Victoria.11

Bryllup 25.01.2014 <3 Billeder fra fotografen! All done now:)

715 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvor har du købt satinbåndene og klokkerne henne? Jeg vil gerne tyvstjæle ideen :rolleyes:

Båndene er købt på ebay (søg på personalized ribbon) og kysseklokkerne har jeg købt af en herinde, men kan helt sikkert også findes på ebay :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er jeg nææææsssttteeennnn færdig med udskæringsarbejdet til alle favor æskerne...mangler kun lige 2 :cheerleader3: Dælme dejligt at have fået gjort ordentligt indhug i dem :thumbsupsmileyanim: Har også klippet alle de runde navneskilte ud....dem får I at se når æskerne engang skal samles :wink:

næste projekt må være udskæringsarbejde til invitationerne :unsure: Hvem der bare havde en automatisk skæremaskine som bare sagde 'plop', og så var det hele udskåret, men hva er det sjove i det :pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh hvor er de søde dine kysseklokker... :loveshower:

Synes det er sådan en god ide... har overvejet at foreslå den til H2B men han synes allerede der er for mange underlige traditioner.. måske jeg skal skåne ham for det... og så alligevel han finder jo nok ud af det på dagen... :wink:

0

Del dette indlæg

Ja, det er utroligt hvad alle de DIY projekter tager af tid - dejligt at du næsten er færdig med favour. Der valgt jeg dog at købe dem færdigeskåret :badgirl:

Jeg er selv i gang med at skære invitationer ud :thumbsupsmileyanim:

Super flotte kysse klokker - glæder mg til vores skal pyntes. Lige nu ligge de er bryllupskassen (DEN STORE) :fløjt:

0

Del dette indlæg

Åh hvor er de søde dine kysseklokker... :loveshower:

Synes det er sådan en god ide... har overvejet at foreslå den til H2B men han synes allerede der er for mange underlige traditioner.. måske jeg skal skåne ham for det... og så alligevel han finder jo nok ud af det på dagen... :wink:

Takk for de søde ord, syns også de er blevet rigtig fine. Oprindeligt var der bare sådan en lille enkel seddel med, hvor der stod en lille tekst på engelsk, som s¨sad i en lille sølv snor på klokken, men syns alligevel jeg ville føre den 'røde tråd' igennem det hele med uglerne og den isblå farve, så valgte alligevel at personliggøre dem :biggrin:

Hehe ham H2B skal da bare ikke vide det, og så istedet blive overrasket på selve dageb 'neejjj skat, har du lavet alt det??? ' :griner:- Min H2B blander sig ikke overhovedet i alle mine DIY projekter....havde sagt til ham fra starten at det betød noget for mig at have alle de der små detaljer med og at jeg nok skulle ordne det hele selv. Så sådan blev det....jeg får lov at lave alt det jeg syns om, uden hjælp fra ham, han blander sig ikke, win-win :thumbsupsmileyanim:

Ja, det er utroligt hvad alle de DIY projekter tager af tid - dejligt at du næsten er færdig med favour. Der valgt jeg dog at købe dem færdigeskåret :badgirl:

Jeg er selv i gang med at skære invitationer ud :thumbsupsmileyanim:

Super flotte kysse klokker - glæder mg til vores skal pyntes. Lige nu ligge de er bryllupskassen (DEN STORE) :fløjt:

Ja jeg må indrømme at tanken om at have købt dem færdige villa ha været en del lettere, men så alligevel kunne jeg ikke finde nogle jeg syns om, tilgengæld var jeg solgt ved MetteHolms skabelon, så det blev besluttet allerede dengang vi blev forlovet at dem VILLE jeg ha med :lol: Men elsker jo det her fifle arbejde og så se resultatet når jeg er færdig, så gør ikk så meget det tager tid. Nu er jeg jo begyndt i rigtig god tid, så det er heldigvis ikke noget der stresser mig heller.....endnu :fløjt: :biggrin:

Hehe jeg skal vist også snart have lavet mig en STOR bryllupskasse.....lige nu er det 'rundt omkring', 'en kurv' og 'mapper' :blink:

0

Del dette indlæg

Lille update på mine favors, kan ses her thumbsupsmileyanim.gif De er meget snart færdige og klargjorte til at blive samlet om maaannnggeee måneder. Hvem sagde 'i god tid' ? whistling.gif

Og så skal jeg lige bruge jeres mening. Har lavet prototype på bordhæfterne, og kan ikke helt finde ud af om det der 'velkommen + monogram' skal med på forsiden. Hvad syns I?

post-65259-0-20336600-1363682918.jpg

post-65259-0-81955300-1363682934.jpeg

Redigeret af Victoria.11
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op du når en masse :super:Er vild med dine favours og dine bordkort :thumbsupsmileyanim: (vores kommer til at se ligende ud :biggrin:)

Ja sådan er det når man går hjemme for tiden, så når man en masse, tiden skal udnyttes så længe jeg ikke har et arbejde, hehe :lol:

Hvad syns du om monogrammet på forsiden af bordhæftet? Skal det være der, eller skal det bare være blank ?

0

Del dette indlæg

Hold da op du når en masse :super:Er vild med dine favours og dine bordkort :thumbsupsmileyanim: (vores kommer til at se ligende ud :biggrin:)

Ja sådan er det når man går hjemme for tiden, så når man en masse, tiden skal udnyttes så længe jeg ikke har et arbejde, hehe :lol:

Hvad syns du om monogrammet på forsiden af bordhæftet? Skal det være der, eller skal det bare være blank ?

Jeg ville helt klart tilføre et monogram - det vil se super godt ud.. :biggrin: Ja, når man skal gå hjemme er det jo dejligt at få tiden til at gå med lidt DIY projekter :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hold da op du når en masse super.gifEr vild med dine favours og dine bordkort thumbsupsmileyanim.gif (vores kommer til at se ligende ud biggrin.png)

Ja sådan er det når man går hjemme for tiden, så når man en masse, tiden skal udnyttes så længe jeg ikke har et arbejde, hehe laugh.png

Jeg ville helt klart tilføre et monogram - det vil se super godt ud.. biggrin.pngJa, når man skal gå hjemme er det jo dejligt at få tiden til at gå med lidt DIY projekter biggrin.png

Det blev jeg også lige enig med mig selv om, så jeg har gjort sådan her, simpelthen printet det direkte på. Og nu er alle 38 printet, så det er for sent at fortryde biggrin.png

Redigeret af Victoria.11
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op du når en masse :super:/>Er vild med dine favours og dine bordkort :thumbsupsmileyanim:/> (vores kommer til at se ligende ud :biggrin:/>)

Ja sådan er det når man går hjemme for tiden, så når man en masse, tiden skal udnyttes så længe jeg ikke har et arbejde, hehe :lol:/>

Jeg ville helt klart tilføre et monogram - det vil se super godt ud.. :biggrin:/>Ja, når man skal gå hjemme er det jo dejligt at få tiden til at gå med lidt DIY projekter :biggrin:/>

Det blev jeg også lige enig med mig selv om, så jeg har gjort sådan her, simpelthen printet det direkte på. Og nu er alle 38 printet, så det er for sent at fortryde :biggrin:/>

Det ser altså bare godt ud! Stemte egentlig for dem uden - det blev næsten for meget med et mærke på - men det er endnu bedre nu hvor det er printet på!! Super super flot! Tror jeg vil tyvstjæle det - håber det er ok..?

0

Del dette indlæg

Hold da op du når en masse :super:/>Er vild med dine favours og dine bordkort :thumbsupsmileyanim:/> (vores kommer til at se ligende ud :biggrin:/>)

Ja sådan er det når man går hjemme for tiden, så når man en masse, tiden skal udnyttes så længe jeg ikke har et arbejde, hehe :lol:/>

Jeg ville helt klart tilføre et monogram - det vil se super godt ud.. :biggrin:/>Ja, når man skal gå hjemme er det jo dejligt at få tiden til at gå med lidt DIY projekter :biggrin:/>

Det blev jeg også lige enig med mig selv om, så jeg har gjort sådan her, simpelthen printet det direkte på. Og nu er alle 38 printet, så det er for sent at fortryde :biggrin:/>

Det ser altså bare godt ud! Stemte egentlig for dem uden - det blev næsten for meget med et mærke på - men det er endnu bedre nu hvor det er printet på!! Super super flot! Tror jeg vil tyvstjæle det - håber det er ok..?

Du stjæler bare :biggrin: og Takk....er også blevet rigtig glad for resultatet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Var først også mest til uden monogram, men det ser rigtig godt ud når det er printet på :)

Ja når jeg ser billedet hvor jeg har lagt det første monogram på, så ser det helt forkert ud. Så er glad for jeg valgte at printe det på :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bordhæfter forløb :)

Indkøb

Karton

Papir

Blonde

Satinbånd, mangler ca. 6-7- m.

Spænder

Brads

Forløb

Karton er skåret ud og bukket med monogram printet på forsiden.

Omslag med blonde, satinbånd og spænde laves.

Indhold printes, skæres ud, sættes i hæfterne.

Prototypen, sådan som de skal se ud til slut.

Obs!! Er færdige og link til blæreækken kan findes i første indlæg ;-)

Redigeret af Victoria.11
0

Del dette indlæg

Bordhæfter forløb :)/>

Indkøb

Karton

Papir

Blonde

Satinbånd

Spænde

Brads

Forløb

Karton er skåret ud og bukket med monogram printet på forsiden. 38 stk.

Omslag med blonde, satinbånd og spænde laves.

Indhold printes og klistres i.

Prototypen, sådan som de skal se ud til slut.

HOLD OP! :tunge:/> Hvor er de fantastisk smukke! Godt gået!!

Redigeret af SeK
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer