Rikke aka rapanden

Så er jeg tilbage :-)

15 indlæg i dette emne

Hey skønne Zillaèr :balloons:

Har lige haft en pause herinde fra, da jeg fik lidt for meget af alt det her bryllupsfnidder, altså ikke ment at jeg ikke ville giftes, men det blev lige lidt for meget med dette forum, og alle vores tossede ideèr og tanker :lol:

Glæder mig til igen at kunne følge med i jeres planlægning, og læse nogle skønne beretninger.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

velkommen tilbage igen :)

Jeg kan godt forstå dig :) Der kan hurtigt gå lidt for meget tyl og kjole i det hele. - har efter 3 dages sygdom været aaaalt for meget på BK....

min søde kæreste måtte lige frabede sig at tage stilling til evt. forret, før vi er færdige med ombygning :rolleyes:

Det bliver dejligt at blive rask, så man kan komme tilbage til den virkelige verden, hvor borddækning og ligegyldige bryllupstanker fylder så tilpas lidt at det også er sundt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa så kom du Rikke :balloon:

Mine pauser er pt kun af 1 dags varighed haha.

-HAHA-

Ligesom dem som "stopper med at ryge" imellem alle smøgerne :biggrin:

Præcist, jeg var også holdt med at ryge, men nu har jeg lige tændt en ny smøg :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen tilbage :)

Jeg er også mindre aktiv herinde for tiden, for vi er i gang med et projekt renovering af hus, og det trækker tænder ud...

Der skal være plads til, at man holder "pauser" herinde :)

Pyha, så har i da godt nok også nok at se til.. vi har også lige haft nogle forhindringer, og det har nok ikke ligefrem hjulpet på lysten og overskudet, til at bruge tiden herinde. Men nu er jeg vist klar til det igen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

velkommen tilbage igen :)

Jeg kan godt forstå dig :) Der kan hurtigt gå lidt for meget tyl og kjole i det hele. - har efter 3 dages sygdom været aaaalt for meget på BK....

min søde kæreste måtte lige frabede sig at tage stilling til evt. forret, før vi er færdige med ombygning :rolleyes:

Det bliver dejligt at blive rask, så man kan komme tilbage til den virkelige verden, hvor borddækning og ligegyldige bryllupstanker fylder så tilpas lidt at det også er sundt :)

Jeg er jo også hjemmegående, så jeg var jo også nærmest herinde fra jeg stod op, til jeg gik i seng. Måske det også har gjort jeg ligesom fik liiiige rigeligt at stressede kvinder, hysteriske anfald, tylhelvede, bekymringer, beslutninger, glæde og hvad der nu ellers husere herinde -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer