Ildtiger

De der ønsker ?

21 indlæg i dette emne

Hej

Vi er ganske på næsten bar bund med ønsker vi har få men syntes vi mangler flere da der trods alt er 91 inviteret

Her er hvad vi so far som ønsker

Penge (tilskud til bryllupsrejse)

Weekendophold

Robot støvuger

Have møbler

Pænt Bestik (finder vi evt imerco)

Pænt Stel (finder vi evt imerco)

Steak Tallerkner Eva solo

Steak bestik

TV

Har i nogle indput ellers

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vaser, serveringsbestik, sengetæppe, kufferter, lækkert sengetøj, nye dyner, nye håndklæder, nye gryder/potter/pander,

Og mange flere ønsker har vi...

Har også bare skrevet en masse op over de sidste måneder...-der skal nok sorteres i det... Men det er da en start...

0

Del dette indlæg

vi har oprettet en ønskeliste i inspiration, der scannede vi bare alt der faldt os ind at vi kunne bruge..

Derudover også oplevelses gavekort, der findes jo et hav af forskellige oplevelser og i forskellige prisklasser. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har ikke rigtig tænkt det færdigt endnu, så der kommer mere på vores (på et tidspunkt :fløjt: )

Her er hvad vi har indtil videre:

Spejlreflekskamera

Kitchen Aid køkkenmaskine

Kitchen Aid blender

Kaj Bojesen dyr

"Masters" stole fra Kartell

Flower Pot lampe® - (er usikre på, om vi er til et sæt loftslamper eller bordlampen... eller begge, måske? :fløjt: )

Tilskud til bryllupsrejse

Tilskud til nye møbler (vi vil nærmest have alt skiftet ud: reoler, sofa, sofabord, spisebord - og som allerede nævnt: spisebordsstole)

Der er et halvt år (+ det løse) til brylluppet endnu, så når vi kommer tættere på, kigger vi lidt nærmere på det og finder forhåbentligt på lidt flere småting, så der er lidt for alle prisklasser :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fortalt H2B at vi ønsker os en Kenwood køkkenmaskine :a1221: Det ville gøre mit kagebageri så meget nemmere. :thumbsupsmileyanim:

kunne være jeg også skulle ønske mig sådan en bager meget brød

Gør det.. jeg er stået af på rugbrød indtil jeg får sådan én. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg har fortalt H2B at vi ønsker os en Kenwood køkkenmaskine :a1221: Det ville gøre mit kagebageri så meget nemmere. :thumbsupsmileyanim:

Så ønsk jer også Meyers brød-bog. Det er min gudebog inden for brød! Loooove it.

0

Del dette indlæg

Så ønsk jer også Meyers brød-bog. Det er min gudebog inden for brød! Loooove it.

Haha tjek, det gør jeg så :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi ønsker os bla.

-gevir til væggen

-espressobrygger

-hånddreven kaffekværn

-happylights i natur farver

-Hay DLM xl i gul el turkis

-Hay mega Marius tæppe

-liebe fade

-lille stegepande

-kagegafler

-tilskud til rejse

-oplevelser

0

Del dette indlæg

Vi ønsker os selve bryllupsrejsen! Da min kærestes bror blev gift forrige sommer havde de gjort det sådan at de havde udvalgt 2 til at være gavekoordinator og skrevet på ønskelisten at de ønskede sig bryllupsrejse. Så kunne gæsterne bare skrive til gavekoordinator hvilket beløb de ville give og så ordnede koordinatorne alt med rejsen.. De med en skøn 2 ugers bryllupsrejse til Borneo med både slap af ferie, oplevelsesferie og storbyferie! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi ønsker os selve bryllupsrejsen! Da min kærestes bror blev gift forrige sommer havde de gjort det sådan at de havde udvalgt 2 til at være gavekoordinator og skrevet på ønskelisten at de ønskede sig bryllupsrejse. Så kunne gæsterne bare skrive til gavekoordinator hvilket beløb de ville give og så ordnede koordinatorne alt med rejsen.. De med en skøn 2 ugers bryllupsrejse til Borneo med både slap af ferie, oplevelsesferie og storbyferie! :)/>

Lyder også lækkert :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer