Majstot

Vis dine sko frem

190 indlæg i dette emne

Annonce ♥

weddingpump.jpg

Her er mine sko fra Badgley Mischka, er så glad for dem! :loveshower:

Wow! De er fantastiske! Kan godt forstå du er glad for de sko

Og så kostede de kun 670kr incl. fragt, Hurra for tilbud!! :cheerleader3:

Må man spørge hvilken side de er købt på ?

Har kun fundet dem på deres originale hjemmeside, og der koster de kassen ? Synes de så fine i svag lyserød nemlig :)

0

Del dette indlæg

weddingpump.jpg

Har kun fundet dem på deres originale hjemmeside, og der koster de kassen ? Synes de så fine i svag lyserød nemlig :)

Siden hed endless.com, men den er gået sammen med Amazone desværre, her er et link til amazone, men er ikke sikker på om de kan match tilbudet.

Jeg elsker forresten dit brugernavn, det er det mine veninder kalder mig :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

weddingpump.jpg

Siden hed endless.com, men den er gået sammen med Amazone desværre, her er et link til amazone, men er ikke sikker på om de kan match tilbudet.

Jeg elsker forresten dit brugernavn, det er det mine veninder kalder mig :lol:

Jeg kigger lidt derinde :) Tak for svar.

Tak .. Ja, altså min kæreste kalder mig det, så det var oplagt .. og mine veninder er begyndt fordi jeg er blevet så afhængig af at planlægge bryllup. haha

0

Del dette indlæg

Hvor har i alle nogle fine sko.

Kan I holde dem ud en hel dag?

mine er dansesko, der ikke er kønne men føles som sutsko.

Jeg er vandt til at gå i stiletter, så jeg er ikke så bekymret :lol:

Men jeg har også gået mine brudesko til hjemme for at være sikker på at jeg ikke får nogen ubehagelige overraskelser på dagen :wink:

Men i sidste ende så tænker jeg, at hvis man har det bedst i fladesko, så kan man da sagtens have dem på som brudesko.

Det ville jo være forfærdeligt hvis man ender med at have ondt og gå mærkeligt på sin bryllupsdag :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan ikke lige sætte billedet ind, fordi musen bare blir til en lup, når jeg kører ind på billedet.

Men jeg skal have disse Billi Bi sko på, som jeg allerede ELSKER at eje, selv om de ikke blir brugt endnu. Men jeg kommer til at kunne bruge dem forever :loveshower:

http://www.footway.dk/14308-black-calf.html

0

Del dette indlæg

Jeg regner med at købe disse og få dem gjort fine ved Figgie Shoes f98eb792f437e864ea426f9dde4824f1.jpg
Jeg regner med at købe disse og få dem gjort fine ved Figgie Shoes f98eb792f437e864ea426f9dde4824f1.jpg
Hvor er de fine :rolleyes:/> Hvor køber man dem og hvad koster de?
Sender en PB, det er fra en Kina side. :wink:/>

Også til mig tak :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de fine :rolleyes:/> Hvor køber man dem og hvad koster de?
Sender en PB, det er fra en Kina side. :wink:/>

Også til mig tak :)

Sendt :wink:

0

Del dette indlæg

Jeg er faktisk endt med nogle helt andre sko, end dem jeg postede herinde i sin tid. De minder lidt om hinanden, men jeg synes forskellen er stor. Jeg var bange for den første (I indlægget ovenover) ville blive for høj i forhold til H2B's højde, han er kun 10 cm. højere end mig. Så istedet fandt jeg dem her, på ebay. Jeg har modtaget dem, og de er suuper fine at gå i.. :thumbsupsmileyanim:

post-58573-0-79377900-1361050855.jpg

Redigeret af Mamasan
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er faktisk endt med nogle helt andre sko, end dem jeg postede herinde i sin tid. De minder lidt om hinanden, men jeg synes forskellen er stor. Jeg var bange for den første (I indlægget ovenover) ville blive for høj i forhold til H2B's højde, han er kun 10 cm. højere end mig. Så istedet fandt jeg dem her, på ebay. Jeg har modtaget dem, og de er suuper fine at gå i.. :thumbsupsmileyanim:

De er bare så fine de sko :a1221:

0

Del dette indlæg

Har du et link til hvor du har købt dem, Mamasan?? :) De er super søde :)

HMM! Jeg burde vel have et link til sælger på min ebay-konto. Kigger lige..

Her kan du finde dem..

De er bare så fine de sko :a1221:

Tak, jeg er også meget glad for mit valg. Nu skal jeg bare have dem dekoreret og så bliver det RIGTIG godt. :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Mamasan
0

Del dette indlæg

Super flotte sko, bestilte du i den størrelse du plejer?

Ja, og de passer helt fint. Jeg svinger mellem en 36 og 37, så jeg købte en 37 med forbehold for at den var for stor, men så ville jeg bare komme et indlæg i. Hellere for stor end for lille. Men de har den service at man kan sende den tilbage, hvis den ikke passer, er ikke sikker på om man selv skal betale portoen dog.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer