Lotus

Mit Vintage Bryllup

1,491 indlæg i dette emne

Synes din buket er smuk som den er... :thumbsupsmileyanim:/>

Jeg ville ikke lave den om, hvis jeg var dig, men hvis du ikke vil føle dig tilpas med den du har lavet, så må du jo igang igen. Er sikker på at ingen vil se det og tænke det du gør.... Kun at den er smuk :biggrin:/>

Hvor er du sød.. og du har sikkert ret. :wink:/> Det er også bare mig og min perfektionisme. Ih det var også bare fordi en af mine veninder sagde at hun synes den så lille ud :(/> men hun er også meget negativ anlagt

Ja så kan jeg godt se, at man kan komme i tvivl.... Men tænk over hvilken følelse du selv havde, da du havde lavet den færdig.... Var du tilfreds? For så er det jo fuldstændig lige meget, hvad andre mener. Man kan jo ikke gøre alle tilfredse og det skal man bestemt heller ikke.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes din buket er smuk som den er... :thumbsupsmileyanim:/>

Jeg ville ikke lave den om, hvis jeg var dig, men hvis du ikke vil føle dig tilpas med den du har lavet, så må du jo igang igen. Er sikker på at ingen vil se det og tænke det du gør.... Kun at den er smuk :biggrin:/>

Hvor er du sød.. og du har sikkert ret. :wink:/> Det er også bare mig og min perfektionisme. Ih det var også bare fordi en af mine veninder sagde at hun synes den så lille ud :(/> men hun er også meget negativ anlagt

Ja så kan jeg godt se, at man kan komme i tvivl.... Men tænk over hvilken følelse du selv havde, da du havde lavet den færdig.... Var du tilfreds? For så er det jo fuldstændig lige meget, hvad andre mener. Man kan jo ikke gøre alle tilfredse og det skal man bestemt heller ikke.

Var ikke 100% tilfreds, så det er også lidt den følelser som er vokset med tiden. Og selvom jeg starter forfra, så kommer jeg stadig til at bruge perlerne i bordopdækningen, så arbejdet er heldigvis ikke spildt :biggrin:

0

Del dette indlæg

Det var da alligevel en del der har meldt fra til jeres dag :unsure: Æv ...

Vi har 9 der har sagt de kommer, de resterende 48 mangler så at svare endnu, haha! :lol: De har så også SU. i slutningen af juli..

Det med perlebukketten, ja jeg synes jo den er super smuk som den er, men det er jo dig der skal være 100 % glad for den, og er du ikke det, må du jo lave den om.. :happy:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var da alligevel en del der har meldt fra til jeres dag :unsure: Æv ...

Vi har 9 der har sagt de kommer, de resterende 48 mangler så at svare endnu, haha! :lol: De har så også SU. i slutningen af juli..

Det med perlebukketten, ja jeg synes jo den er super smuk som den er, men det er jo dig der skal være 100 % glad for den, og er du ikke det, må du jo lave den om.. :happy:

Ja jeg tænkte også at det var en pæn sjat der har meldt fra...

Men måske det er "faren" ved at blive gift sådan en populær dato?

Jeg tror ikke det er datoen, der gør at der er så mange, som melder fra. Jeg tror mere det bunder i at størstedelen af min fars familie er fra Fyn, min mors familie er ikke til store sammenkomster og min H2B's familie er fra Jylland. Jeg havde regnet med en 10-15 afbud, så er ikke så overrasket :) Og dem jeg håber kommer ser også ud til at komme og så er der nogen, der kommer kun til receptionen i stedet for festen.

0

Del dette indlæg

Hej:)

Hvor er de fantastiske de invitationer :) Hvordan har du lavet dem? I hvilket program?

Håber ellers at tingene går fremad:)

Mvh

Hej :lol:

Tusind tak, det er nu dejligt at lave invitationer, så godt der kom endnu en anledning.

Jeg har lavet dem i word. Jeg har lavet en kort beskrivelse i en tidligere kommentar, men hvis du mangler noget, så må du bare spørge: "Jeg har lavet dem 10x28cm og så bare leget lidt med forskellige skrifttyper og størrelser, den ene skrifttype hed vist "go to western" som jeg har hente på en af de der gratis font sider, jeg har også brugt edwardian script itc og arabac adobe (tror jeg den hed). Det tog faktisk ikke så lang tid at designe :biggrin: Så lavede jeg en lille lomme til og sætte noget tråd på og wupti så var der invitationer."

Det går fremad og alle de store ting er ved at være på plads :cheerleader3: Fantastisk.

Hvordan går det med dig og planlægningen?

Okay, så burde jeg kunne lave noget lignende :)

Men ja, vi har fået stort set det sidste på plads, og svarene vælter ind. Vi mangler ikke så mange.

Update på gæsteliste

Nu er jeg så småt begyndt at høre lidt om hvem, der har tænkt sig at komme til brylluppet. Jeg har indtil videre fået to officielle afbud, men listen med afbud vokser sig større. Hvad jeg lige kan fornemme så er der 12 derudover som vist ikke kommer og der kommer sikkert flere. Men det gør mig ingenting for det er folk som mest blev inviteret fordi vi besluttede at tage (næsten) al familie med.

Det der kan gøre mig lidt ked af det er, hvis ikke min svigermor eller svigerfar kommer, men det skal nok blive hyggeligt alligevel.

Heldigvis kommer alle vores venner, mine forældre og min søster indtil videre :bunny_4: og det er det der betyder noget.

Jeg er sikker på, at det nok skal gå, selvom de ikke vælger at komme. Det er dem som går glip af en stor dag.

0

Del dette indlæg

Du må altså ikke lade dig styre af en venindes negative udtalelser!! Din buket er SÅ fin og du var altså glad og tilfreds med den da du lige var færdig med den.

Kan du ikke lægge den lidt væk og så tage den frem igen og se på den med ny øjne? POSITIVE øjne :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det er forventede afbud gør det heldigvis ikke så meget :) Er sikker på i får en fantastisk dag alligevel :)

Hmm, jeg synes også din buket ser fantastisk ud på billederne men det er jo dig der skal være tilfreds :)

0

Del dette indlæg

Hej:)

Hvor er de fantastiske de invitationer :) Hvordan har du lavet dem? I hvilket program?

Håber ellers at tingene går fremad:)

Mvh

Hej :lol:

Tusind tak, det er nu dejligt at lave invitationer, så godt der kom endnu en anledning.

Jeg har lavet dem i word. Jeg har lavet en kort beskrivelse i en tidligere kommentar, men hvis du mangler noget, så må du bare spørge: "Jeg har lavet dem 10x28cm og så bare leget lidt med forskellige skrifttyper og størrelser, den ene skrifttype hed vist "go to western" som jeg har hente på en af de der gratis font sider, jeg har også brugt edwardian script itc og arabac adobe (tror jeg den hed). Det tog faktisk ikke så lang tid at designe :biggrin: Så lavede jeg en lille lomme til og sætte noget tråd på og wupti så var der invitationer."

Det går fremad og alle de store ting er ved at være på plads :cheerleader3: Fantastisk.

Hvordan går det med dig og planlægningen?

Okay, så burde jeg kunne lave noget lignende :)

Men ja, vi har fået stort set det sidste på plads, og svarene vælter ind. Vi mangler ikke så mange.

Update på gæsteliste

Nu er jeg så småt begyndt at høre lidt om hvem, der har tænkt sig at komme til brylluppet. Jeg har indtil videre fået to officielle afbud, men listen med afbud vokser sig større. Hvad jeg lige kan fornemme så er der 12 derudover som vist ikke kommer og der kommer sikkert flere. Men det gør mig ingenting for det er folk som mest blev inviteret fordi vi besluttede at tage (næsten) al familie med.

Det der kan gøre mig lidt ked af det er, hvis ikke min svigermor eller svigerfar kommer, men det skal nok blive hyggeligt alligevel.

Heldigvis kommer alle vores venner, mine forældre og min søster indtil videre :bunny_4: og det er det der betyder noget.

Jeg er sikker på, at det nok skal gå, selvom de ikke vælger at komme. Det er dem som går glip af en stor dag.

Du må bare sige til med invitationerne. Billedet af fingeren fandt jeg ved at søge "finger picture" på google.

Dejligt at det hele er ved at flaske sig :lol:

Jeg troede egentlig at det ville påvirke mig mere med så mange afbud, men fordi det er folk som bare ville være "fyld", så gør det mig slet ikke noget. Heh.. min kære H2B er allerede gået i gang med at tænke "hvem skal vi så have med i stedet" :lol:

0

Del dette indlæg

Du må altså ikke lade dig styre af en venindes negative udtalelser!! Din buket er SÅ fin og du var altså glad og tilfreds med den da du lige var færdig med den. Kan du ikke lægge den lidt væk og så tage den frem igen og se på den med ny øjne? POSITIVE øjne :hug:/>

Jeg ville ønske jeg kunne og prøver virkelig også at arbejde på det, men åååhh vil bare så gerne have at tingene er perfekte :a1221: Jeg har fulgt dit råd og lægger buketten lidt væk, så må jeg tage den frem om nogle uger og se om jeg stadig vil lave den om. Tak for godt råd :hug:

0

Del dette indlæg

Hvis det er forventede afbud gør det heldigvis ikke så meget :)/> Er sikker på i får en fantastisk dag alligevel :)/> Hmm, jeg synes også din buket ser fantastisk ud på billederne men det er jo dig der skal være tilfreds :)/>

Nej afbudene ville først gå mig på, hvis det var nogen jeg virkelig gerne ville have med til brylluppet som f.eks. venner. Det eneste jeg er lidt bekymret for er om det bliver mærkeligt at der vil være så lidt "gamle mennesker", men egentlig tænker jeg at det perfekte bryllup egentlig er med dem jeg har aller tættest og det er bare ikke en onkel og tante jeg ikke har snakket med i 5 år. :lol:

Jeg gemmer buketten lidt væk, men jeg ved også bare at hvis ikke jeg 100% tilfreds er det noget, der kan irritere mig hver gang jeg ser billeder og det må jeg jo regne med at jeg skal af buketten

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Chokoladeovertrukket saltkringler

Så fik jeg prøvet at overtrække saltkringler. Det var meningen jeg ville købe dem fra USA, men har ikke kunne finde et sted som sendte til Afghanistan eller Danmark uden det kostede en bondegård. Så må jeg jo lave det selv. Saltkringlerne er købt i Lidl og har brugt 300g chokolade til 250g saltkringler. Det var meget lettere kun at dyppe halvdelen af kringlen i chokolade, men tror jeg vil hel-duppe dem til brylluppet. Jeg skal bare have fat i noget overtræksudstyr, så det bliver lidt lettere :shopping:

De smager godt, men synes de mangler en smule salt, så det vil jeg nok tilsætte næste gang

post-61018-0-35080600-1366181095.jpg

0

Del dette indlæg

Ej hvor ser det lækkert ud.... Måske jeg tyvstjæler ideen.... Og så vil jeg lave dem halv hvid og halv mørk.... Smager det godt med chokolade og saltkringel? Har nemlig aldrig smagt det.....

Redigeret af TrineSchmidt
0

Del dette indlæg

Ej hvor ser det lækkert ud.... Måske jeg tyvstjæler ideen.... Og så vil jeg lave dem halv hvis og halv mørk.... Smager det godt med chokolade og saltkringel? Har nemlig aldrig smagt det.....

Det skal du være meget velkommen til. Det smager lidt af kiks med chokolade, jeg synes godt de kunne bruge lidt ekstra salt - chokolade og salt er rigtig godt sammen, især i kage. Jeg kan godt lide kombinationen, det smager ikke underligt. Den er vist ikke så kendt herhjemme, men i diverse amerikanske slikbuffeter indgår det ret tit :)

0

Del dette indlæg

Ej hvor ser det lækkert ud.... Måske jeg tyvstjæler ideen.... Og så vil jeg lave dem halv hvis og halv mørk.... Smager det godt med chokolade og saltkringel? Har nemlig aldrig smagt det.....

Det skal du være meget velkommen til. Det smager lidt af kiks med chokolade, jeg synes godt de kunne bruge lidt ekstra salt - chokolade og salt er rigtig godt sammen, især i kage. Jeg kan godt lide kombinationen, det smager ikke underligt. Den er vist ikke så kendt herhjemme, men i diverse amerikanske slikbuffeter indgår det ret tit :)/>

Har foreslået det for min H2B og han mente straks at jeg skulle købe 5 kg chokolade, så vi kunne prøvesmage, hi hi... Han elsker begge dele, så han mente at der skulle mange smagsprøver til :-)

Har lige været i Super Best, for at købe kringler, men de havde det ikke. Hvor har du købt dine?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal du være meget velkommen til. Det smager lidt af kiks med chokolade, jeg synes godt de kunne bruge lidt ekstra salt - chokolade og salt er rigtig godt sammen, især i kage. Jeg kan godt lide kombinationen, det smager ikke underligt. Den er vist ikke så kendt herhjemme, men i diverse amerikanske slikbuffeter indgår det ret tit :)/>

Har foreslået det for min H2B og han mente straks at jeg skulle købe 5 kg chokolade, så vi kunne prøvesmage, hi hi... Han elsker begge dele, så han mente at der skulle mange smagsprøver til :-)

Har lige været i Super Best, for at købe kringler, men de havde det ikke. Hvor har du købt dine?

Hehe smagsprøver er også fantastiske :cheerleader3:

Jeg har købt saltkinglerne i Lidl, de koster ingenting 7 kr. for 300 g :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Sidste kjoleprøvning

Jeg har holdt en lille pause herinde fra, men vil da lige skrive at jeg i dag skal have min sidste kjoleprøvning hos Casa Lezar, de har nemlig alle kjoler sat ned til 2500 kr. i dag. Jeg regner ikke med at finde noget, men gør det mest for min veninde, så vi ai har prøvet at kigge på nogele brudekjoler sammen. Det kan jo også være jeg bliver wauw'et. Men hvis ikke, så bestiller jeg den kjole, jeg prøvede hos Fuhrmanns Brudekjoler. :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Krydser fingre for dig :wink: Ellers er det jo dejligt for dig at vide at du kan bestille den anden :)

Uh spændende....

Hvor spændende. Håber da du bliver wow'et :)

Så er jeg kommer hjem efter kjoleprøvningen og det er så vildt JEG HAR KØBT MIN KJOLE!! Det kommer så bag på mig, men den er bare perfekt, så smuk, jeg er så lykkelig. Den var sat ned fra 10500,- til 2500.- :cheerleader3: Bedste kup nogensinde. Den er lidt for stor men til den pris kan jeg jo få den syet ind, så den passer perfekt :a1221:

0

Del dette indlæg

Kjolen - en rigtig Lotus

Man kan jo blive overrasket... Jeg har prøvet så mange kjoler og så tidligere skrevet var jeg faldet for en fra Fuhrmanns brudekjoler, men havde lovet min veninde at vi skulle ud at kigge på nogle kjoler sammen. Jeg havde bestilt tid hos Nicolai brudekjoler for et par uger siden, men pga. hæftige tømmermænd (fra en bytur dagen før) besluttede min veninde og jeg at vi ville aflyse. Tilfældigt så jeg så at Casa Lezar havde tilbud på brudekjoler og jeg tænkte "ja hvorfor ikke" så kan jeg da få prøvet nogle kjoler og min veninde kan se nogle forskellige. Det sidste jeg havde regnet med var at jeg skulle finde KJOLEN, min plan var at jeg på mandag ville bestille kjolen fra Fuhrmann brudekjoler, men sådan skulle det ikke gå :biggrin: En anden positiv ting er at jeg får 20% hos Frederiksberg Skrædder fordi jeg har købt kjolen under udsalget, jeg elsker at spare penge :cheerleader3:

For jeg fandt min kjole hos Casa Lezar på deres sidste tilbudsdag, så alle kjolerne var sat ned til 2500 kr. (før 10500 kr.). og der fandt jeg bare den perfekte kjole vintagestil med masser af blonder og perler :a1221:Egentlig lidt sjovt at kjolen hedder: Couture Lotus, Paris 11322 A W String

Den er ltså er lidt for stor, men det må I finde jer I (y)

post-61018-0-19498300-1367729981.jpg

post-61018-0-49280400-1367730773.jpg

post-61018-0-28481300-1367730778.jpg

post-61018-0-77243400-1367730783.jpg

post-61018-0-96365900-1367743849.jpg

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer