SoExited

Anbefal en DJ..!

29 indlæg i dette emne

Hej folkens

Vi skal snart til at overveje at booke noget musik. Vi har nok allerede fundet ud af, at det bliver lidt for dyrt med liveband - og egentlig synes vi også tit det er federe med de originale sange end et eller andet halvdårligt kopi-band, der prøver at gøre dem efter.

SÅ tror vi går efter en DJ... En cool DJ, der kan spille alsidigt :biggrin:

En DJ i vores øjne er en yngre fyr med ørebøffen på sned der står og rokker med ved sin pult. Måske vender han ikke nødvendigvis plader, meeen... håber noget forstår billedet..

Sagen er den, at jeg synes mange at de mobildiskoteker jeg ser rundt omkring på nettet, der tilbyder musik til bryllupper, har buzz-words såsom "mobildiskotek til det voksne publikum", hvilket ikke smager godt i munden hjemme hos os.

Vi føler os unge (26 og 28) har unge venner, der ikke har børn, og har lyst til en fest, der rimer på FEST. Og det inkluderer altså en DJ, der ligner en DJ og ikke en 55-årig med øl-vom, der sidder på en stol bag en CD-afspiller. (Selvom jeg godt er klar over, at der formentlig ikke er en hujende fis til forskel på musikken, der bliver spillet!).

Er godt klar over, at jeg måske lige kom til at fornærme en masse mennesker der, og jeg undskylder :blush:

Men håber også nogle kan forstå hvad jeg mener, og har et godt forslag til, hvem der kan hyres!? :toot:

Festen skal holdes i Ribe i vestjylland.

Hvis jeg helt har misforstået, hvordan det i virkeligheden er med de der mobildiskoteker, er der så nogle der har nogle billeder af deres DJ/mobildiskotek "in action"?

post-56949-0-91045000-1345033670.gif

Redigeret af SoExited
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du fornærmer såmænd ingen og overdrivelse fremmer selvfølgelig forståelsen men ja jeg tror egentlig du har misforstået noget .... Jeg kan tage udgangspunkt i os selv. Vi har ingen Dj's hos os over 50 men hvis vi havde ville det ikke være et problem for det handler for mig at se ikke om alder hvis man vel at mærke stadig er ung af sind og ung musikmæssigt. :)

Jeg hører ikke selv til blandt de yngste DJ's men flere af de brudepar som hyrer mig fordi de har hørt mig før er faktisk i starten af 20'erne. På samme måde er jeg blevet hyret til flere 18 års fødselsdage selvom jeg ofte er jævnaldrende med deres forældre. Vi har så også en gang imellem nogle som gerne vil have en ung DJ og så får de det (yngste mand er 26).

Når jeg kommer ud til feststederne og der står en stol sætter jeg den til side for jeg sidder aldrig ned men står op i de 8-12 timer som en bryllupsfest typisk varer og jeg står også op og spiser. Vi har så andre yngre Dj's som godt vil sidde ned en gang imellem og har bedt om en stol og det er for mig at se helt ok. Det er jo ikke noget de gør konsekvent og det er heller ikke noget de gør når den egentlige "fest går igang" hvor de skal mere frem i skoene. :) Det billede du "tegner" rammer faktisk meget godt bortset fra det med de 55 år og ølvommen. Jo noget er der men du vil jo formentlig heller ikke have en der kommer i hvide converse sko, korte bukser , hawaiskjorte og en cap på hovedet. :rolleyes:

Når vi og andre skriver noget i retning af musik for det voksne publikum eller voksendiskotek så er der 2 grunde til det: 1) I dag er der rigtig mange der starter som "DJ" når de er 13 - 15 år. En controller og 2 højtalere fra værelset og så er man kørende. Samtidig er der mange fordomme i forhold til fordums skolefester og nutidens techno/tranceparties hvor musikken bare kører i samme bane hele tiden og det skal selvfølgelig være ultrahøjt. Det er ikke det vi taler om her og formentlig heller ikke hvad I ønsker 2) Et bryllupsselskab er som regel kendetegnet ved at rumme både unge og ældre gæster og det er for mig at se et must at der er noget for enhver smag og at musikken derved er alsidig.

Det er godt nok taget fra en større firmafest og kan derved ikke sammenlignes med en bryllupsfest rent opstillingsmæssigt men der ligger en hel serie her. Det er lavet som en reportage (projekt på Danmaks journalisthøjskole). Der ligger også andre billeder i de forskellige albums men indrømmet det er sparsomt for problemet er jo at det er lidt svært at fotografere sig selv når man er på. Der ligger så også flere billeder af vores Dj's in action på hjemmesiden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan kun give mine absolut bedste anbefalinger til Timetrip.dk. De var intet mindre end fantastiske. Jeg er endnu ikke kommet så langt i min beretning, ellers kunne jeg helt sikkert vise lidt billeder af deres DJ-"pult" :biggrin: Nåh, men jeg prøver lige at lave en opremsning over hvorfor jeg synes de var fantastiske:

- Der var folk ude på dansegulvet konstant. Og jeg mener konstant! Helt indtil kl 0500 om morgenen, hvor jeg bad dem om at stoppe, for ellers ville jeg da aldrig komme i seng :biggrin: De var virkelig bare rigtig gode til at spille god musik, og ja, få folk ud på dansegulvet :biggrin: Hvilket vel er et must? :)

- De hørte rigtig godt efter vores ønsker. Jeg elsker heavy metal, og havde derfor bedt dem om at have lidt med i bagagen. Og de spillede det tilpas meget så jeg var lykkelig, og tilpas lidt så alle andre også var lykkelige :biggrin:

- Deres lysshow var så flot!

- De var skide søde, venlige og imødekommende.

- De var billige.

- Afdæmpet, stemningsfyldt dinnermusik.

- Og så var den ene DJ vores fotograf efter brudevalsen. Og helt ærlig, han har været så kanon dygtig (det kommer også senere i min beretning, på et eller andet tidspunkt :)) Vi regnede bare med, at han ville komme med sit lille digitalkamera, og tage lidt fuldebilleder. Men i stedet kom han med hans kæmpemæssige spejlrefleks, og ikke nok med at tage meget gode fuldebilleder, så tog han også virkelig gode billeder under hele festen. Armen altså, vi var helt benovet :)

Ja, det skinner måske lidt igennem, at jeg virkelig havde en god oplevelse med dem? :biggrin: Men vi var virkelig tilfredse, og jeg er helt sikker på, at de har gjort en hel del til, at det blev sådan et brag af en fest efter brudevalsen :thumbsupsmileyanim:

Det skal dog siges, at de ikke stod og vendede plader - men den ene havde da hørebøffer på skrå :biggrin: De er også en helt og aldeles ganske almindelig "DJ-pult" de har - altså, en mobil en af slagsen. Men de sagde, da jeg spurgte hvordan den så ud, at de kunne dække den til, alt efter hvad man gerne ville have. Der skulle ikke nødvendigvis stå TIMETRIP henover på et kæmpe banner :)

Pyha, lang besked. Men hvis du evt. har nogle spørgsmål, så spørg endelig :)

Redigeret af Carina Stærke
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Carina

Jeg har faktisk haft kigget lidt på Timetrip, men det er altså SUPER med nogle anbefalinger, for man får bare intet ud af at kigge på deres hjemmeside :o

Det lyder virkelig fedt! (det er slet ikke et krav, at der vendes plader - er godt klar over, at der ikke er så mange amatør-DJ's der gør den slags :blush: )

Hvad gav I for det? Og var de hele aftenen eller kom de først efter brudevalsen?

Redigeret af SoExited
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du fornærmer såmænd ingen og overdrivelse fremmer selvfølgelig forståelsen men ja jeg tror egentlig du har misforstået noget .... Jeg kan tage udgangspunkt i os selv. Vi har ingen Dj's hos os over 50 men hvis vi havde ville det ikke være et problem for det handler for mig at se ikke om alder hvis man vel at mærke stadig er ung af sind og ung musikmæssigt. :)

Jeg hører ikke selv til blandt de yngste DJ's men flere af de brudepar som hyrer mig fordi de har hørt mig før er faktisk i starten af 20'erne. På samme måde er jeg blevet hyret til flere 18 års fødselsdage selvom jeg ofte er jævnaldrende med deres forældre. Vi har så også en gang imellem nogle som gerne vil have en ung DJ og så får de det (yngste mand er 26).

Når jeg kommer ud til feststederne og der står en stol sætter jeg den til side for jeg sidder aldrig ned men står op i de 8-12 timer som en bryllupsfest typisk varer og jeg står også op og spiser. Vi har så andre yngre Dj's som godt vil sidde ned en gang imellem og har bedt om en stol og det er for mig at se helt ok. Det er jo ikke noget de gør konsekvent og det er heller ikke noget de gør når den egentlige "fest går igang" hvor de skal mere frem i skoene. :) Det billede du "tegner" rammer faktisk meget godt bortset fra det med de 55 år og ølvommen. Jo noget er der men du vil jo formentlig heller ikke have en der kommer i hvide converse sko, korte bukser , hawaiskjorte og en cap på hovedet. :rolleyes:

Når vi og andre skriver noget i retning af musik for det voksne publikum eller voksendiskotek så er der 2 grunde til det: 1) I dag er der rigtig mange der starter som "DJ" når de er 13 - 15 år. En controller og 2 højtalere fra værelset og så er man kørende. Samtidig er der mange fordomme i forhold til fordums skolefester og nutidens techno/tranceparties hvor musikken bare kører i samme bane hele tiden og det skal selvfølgelig være ultrahøjt. Det er ikke det vi taler om her og formentlig heller ikke hvad I ønsker 2) Et bryllupsselskab er som regel kendetegnet ved at rumme både unge og ældre gæster og det er for mig at se et must at der er noget for enhver smag og at musikken derved er alsidig.

Det er godt nok taget fra en større firmafest og kan derved ikke sammenlignes med en bryllupsfest rent opstillingsmæssigt men der ligger en hel serie her. Det er lavet som en reportage (projekt på Danmaks journalisthøjskole). Der ligger også andre billeder i de forskellige albums men indrømmet det er sparsomt for problemet er jo at det er lidt svært at fotografere sig selv når man er på. Der ligger så også flere billeder af vores Dj's in action på hjemmesiden.

Tak for svar, diskobil :)

Jeg er godt klar over, at jeg sætter det fuldstændig på spidsen og jeg tror også vi ville være rigtig glade for at have jer ude at spille. Men når nu man har muligheden og tiden til at afsøge markedet for måske at finde noget der er endnu mere perfekt, så må man jo gøre det :)

Det skal siges, at vores fest selvfølgelig er et blandet publikum, men med KÆMPE overvægt af folk i 20'erne, da vi har så meget familie, at de ikke er inviteret (hvis det giver mening :wink: ). Vi har ingen bedsteforældre der er friske nok til at komme, så det er måske 70 mennesker i 20'erne og 30 mennesker i 50'erne (forældre, forældre-venner og onkler, tanter). Hvilket betyder, at der selvfølgelig skal spilles en masse af de goe gamle. men at fx elektronisk musik også vil blive værdsat.

Og selvfølgelig er musikken det vigtigste, men vi har altså fået sat ind i vores hoveder at udtrykket også betyder noget... :blush: Og så må man jo prøve at gøre forsøget på at finde den ultimative kombination af de to :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Carina

Jeg har faktisk haft kigget lidt på Timetrip, men det er altså SUPER med nogle anbefalinger, for man får bare intet ud af at kigge på deres hjemmeside :o

Det lyder virkelig fedt!

Hvad gav I for det? Og var de hele aftenen eller kom de først efter brudevalsen?

Jeg synes også det er en DJ-jungle. Det var efter gode anbefalinger fra miss-Lena, at jeg turde at booke dem :)

Vi gav 5500 kr. fra 1800-0500. Og de var blevet ved endnu, hvis jeg ikke havde stoppet dem :biggrin: De kom faktisk allerede kl. 1300 for at sætte op, og for ikke at være til for meget gene. Men jeg havde glemt i min bryllupsstress at informere dem om, at der kom en og spillede klaver/sang indtil middag! :o Men så sad de pænt i bilen og hyggede med sandwiches og sodavand. Det var ret pinligt, men de sagde ikke et ondt ord om det :biggrin:

Deres hjemmeside er ret dårlig. Men de er lidt bedre til at opdatere på deres facebook: http://www.facebook.com/TIMETRIP.dk eller, der er i hvert fald flere billeder :biggrin: Hvis du er interesseret, så vil jeg anbefale, at du ringer til dem - de var lidt langsomme til at svare på mails :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Carina

Jeg har faktisk haft kigget lidt på Timetrip, men det er altså SUPER med nogle anbefalinger, for man får bare intet ud af at kigge på deres hjemmeside :o

Det lyder virkelig fedt!

Hvad gav I for det? Og var de hele aftenen eller kom de først efter brudevalsen?

Jeg synes også det er en DJ-jungle. Det var efter gode anbefalinger fra miss-Lena, at jeg turde at booke dem :)

Vi gav 5500 kr. fra 1800-0500. Og de var blevet ved endnu, hvis jeg ikke havde stoppet dem :biggrin: De kom faktisk allerede kl. 1300 for at sætte op, og for ikke at være til for meget gene. Men jeg havde glemt i min bryllupsstress at informere dem om, at der kom en og spillede klaver/sang indtil middag! :o Men så sad de pænt i bilen og hyggede med sandwiches og sodavand. Det var ret pinligt, men de sagde ikke et ondt ord om det :biggrin:

Deres hjemmeside er ret dårlig. Men de er lidt bedre til at opdatere på deres facebook: http://www.facebook.com/TIMETRIP.dk eller, der er i hvert fald flere billeder :biggrin: Hvis du er interesseret, så vil jeg anbefale, at du ringer til dem - de var lidt langsomme til at svare på mails :)

Det lyder *sweeet* :balloon::toot: Tjekker dem lige lidt nærmere ud og så må jeg da lige prøve at kontakte dem, og høre om de overhovedet vil overveje at tage turen til det mørke sydvestjylland...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Carina

Jeg har faktisk haft kigget lidt på Timetrip, men det er altså SUPER med nogle anbefalinger, for man får bare intet ud af at kigge på deres hjemmeside :o

Det lyder virkelig fedt!

Hvad gav I for det? Og var de hele aftenen eller kom de først efter brudevalsen?

Jeg synes også det er en DJ-jungle. Det var efter gode anbefalinger fra miss-Lena, at jeg turde at booke dem :)

Vi gav 5500 kr. fra 1800-0500. Og de var blevet ved endnu, hvis jeg ikke havde stoppet dem :biggrin: De kom faktisk allerede kl. 1300 for at sætte op, og for ikke at være til for meget gene. Men jeg havde glemt i min bryllupsstress at informere dem om, at der kom en og spillede klaver/sang indtil middag! :o Men så sad de pænt i bilen og hyggede med sandwiches og sodavand. Det var ret pinligt, men de sagde ikke et ondt ord om det :biggrin:

Deres hjemmeside er ret dårlig. Men de er lidt bedre til at opdatere på deres facebook: http://www.facebook.com/TIMETRIP.dk eller, der er i hvert fald flere billeder :biggrin: Hvis du er interesseret, så vil jeg anbefale, at du ringer til dem - de var lidt langsomme til at svare på mails :)

Det lyder *sweeet* :balloon::toot: Tjekker dem lige lidt nærmere ud og så må jeg da lige prøve at kontakte dem, og høre om de overhovedet vil overveje at tage turen til det mørke sydvestjylland...

De havde i hvert fald ikke nogle problemer med at køre til det mørke midtjylland, og sååååå langt er der jo heller ikke til Ribe :biggrin:

Jeg håber du finder præcis det du vil have :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jo det giver mening og det vigtigste er jo at musikken vægtes på en måde så den tilgodeser brudeparret og gæsternes ønsker. Det betyder også at er det et meget ungt selskab - med hang til ung musik jamen så spilles der også meget ungt. Bl.a. derfor er der ikke to bryllupsfester der er ens musikmæssigt for folk er forskellige musikmæssigt. Ikke kun målt på alder. Men at spille ungt og nyt er noget de fleste DJ's kan, hvorimod der stilles større krav i et blandet selskab hvor man skal ramme alle og spille alsidigt. En anden ting der er vigtig er at kemien passer og at vedkommende har situationsfornemmelse. Det nytter ikke noget at få en DJ ud som ser det som sit domæne, sin fest og ikke vil opfylde gæsternes ønsker. Der skal man bruge sin mavefornemmelse. Herudover sætter de fleste pris på kompakte opstillinger når vi taler bryllupsfester og mindre lokaler. Dvs. opstillinger som hvis forholdene tilsiger det kan laves i et lille hjørne og som ikke fylder fysisk og synsmæssigt, uden at det dog ligner noget som lige er blevet klasket op og sat til på et bord. Der ligger nogle eksempler her

Selvom jeg spiller en del i Jylland og selvom man som DJ er vant til at bryllupsfesterne ikke ligger lige rundt om hjørnet så er der unægteligt en pæn bid vej og en broafgift at tage i betragtning (for os). Jeg kender ikke ovenstående men når du siger Ribe vil det for mig at se være helt oplagt at tage fat i Jesper Brock, Flashlight-gruppen.dk. De er fra Fredericia.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, Jeg tager det altid rimeligt roligt når folk siger at der ikke er så meget plads, og bliver irriteret når feststeder fraråder folk musik under middagen af samme grund for der er som regel altid plads. Her vil jeg jo mene at der er masser af plads. Der er helt frit i den del af rummet hvor gæsterne står. Ret tit er man ude for at stå kun ca. 80 cm. fra det første bord. Specielt i de situationer er det næsten et must at man får hævet højtalerne så lyden går hen over gæsterne og derved også kan nå ned til de bagerstsiddende uden at virke pågående og dominerende for dem der sidder forrrest.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Alting med måde. Man behøver ikke at gå på kompromis med lyset selvom det skal være kompakt. I dag bruger de fleste LED lamper fremfor almindelige lamper fordi de fylder mindre, de afgiver ikke varmer og man har aldrig strømproblemer. Jeg skal huske mig selv på at få taget nogle billeder af opsætning og lys når jeg er ude, men prøv at se denne bryllupsberetning side 2. Alt lys sidder her på en bar der ikke er mere end 1,20 meter lang. Jeg er så efterføkgende gået over til at bruge 2 så det ikke ser for proppet ud men der mangler ikke noget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe.. undskyld, jeg kan ikke rigtig hjælpe dig, men jeg sidder og tænker at jeg ser det helt modsat af dig.

Jeg synes selv jeg er ung (24år), og vil også gerne have en fed danse fest. Men hvor du gerne vil have den unge fyr bag pulten med hovedtelefonerne på skrå, så er det præcis dem jeg har fordomme mod. :wink:

Jeg tænker nemlig at den type, ikke vil kunne finde ud af at spille andet end kedelig og alt for højt techno, som INGEN gider danse til og derved bliver den fest en stor fiasko.

Men det er jo en fordom - og derfor overdrevet og passer jo ikke på alle unge DJ's. Men som du sætter det på spidsen, så gør jeg også lige.. :wink: Og min fordom kommer nok fra en del kedelige gymnasie fester, hvor det netop var sådan jeg oplevede musikken og DJ'en.

Hehe, så ingen fornærmelser eller noget.. Jeg synes bare lige det var sjovt, hvordan man kan se det samme fra så forskellige vinkler. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej :rolleyes:

http://www.lounge-dj.dk/

Ham har vi booket til at spille lounge musik under middagen og til fest bagefter.

Af festmusik en god blanding af (P3) radiohits og de større udenlandske hits fra 70'erne og frem med vægt på disco og funk. Hvis jeg skal nævne nogle kunstnere, så kunne det se således ud:

Disco/Funk: Kool & the Gang, Earth Wind & Fire, Gloria Gaynor, Diana Ross, Barry White etc.

80'er pop (primært udenlandsk): Wham, Prince, Depeche Mode, Aretha Franklin, The Pointer Sisters, Madonna etc.

90+ pop: Robbie Williams, U2, Take That, Bryan Adams, George Michael, Rasmus Seebach, Nephew, Ida Corr, Kato, LMFAO etc.

og alt det nye der er fremme i tiden, og de ønsker i evt. har.

Han har været rigtig professionel gennem hele forløbet og jeg er helt tryk ved at han er med til at gøre det til en perfekt fest på lørdag når vi skal giftes. Og han vender vinyl plader ;).

Knus Dorte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Exactly Malene. Det er i højere grad det vi og kollegerne er "oppe imod" sådan som jeg ser det: Det som folk husker fra gymnasiefesterne, ungdomsfesterne og noget mange forbinder med techno og ravefester. Om man så bruger hovedtelefoner der sidder på skrå eller in ear (som jeg selv gør en del) syntes jeg egentlig ikke er så afgørende og det skal nok heller ikke opfattes så bogstaveligt. Som jeg læser det handler det mere om at der ønskes en DJ der er på og ikke bare er passiv og virker uengageret. Der kan man lige når vi taler om bryllupsfester sige at omstilling er nøgleordet. DJ'en skal være på under festen og dansen og det skal han sådan set også under middagen men det er på en anden måde. Der handler det i højere grad om at være på musikalt og være engageret men ligesom med fotograferne handler det også om at være omend ikke usynlig så diskret og ikke-dominerende.

Jeg spiller selv også af og til fester hvor der bruges vinyl men det er sjældent og når det sker taler vi mest 70'er og 80'er fester. Der er den ulempe med vinylplader at det tager meget plads op opstillingsmæssigt men værre er at en stor del af det repertoire du nævner der, særligt den nyere musik, slet ikke udgives på vinyl når vi taler om populær musik i stil med der nævnes ovenfor. I dag er det mere electro, trance og andet genremusik som udgives på vinyl. Derfor kunne jeg måske godt have en formodning om at vi enten taler om kombineret vinyl/CD eller om r en såkaldt timecode løsning, hvor musikken afvikles via en computer men styres via vinylafspillere. Synsmæssigt er det nok de færreste der bemærker det når det kommer til stykket og uanset hvad han gør så er det vigtigste at I er trygge og sikre ved jeres valg. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er man oppe og betale mange penge for en dj, så må man forvente at kvaliteten er derefter .... Forhåbentlig .... Hehe.

Men tror også, der er mange holdninger til hvordan en dj skal være. Og nu generaliserer jeg måske også lidt som indlægs-skriver, hehe .... Men altså .... Vil man ha en David Guetta type, der står og hopper med på Flo Rida's rap og forvandler natten til en forveksling af Crazy Daizy en lørdag aften, så er det nok ikke liiige een de "normale" bryllups DJ's man skal ha ud, hehe.

Hvis jeg skulle ha haft en dj til mit bryllup, ville jeg personligt mere ha kigget efter erfaring end een, der ser smart ud og tegner det rigtige picture perfect. Alle DJ's kan sgu spille varieret musik, for mig handler det meget mere om den erfaring, der ligger bag og om vedkommende har erfaringen til at lure stemningen. Har været ude for MANGE gange, at der står en gut bag pulten og så blir der ellers bare vendt forskellige plader hele aftenen og det er sådan lidt hip som hap, om det fungerer el ej.

Men altså smag og behag .... Vil man ha forvandlet sit bryllup til en natklub efter kl 24 med en Hoppede dj i sneakers, så skal du måske hellere finde et mobil diskotek med et par unge gutter fra lokal området, som måske også dj'er den ved siden af på et af de lokale diskoteker (lissom min lillebror fx gjorde - han havde så mobildiskotek kørende ved siden af)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er udmærket godt klar over, at der nok er mange i det her forum, der ikke forstår, hvad det er jeg siger, og synes det er fjollet at vi ikke bare kan vælge et normalt bryllups-mobildiskotek (hvilket vi måske også ender med i mangel på andet)) :)

Men vi må jo ha' lov at have forskellige opfattelser af, hvad der er fedt - og det er ikke sikkert brudeparret på 40 og brudeparret på 25 skal have den samme musikløsning (ikke at alder behøver have nogen betydning). Tror min kæreste ville gå i graven før han fik en klassisk pianist til at underholde under middagen fx.

Tusind tak til jer, der har givet forslag :thumbsupsmileyanim: Timetrip skal desværre have liidt mange penge for at tage turen til Ribe, så inden vi booker dem, skal vi undersøge om der er andre muligheder tættere på.

ATT: Dorte Blicher: Jeg kan desværre ikke åbne det der link til lounge-dj.. Måske er det fordi jeg sidder på en mac-computer!?

Flere forslag er stadig velkomne :) Og vil man dele sine erfaringer med et af de mere klassiske mobildiskoteker er det også meget velkomment :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil lige slå et slag for Diskobil: Mobildiskoteket Diskobil gør en dyd ud af at tilpasse deres tilbud kundernes ønsker, men samtidig vil de også levere en stemning, så folk går ud på dansegulvet og skaber stemning og fest :balloons::cheerleader3:

Dernæst: Lad mig illustrere med et eksempel, hvad en ung DJ kan betyde: Til gallafesten på Vejen Handelsskole i juni var der en ung DJ, som skulle spille efter middagen og til den efterfølgende lancier.

1. Han havde IKKE musikken til lancier´en med, så hele aftenens program blev rykket ca. 45 minutter. :td:

2. Efter lancier´en spillede han UDELUKKENDE techno, house og hip - hop. Mærkeligt nok var der INGEN på dansegulvet, de fleste i selskabet stod uden for og hyggede sig - kun et fåtal kunne holde musikken ud. Meget mærkeligt, når man tænker på, at hovedparten af deltagerne i festen var UNDER 25, og man kunne formode, at musikken var lige i deres ånd :o:blink:

3. Derudover lukkede han kunstig røg ud som lugtede, og var årsag til at mange fik hovedpine. Det var måske også medvirkende til at mange i selskabet gik uden for :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Igen ;)

Nu virker linket

http://www.lounge-dj.dk/

det var hele siden der var gået ned ;).

Mange hilsner

Dorte

GREAT! Ham prøver jeg lige at kontakte -det ser jo super godt ud. Så længe at ham også kan spille op til dans senere. Men det lyder som om I har booket ham til det også!?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer