men kan umiddelbart godt se, at det bliver for dyrt til vores budget. nu er snakken så faldet på et mobilt diskotek, men umiddelbart kan jeg ikke finde nogen cirkapriser nogensteder, uden at skulle kontakte de enkelte steder personligt.

Er der nogen af jer der allerede har tilbud fra nogle mobile diskoteker, som kan komme med en cirkapris på dette? bare så jeg har noget at gå ud fra. og så ville det jo ikke gøre noget at høre jeres mening om nogen forskellige, så vi får valgt det rigtige til den store dag (-:

håber der er nogen der kan hjælpe lidt

knus fra char87

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er vist meget forskelligt, og det er jo også meget forskelligt hvad de tilbyder, nogen har fast spilletid ex. 4 timer, andre har ubegrænset spilletid.

Jeg havde for et par år siden mobildisco.dk til at spille til min 40 års fødselsdag. Og vi var godt tilfredse :) På hjemmesiden kan man se at de pt. tager 4.000 for at spille 4 timer til et bryllup.

Jeg synes at et mobildiskotek er noget af det mest fantastiske til en fest! :thumbsupsmileyanim:

Til vores bryllup har vi dog af flere forskellige årsager valgt en jukeboks.

Redigeret af Luciabruden
0

Del dette indlæg

Det er individuelt hvad firmaerne tager. Nogle kører timebaseret og tager eksempelvis 4.000 for 4 timer andre har et fast sluttidspunkt på med mulighed for forlængelse mod betaling. Tak for ordene Mrs. West. Vi kører med en totalløsning med musik fra start til slut inkl. dinnermusik og musik til festsangene og der ligger prisen så et sted mellem 5.700 og 7.000 kr. afhængig af hvor i landet er og hvor langt der skal køres. Jeg kan se at vi taler Holstebro og det er så i den dyre ende set med vores øjne. Der kunne du prøve at tage fat i Flashlight-gruppen.dk som også er annoncør herinde eller Henrik Bøgebjerg, holiday-ontour.dk men vi spiller dog en del i Jylland alligevel.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal give 4000 for vores dj/mobildiskotek. Han spiller fra start middag til kl 2-3 tiden. Det syntes jeg er kanon billigt, og dajeg har været til adskillige fester med den dj, og på intet tidspunkt i løbet af aftenen stod stille,bookede vi ham med det samme. Har googlet forskellige mobildiskoteker, og syntes prisen er meget forskellig..

0

Del dette indlæg

Priserne svinger en del, fordi ordet "diskotek" dækker over meget forskelligt. Alt fra den nystartede teenager, der har brugt konfirmationspengene på et par store højttalere og til os, der har været på banen i mere end 25 år... og så selvfølgelig alle dem ind imellem.. betegnes "diskotek". Derfor er udvalget så broget og junglen nærmest uoverskuelig.

I Flashlight-Gruppen forsøger vi bevidst at undgå ordet "diskotek" i vores markedsføring, fordi begrebet ofte forbidnes med larmende basrytmer, røgfyldte lokaler og et lydtryk, der gør at man kun kan holde ud at være der få minutter ad gangen.... og det er ikke ligefrem det produkt, vi leverer :wink: Vi bruger derfor ordet voksendj eller bryllupsdj i stedet.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer